Maar het ligt niet aan mijquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tevergeefse moeite je bent niet de enige
Net als bij faxie
Kingtoppie
En zo kan ik er nog een paar opnoemen
Bord kop
Ik denk dat je niet lang genoeg meelooptquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ik geloof niet dat er echt veel stelletjes uit komen, drie als ik het goed begrijp, toch....of zit ik echt met een verkeerd beeld hier
Wie zegt dat ik dat wil?quote:
quote:
Dat komt nog wel goed met julliequote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wij zouden nu juist wel bijdragen aan het uitsterven van de wereldbevolking.
Been there, done that.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ik geloof niet dat er echt veel stelletjes uit komen, drie als ik het goed begrijp, toch....of zit ik echt met een verkeerd beeld hier
O myquote:
Veel plezier bij wat het ook voor hipsterigs is dat je gaat doen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:17 schreef Faxie het volgende:
Hm ik ga heel last minute naar Dordt. Kusjes
Oh via r&p niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja Straw en Art ook denk ik via hier, wie nog meer echt via hier dan
Snap ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Snap ikHnnnnggggSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
[..]
Snap ikOh halloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel plezier bij yvonne en iteejerquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:17 schreef Faxie het volgende:
Hm ik ga heel last minute naar Dordt. Kusjes
Oooooh leuk, nou ja ik ben ook getrouwd geweest met een Fok!ster, maar die kende ik al voor Fok dus dat telt nietquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh via r&p niet.
Maar heb hier wel mijn vriend via fok leren kennen
Nee dat telt niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooooh leuk, nou ja ik ben ook getrouwd geweest met een Fok!ster, maar die kende ik al voor Fok dus dat telt niet
[..]
Snap ikWhat am I looking atSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Staan er topics van haar over jou op fok?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooooh leuk, nou ja ik ben ook getrouwd geweest met een Fok!ster, maar die kende ik al voor Fok dus dat telt niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |