Ik wil dat best nog eens doen, begint wel te vervelen als een artiest om dezelfde nummertjes wordt gevraagd maar voor mijn fans heb ik veel overquote:Op woensdag 17 juni 2015 21:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Alleen als je het Melkmeisje nogmaals tekent.
Ik was uiteraard tot 00:30 bezigquote:Op woensdag 17 juni 2015 21:26 schreef Lt.Surge het volgende:
Weten we al of Moira. al loopt te gamen?
Môgeh! Succes nogquote:Op donderdag 18 juni 2015 06:59 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Nog een ochtendje werken en dan weekend
Vanaf nu ff screenshots maken van onze mooiste kunsten, danquote:Op woensdag 17 juni 2015 18:06 schreef moemoe het volgende:
Een apart CRE-topic voor Isketch-kunsten spreek mij ook aan Moira..
Zo, dat is een lang weekend! Hier nog twee dagen. En slecht geslapen, dus brakjes.quote:Op donderdag 18 juni 2015 07:33 schreef MissStevie het volgende:
mogguhik begin vandaag aan mijn weekend dienst
Heel veel succesquote:Op donderdag 18 juni 2015 07:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik was uiteraard tot 00:30 bezig
Vandaag de hele dag eindpresentatie/expositie. Laat thuis![]()
Maar wel: Laatste dag van het jaar
Toch leuk wel, zo'n afsluiting van het jaar. En lijkt me best tof om te zien ook.quote:Op donderdag 18 juni 2015 07:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Beter dan geen werk toch?quote:Op donderdag 18 juni 2015 10:28 schreef Tyler-Girl het volgende:
succes Moira.
Ik heb mijn vakantie laten schieten voor een nieuwe baan. Nu pas was "tijd" voor vakantie rond half september
Ik ben trots!quote:Op donderdag 18 juni 2015 07:12 schreef Moira. het volgende:
Vandaag de hele dag eindpresentatie/expositie. Laat thuis
Laat weten hoe het ging, pleasequote:Op donderdag 18 juni 2015 07:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar ik had m'n mooiste jurk al aan en m'n haren in de krullers!quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:04 schreef Lt.Surge het volgende:
Breaking news:
Moira. heeft het pand laten afbranden, dus de expositie is verzet.
Ik heb hier thuis ook een mooie expositie.quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:05 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Maar ik had m'n mooiste jurk al aan en m'n haren in de krullers!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |