Dat is toch niet waar ik me op verheugd had zeg!quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:06 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik heb hier thuis ook een mooie expositie.
Maar..maar...katten?quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:07 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dat is toch niet waar ik me op verheugd had zeg!
CRE / Isketch kunstenquote:Op donderdag 18 juni 2015 07:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vanaf nu ff screenshots maken van onze mooiste kunsten, dan
moggûhquote:Op vrijdag 19 juni 2015 07:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Laatste dag voor de vakantie! wel met z'n tweeën (+ co) ipv 4, dus wie weet wordt t een latertje, maar dat boeit minder
Ging wel goedquote:
Ach, er zaten wel mooie dingen tussen, maar vergeleken met de andere klassen was het soms matigquote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:52 schreef DonnaRush het volgende:
Fijne vakantie Puff!
Mooi dat het goed ging Moira! Wel lame dat jullie geen 'mooie' dingen hadden om te tonen. En stom dat je lamp weg was. Echt weg? Gestolen?
Ik ben vandaag thuis aan het werk, want ik hoest als een ouwe zeehond en m`n keel doet super veel fijn (al de tweede keer binnen enkele weken, echt zuur). Om m`n collega's te behoeden voor ook zoiets dus maar thuis. En het is niet te druk, dus wie weet ga ik zo ook nog een paar steekjes borduren.
Of Suits kijken. Heb nog wat in te halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mja, al met al was het toch wel een leuke avond. Verder compleet uitgeput na zo'n lange dag
Vandaag nog ff een dagje met de schoonouders en morgen werken, en dan kan ik daarna écht op mn luie reet blijven zitten en genieten van de vakantie
Aaah beterschap! Keelpijn is niet chill nee, hopelijk is het snel weer over!
Fuck the EBU.
Daro Tijmsiroop is echt heilig bij keelpijn! Lekker en verzachtendquote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:48 schreef DonnaRush het volgende:
Ohja, zal je altijd zien dat ze dan 'jouw' lamp gebruiken inderdaad. Lekker dan. Wel een mooi stuk wat je daar op de foto hebt!
Wat staat er vandaag op de planning met je schoonouders?
Ja vervelend, zit al aan de hoestsnoepjes en siroop en voel me al iets beter, dat wel.
Klinkt als hoe het ging bij mijn opleidingquote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:47 schreef Moira. het volgende:
Aaah thanks everyone!
[..]
Ook zo hypocriet eigenlijk dat we het hele jaar geen 'mooie' dingen mogen maken, omdat het om het proces gaat en niet om het eindproduct, en het hoeft niet mooi te zijn en blablabla. Maar ondertussen wel gewoon een expositie houden aan het eind van het jaarWas duidelijk dat de andere klassen een andere mediumdocent hadden, want man man man wat zaten daar gave dingen tussen! Vergeleken met dat waren onze dingen echt lame
Welke opleiding heb je gedaan?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Klinkt als hoe het ging bij mijn opleiding
Ah, leuk!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 16:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Een vooropleiding voor de kunstacademie bij het Koning Willem I College
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |