Nintendo om 18:00 dacht ik?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:43 schreef gniffie het volgende:
Weet iemand wat we ongeveer kunnen verwachten op de AMD persco?
Nintendo gaat zoals gewoonlijk genot worden![]()
Check de OP, die is er niet voor niets!quote:
Yes, een Nintendo Direct van 50 minuten. Daarna zal zoals vorig jaar wel weer de Threehouse stream op twitch beginnen.quote:
Haha ja. Backward compatibility = insta win.quote:
Fuck op man, Shenmue en shenmue 2 speelden super weg. Tuurlijk voor deze tijd is het wat houterig e.d(zoals bijna alle 3d games rond die tijd) maar je kan echt niet zeggen dat het overhyped is..quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Shenmue is erg overhyped. Ik daag iedereen uit om Shenmue 2 te spelen en om te proberen er plezier aan te beleven. Ik denk dat we blij mogen zijn als Shenmue 3 het niveau van Sleeping Dogs enigszins weet te benaderen.
Ik hoop dat ze op SE nog iets meer van FVII laten zien en vooral een datum.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:52 schreef gniffie het volgende:
[..]
Yes, een Nintendo Direct van 50 minuten. Daarna zal zoals vorig jaar wel weer de Threehouse stream op twitch beginnen.
Om 7 uur is Square Enix
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:20 schreef nomar83 het volgende:
Voor mij:
1. Microsoft (Nieuwe Rare IP, 360 bc, Rise of the Tomb Raider)
2. Sony (want Last Guardian, Shenmue 3, FF7 remake en Uncharted 4 gameplay)
3. Bethesda (FallOut 4)
4. Ubisoft (South Park: The Fractured but Whole)
5.
6.
7.
8.
99999999. EA (Star Wars BattleFront) omdat EA
Ik verwacht dat Nintendo zich tussen Microsoft en Sony gaat nestelen.
maar dan 100x sneller en mooierquote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:43 schreef Friday12 het volgende:
Horizon deed me wel denken aan Monster Hunter
Heb je alleen het begin gespeeld?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
maar dan 100x sneller en mooier
Traag kutspel dat MH
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |