Ik denk dat hij er meer had. Maar dat hij, met hoe het uitpakte, een beetje een dedoodofdegladiolenmomentje had....quote:Op maandag 15 juni 2015 21:29 schreef Wausmal het volgende:
Ja ik vond het ook wel erg zwak, hoe wou stannis uberhoud winterfell belegeren met het kleine aantal man dat hij had
euh het hele punt is juist dat er niks spannends over is behalve dany met d'r draakjes en d'r paardmensen.. in het vorige seizoen had je minstens 4 plotlijnen die nog alle kanten uit konden, nu maar 1. want jon is dood, stannis is dood, cersei verslagen etcquote:Op maandag 15 juni 2015 21:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ken je 'Het Zandkasteel'? Das misschien meer iets voor jou, weet je gewoon waar je aan toe bent, geen gedoe verder.
Ik denk dat in seizoen 6 Bran, Osha (?), Hodor en vast nog wat wegzakkers ineens weer terug zijn van weggeweest.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
euh het hele punt is juist dat er niks spannends over is behalve dany met d'r draakjes en d'r paardmensen.. in het vorige seizoen had je minstens 4 plotlijnen die nog alle kanten uit konden, nu maar 1. want jon is dood, stannis is dood, cersei verslagen etc
Arya is nu ook stekeblind.. dus wat wil die nog doen dan. met haar blindenstok prikken?quote:Op maandag 15 juni 2015 21:32 schreef xzaz het volgende:
Tja, heb ook niet zoveel om naar uit te kijken, alleen onze Arya nog.
ja is ook wel zo, maar ook het feit dat al die sellswords all zijn paarden meenemen, niemand van zijn leger heeft dan iets van he waar gaan jullie heen met die paarden:pquote:Op maandag 15 juni 2015 21:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er meer had. Maar dat hij, met hoe het uitpakte, een beetje een dedoodofdegladiolenmomentje had....
Mee eens. Al kun je zeggen dat die toevalligheden niet raar zijn. Sansa kan alleen weg wanneer ramsay weg is. En dat is alleen tijdens de aanval.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, dat vond ik echt het meest storende van deze aflevering.
Imo was het gewoon een te grote groep die geen zin meer in Stannis hadden na the roast. En de rest (die ze dus zag gaan) dacht ook ja het zal wel!quote:Op maandag 15 juni 2015 21:33 schreef Wausmal het volgende:
[..]
ja is ook wel zo, maar ook het feit dat al die sellswords all zijn paarden meenemen, niemand van zijn leger heeft dan iets van he waar gaan jullie heen met die paarden:p
Dus mensen bij wie alles uiteindelijk op de pootjes terecht lijkt te komen zijn niet interessant voor je, maar mensen die tegenslag hebben, ook niet?quote:Op maandag 15 juni 2015 21:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Arya is nu ook stekeblind.. dus wat wil die nog doen dan. met haar blindenstok prikken?
Cersei is nog lang niet verslagen hoorquote:Op maandag 15 juni 2015 21:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
euh het hele punt is juist dat er niks spannends over is behalve dany met d'r draakjes en d'r paardmensen.. in het vorige seizoen had je minstens 4 plotlijnen die nog alle kanten uit konden, nu maar 1. want jon is dood, stannis is dood, cersei verslagen etc
Klopt wel, maar het was me allemaal echt te toevallig zo bij elkaar. Net als dat Myrcella tegen Jaime zegt te weten dat hij haar pappie is en daar blij mee is, vlak voordat het gif begint te werken.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:35 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Mee eens. Al kun je zeggen dat die toevalligheden niet raar zijn. Sansa kan alleen weg wanneer ramsay weg is. En dat is alleen tijdens de aanval.
Misschien komt er zelfs een roeibootje eindelijk ergens aan!quote:Op maandag 15 juni 2015 21:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik denk dat in seizoen 6 Bran, Osha (?), Hodor en vast nog wat wegzakkers ineens weer terug zijn van weggeweest.
An sich wel goed gedaan dan. Een seizoen focussen op een aantal verhaallijnen en dan weer op de rest. Anders wordt het helemaal onoverzichtelijk.
Steeds als ik Podrick in beeld zie lopen denk ik "GENDRY!"quote:Op maandag 15 juni 2015 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien komt er zelfs een roeibootje eindelijk ergens aan!
Die Tyenequote:Op maandag 15 juni 2015 21:36 schreef Maanvis het volgende:
sowieso wat was dat hele gedoe in Dorne wat zo geweldig zou worden. Eindelijk zouden we wraak zien voor Oberyn's dood. En wat zien we. alleen een blond disneyprinsesje dat effe een cameo doet en daarna al weer snel overlijdt. Oja en 4 super lekkere wijven die we nooit meer terugzien omdat de boot nu ook weer weg is.
quote:Op maandag 15 juni 2015 21:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Steeds als ik Podrick in beeld zie lopen denk ik "GENDRY!"
Gendry? Die heeft dan ondertussen armen zo dik van spieren als een boomstam.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien komt er zelfs een roeibootje eindelijk ergens aan!
Nee, dat gebeurt volgend seizoen in episode 1 als Dany weer eens gebeft wordt door een nieuwe lover en even daarna zien we Tommen zelfmoord plegen. Oid.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:36 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Cersei is nog lang niet verslagen hoor
Mja, zou een stel huurlingen daar nou serieus zoveel moeite mee hebben? Doorgaans niet het meest fijnbesnaarde volk.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Imo was het gewoon een te grote groep die geen zin meer in Stannis hadden na the roast. En de rest (die ze dus zag gaan) dacht ook ja het zal wel!
Kopt, gebeurt gewoon erg veel in films en series.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:39 schreef Dekatria het volgende:
Al die toevalligheden waren inderdaad hopeloos irritant. Je wist overigens ook wel meteen wat die muts van plan was, met haar kus op de mond bij Myrcellahet lag er iets te dik bovenop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |