Oh jaquote:
Dat valt reuze mee toch?quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:58 schreef Wombcat het volgende:
Eigenlijk is het ook helemaal niet leuk natuurlijk, die meets. Stelletje autisten die een beetje naar hun mobiel zitten staren.
Zou leuk zijn om je een keer in het echt te zienquote:Op woensdag 3 juni 2015 14:52 schreef buzz1291 het volgende:
Mwah, ik zou wel willen, maar een indekker zegt dat ik het grootste gedeelte van de TdF tot om en nabij 22 juli toch ergens in Azie via een livestream zal moeten bekijken. Gaat ook wel lukken.
Ik zal, als het uitkomt, wel eens een keer meegaan naar de Velofollies en de aansluitende cross, vermits Vanderpoelgod meerijdt. Kan ik die ouwe uit Baal ook eens hardop uitlachen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee toch?
[..]
Zou leuk zijn om je een keer in het echt te zien
Gewoon een Marco/kanotje doen, met de trein terugquote:Op zaterdag 13 juni 2015 14:10 schreef dop het volgende:
Bij het aangepaste plan wil ik wel wel mee , moet wel ff de planning met thuis doornemen.
dus ik kan op het misschien lijstje inclusief BBq
gvd moet ik met een volle pens nog terug fietsen ook
Ja dan hoeft 't van mij niet meer hoor.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 16:45 schreef Gripper het volgende:
Want alleen maar in de stad bierdrinken, en niet-fietsen, dat kan eigenlijk niet.
route van de trein is ongunstig eerst naar utrecht 11 km dan uur in de trein en dan naar huis 14km.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 14:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gewoon een Marco/kanotje doen, met de trein terug
Dat bier is er nog steeds hoor, heb een hele party koelkast vol, en ga uiteraard wat toer-gerelateerde biertjes zoekenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 14:15 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja dan hoeft 't van mij niet meer hoor.
moet het nog ff afstemmen met een verjaardagje... in ijsselstein... dus denk dat ik er gewoon bij ben... Na de tocht ff langs ijsselsteinfiets... en dan daarna bij de bbq aansluit.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:05 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dat bier is er nog steeds hoor, heb een hele party koelkast vol, en ga uiteraard wat toer-gerelateerde biertjes zoeken
Geen Amstel radler he
ff paar keer over wat schots en scheve klinkerweggetjes sleuren.quote:Op woensdag 17 juni 2015 12:22 schreef Fretwork het volgende:
Eerst maar eens de kraak ik mijn fiets verhelpen, kan er niet echt achter komen waar hij zit.
Al geprobeerdquote:Op woensdag 17 juni 2015 13:43 schreef muzas het volgende:
[..]
ff paar keer over wat schots en scheve klinkerweggetjes sleuren.
Ik heb ook nog een backpack onder mijn zadel, mag die mee?quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:28 schreef Gripper het volgende:
Ach, met een krakende fiets val je tussen al die vuige kuttoerders die we die dag gaan zien toch niet op. Lekker laten zitten, helm achterover op je hoofd, 2 bidons van 1 liter op je fiets douwen en een te wijd wapperend shirtje aan.
Ik denk nog na over de beste locatie. Het "de Mart" plein van die gasten van het is koers lijkt me leuk. Maar ledig erf, de albatrosstraat, en de bocht op de Uithof (talud waterlinieweg) zijn ook allemaal super.quote:Op maandag 22 juni 2015 16:09 schreef kanovinnie het volgende:
De vierde he? Gaan we dan afspreken ergens op een bepaalde tijd of gewoon hopen dat we elkaar tegenkomen?
quote:Op maandag 22 juni 2015 16:09 schreef kanovinnie het volgende:
of gewoon hopen dat we elkaar tegenkomen?
Ik vergiste me, die mensen wonen in fokkesteeg. Dat is dus echt ONWIJS dicht bij jou. Dus dat moet prima te regelen zijn. Is verre familie, dus daar uurtje acte de presence geven is zat.quote:
Fietsen, Toer kijken -> verjaardag, terug komen voor de BBQ, als je belooft om wat lekkere biertjes mee te stelen van die verjaardag mag je vast wel ff tussendoor even weg van Gripperquote:Op donderdag 25 juni 2015 09:19 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik vergiste me, die mensen wonen in fokkesteeg. Dat is dus echt ONWIJS dicht bij jou. Dus dat moet prima te regelen zijn. Is verre familie, dus daar uurtje acte de presence geven is zat.
Nu dus nog bedenken of ik dat direct na het fietsen doe... Of dat ik toch nog ff meekijk naar de TdF (want vind dat wel leuk), en of ik dan nog (tijd heb om) mee doe met de geplande BBQ?
hij hoeft mij alleen heen en terug naar nieuwegein en rotterdam uit de wind te rijden eigenlijk.quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:02 schreef kanovinnie het volgende:
Moet Gripper wel effe een terrasloze route uitzoeken anders zijn we 'm meteen kwijt.
Sorry das vast een ander topic. Wij gaan op zondag gewoon wielrennen.quote:
Leuk rondje, vind zelf over Stolwijk en Berkenwoude laatste stuk op de heenweg mooierder.quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:50 schreef dop het volgende:
Ideetje voor de route
kan kaas wat langer op zijn nest blijven en hoeft hij alleen de finale te rijden
heb hem wat aangepast , maar plan was zelf koers maken tot aan het punt waar we de echte mannen gaan bekijken , dan kun je niet over ambacht in het laatste stukje van je routequote:Op donderdag 25 juni 2015 18:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Leuk rondje, vind zelf over Stolwijk en Berkenwoude laatste stuk op de heenweg mooierder.
JA hou es op, moet ik weer mn klimcassette steken enzo.quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:00 schreef kaasplankje het volgende:
Eerst Willemsbrug, Dan Erasmusbrug, terug over de maasboulevard en als laatste Brienenoord over en dan naar H.I. Ambacht voor de terugweg.
https://www.strava.com/routes/2666422quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:03 schreef dop het volgende:
[..]
heb hem wat aangepast , maar plan was zelf koers maken tot aan het punt waar we de echte mannen gaan bekijken , dan kun je niet over ambacht in het laatste stukje van je route
maar heb de route wat aangepast zodat jij ook de weg kent![]()
wat extra bruggen zou kunnen maar dat word krap met de tijd denk ik.
Ook niks mis mee Kaas, mij om het even.quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
https://www.strava.com/routes/2666422
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |