SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, net als vorig jaar... blijf het een leuke route vinden.. Vooral dat stuk door de veluwe. Ja die fiets is ff balen, maar als het tegenvalt ben ik ook NTFU lid... En dan lost mijn FM dat wel voor me op. Dus maak me daar eig. niet zo heel druk omquote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:04 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Jan Janssenclassic gereden?
Jammer van je fiets, hopelijk valt de schade wat mee,
Ik ben er niet zo goed in.quote:
Ik had het parcours en de windrichting bekeken en dacht als ze het willen proberen is het daar, Tandje Hoger deed dat dus ook.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:34 schreef Patroon het volgende: [..] Is ook zo. Positioneren is het belangrijkste van het sprinten. Trouwens ik had 0 parcourskennis. Wist echt niet wat en hoe. Dat is wel een nadeel. Toen het brak zat ik 3 fietsen te ver van achter, terwijl ik de heledag in de top20 heb gereden..
Haha ja dat was mooi. Kwamen 2 arme studentwielrennertjes bij iedereen geld bedelenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:09 schreef gerwinner het volgende:
[..]
Ik had het parcours en de windrichting bekeken en dacht als ze het willen proberen is het daar, Tandje Hoger deed dat dus ook.
Drie keer vlak achter een valpartij, eerste keer moest ik wachten, tweede en derde keer makkelijk kunnen ontwijken. Was wel blij dat ik het heb overleefd. Sommigen rijden ook als mongolen door het peloton hoor.
Bedankt voor de laatste 50cent inschrijfgeld trouwens!
Je vatte mijn garpje nietquote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik ben er niet zo goed in.
Vandaag weinig wind (zoals je ook al constateerde), wat betekende dat het rustig rondjes draaien was op de nedereindseberg. Ik vond dat er niet zo hard werd gereden, maar we hadden wel het hoogste gemiddelde van dit jaar (maar meestal stond er veel wind, dus dat zegt dan verder ook niet zo veel).
In de voorlaatste ronde splijtend gedemarreerd met een ploegmaat in mijn wiel. We hadden een flink gat en werkten goed samen, maar in de laatste ronde ging bij mij het licht uit en reed 'ie van me weg op de bult. Ik werd op het laatste rechte stuk nog door het peloton voorbijgewalst (ik viel nogal stil), maar hij won, dus het was toch nog nuttig
Ik zoek nog een adresje voor wat 'voorraad', heb je tips?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
Vannacht rond 1.00 stap ik op de fiets voor een tochtje van minimaal 30km. Even iemand die 'De nacht van Gulpen' gaat lopen van wat voorraad voorzien. En daarna moet ik om 5.25 weer ergens anders staan, maar dat is gelukkig op maar 2km afstand van mijn huis. Om dan om 9.15 afgesproken met een vriend om een uurtje of 3 te gaan fietsen. Om 13.15 moet ik aan de finish staan van 'De nacht' staan.
Een willekeurige AH?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:19 schreef ratatat het volgende:
[..]
Ik zoek nog een adresje voor wat 'voorraad', heb je tips?
je bent niet wijs. Ik zou niet gaan trainen als ik jou was.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
Vannacht rond 1.00 stap ik op de fiets voor een tochtje van minimaal 30km. Even iemand die 'De nacht van Gulpen' gaat lopen van wat voorraad voorzien. En daarna moet ik om 5.25 weer ergens anders staan, maar dat is gelukkig op maar 2km afstand van mijn huis. Om dan om 9.15 afgesproken met een vriend om een uurtje of 3 te gaan fietsen. Om 13.15 moet ik aan de finish staan van 'De nacht' staan.
Ja, ik heb al een paar keer gehoord vandaag dat ik een idioot ben door dat te doen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
je bent niet wijs. Ik zou niet gaan trainen als ik jou was.
+1quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
je bent niet wijs. Ik zou niet gaan trainen als ik jou was.
Goeie username dan welquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja, ik heb al een paar keer gehoord vandaag dat ik een idioot ben door dat te doen.
Dat zijn de straatjes waar je je een eckte pro voelt. Daar ga jij never nooit afstappen. Succes!quote:
Wel met minimaal 42,5 gemquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:41 schreef Gripper het volgende:
Ja plezier jongens! Ik ga als eerbetoon aan jullie ook 200 km rijden, maar dan wel met 0 hm...
Na een bruiloft gisteren, lekker dronken worden en vandaag uitbrakken is dat verdomme ook wel nodig ook, een lange straftraining.
Leef je nog?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:41 schreef Gripper het volgende:
Ja plezier jongens! Ik ga als eerbetoon aan jullie ook 200 km rijden, maar dan wel met 0 hm...
Na een bruiloft gisteren, lekker dronken worden en vandaag uitbrakken is dat verdomme ook wel nodig ook, een lange straftraining.
Oops balen en was idd mooie route.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:08 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja, net als vorig jaar... blijf het een leuke route vinden.. Vooral dat stuk door de veluwe. Ja die fiets is ff balen, maar als het tegenvalt ben ik ook NTFU lid... En dan lost mijn FM dat wel voor me op. Dus maak me daar eig. niet zo heel druk om
Lekker weertje ook morgen om 200km te gaan fietsenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:41 schreef Gripper het volgende:
Bij 100.000 likes jaquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:44 schreef kanovinnie het volgende:
Die pina met bora ultra 35 mm geven ze bij vos weg
Knap gedaan. Opvallend dat wij nog sneller waren, had ik niet verwacht. We reden daar al pratende omhoog. Was toen erg vochtig en koud. Misschien speelt dat mee.quote:Op zondag 21 juni 2015 10:10 schreef MarcoD het volgende:
Zo ook weer thuis, vrijdag nog maar een poging gedaan om een nieuw pr te zetten op de AdH.
Dat is gelukt. VAM van boven de 1000. De laatste kilometers wind tegen 5-6bft
https://www.strava.com/activities/328539632#7774685291 niet sneller als Patroon of Gripper. Die gaan ook wel sneller omhoog als ik.
Verder niet zo heel veel gefietst, vrouwtje wilde ook fietsen dus heb maar paar klimmetjes gedaan welke wel allemaal de moeite waard waren. In de stromende regen de Glandon beklimmen was wel het mooist! Die ging erg lekker.
Col du Sarenne was ook een mooie klim. Maar de Rit over Col du Solude (villard notre dame) in de regen was ook erg leuk.
[ afbeelding ]
Eind augustus richting Italië, maar eerst van de week afstuderen
Wel 5 minuten van oude tijd gehaald maar toen had ik daarvoor al de Ornon gedaan en was het nog iets warmer.quote:Op zondag 21 juni 2015 10:16 schreef Patroon het volgende:
[..]
Knap gedaan. Opvallend dat wij nog sneller waren, had ik niet verwacht. We reden daar al pratend omhoog. Was toen erg vochtig en koud. Misschien speelt dat mee.
Vochtig weer is wel zuurstofrijker dan droog weer, dus wellicht dat dat nog een rol heeft gespeeld.quote:Op zondag 21 juni 2015 10:19 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Wel 5 minuten van oude tijd gehaald maar toen had ik daarvoor al de Ornon gedaan en was het nog iets warmer.
Niet dat het nu koud was, in de regen de Glandon beklimmen ging wel beter geen last van warmte of iets dergelijks.
En bij dezelfde gemiddelde hartslag, hoeveel dat ook wilt zeggen.
Jij had allang onderweg moeten zijn.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:50 schreef Gripper het volgende:
Hoe zou het met kaas en okkie zijn? Die zijn al halverwege de sportlulz.
En ik sta espresso's te zetten in m'n fietskleren en wachten tot het droog wordt
Bij mij komt hij op 60-61 minuten uit, maar dan schat ik even het totale gewicht want dat weet ik niet precies. Klopt wel redelijke dus.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:42 schreef Patroon het volgende:
[..]
Vochtig weer is wel zuurstofrijker dan droog weer, dus wellicht dat dat nog een rol heeft gespeeld.
Volgens deze calculator zou ik er nu 53 minuten over doen als ik hem echt zo snel mogelijk op fiets (adhv vermogen op omslagpunt (FTP)). Heb daarbij rekening gehouden met mijn eigen gewicht + fiets. Denk dat dat redelijk realistisch is.
Ja ik denk ook dat het bij mij in werkelijkheid rond 55min zal zijn.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:12 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Bij mij komt hij op 60-61 minuten uit, maar dan schat ik even het totale gewicht want dat weet ik niet precies. Klopt wel redelijke dus.
Waar in Italië ga je naar toe? Ons plan is in september twee weekjes toscane, maar dat is wel afhankelijk van het wel of niet kopen van een huis in de komende maanden.quote:Op zondag 21 juni 2015 10:10 schreef MarcoD het volgende:
Zo ook weer thuis, vrijdag nog maar een poging gedaan om een nieuw pr te zetten op de AdH.
Dat is gelukt. VAM van boven de 1000. De laatste kilometers wind tegen 5-6bft
https://www.strava.com/activities/328539632#7774685291 niet sneller als Patroon of Gripper. Die gaan ook wel sneller omhoog als ik.
Verder niet zo heel veel gefietst, vrouwtje wilde ook fietsen dus heb maar paar klimmetjes gedaan welke wel allemaal de moeite waard waren. In de stromende regen de Glandon beklimmen was wel het mooist! Die ging erg lekker.
Col du Sarenne was ook een mooie klim. Maar de Rit over Col du Solude (villard notre dame) in de regen was ook erg leuk.
[ afbeelding ]
Eind augustus richting Italië, maar eerst van de week afstuderen
Weten we nog niet precies, vriendin kwam ook met Toscane aan. Maar twee jaar terug een klein weekje in Merano geweest en het was daar ook mooi. Dat is dus ook een optie maar dan wel aan de andere kant van de Stelvio dus meer bij Bormio in de buurt.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:23 schreef Yankee het volgende:
[..]
Waar in Italië ga je naar toe? Ons plan is in september twee weekjes toscane, maar dat is wel afhankelijk van het wel of niet kopen van een huis in de komende maanden.
Wij gaan begin juli ook naar Italië, gebied Ligurië/Piemonte.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:23 schreef Yankee het volgende:
[..]
Waar in Italië ga je naar toe? Ons plan is in september twee weekjes toscane, maar dat is wel afhankelijk van het wel of niet kopen van een huis in de komende maanden.
Zat laatst 3km in wiel van Harko. Alleen door de brede wegen (snelweg) was het lastig om die te houden door de hectiek.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:22 schreef Tommeke het volgende:
@Pat en Gerwinner: Altijd in 't wiel van Harko of Jan zitten. Die sluwe vossen kunnen sturen en zitten er altijd bij.
Knap gereden beiden!
Jammer man.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:11 schreef Patroon het volgende:
[..]
Zat laatst 3km in wiel van Harko. Alleen door de brede wegen (snelweg) was het lastig om die te houden door de hectiek.
Ja, witjes, zei amper wat. Heb 'm nog een stukje geduwd.quote:Op zondag 21 juni 2015 16:21 schreef Yankee het volgende:
Mooie prestatie![]()
En Kaas moet dus blijkbaar wat meer gaan fietsen en minder op het terras gaan zitten
Oh, ik ga zo douchen. Dan ff kijken.quote:Op zondag 21 juni 2015 16:22 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hangt meestal bij de finish toch wel een uitslag?
quote:Op zondag 21 juni 2015 16:18 schreef Oksel het volgende:
Potverdorie ontzettend genoten!! Wat een prachtige tocht..Conditie is erg goed, heerlijk krampvrij kunnen rijden, in de klim mensen ingehaald, in 't dalen 1000 mensen ingehaald.
Halverwege haalde ik Kaas in op een klim, die zat er toen al flink doorheen.
't Weer was perfect, beetje zonnetje, bovenop wel frisjes (11 graden), hier en daar wat wolkjes.
Zelf officiele tijd 8:49 gereden, dus GOUD!Alleen m'n Garmin snapte er geen hol van.
Eerste klim VAM 800
Tweede klim VAM 800
Derde klim VAM 700, maar dat zat vlak stuk in.
Laatste klim VAM 800, en zelfs PR gereden.
https://www.strava.com/activities/329985725
Deze niet, denk ik. Ik niet iig.quote:
Super goed gedaan man, ouwe vetlel!!quote:
Ik ken er ook wel zo'n mooie.quote:Op zondag 21 juni 2015 16:34 schreef Wombcat het volgende:
Goed man, dat strava op deze tocht. Een klim met maxima van 47% en renners die een VSM halen van 4500![]()
https://www.strava.com/segments/2769971?filter=overall
quote:Op zondag 21 juni 2015 16:45 schreef Oksel het volgende:
En vlak na de splitsing aan 3 mensen gevraagd of dit de MEDIO was, en die reageerden natuurlijk helemaal geshocked, nee, nee, dit is de LUNGO!! En dan haalde ik m'n schouders op en demarreerde.Je moet wat in 9u op de fiets.
Dat hangt van je wielmaat af toch?quote:Op zondag 21 juni 2015 16:55 schreef poiuytr het volgende:
Afgelopen week ook mijn eerste "echte" racefiets gekocht. Tweedehands een Desert Falcon uit 2011 met ultrega afmontage voor 450¤ op de kop getikt. Verkoper had er in al die jaren maar ong 6500km op gefietst. Hopelijk komen de pedalen deze week binnen dan kan ik eindelijk een rondje erop fietsen. Welke binnenband heb ik exact nodig qua maat?
http://www.wiggle.nl/cont(...)efiets-lang-ventiel/
Afgezien van dat je kaas bergop voorbij fietst, wat vroeger natuurlijk voorquote:Op zondag 21 juni 2015 17:07 schreef Oksel het volgende:
Zo met kaas op t terras. Ik maakte een grapje. Ik heb hem wel ingehaald, maar hij was fris en fruitig. Was beetje aan t lanterfanten.
ga er ff van uit dat je 23mm bandjes hebt en anders hoog uit 25mmquote:Op zondag 21 juni 2015 16:55 schreef poiuytr het volgende:
Afgelopen week ook mijn eerste "echte" racefiets gekocht. Tweedehands een Desert Falcon uit 2011 met ultrega afmontage voor 450¤ op de kop getikt. Verkoper had er in al die jaren maar ong 6500km op gefietst. Hopelijk komen de pedalen deze week binnen dan kan ik eindelijk een rondje erop fietsen. Welke binnenband heb ik exact nodig qua maat?
http://www.wiggle.nl/cont(...)efiets-lang-ventiel/
Zonde. Knap geredenquote:Op zondag 21 juni 2015 18:09 schreef Oksel het volgende:
23,7km/h gemiddeld trouwens. GPS file is echt naar de klote. Jammer.
hij kwam in de afdaling me voorbij vd 1e col dus dat klopt niet. Heb hem niet meer gezien daarna dus hij had wel de sokken erin. Heb zelf gewoon rustig gereden. Knallen was geen goed idee geweest met mijn huidige vormpeil.quote:Op zondag 21 juni 2015 17:19 schreef Gripper het volgende:
[..]
Afgezien van dat je kaas bergop voorbij fietst, wat vroeger natuurlijk voor![]()
reacties zou zorgen.
Ben je in 2 jaar zelf zoveel verbeterd dat je er luchtig over kan doen, of was het niet zwaarder dan een marmotte of trois ballons?
Of ben je stiekum toch ook wel een beetje moe na ruim 200 km en 5000 hoogtemeters
Oksel de pakhaas?quote:Op zondag 21 juni 2015 18:37 schreef kaasplankje het volgende:
.... Oksel ..... niet zuiver heeft gereden.
Watskeburt?quote:Op zondag 21 juni 2015 18:37 schreef kaasplankje het volgende:
Ben verder erg trots op Oksels zijn prestatie maar vind het desondanks jammer dat hij niet zuiver heeft gereden.
Alles voor niks....quote:Op zondag 21 juni 2015 18:09 schreef Oksel het volgende:
23,7km/h gemiddeld trouwens. GPS file is echt naar de klote. Jammer.
Gefeliciteerd met goud. Lijkt mij behoorlijk afzien.quote:Op zondag 21 juni 2015 16:18 schreef Oksel het volgende:
Potverdorie ontzettend genoten!! Wat een prachtige tocht..Conditie is erg goed, heerlijk krampvrij kunnen rijden, in de klim mensen ingehaald, in 't dalen 1000 mensen ingehaald.
Halverwege haalde ik Kaas in op een klim, die zat er toen al flink doorheen.
't Weer was perfect, beetje zonnetje, bovenop wel frisjes (11 graden), hier en daar wat wolkjes.
Zelf officiele tijd 8:49 gereden, dus GOUD!Alleen m'n Garmin snapte er geen hol van.
Eerste klim VAM 800
Tweede klim VAM 800
Derde klim VAM 700, maar dat zat vlak stuk in.
Laatste klim VAM 800, en zelfs PR gereden.
https://www.strava.com/activities/329985725
Dank.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:29 schreef dop het volgende:
[..]
ga er ff van uit dat je 23mm bandjes hebt en anders hoog uit 25mm
dan heb je 700x20-25 waar 20-25 iets zegt over de breedte van je band
Oksel rijdt vollebak en Kaas is lekker aan het bollen en over 200+ km maar 10min laterquote:Op zondag 21 juni 2015 20:27 schreef Oksel het volgende:
En ik kwam je in een klim achterop kaas. Toen riep ik nog: lekker hoor. Omdat het klimmen was. Maar leuk om te zien dat je lekker aan t toeren was! Ik heb max gereden. Harder kon ik niet.
Nee, meer. Half uurtje gok ik. Kaas heeft veel stil gestaan. En dan nog.. wat een kinderachtige kutreactie.quote:Op zondag 21 juni 2015 20:38 schreef Patroon het volgende:
[..]
Oksel rijdt vollebak en Kaas is lekker aan het bollen en over 200+ km maar 10min later
Oja strava telt alleen fiets tijd. My bad. Niet gelijk zo raar reagerenquote:Op zondag 21 juni 2015 21:02 schreef Oksel het volgende:
[..]
Nee, meer. Half uurtje gok ik. Kaas heeft veel stil gestaan. En dan nog.. wat een kinderachtige kutreactie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |