SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, net als vorig jaar... blijf het een leuke route vinden.. Vooral dat stuk door de veluwe. Ja die fiets is ff balen, maar als het tegenvalt ben ik ook NTFU lid... En dan lost mijn FM dat wel voor me op. Dus maak me daar eig. niet zo heel druk omquote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:04 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Jan Janssenclassic gereden?
Jammer van je fiets, hopelijk valt de schade wat mee,
Ik ben er niet zo goed in.quote:
Ik had het parcours en de windrichting bekeken en dacht als ze het willen proberen is het daar, Tandje Hoger deed dat dus ook.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:34 schreef Patroon het volgende: [..] Is ook zo. Positioneren is het belangrijkste van het sprinten. Trouwens ik had 0 parcourskennis. Wist echt niet wat en hoe. Dat is wel een nadeel. Toen het brak zat ik 3 fietsen te ver van achter, terwijl ik de heledag in de top20 heb gereden..
Haha ja dat was mooi. Kwamen 2 arme studentwielrennertjes bij iedereen geld bedelenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:09 schreef gerwinner het volgende:
[..]
Ik had het parcours en de windrichting bekeken en dacht als ze het willen proberen is het daar, Tandje Hoger deed dat dus ook.
Drie keer vlak achter een valpartij, eerste keer moest ik wachten, tweede en derde keer makkelijk kunnen ontwijken. Was wel blij dat ik het heb overleefd. Sommigen rijden ook als mongolen door het peloton hoor.
Bedankt voor de laatste 50cent inschrijfgeld trouwens!
Je vatte mijn garpje nietquote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik ben er niet zo goed in.
Vandaag weinig wind (zoals je ook al constateerde), wat betekende dat het rustig rondjes draaien was op de nedereindseberg. Ik vond dat er niet zo hard werd gereden, maar we hadden wel het hoogste gemiddelde van dit jaar (maar meestal stond er veel wind, dus dat zegt dan verder ook niet zo veel).
In de voorlaatste ronde splijtend gedemarreerd met een ploegmaat in mijn wiel. We hadden een flink gat en werkten goed samen, maar in de laatste ronde ging bij mij het licht uit en reed 'ie van me weg op de bult. Ik werd op het laatste rechte stuk nog door het peloton voorbijgewalst (ik viel nogal stil), maar hij won, dus het was toch nog nuttig
Ik zoek nog een adresje voor wat 'voorraad', heb je tips?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
Vannacht rond 1.00 stap ik op de fiets voor een tochtje van minimaal 30km. Even iemand die 'De nacht van Gulpen' gaat lopen van wat voorraad voorzien. En daarna moet ik om 5.25 weer ergens anders staan, maar dat is gelukkig op maar 2km afstand van mijn huis. Om dan om 9.15 afgesproken met een vriend om een uurtje of 3 te gaan fietsen. Om 13.15 moet ik aan de finish staan van 'De nacht' staan.
Een willekeurige AH?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:19 schreef ratatat het volgende:
[..]
Ik zoek nog een adresje voor wat 'voorraad', heb je tips?
je bent niet wijs. Ik zou niet gaan trainen als ik jou was.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
Vannacht rond 1.00 stap ik op de fiets voor een tochtje van minimaal 30km. Even iemand die 'De nacht van Gulpen' gaat lopen van wat voorraad voorzien. En daarna moet ik om 5.25 weer ergens anders staan, maar dat is gelukkig op maar 2km afstand van mijn huis. Om dan om 9.15 afgesproken met een vriend om een uurtje of 3 te gaan fietsen. Om 13.15 moet ik aan de finish staan van 'De nacht' staan.
Ja, ik heb al een paar keer gehoord vandaag dat ik een idioot ben door dat te doen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
je bent niet wijs. Ik zou niet gaan trainen als ik jou was.
+1quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
je bent niet wijs. Ik zou niet gaan trainen als ik jou was.
Goeie username dan welquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja, ik heb al een paar keer gehoord vandaag dat ik een idioot ben door dat te doen.
Dat zijn de straatjes waar je je een eckte pro voelt. Daar ga jij never nooit afstappen. Succes!quote:
Wel met minimaal 42,5 gemquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:41 schreef Gripper het volgende:
Ja plezier jongens! Ik ga als eerbetoon aan jullie ook 200 km rijden, maar dan wel met 0 hm...
Na een bruiloft gisteren, lekker dronken worden en vandaag uitbrakken is dat verdomme ook wel nodig ook, een lange straftraining.
Leef je nog?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:41 schreef Gripper het volgende:
Ja plezier jongens! Ik ga als eerbetoon aan jullie ook 200 km rijden, maar dan wel met 0 hm...
Na een bruiloft gisteren, lekker dronken worden en vandaag uitbrakken is dat verdomme ook wel nodig ook, een lange straftraining.
Oops balen en was idd mooie route.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:08 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja, net als vorig jaar... blijf het een leuke route vinden.. Vooral dat stuk door de veluwe. Ja die fiets is ff balen, maar als het tegenvalt ben ik ook NTFU lid... En dan lost mijn FM dat wel voor me op. Dus maak me daar eig. niet zo heel druk om
Lekker weertje ook morgen om 200km te gaan fietsenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:41 schreef Gripper het volgende:
Bij 100.000 likes jaquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:44 schreef kanovinnie het volgende:
Die pina met bora ultra 35 mm geven ze bij vos weg
Knap gedaan. Opvallend dat wij nog sneller waren, had ik niet verwacht. We reden daar al pratende omhoog. Was toen erg vochtig en koud. Misschien speelt dat mee.quote:Op zondag 21 juni 2015 10:10 schreef MarcoD het volgende:
Zo ook weer thuis, vrijdag nog maar een poging gedaan om een nieuw pr te zetten op de AdH.
Dat is gelukt. VAM van boven de 1000. De laatste kilometers wind tegen 5-6bft
https://www.strava.com/activities/328539632#7774685291 niet sneller als Patroon of Gripper. Die gaan ook wel sneller omhoog als ik.
Verder niet zo heel veel gefietst, vrouwtje wilde ook fietsen dus heb maar paar klimmetjes gedaan welke wel allemaal de moeite waard waren. In de stromende regen de Glandon beklimmen was wel het mooist! Die ging erg lekker.
Col du Sarenne was ook een mooie klim. Maar de Rit over Col du Solude (villard notre dame) in de regen was ook erg leuk.
[ afbeelding ]
Eind augustus richting Italië, maar eerst van de week afstuderen
Wel 5 minuten van oude tijd gehaald maar toen had ik daarvoor al de Ornon gedaan en was het nog iets warmer.quote:Op zondag 21 juni 2015 10:16 schreef Patroon het volgende:
[..]
Knap gedaan. Opvallend dat wij nog sneller waren, had ik niet verwacht. We reden daar al pratend omhoog. Was toen erg vochtig en koud. Misschien speelt dat mee.
Vochtig weer is wel zuurstofrijker dan droog weer, dus wellicht dat dat nog een rol heeft gespeeld.quote:Op zondag 21 juni 2015 10:19 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Wel 5 minuten van oude tijd gehaald maar toen had ik daarvoor al de Ornon gedaan en was het nog iets warmer.
Niet dat het nu koud was, in de regen de Glandon beklimmen ging wel beter geen last van warmte of iets dergelijks.
En bij dezelfde gemiddelde hartslag, hoeveel dat ook wilt zeggen.
Jij had allang onderweg moeten zijn.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:50 schreef Gripper het volgende:
Hoe zou het met kaas en okkie zijn? Die zijn al halverwege de sportlulz.
En ik sta espresso's te zetten in m'n fietskleren en wachten tot het droog wordt
Bij mij komt hij op 60-61 minuten uit, maar dan schat ik even het totale gewicht want dat weet ik niet precies. Klopt wel redelijke dus.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:42 schreef Patroon het volgende:
[..]
Vochtig weer is wel zuurstofrijker dan droog weer, dus wellicht dat dat nog een rol heeft gespeeld.
Volgens deze calculator zou ik er nu 53 minuten over doen als ik hem echt zo snel mogelijk op fiets (adhv vermogen op omslagpunt (FTP)). Heb daarbij rekening gehouden met mijn eigen gewicht + fiets. Denk dat dat redelijk realistisch is.
Ja ik denk ook dat het bij mij in werkelijkheid rond 55min zal zijn.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:12 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Bij mij komt hij op 60-61 minuten uit, maar dan schat ik even het totale gewicht want dat weet ik niet precies. Klopt wel redelijke dus.
Waar in Italië ga je naar toe? Ons plan is in september twee weekjes toscane, maar dat is wel afhankelijk van het wel of niet kopen van een huis in de komende maanden.quote:Op zondag 21 juni 2015 10:10 schreef MarcoD het volgende:
Zo ook weer thuis, vrijdag nog maar een poging gedaan om een nieuw pr te zetten op de AdH.
Dat is gelukt. VAM van boven de 1000. De laatste kilometers wind tegen 5-6bft
https://www.strava.com/activities/328539632#7774685291 niet sneller als Patroon of Gripper. Die gaan ook wel sneller omhoog als ik.
Verder niet zo heel veel gefietst, vrouwtje wilde ook fietsen dus heb maar paar klimmetjes gedaan welke wel allemaal de moeite waard waren. In de stromende regen de Glandon beklimmen was wel het mooist! Die ging erg lekker.
Col du Sarenne was ook een mooie klim. Maar de Rit over Col du Solude (villard notre dame) in de regen was ook erg leuk.
[ afbeelding ]
Eind augustus richting Italië, maar eerst van de week afstuderen
Weten we nog niet precies, vriendin kwam ook met Toscane aan. Maar twee jaar terug een klein weekje in Merano geweest en het was daar ook mooi. Dat is dus ook een optie maar dan wel aan de andere kant van de Stelvio dus meer bij Bormio in de buurt.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:23 schreef Yankee het volgende:
[..]
Waar in Italië ga je naar toe? Ons plan is in september twee weekjes toscane, maar dat is wel afhankelijk van het wel of niet kopen van een huis in de komende maanden.
Wij gaan begin juli ook naar Italië, gebied Ligurië/Piemonte.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:23 schreef Yankee het volgende:
[..]
Waar in Italië ga je naar toe? Ons plan is in september twee weekjes toscane, maar dat is wel afhankelijk van het wel of niet kopen van een huis in de komende maanden.
Zat laatst 3km in wiel van Harko. Alleen door de brede wegen (snelweg) was het lastig om die te houden door de hectiek.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:22 schreef Tommeke het volgende:
@Pat en Gerwinner: Altijd in 't wiel van Harko of Jan zitten. Die sluwe vossen kunnen sturen en zitten er altijd bij.
Knap gereden beiden!
Jammer man.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:11 schreef Patroon het volgende:
[..]
Zat laatst 3km in wiel van Harko. Alleen door de brede wegen (snelweg) was het lastig om die te houden door de hectiek.
Ja, witjes, zei amper wat. Heb 'm nog een stukje geduwd.quote:Op zondag 21 juni 2015 16:21 schreef Yankee het volgende:
Mooie prestatie![]()
En Kaas moet dus blijkbaar wat meer gaan fietsen en minder op het terras gaan zitten
Oh, ik ga zo douchen. Dan ff kijken.quote:Op zondag 21 juni 2015 16:22 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hangt meestal bij de finish toch wel een uitslag?
quote:Op zondag 21 juni 2015 16:18 schreef Oksel het volgende:
Potverdorie ontzettend genoten!! Wat een prachtige tocht..Conditie is erg goed, heerlijk krampvrij kunnen rijden, in de klim mensen ingehaald, in 't dalen 1000 mensen ingehaald.
Halverwege haalde ik Kaas in op een klim, die zat er toen al flink doorheen.
't Weer was perfect, beetje zonnetje, bovenop wel frisjes (11 graden), hier en daar wat wolkjes.
Zelf officiele tijd 8:49 gereden, dus GOUD!Alleen m'n Garmin snapte er geen hol van.
Eerste klim VAM 800
Tweede klim VAM 800
Derde klim VAM 700, maar dat zat vlak stuk in.
Laatste klim VAM 800, en zelfs PR gereden.
https://www.strava.com/activities/329985725
Deze niet, denk ik. Ik niet iig.quote:
Super goed gedaan man, ouwe vetlel!!quote:
Ik ken er ook wel zo'n mooie.quote:Op zondag 21 juni 2015 16:34 schreef Wombcat het volgende:
Goed man, dat strava op deze tocht. Een klim met maxima van 47% en renners die een VSM halen van 4500![]()
https://www.strava.com/segments/2769971?filter=overall
quote:Op zondag 21 juni 2015 16:45 schreef Oksel het volgende:
En vlak na de splitsing aan 3 mensen gevraagd of dit de MEDIO was, en die reageerden natuurlijk helemaal geshocked, nee, nee, dit is de LUNGO!! En dan haalde ik m'n schouders op en demarreerde.Je moet wat in 9u op de fiets.
Dat hangt van je wielmaat af toch?quote:Op zondag 21 juni 2015 16:55 schreef poiuytr het volgende:
Afgelopen week ook mijn eerste "echte" racefiets gekocht. Tweedehands een Desert Falcon uit 2011 met ultrega afmontage voor 450¤ op de kop getikt. Verkoper had er in al die jaren maar ong 6500km op gefietst. Hopelijk komen de pedalen deze week binnen dan kan ik eindelijk een rondje erop fietsen. Welke binnenband heb ik exact nodig qua maat?
http://www.wiggle.nl/cont(...)efiets-lang-ventiel/
Afgezien van dat je kaas bergop voorbij fietst, wat vroeger natuurlijk voorquote:Op zondag 21 juni 2015 17:07 schreef Oksel het volgende:
Zo met kaas op t terras. Ik maakte een grapje. Ik heb hem wel ingehaald, maar hij was fris en fruitig. Was beetje aan t lanterfanten.
ga er ff van uit dat je 23mm bandjes hebt en anders hoog uit 25mmquote:Op zondag 21 juni 2015 16:55 schreef poiuytr het volgende:
Afgelopen week ook mijn eerste "echte" racefiets gekocht. Tweedehands een Desert Falcon uit 2011 met ultrega afmontage voor 450¤ op de kop getikt. Verkoper had er in al die jaren maar ong 6500km op gefietst. Hopelijk komen de pedalen deze week binnen dan kan ik eindelijk een rondje erop fietsen. Welke binnenband heb ik exact nodig qua maat?
http://www.wiggle.nl/cont(...)efiets-lang-ventiel/
Zonde. Knap geredenquote:Op zondag 21 juni 2015 18:09 schreef Oksel het volgende:
23,7km/h gemiddeld trouwens. GPS file is echt naar de klote. Jammer.
hij kwam in de afdaling me voorbij vd 1e col dus dat klopt niet. Heb hem niet meer gezien daarna dus hij had wel de sokken erin. Heb zelf gewoon rustig gereden. Knallen was geen goed idee geweest met mijn huidige vormpeil.quote:Op zondag 21 juni 2015 17:19 schreef Gripper het volgende:
[..]
Afgezien van dat je kaas bergop voorbij fietst, wat vroeger natuurlijk voor![]()
reacties zou zorgen.
Ben je in 2 jaar zelf zoveel verbeterd dat je er luchtig over kan doen, of was het niet zwaarder dan een marmotte of trois ballons?
Of ben je stiekum toch ook wel een beetje moe na ruim 200 km en 5000 hoogtemeters
Oksel de pakhaas?quote:Op zondag 21 juni 2015 18:37 schreef kaasplankje het volgende:
.... Oksel ..... niet zuiver heeft gereden.
Watskeburt?quote:Op zondag 21 juni 2015 18:37 schreef kaasplankje het volgende:
Ben verder erg trots op Oksels zijn prestatie maar vind het desondanks jammer dat hij niet zuiver heeft gereden.
Alles voor niks....quote:Op zondag 21 juni 2015 18:09 schreef Oksel het volgende:
23,7km/h gemiddeld trouwens. GPS file is echt naar de klote. Jammer.
Gefeliciteerd met goud. Lijkt mij behoorlijk afzien.quote:Op zondag 21 juni 2015 16:18 schreef Oksel het volgende:
Potverdorie ontzettend genoten!! Wat een prachtige tocht..Conditie is erg goed, heerlijk krampvrij kunnen rijden, in de klim mensen ingehaald, in 't dalen 1000 mensen ingehaald.
Halverwege haalde ik Kaas in op een klim, die zat er toen al flink doorheen.
't Weer was perfect, beetje zonnetje, bovenop wel frisjes (11 graden), hier en daar wat wolkjes.
Zelf officiele tijd 8:49 gereden, dus GOUD!Alleen m'n Garmin snapte er geen hol van.
Eerste klim VAM 800
Tweede klim VAM 800
Derde klim VAM 700, maar dat zat vlak stuk in.
Laatste klim VAM 800, en zelfs PR gereden.
https://www.strava.com/activities/329985725
Dank.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:29 schreef dop het volgende:
[..]
ga er ff van uit dat je 23mm bandjes hebt en anders hoog uit 25mm
dan heb je 700x20-25 waar 20-25 iets zegt over de breedte van je band
Oksel rijdt vollebak en Kaas is lekker aan het bollen en over 200+ km maar 10min laterquote:Op zondag 21 juni 2015 20:27 schreef Oksel het volgende:
En ik kwam je in een klim achterop kaas. Toen riep ik nog: lekker hoor. Omdat het klimmen was. Maar leuk om te zien dat je lekker aan t toeren was! Ik heb max gereden. Harder kon ik niet.
Nee, meer. Half uurtje gok ik. Kaas heeft veel stil gestaan. En dan nog.. wat een kinderachtige kutreactie.quote:Op zondag 21 juni 2015 20:38 schreef Patroon het volgende:
[..]
Oksel rijdt vollebak en Kaas is lekker aan het bollen en over 200+ km maar 10min later
Oja strava telt alleen fiets tijd. My bad. Niet gelijk zo raar reagerenquote:Op zondag 21 juni 2015 21:02 schreef Oksel het volgende:
[..]
Nee, meer. Half uurtje gok ik. Kaas heeft veel stil gestaan. En dan nog.. wat een kinderachtige kutreactie.
Flauw hoor om zo te reageren. Zal wel weer eens niet zo bedoeld zijn natuurlijk, maar je pleurt het hier wel neer!quote:Op zondag 21 juni 2015 20:38 schreef Patroon het volgende:
[..]
Oksel rijdt vollebak en Kaas is lekker aan het bollen en over 200+ km maar 10min later
Al op gereageerd ouwe stoker. Via whatsapp al aangesproken door Oksel. Het was eigenlijk meer als compliment voor Kaas bedoelt, dat die ouwe nog steeds stevig doorrijdt omhoog, terwijl die 'rustig' aan doet, dan negatief tov Oksel.quote:Op zondag 21 juni 2015 21:08 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Flauw hoor om zo te reageren. Zal wel weer eens niet zo bedoeld zijn natuurlijk, maar je pleurt het hier wel neer!
Netjes toch?quote:
Ja! Veel lichtgewicht Italiaantjes ingehaald.. Lekker stoempen en in de afdaling 0 x ingehaald.. bochtenles van Kaas gehad. En goud, wat ik graag wilde fietsen. Wel op de valreep, maar ach.quote:
Als je het kan vergelijken met Trois Ballons en Marmotte...hoe verhoudt deze cyclo zich dan?quote:Op zondag 21 juni 2015 21:30 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ja! Veel lichtgewicht Italiaantjes ingehaald.. Lekker stoempen en in de afdaling 0 x ingehaald.. bochtenles van Kaas gehad. En goud, wat ik graag wilde fietsen. Wel op de valreep, maar ach.
1x bocht verkeerd ingeschat. Opeens op andere weghelft.. gelukkig geen auto, anders was ik dood geweest. Reed 70 ofzo. Schrikken. Mooi stom. Weinig ongelukken gezien, 1x. 2 fietsen volledig aan poeder, bloed en mensen op de weg. Naar.
Mooi stijl is inderdaad niet lelijk.quote:Op zondag 21 juni 2015 21:43 schreef Oksel het volgende:
Hmm.. Trois Ballons vind ik vergelijkbaar, goed te doen. Net als deze. Marmotte is zwaarder denk ik, doordat 't afdalen stijler is, en omdat het toen ik 'm deed verschrikkelijk warm was.
Oké, dus je bedoelt, dat je met de marmotten meer aan het klimmen bent ivm kortere afdalingen? En misschien door dat klote stuk in het dal tussen Glandon en Telegraph. Had je nu ook zo'n stuk?quote:Op zondag 21 juni 2015 21:43 schreef Oksel het volgende:
Hmm.. Trois Ballons vind ik vergelijkbaar, goed te doen. Net als deze. Marmotte is zwaarder denk ik, doordat 't afdalen stijler is, en omdat het toen ik 'm deed verschrikkelijk warm was.
Daar gaat het om toch? Goed gereden! Kaas ook!quote:Op zondag 21 juni 2015 21:30 schreef Oksel het volgende:
[..]
En goud, wat ik graag wilde fietsen. Wel op de valreep, maar ach.
onderaan de voeten, ongeveer op de plek van je pedalen?quote:Op zondag 21 juni 2015 20:25 schreef Oksel het volgende:
Ik heb vanwege enorme pijn in mn voeten pijnstillers geslikt. Had anders niet uitgereden.
Gemiddeld hf159. Maar eigenlijk 6 uur 170, de rest was dalen.
Da's niet fijnquote:Op zondag 21 juni 2015 22:34 schreef kaasplankje het volgende:
Heb in de afzink vd passo rolle 2 koersfietsen zien liggen waar niets meer van over was behalve stukken framebuis, stukken velg en vervrongen spaken om een stel naven . Echt bizar. En een grote plas bloed erbij .
van mijn belasting had ik een protos kunnen kopen dus ik deel je smart.quote:Op maandag 22 juni 2015 09:12 schreef muzas het volgende:
Ah fijn. Leuk joh ineens veel geld verdienen...
Ws. mogen we ff een leuke carbon canyon aftikken aan de belastingdienst. Want ja, toeslagen onterecht gekregenAlsof ik voor me lol thuis zat
![]()
dus die nieuwe fiets moet nog ff wachten... (sowieso tot medio september want uit een mailwisseling met canyon begreep ik dat dan de nieuwe modellen komen)
https://www.facebook.com/(...)8040/?type=1&theaterquote:Op maandag 22 juni 2015 09:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
van mijn belasting had ik een protos kunnen kopen dus ik deel je smart.
Dus nog 82000 likes?quote:Op maandag 22 juni 2015 09:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)8040/?type=1&theater
Mooi trouwens hoe er 18000 mensen vos een like hebben geven en 21000 dat bericht gedeeld hebben
Tegen die tijd is het een 5 jaar oude fiets en is iedereen de actie vergeten, slimme marketing, dat welquote:
Ze zijn er bijnaquote:
Moet je een beetje aluminiumfolie om je computer vouwenquote:Op maandag 22 juni 2015 09:37 schreef kaasplankje het volgende:
Ik klik niet op Facebook links. Zuckerberg en de zionisten krijgen mijn pc niet in handen.
Enne, kaas kan makkelijk in 8u de gf sportful rijden? Dan moet er wel ff 8kg af eerst. #viesdik
Hoe mensen zielige verhalen gaan vertellen in hoop dat ze 'm winnenquote:Op maandag 22 juni 2015 09:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)8040/?type=1&theater
Mooi trouwens hoe er 18000 mensen vos een like hebben geven en 21000 dat bericht gedeeld hebben
Dit. Zie je bij wel meer van die kansloze fb-acties...quote:Op maandag 22 juni 2015 09:58 schreef Andyy het volgende:
[..]
Hoe mensen zielige verhalen gaan vertellen in hoop dat ze 'm winnen
https://www.facebook.com/(...)2tn%22%3A%22R9%22%7Dquote:Op maandag 22 juni 2015 09:58 schreef Andyy het volgende:
[..]
Hoe mensen zielige verhalen gaan vertellen in hoop dat ze 'm winnen
Post met Muzas-kwaliteitquote:Op maandag 22 juni 2015 10:01 schreef muzas het volgende:
[..]
Dit. Zie je bij wel meer van die kansloze fb-acties...
JA mn oom heeft een kennis die wel eens op de hamster past van een collega van 'm. Die woont naast een alleenstaande moeder en haar zus heeft heeft een verstandelijke beperking waardoor ze niet goed voor haar doofgeboren kind kan zorgen. Dit iPhone hoesje zou haar leven een stuk dragelijker maken.
Die gast daaronder dan met zijn ziekenhuisfotoquote:Op maandag 22 juni 2015 10:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)2tn%22%3A%22R9%22%7D
Ja, mooie spacers en omgedraaide stuurpen man. Past precies!
Hahahaquote:Op maandag 22 juni 2015 10:01 schreef muzas het volgende:
[..]
Dit. Zie je bij wel meer van die kansloze fb-acties...
JA mn oom heeft een kennis die wel eens op de hamster past van een collega van 'm. Die woont naast een alleenstaande moeder en haar zus heeft heeft een verstandelijke beperking waardoor ze niet goed voor haar doofgeboren kind kan zorgen. Dit iPhone hoesje zou haar leven een stuk dragelijker maken.
Is altijd maar 10 minuten wachten tot je asfalt onder je kont hebt met de staalkwaliteit van Alfa.quote:Op maandag 22 juni 2015 10:15 schreef Tommeke het volgende:
Wel een pluspuntje dat er Campa op die fiets zit.
Ik heb nu een Alfa Romeo onder de kont. Weet nu wat Italiaanse passie en emotie is
Waarom dan een 2e team inschrijven?quote:Op maandag 22 juni 2015 11:35 schreef Fretwork het volgende:
Fuck, krijg het tweede Rad am Ring 24h team misschien niet vol, met 5 man twee teams draaiende houden
Omdat we ongeveer 11 gegadigden hadden toen we gingen inschrijven. Allemaal afzeggingen ineens.quote:Op maandag 22 juni 2015 11:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Waarom dan een 2e team inschrijven?
Woedend de wegenwacht bellen terwijl je in de vluchtstrook staat?quote:Op maandag 22 juni 2015 10:15 schreef Tommeke het volgende:
Wel een pluspuntje dat er Campa op die fiets zit.
Ik heb nu een Alfa Romeo onder de kont. Weet nu wat Italiaanse passie en emotie is
BASTARDO!quote:Op maandag 22 juni 2015 11:43 schreef Andyy het volgende:
[..]
Woedend de wegenwacht bellen terwijl je in de vluchtstrook staat?
Dat is inderdaad jammer dan.quote:Op maandag 22 juni 2015 11:38 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Omdat we ongeveer 11 gegadigden hadden toen we gingen inschrijven. Allemaal afzeggingen ineens.
#pussies
Ja, d'r moet een liter olie per maand in en de versnellingsbak is volgens mij door Campa gemaakt ofzoquote:Op maandag 22 juni 2015 10:16 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Is altijd maar 10 minuten wachten tot je asfalt onder je kont hebt met de staalkwaliteit van Alfa.
Dan weet je wat zoab is.
No wife, happy life.quote:Op maandag 22 juni 2015 14:55 schreef muzas het volgende:
Oh die giant.. vast wel.. ik doelde op een nieuwe
Maar we gaan nu de malle molen van een huisje in... Financiering nog ff rond, maar als dat lukt zijn er voorlopig geen centjes meer voor nieuwe fietsen vrees ik.
Hoewel...
Kano verhuisde en zn nieuwe fiets zat eerder in elkaar dan plinten op de vloer.
Tegen de tijd dat die 100k likes zijn gehaald heeft Muzas heus wel een nieuwe fiets.quote:Op maandag 22 juni 2015 14:58 schreef kanovinnie het volgende:
Jeweet toch, als ik die dogma win krijg jij mijn focus, mocht je nog geen nieuwe hebben.
Een nieuw huis ook welquote:Op maandag 22 juni 2015 15:00 schreef ratatat het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat die 100k likes zijn gehaald heeft Muzas heus wel een nieuwe fiets.
Weet ik, maar nu denkt iedereen dat ik een hele sociale en gulle jongen ben.quote:Op maandag 22 juni 2015 15:00 schreef ratatat het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat die 100k likes zijn gehaald heeft Muzas heus wel een nieuwe fiets.
That ship has sailed alreadyquote:Op maandag 22 juni 2015 15:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Weet ik, maar nu denkt iedereen dat ik een hele sociale en gulle jongen ben.
Kan je nagaan als je geen vrouw had, dan had je niet meer op die TCR gereden maar op een propel deluxequote:Op maandag 22 juni 2015 15:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Poeh, ik heb toch aardig wat dingen kunnen kopen ondanks dat ik een vrouw heb.
12 bossen rozen, een ring, parfum, uit eten, vakantie, stofzuiger?quote:Op maandag 22 juni 2015 15:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Rozen doe ik niet aan, 1 ring, koopt ze zelf maar, elke week minimal 2 keer, 2a3 keer per jaar langer dan 1 week, koopt ze zelf maar.quote:Op maandag 22 juni 2015 15:07 schreef iScream. het volgende:
[..]
12 bossen rozen, een ring, parfum, uit eten, vakantie, stofzuiger?
Haha, je gaat er nog serieus op in ookquote:Op maandag 22 juni 2015 15:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Rozen doe ik niet aan, 1 ring, koopt ze zelf maar, elke week minimal 2 keer, 2a3 keer per jaar langer dan 1 week, koopt ze zelf maar.
Zo moeilijk om deze niet in te koppen.quote:Op maandag 22 juni 2015 15:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dit ja. DINKy's FTWquote:Op maandag 22 juni 2015 15:16 schreef iScream. het volgende:
[..]
Haha, je gaat er nog serieus op in ookIk hou trouwens meer geld over met vriendin dan zonder (vaste lasten delen), dus toch maar snel Tinder installeren kano!
Zou wel relaxt zijn ja, zou me een hoop geld in de maand schelen.quote:
quote:Op maandag 22 juni 2015 15:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zou wel relaxt zijn ja, zou me een hoop geld in de maand schelen.
Maargoed, eerst maar eens met stap 1 beginnen en dat is uberhaupt een dame zo ver krijgen dat ze niet gillend wegrent als ik m'n mond opentrek tegen d'r.
Hand vast pakken en niets zeggen, als ze niet al te moeilijk doet meesleuren naar je hok.quote:Op maandag 22 juni 2015 15:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zou wel relaxt zijn ja, zou me een hoop geld in de maand schelen.
Maargoed, eerst maar eens met stap 1 beginnen en dat is uberhaupt een dame zo ver krijgen dat ze niet gillend wegrent als ik m'n mond opentrek tegen d'r.
Nee joh ik heb een betere.quote:
Tot nu toe loop ik gewoon achter ze aan. En dan het liefst zo dichtbij dat je tegen ze aan schuurt de hele tijdquote:Op maandag 22 juni 2015 15:22 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Hand vast pakken en niets zeggen, als ze niet al te moeilijk doet meesleuren naar je hok.
Dat "schijnt" dus echt een kwartier ofzo te duren, urban myth.quote:Op maandag 22 juni 2015 15:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee joh ik heb een betere.
Vraagje, ruikt dit washandje nou naar chloroform of niet?
Gewoon meteen je broek naar benedenquote:Op maandag 22 juni 2015 15:21 schreef kanovinnie het volgende:
Weet ze wel gelijk wat voor vlees ze in de buik heeft.quote:Op maandag 22 juni 2015 15:26 schreef muzas het volgende:
[..]
Gewoon meteen je broek naar beneden
Doet kaas ook.
kopkaas, hihahoquote:Op maandag 22 juni 2015 15:26 schreef muzas het volgende:
[..]
Gewoon meteen je broek naar beneden
Doet kaas ook.
Goed landquote:Op maandag 22 juni 2015 15:39 schreef ratatat het volgende:
Verhuizen naar gebieden waar je ze gewoon kan kidnappen is ook een optie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
Patroon en ik worden er van betaaldquote:Op maandag 22 juni 2015 09:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
van mijn belasting had ik een protos kunnen kopen dus ik deel je smart.
Ik ga die cyclo doen, 24u heb ik geen zin inquote:Op maandag 22 juni 2015 11:35 schreef Fretwork het volgende:
Fuck, krijg het tweede Rad am Ring 24h team misschien niet vol, met 5 man twee teams draaiende houden
Ik heb juist een vriendin om dingen te kunnen kopenquote:Op maandag 22 juni 2015 15:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
je moet ook niet naar de paardensmid gaan , wel lekker goedkoop natuurlijk maar verzekerd van pijn in je muilquote:Op maandag 22 juni 2015 19:33 schreef Leonos het volgende:
Verstandskiezen afgelopen vrijdag getrokken, sindsdien koorts, dus terug naar doktort.
Ontstoken
Nu antibiotica kuurDaggg tourselectie
De 150 km?quote:Op maandag 22 juni 2015 19:09 schreef Yankee het volgende:
[..]
Ik ga die cyclo doen, 24u heb ik geen zin in
Yes, de 150. Beetje leuk dus?quote:Op maandag 22 juni 2015 19:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De 150 km?
Ik ook. Vorig jaar ook gedaan.
De Höhe Acht wordt elke ronde een beetje hoger en steiler, leek het wel.
Vorig jaar in iets minder dan 5u15 gereden, met een gemiddelde van 29. Hopelijk dit jaar iets sneller.
Ah, gaat genieten worden dusquote:Op maandag 22 juni 2015 19:47 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De 1e 5 ronden wel, de laatste vond ik eigenlijk niet zo leuk meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door very op 22-06-2015 23:07:28 ]People assume too much.
Waarom 8.5?quote:Op maandag 22 juni 2015 20:02 schreef foetre het volgende:
Weet iemand nog een ultra kleine handpomp die tot 8,5 bar kan
Een pomp met 8.5 bar bestaatquote:Op maandag 22 juni 2015 22:14 schreef Andyy het volgende:
[..]
Waarom 8.5?
Wil je je pompje meenemen bij je tijdritten ofzo?
Ging eigenlijk daarna al gelijk weer beter. Geen last meer gehad. Dat is wel fijn, want na 65km boretti vorige maand had ik veel langer last en kwam ik pas twee dagen later weer normaal een trap af.quote:Op maandag 22 juni 2015 22:48 schreef Tommeke het volgende:
@Very: Leuk verslag en dito onderneming!
Hoe voelt je knie nu?
Misschien van die puur op navigatie gerichte dingen?quote:Op maandag 22 juni 2015 23:06 schreef Moody het volgende:
Klopt het dat er geen goede fietsnavigatie bestaat?
Garmin 1000 is niet geweldig, Mio 315 ook niet. Dan houdt het wel een beetje op. Alles is traag en navigatie is niet optimaal.
Best sneu eigenlijk anno 2015
Ja daarvan noem ik de 2 belangrijkste modellenquote:Op maandag 22 juni 2015 23:09 schreef ratatat het volgende:
[..]
Misschien van die puur op navigatie gerichte dingen?
Langs de oostvaardersplassen is het best prima fietsen.quote:Op maandag 22 juni 2015 23:31 schreef Jumparound het volgende:
De meest inspirerende wegen en dorpen in Nederlands meest inspirerende provincie.
Wat.een.feest
https://www.strava.com/activities/330890544
De eerste 10 gaan inderdaad wel. Maar alleen met bries die niet mee of tegen is is het best saai ;-)quote:Op maandag 22 juni 2015 23:33 schreef ratatat het volgende:
[..]
Langs de oostvaardersplassen is het best prima fietsen.
Die traagheid is noodzakelijk: een tradeoff tussen batterijduur en gebruiksgemak. Hoe meer frequent dat toestel met de satellieten communiceert hoe sneller de batterij 'leeg' geraakt, hoe sneller de processor die er in zit hoe sneller de batterij leeg geraakt. Totdat er betere batterijen komen is daar dus weinig aan te doen.quote:Op maandag 22 juni 2015 23:06 schreef Moody het volgende:
Garmin 1000 is niet geweldig, Mio 315 ook niet. Dan houdt het wel een beetje op. Alles is traag en navigatie is niet optimaal.
Dat GPS zal nooit het probleem zijn, je hebt enkel een kleine onnauwkeurigheid, hier legt de USA-overheid het hoe en wat uit: http://www.gps.gov/systems/gps/performance/accuracy/quote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:51 schreef dop het volgende:
goede kaarten maken inderdaad het verschil.
en als je een iphone beter vind navigeren dan vraag ik me toch hard op af of je wel goede kaarten had.
Ik vind het prima werken. Van zo'n klein ding kan je niet verwachten dat het net zo handig werkt als een tomtom.quote:Op maandag 22 juni 2015 23:06 schreef Moody het volgende:
Garmin navigatie werkt probleemloos en snel genoeg. Zelfs met 70+ afdalen werkt het scherm up tot date bij.quote:Op maandag 22 juni 2015 23:06 schreef Moody het volgende:
Haha dit. Ik heb deze: http://www.futurumshop.nl(...)yQpcYCFUzLtAodt0IADAquote:Op maandag 22 juni 2015 22:58 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Een pomp met 8.5 bar bestaat
Een kleine pomp bestaat
Een kleine pomp die 8.5 bar haalt zonder dat je eerst mandenlang in de sportschool rondhangt, die moet ik nog zien.
De enige reden waarom je daar wel 8.5 bar mee haalt en met die kleintjes niet, is omdat je met die kleintjes op een gegeven moment wel klaar bent met al die pompbewegingen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 08:12 schreef ultra_ivo het volgende:
De vraag is of ermee thuiskomen de norm moet zijn. Bij mijn 300 was er een lekke bandenfestival omdat veel mensen ergens onderweg een lekke band kregen en dan vanwege gebrek aan een fatsoenlijke pomp hun banden niet hard genoeg konden oppompen. Wat hobbelige boerenweggetjes in het donker zorgden voor de rest. Het record lag bij 5 lekke banden voor 1 persoon.
Ik heb de Zéfal HPX. Daarmee haal ik wel 8.5 bar als ik dat wil. Maar de Zéfal is niet echt klein.
Als ik het tijdig weet kan ik ze al een maand inrijdenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:04 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zou trouwens persoonlijk niet op banden waar je nog geen km op gereden hebt dat soort tochten rijden.
Voor zover ik zie zijn een hoop van die valpartijen te wijden aan slechte daaltechniek.
Dit, ik had er zaterdag nieuwe vittoria's omleggen. Dag ervoor gemonteerd en maar 1u op gefietst. In de koers reed door een klein plasje en de eerste bocht daarna schoven beide wielen ff stukje onder me vandaan, gelukkig kon ik goed corrigeren, maar dat is puur nieuwigheid van de band icm water.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:04 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zou trouwens persoonlijk niet op banden waar je nog geen km op gereden hebt dat soort tochten rijden.
Voor zover ik zie zijn een hoop van die valpartijen te wijden aan slechte daaltechniek.
Ik glibberde vanmorgen op de oprijplaat van 't pont. Toen ik wegreed stond ik op de pedalen en zette ik aan, maak ik opeens een halve slag voor niets.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:13 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dit, ik had er zaterdag nieuwe vittoria's omleggen. Dag ervoor gemonteerd en maar 1u op gefietst. In de koers reed door een klein plasje en de eerste bocht daarna schoven beide wielen ff stukje onder me vandaan, gelukkig kon ik goed corrigeren, maar dat is puur nieuwigheid van de band icm water.
Dan moet je ze even afnemen met een lapje met schoonmaakazijn. Of gewoon ff een uurtje ermee rije dat is ook goed. ws was die zijkant nog onbereden.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:13 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dit, ik had er zaterdag nieuwe vittoria's omleggen. Dag ervoor gemonteerd en maar 1u op gefietst. In de koers reed door een klein plasje en de eerste bocht daarna schoven beide wielen ff stukje onder me vandaan, gelukkig kon ik goed corrigeren, maar dat is puur nieuwigheid van de band icm water.
Ja, alleen had daar vrijdag geen tijd meer voor..quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dan moet je ze even afnemen met een lapje met schoonmaakazijn. Of gewoon ff een uurtje ermee rije dat is ook goed.
Prima man. Geen spierpijn gehad ofzo.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:18 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja, alleen had daar vrijdag geen tijd meer voor..
Hoe is het ouwe?
Zoveel is niet nodig, dan zijn ze weer bijna afquote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:18 schreef Fretwork het volgende:
Maar nieuwe bandjes een maandje (800km max) inrijden is wel verstandig dus?
Buzz legt ze eerst 2 jaar in zn wijnkelder, om de week even omdraaien, uitrekken en door het azijn halen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dan moet je ze even afnemen met een lapje met schoonmaakazijn. Of gewoon ff een uurtje ermee rije dat is ook goed. ws was die zijkant nog onbereden.
Dan leg ik ze er een week van te voren omquote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:18 schreef Patroon het volgende:
[..]
Zoveel is niet nodig, dan zijn ze weer bijna af
Lijkt me beetje overdreven.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:18 schreef Fretwork het volgende:
Maar nieuwe bandjes een maandje (800km max) inrijden is wel verstandig dus?
Ja ik heb ze... nu 2k ofzo... Heb verder weinig vergelijkingsmateriaal, maar vond ze iig een stuk soepeler/comfortabeler dan die vredestein senseos (bij gelijke druk uiteraard). Plakken op de weg, tijdens de chouffe ging dat prima in de bochtjes.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Iemand ervaring met schwalbe one vouwbanden (niet tubeless)?
Mooi man. Ik heb ook enorm zin in deze cyclo: https://www.strava.com/routes/2379812quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Prima man. Geen spierpijn gehad ofzo.
Ik probeer erop te letten, maar als er ééntje voor me op mijn bek gaat wordt het vast een zenuwachtig gebeuren.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Lijkt me beetje overdreven.
Wat kano zegt klopt wel. Die gasten kunnen niet sturen in dat filmpje. Ze rijden niet de goede lijn dat is 1. Ze durven de fiets niet plat te gooien dat is 2, en ze kunnen niet omgaan met hun rem dat is 3. Ze remmen veel te hard met achter in een bocht waardoor het achterwiel blokkeert. Je moet vóór de bocht uitremmen vooral met voorrem en dan insturen en de rem loslaten.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:24 schreef kanovinnie het volgende:
Typisch geval van de melk horen klotsen maar de tepel niet kunnen vinden
Tnx. Die sensos zijn kutbanden, overgestapt op durano en dat is al zo veel meer genot. Echt tevreden over, vandaar wel interesse om die one's te proberen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:22 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja ik heb ze... nu 2k ofzo... Heb verder weinig vergelijkingsmateriaal, maar vond ze iig een stuk soepeler/comfortabeler dan die vredestein senseos (bij gelijke druk uiteraard). Plakken op de weg, tijdens de chouffe ging dat prima in de bochtjes.
Afgelopen zaterdag dan wellicht nietMaar dat is eerder op het conto van regen/zand/mijn stuurkunsten te schrijven.
Vlakken naar mijn idee ook minder snel af dan die senseo's. Ik ben er wel tevreden over. Nog niet lek gereden, maar dat heb ik sowieso al een hele tijd niet (begin maart 2014)
dus dat.
Dat hou je toch altijd. Als het even kan rij ik daarom ook liever vooraan, of met een flinke tussenruimte.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:24 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik probeer erop te letten, maar als er ééntje voor me op mijn bek gaat wordt het vast een zenuwachtig gebeuren.
Leuke is wel dat je zoveel rondjes rijdt dat je je eigen filet americain op de straat aan kan wijzen
Ja met zoveel pannekoeken is het wel een beetje opletten natuurlijk. Ach je moet gewoon voor je instuurt goed je snelheid aanpassen, en een mooie wijde lijn van buiten heel naar binnen door en dan weer naar buiten. Dan gaat het eigenlijk altijd goed.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:24 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik probeer erop te letten, maar als er ééntje voor me op mijn bek gaat wordt het vast een zenuwachtig gebeuren.
Leuke is wel dat je zoveel rondjes rijdt dat je je eigen filet americain op de straat aan kan wijzen
Vergeet er niet van te genieten popje.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:23 schreef Patroon het volgende:
[..]
Mooi man. Ik heb ook enorm zin in deze cyclo: https://www.strava.com/routes/2379812
Als ik de route met googlemaps bekijk is het daar onwijs mooi!
Halverwege het bochtje de binnenkant benaderen is volgens mij wel een goede vuistregel inderdaadquote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:29 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja met zoveel pannekoeken is het wel een beetje opletten natuurlijk. Ach je moet gewoon voor je instuurt goed je snelheid aanpassen, en een mooie wijde lijn van buiten heel naar binnen door en dan weer naar buiten. Dan gaat het eigenlijk altijd goed.
Die vent die voorbij komt schuiven op die rode fiets/rode banden?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Denk dat er ook nog wel olie op de weg ligt. Rond 1 minuut valt er 1 nog voor de bocht uberhaupt begint, dan moet je toch wel heel moeilijk doen, of het is glad.
Thanks, volgens mij doe ik dit intuïtief ook wel, zal gewoon gefocust moeten blijven tijdens de rit. Wel mooie brede wegenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:38 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Zo doe ik het iig. Buiten, binnen, buiten. En als je bijvoorbeeld naar die vent op 0:05 kijkt zie je dat hij niets anders doet dan buiten, buiten, gras gras gras
http://easycycling.com/ho(...)cents-part-ii-of-ii/
Lees dit anders even door.
Als ik zag hoe jij op je fiets zat aan het einde van de primaverameet is dat niet heel gek natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:42 schreef Leonos het volgende:
Is het ook niet dat als je 24 uur gaat rijden, dat je na een tijdje gewoon geen concentratie meer hebt en op je plaat gaat? Heb ik ook al na een rit na 4 uur, dat ik soms bijna een bochtje mis
Als je erg onervaren bent ja idd.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:42 schreef Leonos het volgende:
Is het ook niet dat als je 24 uur gaat rijden, dat je na een tijdje gewoon geen concentratie meer hebt en op je plaat gaat? Heb ik ook al na een rit na 4 uur, dat ik soms bijna een bochtje mis
Dat heb ik inmiddels verbeterd hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als ik zag hoe jij op je fiets zat aan het einde van de primaverameet is dat niet heel gek natuurlijk.
Daarom is het belangrijk om tijdens dat soort tochten goed gehydrateerd te blijven en genoeg te eten. En te weten wanneer je moet stoppen.
Als het goed is rijden we in een team van 4, omstebeurt een rondje. Dan valt het wel mee met het verliezen van frisheid natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:42 schreef Leonos het volgende:
Oja, ook niet de fout maken om te denken dat je zomaar iedereen kan volgen. De ene kan nou eenmaal beter dalen dan de ander, een bocht die Kaas bijvoorbeeld wel goed kan maken, kan jij verprutsen. Dus beter doe je de eerste ronde rustig aan en kan je daarna lekker knallen als je weet hoe de bochten lopen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:40 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Thanks, volgens mij doe ik dit intuïtief ook wel, zal gewoon gefocust moeten blijven tijdens de rit. Wel mooie brede wegen
hoeveel km is een rondje?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:44 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Als het goed is rijden we in een team van 4, omstebeurt een rondje. Dan valt het wel mee met het verliezen van frisheid natuurlijk.
Iets onder de 30 volgens mij.quote:
Ooooh, dus je rijd maar 6 uurtjes.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:44 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Als het goed is rijden we in een team van 4, omstebeurt een rondje. Dan valt het wel mee met het verliezen van frisheid natuurlijk.
Ja joh, als we het team vol krijgen welquote:
Die nordschleife is toch 21km oid?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:46 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Iets onder de 30 volgens mij.
Plan is waarschijnlijk om omstebeurt te gaan, telkens één ronde en dan 's nachts twee achter elkaar zodat er een uur of 3 a 4 slaap gepakt kan worden.
Dat zegt ie toch?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Die nordschleife is toch 21km oid?
Rondje is 26 kilometer zie ik net. Zit ook een stuk F1 circuit bij.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Die nordschleife is toch 21km oid?
Ja, ik ga vanaf elke bocht een foto makenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Vergeet er niet van te genieten popje.
Dan zie ik je daarquote:Op dinsdag 23 juni 2015 08:55 schreef Fretwork het volgende:
Ik heb alvast een vraagje in de voorbereiding op de Rad am Ring.
Momenteel rijd ik op Vittoria Rubino Pro met kevlar, zo'n 4000 km schat ik. Twee keer lek gereden in de laatste 800 km. Is het met het ook op de afdalingen op de ring aan te raden alvast nieuwe buitenbanden te kopen? En zo ja, waarmee verwacht je goede grip in de afdaling op zo'n circuit?
Ter voorkoming van dit:
Lekker! Ook 24 uur?quote:
Nee, gewoon het vrij rijden. Maar ga wel wat eerder erheen al, want wel effe naar de 24 uurs lui kijken terwijl ik het mountainbike parcour rondom het circuit ga pakken.quote:
Snap dat je graag naar de 24hr halfgoden kijkt, allemaal Adonissenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:40 schreef very het volgende:
[..]
Nee, gewoon het vrij rijden. Maar ga wel wat eerder erheen al, want wel effe naar de 24 uurs lui kijken terwijl ik het mountainbike parcour rondom het circuit ga pakken.
22 nog ietsquote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:46 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Iets onder de 30 volgens mij.
Plan is waarschijnlijk om omstebeurt te gaan, telkens één ronde en dan 's nachts twee achter elkaar zodat er een uur of 3 a 4 slaap gepakt kan worden.
Weet ik veel, volgens mij zijn de ring en Nordschleife twee verschillende parcouren die overlappen oid. de rondes die wij rijden zijn 26.quote:
heb ik ook gedaanquote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:02 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja, ik ga vanaf elke bocht een foto maken
Nurburgring is de nordschleife, rondje om nurburg namelijk. Vroeger was er ook een sudschleife daar :pquote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:54 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Weet ik veel, volgens mij zijn de ring en Nordschleife twee verschillende parcouren die overlappen oid. de rondes die wij rijden zijn 26.
Deel is het kortere F1 circuit.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:05 schreef Andyy het volgende:
[..]
Nurburgring is de nordschleife, rondje om nurburg namelijk. Vroeger was er ook een sudschleife daar :p
En je hebt het f1 circuit dat er bij kan door wat open te zetten
Ook wel eens leuk om gewoon lekker rustig aan te doen. Even gestopt af en toe voor een broodje kaas of ham bij de verzorging. Moest ook wel want ik had niet genoeg sportvoeding bij om de hele rit op uit te rijden.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:15 schreef Patroon het volgende:
Haha skitterend Kaas. Aardig doorgereden met zo'n tijd en zoveel sightseeing.
leuk die foto's :-)quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ook wel eens leuk om gewoon lekker rustig aan te doen. Even gestopt af en toe voor een broodje kaas of ham bij de verzorging. Moest ook wel want ik had niet genoeg sportvoeding bij om de hele rit op uit te rijden.
Ricoquote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb een kudo van de man uit groningen met de strava biografie
Weekend van 24-26 juliquote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:47 schreef Tommeke het volgende:
Die Rad am Ring? Is dat dat Jedermannrennen? Welke datum is dat?
Geen idee, is echt een pokkesitequote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:54 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Oke, en die Jedermannrennen zelf? Kan het op die site nergens duidelijk vinden...
Saturday, 25. July 2015quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:54 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Oke, en die Jedermannrennen zelf? Kan het op die site nergens duidelijk vinden...
quote:Op maandag 22 juni 2015 21:27 schreef very het volgende:
Hallo, daar ben ik weer eventjes![]()
Afgelopen vrijdag was de Den Haag - Texel sponsortocht voor het JKZ.
Ik keek er een klein beetje tegenop omdat ik nog steeds last van mijn knie heb, en omdat het kutweer was (regen + wind tegen). Maar, afhaken kan natuurlijk niet wanneer mensen voor je betalen om het te doen, dus gewoon gaan natuurlijk.
[ afbeelding ]
In het begin fietste een maatje van me mee. Voor het eerst op een racefiets met klikpedalen en geen training. Deze kerel heeft er een handje van een beetje teveel hooi op zijn vork te nemen, en dat bleek ook wel aangezien het voor geen meter vooruit ging met hem. Hij kreeg ook last van zijn hamstring, en is er dan ook bij de eerste stop in Bloemendaal mee gestopt en met een medewerker meegereden in de auto. En eerlijk gezegd blij toe, want zo kon ik zelf gelukkig ook een beetje meters maken. Weliswaar reed ik vanaf dat moment met een groepje mee dat ook niet heel hard ging (alsnog stukken harder dan die maat van me), maar dat vond ik prima, want knie.
Toen we bij Castricum in de buurt waren begon het aardig te plenzen. Eerst reden we even stug door, maar toen het echt met bakken tegelijk uit de hemel kwam zijn we toch maar eventjes vijf minuten gaan schuilen onder een boom.
Toen we bij de tweede stop aankwamen waren we alweer droog. Na een kleine 20 minuten even zitten, sappie drinken, banaan eten, m'n 30cm legen en bidon bijvullen weer verder gereden.
Zo'n tien kilometer voor de boot kreeg een vriendin die mee fietste het flink zwaar. Psychologisch dingetje, want ze keek best op tegen dat laatste stuk op het vaste land (wat meer klimmetjes en uiteraard weer achterlijk veel wind). Haar even er doorheen geloodst, ondanks dat het vanaf dat moment bij mij in mijn knie schoot. Sommige stukken gewoon echt maar met 1 been gefietst omdat ik mijn linkerknie gewoon niet kon bewegen (klikpedalen ftw).
Eenmaal op de boot vier je eigenlijk al het einde. Biertje erbij, lekker op een bank in een warme omgeving....en dat was niet zo slim, want die laatste tien km werden toen wel echt een beetje afzien. IJskoud, moe, last van de knie en een meisje erbij die nog een beetje emotioneel was onder het feit dat het haar moeilijker afging dan vorig jaar.
Maar toch op ons dooie akkertje die laatste kilometers gemaakt en eenmaal bij aankomst keihard bier gezopen. Dit hebben we overigens tot gistermiddag volgehouden en ben toen samen met mijn vriendin met de trein terug naar huis gegaan.
Het gemiddelde is dus niet echt een stoere mannen gemiddelde, maar toch ben ik best tevreden.
Daar moet natuurlijk wel bij gezegd worden dat ik de app niet uit heb gezet tijdens plassen, boottochtjes, pauzes etc, dus ik reed vast harder dan ditPlus dat ik ook nog een leuk bedrag heb opgehaald voor een goed doel, en daar ging het uiteindelijk om. Mooi toch?
Nou, dit was mijn verhaal. Veel plezier ermee en tot de volgende keer
Meer foto's:Ja leuk verhaal, die gast op klompen met dat biershirt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thnx!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:16 schreef iScream. het volgende:
[..]
Saturday, 25. July 2015
13:00 Start 150 km-Race
Kost je wel 55 euro om mee te doen
Hier staat 't hele schema:quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:39 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Thnx!
Laatste dag van m´n vakantie, ik zit dan in Luxemburg. Iets om even over na te denken
Je weet toch dat je een nieuwe band, en zeker die Vittoria's, met een lap zuivere (aansteker) bezine moet afnemen na montage om die beschermfilm tegen veroudering er af te halen. Daarna met een lap verdund azijn afnemen om het te zachte natuurrubber een beetje te laten harden of ze een half jaartje laten hangen, afhankelijk van de productie datum.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:13 schreef Patroon het volgende:
[..]
En dan een burnout doen als je startquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:09 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Je weet toch dat je een nieuwe band, en zeker die Vittoria's, met een lap zuivere (aansteker) bezine moet afnemen na montage om die beschermfilm tegen veroudering er af te halen. Daarna met een lap verdund azijn afnemen om het te zachte natuurrubber een beetje te laten harden of ze een half jaartje laten hangen, afhankelijk van de productie datum.
Of de SKS renkrompessor of de joe blow sport IIquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:19 schreef iScream. het volgende:
Welke fietspomp (gewoon zo'n normale grote) raden jullie aan? Heb nu eentje van BBB, maar dat ding vouwt bijna dubbel als ik boven de 7 bar kom.
Die had ik er net voor jaquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Of de SKS renkrompessor of de joe blow sport II
Ikzelf heb de laatste, al is die renkrompressor wel kwalitatief wat beter denk ik. Maar absoluut geen klachten over de joe blow, zou 'm zo weer kopen.
Bestel ik diequote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:29 schreef kanovinnie het volgende:
Die joe blow? Ja, die doet wat hij moet doen en dat al een jaar of 3 nu.
Ik stel me voor dat je schuur eruit ziet als een gemiddelde Chinees op de Zeedijk met als enige verschil dat de eenden verruilt zijn voor banden.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:09 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Je weet toch dat je een nieuwe band, en zeker die Vittoria's, met een lap zuivere (aansteker) bezine moet afnemen na montage om die beschermfilm tegen veroudering er af te halen. Daarna met een lap verdund azijn afnemen om het te zachte natuurrubber een beetje te laten harden of ze een half jaartje laten hangen, afhankelijk van de productie datum.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:09 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |