naar de bbq kom ik, mvr fromage ws. niet.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 06:27 schreef muzas het volgende:
Ik heb speciaal voor kaas al een mooi pilsje uitgezocht. Dus die moet nu wel.
jep en als je , die verloren euro terug wil verdienen wil ik zondag er nog wel een euro tegenaan gooien op de uitslagquote:Op vrijdag 3 juli 2015 08:23 schreef muzas het volgende:
Over welke etappe hebben we het eigenlijk? de proloog toch??
Ga jij ook weer terug fietsen?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:23 schreef ddx het volgende:
[..]
Beide, stuur maar even je adres waar ik heen moet fietsen
Wel leuk om een poeltje maken voor de winnaar van de sprint. 1 ¤ inlegquote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:20 schreef dop het volgende:
[..]
jep en als je , die verloren euro terug wil verdienen wil ik zondag er nog wel een euro tegenaan gooien op de uitslag
We waren eerst nog ff bezig met t poeltje voor de proloogquote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:25 schreef Gripper het volgende:
[..]
Wel leuk om een poeltje maken voor de winnaar van de sprint. 1 ¤ inleg
gelijk 2e rit al , zou hij zulke goede pijnstillers hebben ?quote:
Ik ben er op de fiets, of ik op de fiets terug ga hangt van een aantal factoren afquote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:19 schreef ddx het volgende:
[..]
Sure, waarom niet.
Ga jij ook op de fiets of pak je trein/auto ?
Ik zal kijken of ik ruimte in de tas heb voor een paar hefe weissen. Dat is wel lekker met dit weer.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:46 schreef Gripper het volgende:
Dat wordt echt sterven morgenmiddag in de stad.![]()
Zondag gelukkig ietsje koeler, hopelijk wel droog tijdens het BBQ-en....
er zijn maar weinig kansen voor de sprinters, ik denk dat ze er allemaal vol invliegen bouhanni inclusiefquote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:00 schreef dop het volgende:
[..]
gelijk 2e rit al , zou hij zulke goede pijnstillers hebben ?
was hij helemaal fit zou ik zeggen goede keuze maar nu ?
Moet je nu eens kijken.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:52 schreef ddx het volgende:
En zondag zal het wel kort maar krachtig buitje zijn
Da's anders dan je gister voorspeldequote:
ik ben ook niet op mijn best.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:36 schreef muzas het volgende:
[..]
Da's anders dan je gister voorspelde
Ik vind het ook helemaal niet erg als t met deze temperaturen regent op de fiets..
Ben wel benieuwd naar morgen ben echt niet meer zo fit als voor de chouffe. Zwaarder ookWordt weer huilen in t wiel van dop /indekken
Mijn indekker is dat ik er deze week al 500km op heb zitten en morgen ook al 70km ofzo warm ga rijdenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:39 schreef dop het volgende:
[..]
ik ben ook niet op mijn best.
hele week nacht gehad en niet gefietst.
Samen huilen bij ddx en kano in het wiel
Dan kijk je ergens anders dan ik.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 15:39 schreef ddx het volgende:
[..]
Nogsteeds zelfde voorspelling als ik zo kijk ?
http://www.buienradar.nl/weer/nieuwegein/nl/2750325/quote:
ik had een eerste opzetje gemaakt daar op heeft kaasplankje een aanpassing gemaaktquote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:00 schreef ddx het volgende:
Was er eigenlijk nog definitieve route voor morgen om in garmin te zetten ?
10:00 uur kun jij makkelijk halenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |