Ik wil dat best nog eens doen, begint wel te vervelen als een artiest om dezelfde nummertjes wordt gevraagd maar voor mijn fans heb ik veel overquote:Op woensdag 17 juni 2015 21:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Alleen als je het Melkmeisje nogmaals tekent.
Ik was uiteraard tot 00:30 bezigquote:Op woensdag 17 juni 2015 21:26 schreef Lt.Surge het volgende:
Weten we al of Moira. al loopt te gamen?
Môgeh! Succes nogquote:Op donderdag 18 juni 2015 06:59 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Nog een ochtendje werken en dan weekend
Vanaf nu ff screenshots maken van onze mooiste kunsten, danquote:Op woensdag 17 juni 2015 18:06 schreef moemoe het volgende:
Een apart CRE-topic voor Isketch-kunsten spreek mij ook aan Moira..
Zo, dat is een lang weekend! Hier nog twee dagen. En slecht geslapen, dus brakjes.quote:Op donderdag 18 juni 2015 07:33 schreef MissStevie het volgende:
mogguhik begin vandaag aan mijn weekend dienst
Heel veel succesquote:Op donderdag 18 juni 2015 07:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik was uiteraard tot 00:30 bezig
Vandaag de hele dag eindpresentatie/expositie. Laat thuis![]()
Maar wel: Laatste dag van het jaar
Toch leuk wel, zo'n afsluiting van het jaar. En lijkt me best tof om te zien ook.quote:Op donderdag 18 juni 2015 07:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Beter dan geen werk toch?quote:Op donderdag 18 juni 2015 10:28 schreef Tyler-Girl het volgende:
succes Moira.
Ik heb mijn vakantie laten schieten voor een nieuwe baan. Nu pas was "tijd" voor vakantie rond half september
Ik ben trots!quote:Op donderdag 18 juni 2015 07:12 schreef Moira. het volgende:
Vandaag de hele dag eindpresentatie/expositie. Laat thuis
Laat weten hoe het ging, pleasequote:Op donderdag 18 juni 2015 07:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar ik had m'n mooiste jurk al aan en m'n haren in de krullers!quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:04 schreef Lt.Surge het volgende:
Breaking news:
Moira. heeft het pand laten afbranden, dus de expositie is verzet.
Ik heb hier thuis ook een mooie expositie.quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:05 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Maar ik had m'n mooiste jurk al aan en m'n haren in de krullers!
Dat is toch niet waar ik me op verheugd had zeg!quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:06 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik heb hier thuis ook een mooie expositie.
Maar..maar...katten?quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:07 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dat is toch niet waar ik me op verheugd had zeg!
CRE / Isketch kunstenquote:Op donderdag 18 juni 2015 07:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vanaf nu ff screenshots maken van onze mooiste kunsten, dan
moggûhquote:Op vrijdag 19 juni 2015 07:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Laatste dag voor de vakantie! wel met z'n tweeën (+ co) ipv 4, dus wie weet wordt t een latertje, maar dat boeit minder
Ging wel goedquote:
Ach, er zaten wel mooie dingen tussen, maar vergeleken met de andere klassen was het soms matigquote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:52 schreef DonnaRush het volgende:
Fijne vakantie Puff!
Mooi dat het goed ging Moira! Wel lame dat jullie geen 'mooie' dingen hadden om te tonen. En stom dat je lamp weg was. Echt weg? Gestolen?
Ik ben vandaag thuis aan het werk, want ik hoest als een ouwe zeehond en m`n keel doet super veel fijn (al de tweede keer binnen enkele weken, echt zuur). Om m`n collega's te behoeden voor ook zoiets dus maar thuis. En het is niet te druk, dus wie weet ga ik zo ook nog een paar steekjes borduren.
Of Suits kijken. Heb nog wat in te halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mja, al met al was het toch wel een leuke avond. Verder compleet uitgeput na zo'n lange dag
Vandaag nog ff een dagje met de schoonouders en morgen werken, en dan kan ik daarna écht op mn luie reet blijven zitten en genieten van de vakantie
Aaah beterschap! Keelpijn is niet chill nee, hopelijk is het snel weer over!
Fuck the EBU.
Daro Tijmsiroop is echt heilig bij keelpijn! Lekker en verzachtendquote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:48 schreef DonnaRush het volgende:
Ohja, zal je altijd zien dat ze dan 'jouw' lamp gebruiken inderdaad. Lekker dan. Wel een mooi stuk wat je daar op de foto hebt!
Wat staat er vandaag op de planning met je schoonouders?
Ja vervelend, zit al aan de hoestsnoepjes en siroop en voel me al iets beter, dat wel.
Klinkt als hoe het ging bij mijn opleidingquote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:47 schreef Moira. het volgende:
Aaah thanks everyone!
[..]
Ook zo hypocriet eigenlijk dat we het hele jaar geen 'mooie' dingen mogen maken, omdat het om het proces gaat en niet om het eindproduct, en het hoeft niet mooi te zijn en blablabla. Maar ondertussen wel gewoon een expositie houden aan het eind van het jaarWas duidelijk dat de andere klassen een andere mediumdocent hadden, want man man man wat zaten daar gave dingen tussen! Vergeleken met dat waren onze dingen echt lame
Welke opleiding heb je gedaan?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Klinkt als hoe het ging bij mijn opleiding
Ah, leuk!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 16:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Een vooropleiding voor de kunstacademie bij het Koning Willem I College
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ach, er zaten wel mooie dingen tussen, maar vergeleken met de andere klassen was het soms matig
Neh, de klas heeft een lamp afgestaan aan een andere klas toen ik weg was, en toen hebben ze dus mijn lamp verzet zodat het 't hele lokaal wat meer zou belichten.
Ze hadden alle andere lampen kunnen kiezen, maar weer heerlijk voorspelbaar dat het natuurlijk de mijne wasMooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mja, al met al was het toch wel een leuke avond. Verder compleet uitgeput na zo'n lange dag
Vandaag nog ff een dagje met de schoonouders en morgen werken, en dan kan ik daarna écht op mn luie reet blijven zitten en genieten van de vakantie
Aaah beterschap! Keelpijn is niet chill nee, hopelijk is het snel weer over!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |