SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, net als vorig jaar... blijf het een leuke route vinden.. Vooral dat stuk door de veluwe. Ja die fiets is ff balen, maar als het tegenvalt ben ik ook NTFU lid... En dan lost mijn FM dat wel voor me op. Dus maak me daar eig. niet zo heel druk omquote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:04 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Jan Janssenclassic gereden?
Jammer van je fiets, hopelijk valt de schade wat mee,
Ik ben er niet zo goed in.quote:
Ik had het parcours en de windrichting bekeken en dacht als ze het willen proberen is het daar, Tandje Hoger deed dat dus ook.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:34 schreef Patroon het volgende: [..] Is ook zo. Positioneren is het belangrijkste van het sprinten. Trouwens ik had 0 parcourskennis. Wist echt niet wat en hoe. Dat is wel een nadeel. Toen het brak zat ik 3 fietsen te ver van achter, terwijl ik de heledag in de top20 heb gereden..
Haha ja dat was mooi. Kwamen 2 arme studentwielrennertjes bij iedereen geld bedelenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:09 schreef gerwinner het volgende:
[..]
Ik had het parcours en de windrichting bekeken en dacht als ze het willen proberen is het daar, Tandje Hoger deed dat dus ook.
Drie keer vlak achter een valpartij, eerste keer moest ik wachten, tweede en derde keer makkelijk kunnen ontwijken. Was wel blij dat ik het heb overleefd. Sommigen rijden ook als mongolen door het peloton hoor.
Bedankt voor de laatste 50cent inschrijfgeld trouwens!
Je vatte mijn garpje nietquote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik ben er niet zo goed in.
Vandaag weinig wind (zoals je ook al constateerde), wat betekende dat het rustig rondjes draaien was op de nedereindseberg. Ik vond dat er niet zo hard werd gereden, maar we hadden wel het hoogste gemiddelde van dit jaar (maar meestal stond er veel wind, dus dat zegt dan verder ook niet zo veel).
In de voorlaatste ronde splijtend gedemarreerd met een ploegmaat in mijn wiel. We hadden een flink gat en werkten goed samen, maar in de laatste ronde ging bij mij het licht uit en reed 'ie van me weg op de bult. Ik werd op het laatste rechte stuk nog door het peloton voorbijgewalst (ik viel nogal stil), maar hij won, dus het was toch nog nuttig
Ik zoek nog een adresje voor wat 'voorraad', heb je tips?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
Vannacht rond 1.00 stap ik op de fiets voor een tochtje van minimaal 30km. Even iemand die 'De nacht van Gulpen' gaat lopen van wat voorraad voorzien. En daarna moet ik om 5.25 weer ergens anders staan, maar dat is gelukkig op maar 2km afstand van mijn huis. Om dan om 9.15 afgesproken met een vriend om een uurtje of 3 te gaan fietsen. Om 13.15 moet ik aan de finish staan van 'De nacht' staan.
Een willekeurige AH?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:19 schreef ratatat het volgende:
[..]
Ik zoek nog een adresje voor wat 'voorraad', heb je tips?
je bent niet wijs. Ik zou niet gaan trainen als ik jou was.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
Vannacht rond 1.00 stap ik op de fiets voor een tochtje van minimaal 30km. Even iemand die 'De nacht van Gulpen' gaat lopen van wat voorraad voorzien. En daarna moet ik om 5.25 weer ergens anders staan, maar dat is gelukkig op maar 2km afstand van mijn huis. Om dan om 9.15 afgesproken met een vriend om een uurtje of 3 te gaan fietsen. Om 13.15 moet ik aan de finish staan van 'De nacht' staan.
Ja, ik heb al een paar keer gehoord vandaag dat ik een idioot ben door dat te doen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
je bent niet wijs. Ik zou niet gaan trainen als ik jou was.
+1quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
je bent niet wijs. Ik zou niet gaan trainen als ik jou was.
Goeie username dan welquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja, ik heb al een paar keer gehoord vandaag dat ik een idioot ben door dat te doen.
Dat zijn de straatjes waar je je een eckte pro voelt. Daar ga jij never nooit afstappen. Succes!quote:
Wel met minimaal 42,5 gemquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:41 schreef Gripper het volgende:
Ja plezier jongens! Ik ga als eerbetoon aan jullie ook 200 km rijden, maar dan wel met 0 hm...
Na een bruiloft gisteren, lekker dronken worden en vandaag uitbrakken is dat verdomme ook wel nodig ook, een lange straftraining.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |