Ik dacht meer dat de huurlingen weggelopen waren vanwege the roast...quote:Op maandag 15 juni 2015 20:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
De huurlingen die eerst onderdeel waren van zijn leger. Dat was het plan van Ramsay. Hij heeft ze waarschijnlijk gewoon meer geld geboden.
Ik ook. Zeker door de timing, zou het anders helemaal ongeloofwaardig vinden. Ramsay die met 20 man het hele kamp in vuur en vlam zet én de sellswords omgekocht, zonder betrapt te worden.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik dacht meer dat de huurlingen weggelopen waren vanwege the roast...
Volgens mij was het leger van de Boltons niet zo groot en daarbij, wat zou het plan van Ramsay dan geweest zijn?quote:Op maandag 15 juni 2015 20:33 schreef Principia het volgende:
[..]
Ik ook. Zeker door de timing, zou het anders helemaal ongeloofwaardig vinden. Ramsay die met 20 man het hele kamp in vuur en vlam zet én de sellswords omgekocht, zonder betrapt te worden.
Toen Stannis richting Winterfell wilde vertrekken kreeg hij bij het slechte nieuws ook te horen dat die sellswords vertrokken waren, inclusief alle paarden. Kwartje viel bij mij ook pas toen ik zag dat de Boltons wel heel veel paarden hadden en me afvroeg waar ze die vandaan trokken.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:28 schreef Principia het volgende:
[..]
Of ik heb niet opgelet, of hij speculeert, of hij heeft de boeken gelezen en weet zodoende meer dan mij, maar ik heb dit niet meegekregen.
Het leek mij dus gewoon een klassiek gevalletje van de huurlingen omkopen, maar kennelijk zijn anderen daar minder van overtuigd.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:53 schreef DO2 het volgende:
Ja, hoe de Boltons dat voor mekaar hebben gekregen wordt ook niet echt duidelijk gemaakt, toch?
Ze laten uithongeren in de sneeuw..?quote:Op maandag 15 juni 2015 20:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij was het leger van de Boltons niet zo groot en daarbij, wat zou het plan van Ramsay dan geweest zijn?
En bedankt.twitter:nickyromero twitterde op maandag 15-06-2015 om 20:55:31JOHN SNOW DIEDDD??? HOW!? @GameOfThrones IM IN SHOCK! reageer retweet
Gewoon 2x zoveel betalen en be done with it.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het leek mij dus gewoon een klassiek gevalletje van de huurlingen omkopen, maar kennelijk zijn anderen daar minder van overtuigd.
Hoe komen de Boltons aan dat geld dan? Stannis had er the iron bank voor nodig. Echt logisch is het dus niet. Daarnaast was hij slechts kasteelheer, en pas sinds kort Warden of the north. Dan heeft hij die centen echt nog niet lijkt me.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het leek mij dus gewoon een klassiek gevalletje van de huurlingen omkopen, maar kennelijk zijn anderen daar minder van overtuigd.
Ja, wellicht. Maar een half leger omkopen zonder dat iemand in het Stanniskamp daar lucht van krijgt... Erg onwaarschijnlijk, toch?quote:Op maandag 15 juni 2015 20:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sowieso vreemd dat hij dat onopgemerkt kon doen, en dat de huurlingen 's nachts wegliepen en Stannis pas de volgende ochtend op de hoogte gebracht werd toen hij zijn tent uit kwam. Oh ja, en dat kleine detail van z'n vrouw er ook nog even achteraan.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:33 schreef Principia het volgende:
[..]
Ik ook. Zeker door de timing, zou het anders helemaal ongeloofwaardig vinden. Ramsay die met 20 man het hele kamp in vuur en vlam zet én de sellswords omgekocht, zonder betrapt te worden.
4, maar wie telt er.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:57 schreef Maanvis het volgende:
5 seizoenen zie je stannis opbouwen naar.. ja naar.. een sisser.
Wtf.
jep, en jon snow dood, de lannisters helemaal kapot gemaakt.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:59 schreef Mr.Major het volgende:
Stannis gokte op the lord of light en Mellisandre... Een verkeerde gok.
quote:Op maandag 15 juni 2015 21:01 schreef Vieuw het volgende:
Ik had er ook helemaal niet bij stil gestaan dat het zelfmoord zou kunnen zijn van Sansa en Theon. Als het echt zo is, zou ik het best komisch vinden, dat relatief belangrijke personages sterven door van een muur te springen. We zullen het volgend jaar zien...
Dan kijk je toch niet meer.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jep, en jon snow dood, de lannisters helemaal kapot gemaakt.
blijft alleen die kut disney prinses over met d'r toothless.
zo is er eigenlijk niet veel meer aan om volgend jaar naar uit te kijken.. want de enige verrassing gaat zijn wat die paardenmenschen met haar gaan doen.
Tja, ik ken de organisatiestructuren niet, wellicht hoeven ze slechts enkele leidinggevenden om te kopen. Het is ook zeker geen verklaring zonder zaken die nadere uitleg vereisen, maar een andere verklaring voor het aantal ruiters van de Boltons zie ik ook niet.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:58 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ja, wellicht. Maar een half leger omkopen zonder dat iemand in het Stanniskamp daar lucht van krijgt... Erg onwaarschijnlijk, toch?
Davos for Lord Commander!quote:Op maandag 15 juni 2015 15:23 schreef BaasBanaan het volgende:
Vraag me trouwens af wat Davos nu gaat doen. Zijn zoon is dood, zijn heer is dood, Shireen is dood. Leefde zijn vrouw nog?
krijgt ook maar een 9,0 deze episode.quote:
Manmanman het is niet gauw goed héquote:Op maandag 15 juni 2015 21:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zo is er eigenlijk niet veel meer aan om volgend jaar naar uit te kijken.. want de enige verrassing gaat zijn wat die paardenmenschen met haar gaan doen.
Nou ja, Stannis dood werd niet in beeld gebracht, die kan dus nog prima leven. Aangezien Brienne meestal faalt zit die kans er wel in. Idem voor John. Melissandre zal wel wat doen. Waarom zou ze anders terugkeren naar the Nighwatch? Ze is een vrouw en daar aanwezig niet de meest elegante heren (die bovendien ook nog gezworen hebben om geen relaties/seks te hebben) en al even zonder zitten. Dus die zit daar voor een reden.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 juni 2015 21:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
krijgt ook maar een 9,0 deze episode.
Brandon Stark vriend... daar keek ik na vorig jaar het meest naar uit.. niks van gezien.. dat gaat dé verhaallijn wordenquote:Op maandag 15 juni 2015 21:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
had die shit dan in S06E01 gedaan, dan had je het hele jaar tenminste iets om naar uit te kijken.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Manmanman het is niet gauw goed héVorige keer nog 'boehoehoe er gebeurt nooit écht iets met Dany en Jon', en nu is Dany geisoleerd en wss gevangen en Jon dood, en dan is het weer niet goed.
HODOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!111quote:Op maandag 15 juni 2015 21:16 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
Brandon Stark vriend... daar keek ik na vorig jaar het meest naar uit.. niks van gezien.. dat gaat dé verhaallijn worden![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 15 juni 2015 21:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
had die shit dan in S06E01 gedaan, dan had je het hele jaar tenminste iets om naar uit te kijken.
Ken je 'Het Zandkasteel'? Das misschien meer iets voor jou, weet je gewoon waar je aan toe bent, geen gedoe verder.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
had die shit dan in S06E01 gedaan, dan had je het hele jaar tenminste iets om naar uit te kijken.
Ik denk dat iedereen met precies deze vragen zit.. Maar 1 ding lijkt me wel, en dat is dat Myrcella hartstikke dood is.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:13 schreef MakkieR het volgende:
Echt je wilt het niet geloven wat voor kut dag ik op mijn werk had. De hele dag maalt GoT door mijn kop.
Waarom is Jon dood, waarom is melisandra niet dood, wat is er met Sansa gebeurd en zal ze het redden. En GVD waarom moest de kop van Stannis eraf. Nota bene door door dat kut wijf Brienne.
En hoe zit het met Dany, Myrceila, Cersie, Jaimie en natuurlijk Tyrion. Wat doet Varys daar nu ineens weer en WTF Olly jij fucking achterbakse klootzak.
Maar wat me echt het allermeeste frustreert " ik moet nu GVD 8 maanden wachten op antwoord !!! "
Mja het irritante met GoT is dat je het echt gewoon nooit weet.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:19 schreef Vieuw het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen met precies deze vragen zit.. Maar 1 ding lijkt me wel, en dat is dat Myrcella hartstikke dood is.
Vond dat wel wat vaag. Okay, dat die vrouw pissed is....dat wisten we. Maar Trystan zit ook op die boot toch? Dus je vermoord Myrcella en vervolgens vaart die boot (met troonopvolger van Dorne) naar King's Landing. Je weet dus dat je je prins nooit meer terug zal zien zo.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:19 schreef Vieuw het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen met precies deze vragen zit.. Maar 1 ding lijkt me wel, en dat is dat Myrcella hartstikke dood is.
Klopt inderdaad, de uitvoering van die lijn is zo verschrikkelijk slecht gewoon. Je wist ook al dat Brienne Stannis ging vermoorden tijdens die speech aan Podrick in dit seizoen. Zo jammer.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Brienne heeft ook heel het seizoen zowat een beetje in die toren gezeten.
[..]
Stel je aub niet zo aan.
Klopt, dat vond ik echt het meest storende van deze aflevering.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:22 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik ben ook enorm kwaad om de uitvoering van de dood van Stannis.
Brienne gaat naar het Noorden waar toevallig Stannis is waar toevallig Sansa's kaars net aangaat als Brienne zich omdraait waar Stannis toevallig als enige blijft leven waar Brienne toevallig in plaats van the Boltons Stannis vinden.
Ik heb niets tegen afwijkingen van de boeken, maar jongens toch, je kunt echt verrekte goed merken welk deel van GRRM komt en welk deel van de makers van de serie...
Dat maakt haar toch geen reet uit. Zij wil alleen wraak. Over de rug van Doran en die prins maakt haar geen reet uitquote:Op maandag 15 juni 2015 21:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Vond dat wel wat vaag. Okay, dat die vrouw pissed is....dat wisten we. Maar Trystan zit ook op die boot toch? Dus je vermoord Myrcella en vervolgens vaart die boot (met troonopvolger van Dorne) naar King's Landing. Je weet dus dat je je prins nooit meer terug zal zien zo.
Ik vond het ook wel een aparte keuze. De sneeuw was toch ook weer aan het "smelten"?quote:Op maandag 15 juni 2015 21:01 schreef Vieuw het volgende:
Ik had er ook helemaal niet bij stil gestaan dat het zelfmoord zou kunnen zijn van Sansa en Theon. Als het echt zo is, zou ik het best komisch vinden, dat relatief belangrijke personages sterven door van een muur te springen. We zullen het volgend jaar zien...
Ik denk dat hij er meer had. Maar dat hij, met hoe het uitpakte, een beetje een dedoodofdegladiolenmomentje had....quote:Op maandag 15 juni 2015 21:29 schreef Wausmal het volgende:
Ja ik vond het ook wel erg zwak, hoe wou stannis uberhoud winterfell belegeren met het kleine aantal man dat hij had
euh het hele punt is juist dat er niks spannends over is behalve dany met d'r draakjes en d'r paardmensen.. in het vorige seizoen had je minstens 4 plotlijnen die nog alle kanten uit konden, nu maar 1. want jon is dood, stannis is dood, cersei verslagen etcquote:Op maandag 15 juni 2015 21:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ken je 'Het Zandkasteel'? Das misschien meer iets voor jou, weet je gewoon waar je aan toe bent, geen gedoe verder.
Ik denk dat in seizoen 6 Bran, Osha (?), Hodor en vast nog wat wegzakkers ineens weer terug zijn van weggeweest.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
euh het hele punt is juist dat er niks spannends over is behalve dany met d'r draakjes en d'r paardmensen.. in het vorige seizoen had je minstens 4 plotlijnen die nog alle kanten uit konden, nu maar 1. want jon is dood, stannis is dood, cersei verslagen etc
Arya is nu ook stekeblind.. dus wat wil die nog doen dan. met haar blindenstok prikken?quote:Op maandag 15 juni 2015 21:32 schreef xzaz het volgende:
Tja, heb ook niet zoveel om naar uit te kijken, alleen onze Arya nog.
ja is ook wel zo, maar ook het feit dat al die sellswords all zijn paarden meenemen, niemand van zijn leger heeft dan iets van he waar gaan jullie heen met die paarden:pquote:Op maandag 15 juni 2015 21:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er meer had. Maar dat hij, met hoe het uitpakte, een beetje een dedoodofdegladiolenmomentje had....
Mee eens. Al kun je zeggen dat die toevalligheden niet raar zijn. Sansa kan alleen weg wanneer ramsay weg is. En dat is alleen tijdens de aanval.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, dat vond ik echt het meest storende van deze aflevering.
Imo was het gewoon een te grote groep die geen zin meer in Stannis hadden na the roast. En de rest (die ze dus zag gaan) dacht ook ja het zal wel!quote:Op maandag 15 juni 2015 21:33 schreef Wausmal het volgende:
[..]
ja is ook wel zo, maar ook het feit dat al die sellswords all zijn paarden meenemen, niemand van zijn leger heeft dan iets van he waar gaan jullie heen met die paarden:p
Dus mensen bij wie alles uiteindelijk op de pootjes terecht lijkt te komen zijn niet interessant voor je, maar mensen die tegenslag hebben, ook niet?quote:Op maandag 15 juni 2015 21:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Arya is nu ook stekeblind.. dus wat wil die nog doen dan. met haar blindenstok prikken?
Cersei is nog lang niet verslagen hoorquote:Op maandag 15 juni 2015 21:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
euh het hele punt is juist dat er niks spannends over is behalve dany met d'r draakjes en d'r paardmensen.. in het vorige seizoen had je minstens 4 plotlijnen die nog alle kanten uit konden, nu maar 1. want jon is dood, stannis is dood, cersei verslagen etc
Klopt wel, maar het was me allemaal echt te toevallig zo bij elkaar. Net als dat Myrcella tegen Jaime zegt te weten dat hij haar pappie is en daar blij mee is, vlak voordat het gif begint te werken.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:35 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Mee eens. Al kun je zeggen dat die toevalligheden niet raar zijn. Sansa kan alleen weg wanneer ramsay weg is. En dat is alleen tijdens de aanval.
Misschien komt er zelfs een roeibootje eindelijk ergens aan!quote:Op maandag 15 juni 2015 21:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik denk dat in seizoen 6 Bran, Osha (?), Hodor en vast nog wat wegzakkers ineens weer terug zijn van weggeweest.
An sich wel goed gedaan dan. Een seizoen focussen op een aantal verhaallijnen en dan weer op de rest. Anders wordt het helemaal onoverzichtelijk.
Steeds als ik Podrick in beeld zie lopen denk ik "GENDRY!"quote:Op maandag 15 juni 2015 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien komt er zelfs een roeibootje eindelijk ergens aan!
Die Tyenequote:Op maandag 15 juni 2015 21:36 schreef Maanvis het volgende:
sowieso wat was dat hele gedoe in Dorne wat zo geweldig zou worden. Eindelijk zouden we wraak zien voor Oberyn's dood. En wat zien we. alleen een blond disneyprinsesje dat effe een cameo doet en daarna al weer snel overlijdt. Oja en 4 super lekkere wijven die we nooit meer terugzien omdat de boot nu ook weer weg is.
quote:Op maandag 15 juni 2015 21:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Steeds als ik Podrick in beeld zie lopen denk ik "GENDRY!"
Gendry? Die heeft dan ondertussen armen zo dik van spieren als een boomstam.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien komt er zelfs een roeibootje eindelijk ergens aan!
Nee, dat gebeurt volgend seizoen in episode 1 als Dany weer eens gebeft wordt door een nieuwe lover en even daarna zien we Tommen zelfmoord plegen. Oid.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:36 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Cersei is nog lang niet verslagen hoor
Mja, zou een stel huurlingen daar nou serieus zoveel moeite mee hebben? Doorgaans niet het meest fijnbesnaarde volk.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Imo was het gewoon een te grote groep die geen zin meer in Stannis hadden na the roast. En de rest (die ze dus zag gaan) dacht ook ja het zal wel!
Kopt, gebeurt gewoon erg veel in films en series.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:39 schreef Dekatria het volgende:
Al die toevalligheden waren inderdaad hopeloos irritant. Je wist overigens ook wel meteen wat die muts van plan was, met haar kus op de mond bij Myrcellahet lag er iets te dik bovenop.
Jep, geef haar maar wat draakjes dan geef ik er niks om dat ze verder een verhaallijn heeft die dunner is dan een holocaustslachtofferquote:Op maandag 15 juni 2015 21:38 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Die Tyene![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Normaal val ik niet op korte en pittige kapsels maar sodeju
Tja in gevangenissen (hier en nu) zit ook niet het meest fijnbesnaarde volk, maar daar wil je ook niet tussenzitten als bekend wordt dat je, op wat voor manier dan ook, niet van kinderen af kon blijven...quote:Op maandag 15 juni 2015 21:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, zou een stel huurlingen daar nou serieus zoveel moeite mee hebben? Doorgaans niet het meest fijnbesnaarde volk.
OF Carice had er iets mee te maken, OF ze hadden zoiets van dat hun aanvoerder nu echt de weg kwijt was en uit wanhoop niet meer weet wat hij doet, dus dat de kans van slagen van de oorlog ook erg gering zal zijn.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, zou een stel huurlingen daar nou serieus zoveel moeite mee hebben? Doorgaans niet het meest fijnbesnaarde volk.
Mwauh dat geloof ik niet, anders zou de terugkeer van zombiemountain ook tamelijk zinloos wezen.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, dat gebeurt volgend seizoen in episode 1 als Dany weer eens gebeft wordt door een nieuwe lover en even daarna zien we Tommen zelfmoord plegen. Oid.
Hoe duidelijker iets is in Game of Thrones, hoe zekerder je kunt zijn dat het anders gaat lopen!quote:Op maandag 15 juni 2015 21:43 schreef Shreyas het volgende:
Jammer dat het steeds duidelijker wordt dat Daenerys gaat winnen, iedereen behalve zij zou ik zeggen, maar goed de community denkt daar anders over helaas.
en ondertussen niemand die een aanslag op haar draken probeert. zo ongeloofwaardig allemaalquote:Op maandag 15 juni 2015 21:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe duidelijker iets is in Game of Thrones, hoe zekerder je kunt zijn dat het anders gaat lopen!
Dan zou ik minder verbaasd kijken als dat hij dood blijftquote:Op maandag 15 juni 2015 21:45 schreef tralalala het volgende:
Die gezichten volgend seizoen als Jon weer tot leven gewekt is.![]()
![]()
Stannis Baratheon had nooit een grote verhaallijn, die van Brandon en die drie-oogs kutkraai was nog groter. Ik ben bang dat we die verhaallijn weer in geuren en kleuren terug gaan zienquote:Op maandag 15 juni 2015 21:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hoe zou je dat willen aanpakken?quote:Op maandag 15 juni 2015 21:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
en ondertussen niemand die een aanslag op haar draken probeert. zo ongeloofwaardig allemaal
Ik bedoel van Alliser en coquote:Op maandag 15 juni 2015 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zou ik minder verbaasd kijken als dat hij dood blijft
Maybe he finally will know something then!quote:Op maandag 15 juni 2015 21:45 schreef tralalala het volgende:
![]()
Carice is gewoon een erg beperkte heks die toevallig als een volleerde Erwin Krol het weer redelijk kan voorspellen. Die huurlingen zagen haar bezig en dachtenquote:Op maandag 15 juni 2015 21:41 schreef ToT het volgende:
OF Carice had er iets mee te maken, OF ze hadden zoiets van dat hun aanvoerder nu echt de weg kwijt was en uit wanhoop niet meer weet wat hij doet, dus dat de kans van slagen van de oorlog ook erg gering zal zijn.
Geef eens een voorbeeld? Er zijn twee personages die er toe doen: Daenerys en Tirion, dat was vanaf het begin af aan al duidelijk, verder kan iedereen dood.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe duidelijker iets is in Game of Thrones, hoe zekerder je kunt zijn dat het anders gaat lopen!
Euh gast hij is 6 keer gestoken... Als het zo makkelijk was allemaal dan zat Ned's hoofd er ook weer aan vastgenaaid nu.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:45 schreef tralalala het volgende:
![]()
Er zijn nog wel wat stilgelegde verhaallijnen die weer opgepakt kunnen worden. Sowieso Sam in oldtown ookquote:Op maandag 15 juni 2015 21:45 schreef Junglebeast het volgende:
Volgend seizoen dus dat het noorden overgelopen wordt door de White Walkers. Nu Jon dood is doen de wildlings niet mee met de Nightwatch.
De verhaallijn met Bran Stark.
Overzees nog Jorah/Daenarys/Tyrion/etcetc..
En wat heb je dan nog aan losse stukjes? Stannis/Brianne/Pod en Sansa/Theon? Wat nog meer?
Zit er HEEL erg dit ik, aangezien Jon juist vermoord is door mensen die niet met de Wildlings willen samenwerken!quote:Op maandag 15 juni 2015 21:45 schreef Junglebeast het volgende:
Volgend seizoen dus dat het noorden overgelopen wordt door de White Walkers. Nu Jon dood is doen de wildlings niet mee met de Nightwatch.
Dan vind ik het erger als Daario dood gaatquote:Op maandag 15 juni 2015 21:46 schreef Shreyas het volgende:
Dat Jon Snow dood is vind ik persoonlijk niet zo erg ( de vrouwelijke kijkers wellicht wel)
Die andere eppo is 6 keer gestorven...quote:Op maandag 15 juni 2015 21:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Euh gast hij is 6 keer gestoken... Als het zo makkelijk was allemaal dan zat Ned's hoofd er ook weer aan vastgenaaid nu.
Jon leek ook in dat rijtje thuis te horenquote:Op maandag 15 juni 2015 21:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld? Er zijn twee personages die er toe doen: Daenerys en Tirion, dat was vanaf het begin af aan al duidelijk, verder kan iedereen dood.
The Red Viper leek een behoorlijk belangrijke rol te gaan spelen.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld? Er zijn twee personages die er toe doen: Daenerys en Tirion, dat was vanaf het begin af aan al duidelijk, verder kan iedereen dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |