quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:44 schreef artelligence het volgende:
Als puber de Break Out's en Hitkranten doorbladeren van je zusje en dan dit soort dingen tegen komen
[ afbeelding ]
quote:
Vervelingseten ja. Ik heb zelden echt honger.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb je dan 's nacht honger omdat je te weinig hebt gegeten of is het meer dat je je verveelt?
Insert liedje van garbage. I will never be ignored!quote:
Hoe oud zou hij zijn?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:46 schreef -Strawberry- het volgende:
R&P / Vriendin heeft lekkere vriendin
Ik moest een beetje huilen van binnen.
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Is het puur verveling of ook beetje emotie eten?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vervelingseten ja. Ik heb zelden echt honger.
Zo rollen wij echte alfa's.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:47 schreef artelligence het volgende:
[..]dat zeikwijf dumpen voor die lekkere vriendin
Wat nu weer? Echt...quote:
Eerst nog een triootje eruit slepen, denk ik dan.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:47 schreef artelligence het volgende:
dat zeikwijf dumpen voor die lekkere vriendin
De TS is wel een smerig sletje.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:47 schreef artelligence het volgende:
[..]dat zeikwijf dumpen voor die lekkere vriendin
Gewoon allebei neuken.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Hou op met dat vergelijken en die opmerkingen jonge.quote:
Nee, als ik emotioneel ben heb ik juist geen zin meer in eten.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:47 schreef Californium het volgende:
[..]
Is het puur verveling of ook beetje emotie eten?
Goed nummer welquote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Insert liedje van garbage. I will never be ignored!
In bed belanden met iemand die je niet mag.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De TS is wel een smerig sletje.
Zich een beetje het bed in laten praten door een meisje dat hij niet eens mag. :$
Vertel meer.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In bed belanden met iemand die je niet mag.
Hmmm, dat is een verhaal dat me bekend voorkomt van hier.
Een relatie nemen met iemand die je niet leuk vindt.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De TS is wel een smerig sletje.
Zich een beetje het bed in laten praten door een meisje dat hij niet eens mag. :$
Whatever...anders leest je even iets anders ofzo.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Hou op met dat vergelijken en die opmerkingen jonge.
Hmmm… lastig…quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, als ik emotioneel ben heb ik juist geen zin meer in eten.
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In bed belanden met iemand die je niet mag.
Hmmm, dat is een verhaal dat me bekend voorkomt van hier.
Lazer opquote:
Zo erg kan ze toch niet zeuren als ze hem leuk vindtquote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat bedoelde je dan met je "En toch..."? Geen dingen ontkennen die zo overduidelijk zijn. Verspilde moeite.quote:
Deze logica.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:51 schreef pluff het volgende:
[..]
Zo erg kan ze toch niet zeuren als ze hem leuk vindt
onpuur Indo-Europees ras, alfa ras.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo rollen wij echte alfa's.
Laat die butjes maar over voor de beta's van Nederland
Snap het wel. Die seksuele spanning is natuurlijk niet te harden in dezelfde kamer.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:51 schreef Lokasenna het volgende:
Beetje allebei in verschillende kamers zitten FOK!ken.
Autistenleef hoor.
Indo'squote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
onpuur Indo-Europees ras, alfa ras.
Neequote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:52 schreef HostiMeister het volgende:
Wordt er hier nog wat geneukt of hoe zit dat?
Nog een klein weekje... als het meezit...quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:52 schreef HostiMeister het volgende:
Nee, heb bijna een hele pandapunt.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:52 schreef HostiMeister het volgende:
Neequote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:52 schreef HostiMeister het volgende:
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee![]()
Het is hier wel enorm gezellig
That pizza has seen things...quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:52 schreef HostiMeister het volgende:
Beetje de spanning opbouwen met taartfoto's.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Snap het wel. Die seksuele spanning is natuurlijk niet te harden in dezelfde kamer.
Zou je raken, behoorlijklesbowelquote:
Godverdommequote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Wordt weer tijdquote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:52 schreef HostiMeister het volgende:
Yatsgezellig?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee![]()
Neequote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wow. Onderdrukte gevoelens voor Cali?
Cream pie's?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:54 schreef Lokasenna het volgende:
Beetje de spanning opbouwen met taartfoto's.
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zag laatst een filmpje van een tosti wrapped in bacon. Dat was ook wel erotiserend.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik begrijp dit volkomen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zag laatst een filmpje van een tosti wrapped in bacon. Dat was ook wel erotiserend.
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zag laatst een filmpje van een tosti wrapped in bacon. Dat was ook wel erotiserend.
quote:
Nee, ik ging panda's fokken en geld daarvoor beuren bij het WNF hadden we net al vastgesteld. De eerste acht zijn er al.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:52 schreef HostiMeister het volgende:
Je probeerde mij ermee te verleiden.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je hebt het beginnende stadia van een feederfetish me dunkt.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
8,3quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:56 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, ik ging panda's fokken en geld daarvoor beuren bij het WNF hadden we net al vastgesteld. De eerste acht zijn er al.
Guilty :$quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je probeerde mij ermee te verleiden.
Werkte het?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je probeerde mij ermee te verleiden.
Dat klinkt goed gvdquote:
Lazer opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |