Oh jaquote:
Dat valt reuze mee toch?quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:58 schreef Wombcat het volgende:
Eigenlijk is het ook helemaal niet leuk natuurlijk, die meets. Stelletje autisten die een beetje naar hun mobiel zitten staren.
Zou leuk zijn om je een keer in het echt te zienquote:Op woensdag 3 juni 2015 14:52 schreef buzz1291 het volgende:
Mwah, ik zou wel willen, maar een indekker zegt dat ik het grootste gedeelte van de TdF tot om en nabij 22 juli toch ergens in Azie via een livestream zal moeten bekijken. Gaat ook wel lukken.
Ik zal, als het uitkomt, wel eens een keer meegaan naar de Velofollies en de aansluitende cross, vermits Vanderpoelgod meerijdt. Kan ik die ouwe uit Baal ook eens hardop uitlachen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee toch?
[..]
Zou leuk zijn om je een keer in het echt te zien
Gewoon een Marco/kanotje doen, met de trein terugquote:Op zaterdag 13 juni 2015 14:10 schreef dop het volgende:
Bij het aangepaste plan wil ik wel wel mee , moet wel ff de planning met thuis doornemen.
dus ik kan op het misschien lijstje inclusief BBq
gvd moet ik met een volle pens nog terug fietsen ook
Ja dan hoeft 't van mij niet meer hoor.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 16:45 schreef Gripper het volgende:
Want alleen maar in de stad bierdrinken, en niet-fietsen, dat kan eigenlijk niet.
route van de trein is ongunstig eerst naar utrecht 11 km dan uur in de trein en dan naar huis 14km.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 14:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gewoon een Marco/kanotje doen, met de trein terug
Dat bier is er nog steeds hoor, heb een hele party koelkast vol, en ga uiteraard wat toer-gerelateerde biertjes zoekenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 14:15 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja dan hoeft 't van mij niet meer hoor.
moet het nog ff afstemmen met een verjaardagje... in ijsselstein... dus denk dat ik er gewoon bij ben... Na de tocht ff langs ijsselsteinfiets... en dan daarna bij de bbq aansluit.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:05 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dat bier is er nog steeds hoor, heb een hele party koelkast vol, en ga uiteraard wat toer-gerelateerde biertjes zoeken
Geen Amstel radler he
ff paar keer over wat schots en scheve klinkerweggetjes sleuren.quote:Op woensdag 17 juni 2015 12:22 schreef Fretwork het volgende:
Eerst maar eens de kraak ik mijn fiets verhelpen, kan er niet echt achter komen waar hij zit.
Al geprobeerdquote:Op woensdag 17 juni 2015 13:43 schreef muzas het volgende:
[..]
ff paar keer over wat schots en scheve klinkerweggetjes sleuren.
Ik heb ook nog een backpack onder mijn zadel, mag die mee?quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:28 schreef Gripper het volgende:
Ach, met een krakende fiets val je tussen al die vuige kuttoerders die we die dag gaan zien toch niet op. Lekker laten zitten, helm achterover op je hoofd, 2 bidons van 1 liter op je fiets douwen en een te wijd wapperend shirtje aan.
Ik denk nog na over de beste locatie. Het "de Mart" plein van die gasten van het is koers lijkt me leuk. Maar ledig erf, de albatrosstraat, en de bocht op de Uithof (talud waterlinieweg) zijn ook allemaal super.quote:Op maandag 22 juni 2015 16:09 schreef kanovinnie het volgende:
De vierde he? Gaan we dan afspreken ergens op een bepaalde tijd of gewoon hopen dat we elkaar tegenkomen?
quote:Op maandag 22 juni 2015 16:09 schreef kanovinnie het volgende:
of gewoon hopen dat we elkaar tegenkomen?
Ik vergiste me, die mensen wonen in fokkesteeg. Dat is dus echt ONWIJS dicht bij jou. Dus dat moet prima te regelen zijn. Is verre familie, dus daar uurtje acte de presence geven is zat.quote:
Fietsen, Toer kijken -> verjaardag, terug komen voor de BBQ, als je belooft om wat lekkere biertjes mee te stelen van die verjaardag mag je vast wel ff tussendoor even weg van Gripperquote:Op donderdag 25 juni 2015 09:19 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik vergiste me, die mensen wonen in fokkesteeg. Dat is dus echt ONWIJS dicht bij jou. Dus dat moet prima te regelen zijn. Is verre familie, dus daar uurtje acte de presence geven is zat.
Nu dus nog bedenken of ik dat direct na het fietsen doe... Of dat ik toch nog ff meekijk naar de TdF (want vind dat wel leuk), en of ik dan nog (tijd heb om) mee doe met de geplande BBQ?
hij hoeft mij alleen heen en terug naar nieuwegein en rotterdam uit de wind te rijden eigenlijk.quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:02 schreef kanovinnie het volgende:
Moet Gripper wel effe een terrasloze route uitzoeken anders zijn we 'm meteen kwijt.
Sorry das vast een ander topic. Wij gaan op zondag gewoon wielrennen.quote:
Leuk rondje, vind zelf over Stolwijk en Berkenwoude laatste stuk op de heenweg mooierder.quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:50 schreef dop het volgende:
Ideetje voor de route
kan kaas wat langer op zijn nest blijven en hoeft hij alleen de finale te rijden
heb hem wat aangepast , maar plan was zelf koers maken tot aan het punt waar we de echte mannen gaan bekijken , dan kun je niet over ambacht in het laatste stukje van je routequote:Op donderdag 25 juni 2015 18:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Leuk rondje, vind zelf over Stolwijk en Berkenwoude laatste stuk op de heenweg mooierder.
JA hou es op, moet ik weer mn klimcassette steken enzo.quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:00 schreef kaasplankje het volgende:
Eerst Willemsbrug, Dan Erasmusbrug, terug over de maasboulevard en als laatste Brienenoord over en dan naar H.I. Ambacht voor de terugweg.
https://www.strava.com/routes/2666422quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:03 schreef dop het volgende:
[..]
heb hem wat aangepast , maar plan was zelf koers maken tot aan het punt waar we de echte mannen gaan bekijken , dan kun je niet over ambacht in het laatste stukje van je route
maar heb de route wat aangepast zodat jij ook de weg kent![]()
wat extra bruggen zou kunnen maar dat word krap met de tijd denk ik.
Ook niks mis mee Kaas, mij om het even.quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
https://www.strava.com/routes/2666422
zit niks steiler dan 4% in , en ik ben niet van plan iemand pijn te doen.quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:05 schreef muzas het volgende:
[..]
JA hou es op, moet ik weer mn klimcassette steken enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:20 schreef dop het volgende:
[..]
zit niks steiler dan 4% in , en ik ben niet van plan iemand pijn te doen.Ik ga niet mee, dus je maakt wel een kansje dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ahhhquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ga niet mee, dus je maakt wel een kansje dan.
quote:Op donderdag 25 juni 2015 19:04 schreef muzas het volgende:
[..]
Ahhh
Dit wordt dus 2014 all over againMet de tong op m'n triple achter kaas, dop en kano aan harken
lol zo durf je wel he , ik ga niet elke sprint vanaf kop aanquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ga niet mee, dus je maakt wel een kansje dan.
kano is vet kansloos op z'n brugsprint #viesdikquote:Op donderdag 25 juni 2015 19:04 schreef muzas het volgende:
[..]
Ahhh
Dit wordt dus 2014 all over againMet de tong op m'n triple achter kaas, dop en kano aan harken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
zondagochtend op de Nedereindsebergquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:15 schreef kaasplankje het volgende:
Wordt er eigenlijk nog gekoerst of hoe zit dat .
Ah dat lijkt me een beter idee.quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:32 schreef Wombcat het volgende:
[..]
zondagochtend op de Nedereindseberg
De reclamekaravaan komt daar al ongeveer om 12:30 langs. Het is niet zo'n heel strak plan om tegen de route in (weliswaar over het fietspad) te fietsen als de reclamekaravaan langskomt.quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:00 schreef Gripper het volgende:
We spreken bij mij thuis af, uurtje of half 10-10 uur. We rijden een mooie rit door de Alblasserwaard en of Krimpenerwaard, ver weg van alle idioterie en tourdrukte. En dan zorgen we dat we op het tijdstip van doorkomst ergens langs de N228 staan, bijvoorbeeld hier.
Ergens vanaf 14 uur daar staan zou genoeg moeten zijn. Geeft ons mooi de tijd voor een rit van 100 km.
Misschien kom ik zaterdag mee proloog kijken. Zondag wil ik eigenlijk liever op de Coolsingel kijken of hier op de brug, ipv langs de provinciale weg.quote:Op zondag 28 juni 2015 21:58 schreef Gripper het volgende:
Zo te zien hebben we zondag geen BBQ nodig om ons vlees gaar te krijgen; we hoeven het alleen maar uit de frigo te halen....
Wie bbq'en er allemaal mee?
Zou haast zeggen moeten we met z'n alle doen , maar doorkomst om de Coolsingel en dan nog optijd terug naar Gripper voor de finale gaat lastig worden.quote:Op maandag 29 juni 2015 06:27 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Misschien kom ik zaterdag mee proloog kijken. Zondag wil ik eigenlijk liever op de Coolsingel kijken of hier op de brug, ipv langs de provinciale weg.
Dank voor het compliment maar voor bovenstaande functie bedankt ondergetekende feestelijk.quote:Op maandag 29 juni 2015 12:03 schreef dop het volgende:
[..]
Zou haast zeggen moeten we met z'n alle doen , maar doorkomst om de Coolsingel en dan nog optijd terug naar Gripper voor de finale gaat lastig worden.
Jammer dat je er niet bij bent, als wegkaptein van het Fok peleton
Ik bedoel het wel in de breedste zin van het woord, als in je gezelligheid en aanwezigheid als oude rot, verteller,kenner en aardige vent word gewaardeerd.quote:Op maandag 29 juni 2015 12:48 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dank voor het compliment maar voor bovenstaande functie bedankt ondergetekende feestelijk.
met andere woorden; No thanks Jeff.
Ik heb even een emotioneel traantje weggepinkt na het lezen van deze lieve woorden Dop. Dank je. Mijn gevoelens voor jou zijn ook oprecht en diepgaand.quote:Op maandag 29 juni 2015 13:07 schreef dop het volgende:
[..]
Ik bedoel het wel in de breedste zin van het woord, als in je gezelligheid en aanwezigheid als oude rot, verteller,kenner en aardige vent word gewaardeerd.
Ik kan alleen voor mezelf spreken , maar denk dat er meer zijn die er zo over denken.
Met de primavera heb ik ook een aantal keer gehoord jammer dat kaas er niet bij is.
Dat snap ik wel, ik zou m ook in mn eigen stadje kijken. Oh ja dat doe ik zaterdag al.quote:Op maandag 29 juni 2015 13:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik heb even een emotioneel traantje weggepinkt na het lezen van deze lieve woorden Dop. Dank je. Mijn gevoelens voor jou zijn ook oprecht en diepgaand.
Tis alleen dat de Tour ook niet ieder jaar bij ons over Hofplein keert dus misschien kan je voorstellen dat ik ook graag in mijn hometown die karavaan voorbij zie komen.
Ik zal eens zien, mevrouw kaas wilde dat weekend naar haar zus, en ik heb haar de auto beloofd. Ik weet nog niet of ze zaterdag of zondag terugkomt.quote:Op maandag 29 juni 2015 14:02 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, ik zou m ook in mn eigen stadje kijken. Oh ja dat doe ik zaterdag al.
Kom je zondag nog wel BBQ-en dan? Nadat die handel gefinisht is op Neeltje J. kan je best nog ff deze kant op toch?
Misschien kan mevr. kaasplank mij ophalen op de terugweg.quote:Op maandag 29 juni 2015 18:18 schreef dop het volgende:
wielrenners die over auto's praten
[ link | afbeelding ]
jonge met een stuk in je kraag mag je niet rije
We wilden een beetje op tijd de stad in. Andere vrienden komen hier om half 10, en dan springen we om 10 uur op de sneltram naar CS. Kan dat?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:30 schreef kanovinnie het volgende:
Hoe laat zal ik zaterdag bij jou zijn?
Ja hoor. Zorg ik dat ik ~9 uur ofzo bij jou ben, kan ik nog effe snel douchen (kom natuurlijk wel op de fiets).quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:52 schreef Gripper het volgende:
[..]
We wilden een beetje op tijd de stad in. Andere vrienden komen hier om half 10, en dan springen we om 10 uur op de sneltram naar CS. Kan dat?
Als er anderen zijn die op zaterdag de stad in willen: In nieuwegein parkeer je best handig, en met de sneltram rij je zo naar de start bij de jaarbeurs.
Ga wel mee fietsen en tour kijken. Bbq wss niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:04 schreef muzas het volgende:
Wie zijn er nou eigenlijk?
Kano, (frau)Muzas, Dop,.....
De kans dat ik op de bbq kom poopen is vrij groot, zal dit zaterdag aan Gripper wel doorseinen. Tour kijken doe 'k zondag in Rotterdam. Als je naar 't centrum komt geef me dan een belletje.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:17 schreef MarcoD het volgende:
Ik ben er niet bij jongens erg jammer maar ik denk dat ik met m'n vriendin ergens langs de zijlijn ga kijken op zondag, op het fietsje richting rotjeknor en weer terug ofzo....
Zaterdag weet ik nog niet
Zal ik doen, wat is de verwachte doorkomsttijd eigenlijk ongeveer?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
De kans dat ik op de bbq kom poopen is vrij groot, zal dit zaterdag aan Gripper wel doorseinen. Tour kijken doe 'k zondag in Rotterdam. Als je naar 't centrum komt geef me dan een belletje.
http://www.touretappe.nl/(...)pe-2-route-tdf-2015/quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:13 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Zal ik doen, wat is de verwachte doorkomsttijd eigenlijk ongeveer?
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
http://www.touretappe.nl/(...)pe-2-route-tdf-2015/
Klinkt kut.quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:23 schreef dop het volgende:
beetje wielertoerist spelen, echte wielrenners kijken in het echt, vervolgens nog ff op TV en dan beetje hangen en vlees eten, onder het genot van sterke verhalen en wat drank.
en wie weet een gele trui vieren (heb er een hard hoofd in, hij gaat naar een duitser denk ik)
klinkt best goed
ff eurootje inleggen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:23 schreef dop het volgende:
beetje wielertoerist spelen, echte wielrenners kijken in het echt, vervolgens nog ff op TV en dan beetje hangen en vlees eten, onder het genot van sterke verhalen en wat drank.
en wie weet een gele trui vieren (heb er een hard hoofd in, hij gaat naar een duitser denk ik)
klinkt best goed
Als we nou ff de lus van onze eigen 2e etappe wat verleggen naar Culemborg, tap jij dan een lekker bakkie koffie en wat moppen voor ons?quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:52 schreef tong80 het volgende:
Dit zijn de leuke sporttopics.
Veel plezier jongens.
Beidenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:14 schreef Gripper het volgende:
Ddx en zelva : voor fietsen en bbq zondag?
Werken.quote:Op de zaterdag is het alleen in de stad te doen he. Dan zoek je t zelf maar uit wat je gaat doen.
is goedquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:33 schreef muzas het volgende:
[..]
ff eurootje inleggen.
Tom dumoulin
Tomstad '15
naar de bbq kom ik, mvr fromage ws. niet.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 06:27 schreef muzas het volgende:
Ik heb speciaal voor kaas al een mooi pilsje uitgezocht. Dus die moet nu wel.
jep en als je , die verloren euro terug wil verdienen wil ik zondag er nog wel een euro tegenaan gooien op de uitslagquote:Op vrijdag 3 juli 2015 08:23 schreef muzas het volgende:
Over welke etappe hebben we het eigenlijk? de proloog toch??
Ga jij ook weer terug fietsen?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:23 schreef ddx het volgende:
[..]
Beide, stuur maar even je adres waar ik heen moet fietsen
Wel leuk om een poeltje maken voor de winnaar van de sprint. 1 ¤ inlegquote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:20 schreef dop het volgende:
[..]
jep en als je , die verloren euro terug wil verdienen wil ik zondag er nog wel een euro tegenaan gooien op de uitslag
We waren eerst nog ff bezig met t poeltje voor de proloogquote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:25 schreef Gripper het volgende:
[..]
Wel leuk om een poeltje maken voor de winnaar van de sprint. 1 ¤ inleg
gelijk 2e rit al , zou hij zulke goede pijnstillers hebben ?quote:
Ik ben er op de fiets, of ik op de fiets terug ga hangt van een aantal factoren afquote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:19 schreef ddx het volgende:
[..]
Sure, waarom niet.
Ga jij ook op de fiets of pak je trein/auto ?
Ik zal kijken of ik ruimte in de tas heb voor een paar hefe weissen. Dat is wel lekker met dit weer.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:46 schreef Gripper het volgende:
Dat wordt echt sterven morgenmiddag in de stad.![]()
Zondag gelukkig ietsje koeler, hopelijk wel droog tijdens het BBQ-en....
er zijn maar weinig kansen voor de sprinters, ik denk dat ze er allemaal vol invliegen bouhanni inclusiefquote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:00 schreef dop het volgende:
[..]
gelijk 2e rit al , zou hij zulke goede pijnstillers hebben ?
was hij helemaal fit zou ik zeggen goede keuze maar nu ?
Moet je nu eens kijken.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:52 schreef ddx het volgende:
En zondag zal het wel kort maar krachtig buitje zijn
Da's anders dan je gister voorspeldequote:
ik ben ook niet op mijn best.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:36 schreef muzas het volgende:
[..]
Da's anders dan je gister voorspelde
Ik vind het ook helemaal niet erg als t met deze temperaturen regent op de fiets..
Ben wel benieuwd naar morgen ben echt niet meer zo fit als voor de chouffe. Zwaarder ookWordt weer huilen in t wiel van dop /indekken
Mijn indekker is dat ik er deze week al 500km op heb zitten en morgen ook al 70km ofzo warm ga rijdenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:39 schreef dop het volgende:
[..]
ik ben ook niet op mijn best.
hele week nacht gehad en niet gefietst.
Samen huilen bij ddx en kano in het wiel
Dan kijk je ergens anders dan ik.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 15:39 schreef ddx het volgende:
[..]
Nogsteeds zelfde voorspelling als ik zo kijk ?
http://www.buienradar.nl/weer/nieuwegein/nl/2750325/quote:
ik had een eerste opzetje gemaakt daar op heeft kaasplankje een aanpassing gemaaktquote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:00 schreef ddx het volgende:
Was er eigenlijk nog definitieve route voor morgen om in garmin te zetten ?
10:00 uur kun jij makkelijk halenquote:
Dit topic maakt m'n dag goed. Heel erg leuk.quote:
Voor jou:quote:Op zondag 5 juli 2015 22:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit topic maakt m'n dag goed. Heel erg leuk.
Uitsloverquote:Op zondag 5 juli 2015 23:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Voor jou: [ afbeelding ]
Heb je ook zo genoten?
prima hoorquote:Op maandag 6 juli 2015 09:05 schreef kanovinnie het volgende:
Iemand bezwaar als er usernames op de frontpage genoemd worden bij een paar fototjes die ik ingestuurd heb? Niemand staat er herkenbaar als in met gezicht op.
Mag missgrip als missgrip genoemd worden?quote:Op maandag 6 juli 2015 09:16 schreef Gripper het volgende:
Ikke nie. Zolang de niet-fokkers maar onder de radar blijven
Laat me raden, degene die het zou moeten doorplaatsen was die fietspadscheurder of het hekwijf.quote:
Duurt langquote:Op maandag 6 juli 2015 09:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mag missgrip als missgrip genoemd worden?
Namen van de rest heb ik er niet bijgenoemd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |