Ik wil het idee van de meet toch een beetje omgooien.
Want alleen maar in de stad bierdrinken, en niet-fietsen, dat kan eigenlijk niet.
Dus!
Zaterdag zoekt iedereen maar lekker zelf uit wat ie doet. We kunnen in de stad afspreken, of met zn allen wat drinken, en lekker rondlopen langs het parcours. Die dag organiseer ik zelf dus niks.
De eigenlijke meet wordt op zondag 5 juli.
We spreken bij mij thuis af, uurtje of half 10-10 uur. We rijden een mooie rit door de Alblasserwaard en of Krimpenerwaard, ver weg van alle idioterie en tourdrukte. En dan zorgen we dat we op het tijdstip van doorkomst ergens langs de N228 staan, bijvoorbeeld
hier.
Ergens vanaf 14 uur daar staan zou genoeg moeten zijn. Geeft ons mooi de tijd voor een rit van 100 km.
En daarna snel naar huis, tv aan, en uiteraard BBQ-en achteraf.

Zo lijkt het me een stuk beter.
Nog maar een maand, dus laat ik m eens online zetten: de Toer de Frans-meet!
Op zaterdag 4 juli vindt de Tourproloog plaats in Utrecht. Het lijkt me leuk om daar met de recreatieve wielrenners van fok iets omheen te organiseren: overdag in de stad kijken, en daarna nog wat samen eten.
We kunnen 's morgens bij mij parkeren en daar vandaan richting de stad. 's avonds moeten we maar even kijken wat we doen en wat de voorkeuren zijn: de BBQ aanslingeren, of iets in de stad eten.
![6011e.jpg]()
Gaan we ook nog fietsen dan?
Nou, het wordt die dag tiefusdruk in & rondom Utrecht, dus dat fietsen wilde ik deze keer lekker overslaan. We zoeken een mooie plek langs het parcours, of gaan rondlopen.
Als je in de stad loopt heb je niks aan je racefiets, ook al heeft de gemeente wel speciale racefietsstallingen ingericht die dag. Dus we zouden er op de fiets heen kunnen, de fiets wegzetten, en dan te voet verdergaan.
Maar bij mij vandaan ben je met de sneltram ook zo in het centrum, dan zijn we meteen vlakbij de start.
Alleen maar bier & vreten dus?
Nadat Tom Dumoulin de eerste gele trui van 2015 omgehangen gekregen heeft, kunnen we twee dingen doen: in de stad blijven, er is vast van alles te doen. Of bij mij BBQ-en.
Maar dat overleggen we nog wel, eerst maar eens interesse peilen.
Wie doet er mee?[ Bericht 13% gewijzigd door kanovinnie op 13-06-2015 13:50:09 ]
Mijn foto's op Flickr![b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-