1 filmpje.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:58 schreef Aether het volgende:
Ik heb eenmaal het woord Vita gehoord tijdens de Sony persco
Trailer is al 1,5 miljoen keer bekeken -- en dat is exclusief Square's eigen YouTube kanalen.quote:
Absurd snel zelfs. Toont wel weer aan dat je bij de hardcore gamer gewoon dikke knaken kan verdienen door ze te geven wat ze willen.quote:
Ja, als ik het collectieve orgasme op Reddit en Neogaf mag geloven moet ik me schamen dat ik de vorige delen niet heb gespeeld.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Absurd snel zelfs. Toont wel weer aan dat je bij de hardcore gamer gewoon dikke knaken kan verdienen door ze te geven wat ze willen.
Haha nee.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:35 schreef TigerXtrm het volgende:
Nu bij het einde van de Sony persco. Wat een baggerMicrosoft wint dit jaar jongens, maar leuk geprobeerd
Nintendo om 18:00 dacht ik?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:43 schreef gniffie het volgende:
Weet iemand wat we ongeveer kunnen verwachten op de AMD persco?
Nintendo gaat zoals gewoonlijk genot worden![]()
Check de OP, die is er niet voor niets!quote:
Yes, een Nintendo Direct van 50 minuten. Daarna zal zoals vorig jaar wel weer de Threehouse stream op twitch beginnen.quote:
Haha ja. Backward compatibility = insta win.quote:
Fuck op man, Shenmue en shenmue 2 speelden super weg. Tuurlijk voor deze tijd is het wat houterig e.d(zoals bijna alle 3d games rond die tijd) maar je kan echt niet zeggen dat het overhyped is..quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Shenmue is erg overhyped. Ik daag iedereen uit om Shenmue 2 te spelen en om te proberen er plezier aan te beleven. Ik denk dat we blij mogen zijn als Shenmue 3 het niveau van Sleeping Dogs enigszins weet te benaderen.
Ik hoop dat ze op SE nog iets meer van FVII laten zien en vooral een datum.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:52 schreef gniffie het volgende:
[..]
Yes, een Nintendo Direct van 50 minuten. Daarna zal zoals vorig jaar wel weer de Threehouse stream op twitch beginnen.
Om 7 uur is Square Enix
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:20 schreef nomar83 het volgende:
Voor mij:
1. Microsoft (Nieuwe Rare IP, 360 bc, Rise of the Tomb Raider)
2. Sony (want Last Guardian, Shenmue 3, FF7 remake en Uncharted 4 gameplay)
3. Bethesda (FallOut 4)
4. Ubisoft (South Park: The Fractured but Whole)
5.
6.
7.
8.
99999999. EA (Star Wars BattleFront) omdat EA
Ik verwacht dat Nintendo zich tussen Microsoft en Sony gaat nestelen.
maar dan 100x sneller en mooierquote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:43 schreef Friday12 het volgende:
Horizon deed me wel denken aan Monster Hunter
Heb je alleen het begin gespeeld?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
maar dan 100x sneller en mooier
Traag kutspel dat MH
mijn tijd is te waardevol om een matige game langer dan een dag te spelen. Als het daarna beter zou worden dan is het design dus alsnog kut, een game moet me meteen grijpen.quote:
Ze begonnen sterk met die mass effect Teaser. Daarna was het kut, maar mass effect is +10000. Is gewoon een instabuy hier.quote:
Dan snap je niets van MHquote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
mijn tijd is te waardevol om een matige game langer dan een dag te spelen. Als het daarna beter zou worden dan is het design dus alsnog kut, een game moet me meteen grijpen.
Ik vond EA niet verkeerd, en Ubisoft vond ik zelfs vrij sterk, ondanks het ontbreken van Beyond Good & Evil, Rayman, en nieuwe Splinter Cell.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:18 schreef PirE het volgende:
[..]
Ze begonnen sterk met die mass effect Teaser. Daarna was het kut, maar mass effect is +10000. Is gewoon een instabuy hier.
Ubisoft, heb niet veel met hun games, AC-franchise en Farcry boeit me niet en veel van hun games lijken op elkaar. The crew heb ik gespeeld, maar dat was ook veel grinden en daar heb ik geen zin in. The division ziet er nog steeds interessant uit en die wil ik wel een kans geven.
Battlefront van EA mwoah, maar dat kan ook aan mij liggen. Ben ook niet echt een star wars fan en battlefield speel ik ook niet.
ik snap dat een spel me meteen moet grijpen en als je zelf al zegt dat je er tig uur in moet stoppen omdat het in het begin saai en traag is, dan doen ze dat niet. Dus ik begrijp het heel goed: het design is kut.quote:
Welke games ga je spelen op de beursvloer denk je?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik snap dat een spel me meteen moet grijpen en als je zelf al zegt dat je er tig uur in moet stoppen omdat het in het begin saai en traag is, dan doen ze dat niet. Dus ik begrijp het heel goed: het design is kut.
Van Sleeping Dogs zijn ze eerst nog bezig met zo'n multiplayer-game, toch? En die ziet er niet uit. Eerste deel was vermakelijk, en had prima gameplay, maar character, story waren saai en voorspelbaar, en de stad was kut, tenminste, als je Hong Kong verwacht, en een zeer slap klein aftreksel daarvan krijgt voorgeschoteld wat er nauwelijks op lijkt.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:25 schreef PirE het volgende:
Square Enix,
Deus ex
Hitman
Tomb Raider
Sleeping dogs 2
?
Het was denk ik ook vooral de visuals natuurlijk, en de boms die gedropped werden. Uncharted en Horizon zien er echt bizar goed uit. En Last Guardian lijkt me nog steeds interessant. Dreams ook. Da's toch al vier exclusives waar ze mee scoren.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En nu je twee uur verder bent, kijk er eens inhoudelijk naar. Het was de beste conferentie tot nu toe, maar ik vind het toch wat tegenvallen.
Waarheidsbom uit het Verre Westen!quote:
Voor Shenmue zal het ook belangrijk worden dat ze hopelijk gebruik mogen maken van Sony's IP voor al die verzamel-loot enzo in de game.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:44 schreef speknek het volgende:
[..]
Het was denk ik ook vooral de visuals natuurlijk, en de boms die gedropped werden. Uncharted en Horizon zien er echt bizar goed uit. En Last Guardian lijkt me nog steeds interessant. Dreams ook. Da's toch al vier exclusives waar ze mee scoren.
Remakes doen me niet zoveel, en als Shenmue nog gekickstart moet worden zal dat nog een hele tijd duren, maar leuk voor de fans.
klopt, gameplay was echt heel matig. idd te hopen dat dit ze meer ligt. maarja in een rpg vs de AI hebben ze meer ruimte ipv de pvp in Killzone lijkt mequote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:01 schreef Yi-Long het volgende:
Horizon zag er echt belachelijk goed uit inderdaad. Erg veelbelovend.
De Killzone games (shooters) schijnen qua gameplay niet zo geweldig te zijn, maar misschien is dit een genre dat beter bij deze studio past...
Echt he, al die andere kneuzengames van wat voor developer dan ook.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:44 schreef Typisch het volgende:
Lekker boeiend, we krijgen robot dino's!!!
Niks mis met de KZ gameplay....quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
klopt, gameplay was echt heel matig. idd te hopen dat dit ze meer ligt. maarja in een rpg vs de AI hebben ze meer ruimte ipv de pvp in Killzone lijkt me
veel uur in de mp zitten?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Echt he, al die andere kneuzengames van wat voor developer dan ook.
FUCKING ROBOT DINO'S
[..]
Niks mis met de KZ gameplay....
Ze zijn wel heel goed in het maken van schitterende werelden en originele characters/villains enzo, dus dan lijkt me zo'n exploration/hunter game ze een stuk beter liggen, en de gameplay wat betreft het vangen/killen van dat grote beest zag er al erg indrukwekkend uit....quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
klopt, gameplay was echt heel matig. idd te hopen dat dit ze meer ligt. maarja in een rpg vs de AI hebben ze meer ruimte ipv de pvp in Killzone lijkt me
jaquote:
Want er is geen singleplayer?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:40 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
jaAls het na xx uur multiplayer niet meer leuk is omdat de gameplay gewoon niet goed werkt is het toch echt zonde van zo'n hele game.
Maar verder wat Yi-Long zegt, erg benieuwd en zal vast wel goed zitten
singleplayer had ik niet eens aan gedacht bij m'n 1e postquote:
Horizon PS4, Ghost Recon Ubisoft, en Fallout 4 en Dishonored 2 van Bethesda.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:47 schreef satecl het volgende:
Ik volg de E3 niet. Wat zijn tot nu toe de hoogtepunten?
Pelé doet iets met FIFA, top moment! Zin in.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:47 schreef satecl het volgende:
Bethesda:quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:47 schreef satecl het volgende:
Hoogtepunten zijn natuurlijk relatief.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:47 schreef satecl het volgende:
alleen door de naam al een must buyquote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:52 schreef Yi-Long het volgende:
Oh ja, nieuwe South Park was ook een mooie aankondiging.
50 minuutjes, zoals al jaren.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:06 schreef Yi-Long het volgende:
Hoe laat begint de eerste show vandaag? Youtube had een mooi overzichtje maar is nu even gone helaas...
edit: Oh, 6 uur, en meteen om 7 uur al (beetje snel erop) Square Enix...
Blijkbaar heeft Nintendo erg weinig te melden...
Ik weet niet eens meer hoe laat ik vandaag uit bed kwam, dus dan weet ik ook niet hoe laat Nintendo normaal gesproken hun E3 houdt...quote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
50 minuutjes, zoals al jaren.
Smash en Earthbound zijn al geweest ook natuurlijk
Ik heb eerlijk gezegd geeeeen ideequote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer hoe laat ik vandaag uit bed kwam, dus dan weet ik ook niet hoe laat Nintendo normaal gesproken hun E3 houdt...
Nog iets speciaals waar je op hoopt, of laten ze gewoon de dingetjes zien die we de afgelopen dagen al gezien hebben, zoals Mario Maker enzo..?
Xenoblade zal wel voorbij komen, mag ik aannemen, plus een shitload aan nieuwe Amiibo (....POOF... and they're gone. They're gone)
Nieuwe Zelda verwacht ik niks van te zien, al hoop ik het wel.
ik denk dat gamekings hem sowieso zal streamenquote:
Die gaat echt dit jaar niet uitkomen. We hebben nog niks gezien daarvan. Dat is nog lang niet af waarschijnlijk, en zou me niets verbazen als ze die straks doorschuiven naar 'NX'.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:44 schreef nomar83 het volgende:
En Star Fox is ons vorig jaar beloofd voor nu. Maar verder niks bekend.
Star Fox komt dit jaar nog, ik zet in op oktober.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die gaat echt dit jaar niet uitkomen. We hebben nog niks gezien daarvan. Dat is nog lang niet af waarschijnlijk, en zou me niets verbazen als ze die straks doorschuiven naar 'NX'.
Ik ook. Nu al.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:45 schreef DKUp het volgende:
Ik vind deze E3 beter, dan die van vorig jaar
Prijzen, releasedata en ondertiteling? Maakt mij weinig uit, eerst de hype, daarna de facts.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zou er verschil zitten tussen de Amerikaanse en Europese versies?
De antwoorden zijn:quote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:54 schreef Isane het volgende:
Nou komt Nintendo met een nieuwe console? met een normale controller?
quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:03 schreef Rogan het volgende:
[..]
Nou fantastisch man, echt werkelijk fantastisch.
Nintendo 64, dat zei Reggie net nogquote:
Het ziet eruit alsof er functies inzitten van 20 jaar geleden en niets nieuws... Behalve dan dat gyroscopic zooitjequote:
Doen ze al 4 jaar niet meer.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:06 schreef Isane het volgende:
is de presentatie ook in de zaal? of alleen dit filmpje?
Goeie vraag. Geen idee.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Maar zitten er mensen op de E3 in zo een zaal naar dit te kijken of ook niet?
Wel kut betaal je tering veel voor de E3... Zit je bv zonder internet en kan je dit niet eens zienquote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:10 schreef Qunix het volgende:
Digital event.. Denk dus niet dat E3 het ziet.
Ach, de games waar het over gaat kun je dan wel gewoon spelen. Zoveel mis je dus niet.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Wel kut betaal je tering veel voor de E3... Zit je bv zonder internet en kan je dit niet eens zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |