abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 juli 2015 @ 13:37:28 #276
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_154437188
Jeb gaat het nog lastig krijgen
  zaterdag 18 juli 2015 @ 19:03:11 #277
73485 Niox
I'm sorry, who?
pi_154443061
De Huffington Post doet het verslag van Trump's campagne niet meer in de politieke sectie maar in de entertainment sectie: http://www.huffingtonpost(...)fc9ce4b0896514d0fd66

Diezelfde Trump vandaag over John McCain:

quote:
He's not a war hero. He's a war hero because he was captured. I like people that were captured -- OK, I hate to tell ya. He's a war hero because he was captured, OK? And I believe perhaps he is a war hero, but right now, he said some very bad things about a lot of people.
De halve VS valt uiteraard over elkaar heen om daar iets van te vinden en dat is uiteraard waar het the Donald om te doen is.

[ Bericht 45% gewijzigd door Niox op 18-07-2015 19:09:27 ]
Als je alles onder controle hebt, ga je gewoon niet snel genoeg.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
pi_154447004
quote:
15s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 13:23 schreef Ryan3 het volgende:
Wordt Glass-Steagall herinvoerd, na in 1999 te zijn afgeschaft door Bill Clinton, door Hillary Clinton als ze president wordt? Antwoord: nee. Is dat een blunder? Antwoord: ja. Zit Hillary Clinton in de pocket van Wallstreet? Antwoord: wrs wel.
Artikel hierover.
http://billmoyers.com/201(...)e-on-glass-steagall/
Ryan is het jou niet bekend dat in tegenstelling tot wat iedereen in Nederland denkt, dat de democratische partij een enorme vriend van Wall Street is en de republikeinen juist niet omdat ze voor het platteland en familie waarden enz enz zijn ?
pi_154447185
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 21:11 schreef arjan1112 het volgende:

[..]

Ryan is het jou niet bekend dat in tegenstelling tot wat iedereen in Nederland denkt, dat de democratische partij een enorme vriend van Wall Street is en de republikeinen juist niet omdat ze voor het platteland en familie waarden enz enz zijn ?
Nou ja, wat je ziet is dat Hillary iig bereid is om de schadelijke effecten van de three strikes your out van haar man te willen herstellen. Dus misschien ook weer herinvoeren van Glass-Steagall? Kijk, iemand als Bernie Sanders is daar wel voor, volgens mij. Maar ja, helaas gaat die man de presidentskandidaat niet worden van de dems. Helaas. Volgens mij de beste kandidaat. (Nadeel is wel dat-ie nog ouder is dan Hillary).
I´m back.
  zaterdag 18 juli 2015 @ 21:22:10 #280
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_154447315
Dit is weer zo dom om te zeggen. :')

Donald Trump attack on John McCain war record is 'new low in US politics'
quote:
Donald Trump attacked the Arizona senator John McCain on Saturday, for being shot down while a navy pilot during the Vietnam war.

Trump, who has been in a war of words with the 2008 Republican nominee, jibed of McCain: “He’s not a war hero. He’s a war hero because he was captured? I like people who weren’t captured.”
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_154447391
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 21:18 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou ja, wat je ziet is dat Hillary iig bereid is om de schadelijke effecten van de three strikes your out van haar man te willen herstellen. Dus misschien ook weer herinvoeren van Glass-Steagall? Kijk, iemand als Bernie Sanders is daar wel voor, volgens mij. Maar ja, helaas gaat die man de presidentskandidaat niet worden van de dems. Helaas. Volgens mij de beste kandidaat. (Nadeel is wel dat-ie nog ouder is dan Hillary).
Sanders is totaal kansloos. Zou wel een enorme revolutie zijn in de VS , dan worden ze europees als hij president word
pi_154447425
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 21:24 schreef arjan1112 het volgende:

[..]

Sanders is totaal kansloos. Zou wel een enorme revolutie zijn in de VS , dan worden ze europees als hij president word
Zonde hè het is wel de beste kandidaat wmb.
I´m back.
pi_154447434
Hoezo ?
pi_154447437
quote:
Ja, double face palm idd.
I´m back.
pi_154447465
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 21:26 schreef arjan1112 het volgende:
Hoezo ?
Omdat dat een rationeel en empirisch ingesteld persoon is, goede track record, goede ideeën.
I´m back.
pi_154447499
Ach dat is gewoon niet Amerikaans. Voor een linkse is het hoogst haalbare als president van de vs een soort d66 ers zoals Obama
pi_154449477
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 21:28 schreef arjan1112 het volgende:
Ach dat is gewoon niet Amerikaans. Voor een linkse is het hoogst haalbare als president van de vs een soort d66 ers zoals Obama
Zonde is dat, er zijn veel Amerikanen die net als rationele NL'ers zijn hoor. Hell om het even welke studie je tegenwoordig doet, al je stof is bijna afkomstig uit VS, toch? Dat was al toen ik studeerde meer dan 30 jaar geleden.
I´m back.
  zaterdag 18 juli 2015 @ 22:37:52 #288
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_154449505
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 22:36 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zonde is dat, er zijn veel Amerikanen die net als rationele NL'ers zijn hoor. Hell om het even welke studie je tegenwoordig doet, al je stof is bijna afkomstig uit VS, toch? Dat was al toen ik studeerde meer dan 30 jaar geleden.
Dus als je links bent ben je rationeel en anders niet?
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
pi_154449676
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 22:37 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Dus als je links bent ben je rationeel en anders niet?
Nou nee, dat beweer ik niet. Ik beweer dat Bernie Sanders heel rationeel aankijkt tegen een boel problemen die in de VS spelen. Ja, en toevallig wordt hij dan als links bestempeld, ik vind het eerder rationeel.
I´m back.
  zondag 19 juli 2015 @ 05:34:30 #290
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_154456917
Trumpie doet 't weer hoor. _O- Over McCain, de stijve dinosaurus die al lang van het podium zou moeten zijn verdwenen.

quote:
He's a war hero because he was captured. I like people that weren't captured, OK? I hate to tell you.
Wat een poppenkast is 't ook. Ik kijk al jaren weinig televisie in de VS, 't is echt beter voor je bloeddruk. w/
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 19 juli 2015 @ 07:31:12 #291
66825 Reya
Fier Wallon
pi_154457132
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 05:34 schreef popolon het volgende:
Trumpie doet 't weer hoor. _O- Over McCain, de stijve dinosaurus die al lang van het podium zou moeten zijn verdwenen.

[..]

Wat een poppenkast is 't ook. Ik kijk al jaren weinig televisie in de VS, 't is echt beter voor je bloeddruk. w/
Als zo'n figuur als Trump geen publiciteit meer krijgt, dan kan hij deze alsnog kopen. Dit circus kan dus nog wel even voortduren.
  zondag 19 juli 2015 @ 12:36:32 #292
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_154460216
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 22:42 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou nee, dat beweer ik niet. Ik beweer dat Bernie Sanders heel rationeel aankijkt tegen een boel problemen die in de VS spelen. Ja, en toevallig wordt hij dan als links bestempeld, ik vind het eerder rationeel.
Al ben ik rechts ik mag Bernie inderdaad ook wel :)
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
  zondag 19 juli 2015 @ 12:38:40 #293
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_154460264
Donald Trump en John Mccain zijn weer lekker bezig. Mccain noemt de aanhangers van Trump gekken en gestoorden en Trump vindt dat Mccain geen oorlogsheld in.

Als ze beide nou elkaar niet aanvallen is dat beter voor the gop.
pi_154466005
Het wordt Jeb Bush denk ik.
  zondag 19 juli 2015 @ 22:27:20 #295
73485 Niox
I'm sorry, who?
pi_154474343
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 12:38 schreef martijnde3de het volgende:
Donald Trump en John Mccain zijn weer lekker bezig. Mccain noemt de aanhangers van Trump gekken en gestoorden en Trump vindt dat Mccain geen oorlogsheld in.

Als ze beide nou elkaar niet aanvallen is dat beter voor the gop.
Iemand met de politieke ervaring van McCain zou toch moeten weten dat, al heb je nog zo gelijk, je sommigen dingen beter niet hardop kan zeggen.
Als je alles onder controle hebt, ga je gewoon niet snel genoeg.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
  maandag 20 juli 2015 @ 11:55:29 #296
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_154483420
quote:
2s.gif Op zondag 19 juli 2015 22:27 schreef Niox het volgende:

[..]

Iemand met de politieke ervaring van McCain zou toch moeten weten dat, al heb je nog zo gelijk, je sommigen dingen beter niet hardop kan zeggen.
Ik denk dat Mccain en ander partij bobo's hopen dat Trump dan een domme opmerking maakt. Trump is geen politicus dus omgaan met kritiek kan hij niet.
Dus als de gop van hem af wil zou ik hem bekritiseren en hopen dat hij weer domme en gekke dingen zegt.
pi_154484052
Wall Street en de grote multinationals betten op Clinton en Bush, dus voor hen maakt het niet uit welke van beide president wordt.

Zag eens een docu over tweelingbroers die de suikerindustrie in handen hebben. Multi-miljardairs. De ene broer doneerde miljoenen aan de Democraten en de andere miljoenen aan de Republikeinen in ruil voor gunstige regelgeving, wat hen een virtuele monopolie gagarandeerde. Het rendement op hun donatie was astronomisch.

In de media wordt een zwart-wit beeld neergezet tussen de 2 grote partijen, maar in de praktijk is er weinig verschil.
  dinsdag 21 juli 2015 @ 00:48:10 #298
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_154504787
Cant stump the Trump!

Donald Trump dominates in a stunning new 2016 poll
quote:
A new ABC News/Washington Post poll released Monday found Trump with 24% support among Republican voters.

That almost doubles his next-closest opponent, Wisconsin Gov. Scott Walker (R), who had 13%. Former Florida Gov. Jeb Bush (R) is in third place with 12%.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_154505620
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 12:27 schreef Homey het volgende:
Wall Street en de grote multinationals betten op Clinton en Bush, dus voor hen maakt het niet uit welke van beide president wordt.

Zag eens een docu over tweelingbroers die de suikerindustrie in handen hebben. Multi-miljardairs. De ene broer doneerde miljoenen aan de Democraten en de andere miljoenen aan de Republikeinen in ruil voor gunstige regelgeving, wat hen een virtuele monopolie gagarandeerde. Het rendement op hun donatie was astronomisch.

In de media wordt een zwart-wit beeld neergezet tussen de 2 grote partijen, maar in de praktijk is er weinig verschil.
Lees eens een beleidsspeech van een willekeurige Republikeinse presidentskandidaat en vergelijk dat eens met de ideeën van een willekeurige Democratische kandidaat. Op onderwerpen als onderwijs, gezondheidszorg, veiligheid/justitie, handel, milieu, volkshuisvesting, financiële dienstverlening etc. zul je zien dat ze elkaar negen van de tien keer gewoon keihard tegenspreken en allebei met verschillende oplossingen komen, en dat is dan alleen nog maar binnenlands beleid. Een Republikeinse president kan bijvoorbeeld al het verschil zijn tussen wel of geen oorlog met Iran. Het idee dat de twee partijen grotendeels hetzelfde zijn is een cynische constructie die niet strookt met de werkelijkheid. De politieke tegenstellingen zijn in Amerika niet kleiner dan hier, sterker nog, ze zijn juist groter dan ooit. Wanneer Obama nooit was verkozen had Amerika er vandaag de dag bijvoorbeeld ook heel anders uitgezien.
pi_154505910
Ondertussen in de VS: de voorsprong van Trump in de peilingen is alleen maar verder gegroeid.

En Afro-Amerikanen hebben Martin O'Malley en Bernie Sanders het spreken zo goed als onmogelijk gemaakt op een conventie. Op het geschreeuw "Black lives matter!" reageerde O'Malley met: "Black lives matter, white lives matter, all lives matter."

Kennelijk is het zeggen van "all lives matter" iets waar je naderhand excuses voor moet aanbieden. Beeld en verslag hier: http://edition.cnn.com/20(...)es-matter/index.html
Duiding hier: http://www.vox.com/2015/7/20/9003233/all-lives-matter-black
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')