1 filmpje.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:58 schreef Aether het volgende:
Ik heb eenmaal het woord Vita gehoord tijdens de Sony persco
Trailer is al 1,5 miljoen keer bekeken -- en dat is exclusief Square's eigen YouTube kanalen.quote:
Absurd snel zelfs. Toont wel weer aan dat je bij de hardcore gamer gewoon dikke knaken kan verdienen door ze te geven wat ze willen.quote:
Ja, als ik het collectieve orgasme op Reddit en Neogaf mag geloven moet ik me schamen dat ik de vorige delen niet heb gespeeld.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Absurd snel zelfs. Toont wel weer aan dat je bij de hardcore gamer gewoon dikke knaken kan verdienen door ze te geven wat ze willen.
Haha nee.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:35 schreef TigerXtrm het volgende:
Nu bij het einde van de Sony persco. Wat een baggerMicrosoft wint dit jaar jongens, maar leuk geprobeerd
Nintendo om 18:00 dacht ik?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:43 schreef gniffie het volgende:
Weet iemand wat we ongeveer kunnen verwachten op de AMD persco?
Nintendo gaat zoals gewoonlijk genot worden![]()
Check de OP, die is er niet voor niets!quote:
Yes, een Nintendo Direct van 50 minuten. Daarna zal zoals vorig jaar wel weer de Threehouse stream op twitch beginnen.quote:
Haha ja. Backward compatibility = insta win.quote:
Fuck op man, Shenmue en shenmue 2 speelden super weg. Tuurlijk voor deze tijd is het wat houterig e.d(zoals bijna alle 3d games rond die tijd) maar je kan echt niet zeggen dat het overhyped is..quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Shenmue is erg overhyped. Ik daag iedereen uit om Shenmue 2 te spelen en om te proberen er plezier aan te beleven. Ik denk dat we blij mogen zijn als Shenmue 3 het niveau van Sleeping Dogs enigszins weet te benaderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |