Ik dacht meer dat de huurlingen weggelopen waren vanwege the roast...quote:Op maandag 15 juni 2015 20:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
De huurlingen die eerst onderdeel waren van zijn leger. Dat was het plan van Ramsay. Hij heeft ze waarschijnlijk gewoon meer geld geboden.
Ik ook. Zeker door de timing, zou het anders helemaal ongeloofwaardig vinden. Ramsay die met 20 man het hele kamp in vuur en vlam zet én de sellswords omgekocht, zonder betrapt te worden.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik dacht meer dat de huurlingen weggelopen waren vanwege the roast...
Volgens mij was het leger van de Boltons niet zo groot en daarbij, wat zou het plan van Ramsay dan geweest zijn?quote:Op maandag 15 juni 2015 20:33 schreef Principia het volgende:
[..]
Ik ook. Zeker door de timing, zou het anders helemaal ongeloofwaardig vinden. Ramsay die met 20 man het hele kamp in vuur en vlam zet én de sellswords omgekocht, zonder betrapt te worden.
Toen Stannis richting Winterfell wilde vertrekken kreeg hij bij het slechte nieuws ook te horen dat die sellswords vertrokken waren, inclusief alle paarden. Kwartje viel bij mij ook pas toen ik zag dat de Boltons wel heel veel paarden hadden en me afvroeg waar ze die vandaan trokken.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:28 schreef Principia het volgende:
[..]
Of ik heb niet opgelet, of hij speculeert, of hij heeft de boeken gelezen en weet zodoende meer dan mij, maar ik heb dit niet meegekregen.
Het leek mij dus gewoon een klassiek gevalletje van de huurlingen omkopen, maar kennelijk zijn anderen daar minder van overtuigd.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:53 schreef DO2 het volgende:
Ja, hoe de Boltons dat voor mekaar hebben gekregen wordt ook niet echt duidelijk gemaakt, toch?
Ze laten uithongeren in de sneeuw..?quote:Op maandag 15 juni 2015 20:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij was het leger van de Boltons niet zo groot en daarbij, wat zou het plan van Ramsay dan geweest zijn?
En bedankt.twitter:nickyromero twitterde op maandag 15-06-2015 om 20:55:31JOHN SNOW DIEDDD??? HOW!? @GameOfThrones IM IN SHOCK! reageer retweet
Gewoon 2x zoveel betalen en be done with it.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het leek mij dus gewoon een klassiek gevalletje van de huurlingen omkopen, maar kennelijk zijn anderen daar minder van overtuigd.
Hoe komen de Boltons aan dat geld dan? Stannis had er the iron bank voor nodig. Echt logisch is het dus niet. Daarnaast was hij slechts kasteelheer, en pas sinds kort Warden of the north. Dan heeft hij die centen echt nog niet lijkt me.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het leek mij dus gewoon een klassiek gevalletje van de huurlingen omkopen, maar kennelijk zijn anderen daar minder van overtuigd.
Ja, wellicht. Maar een half leger omkopen zonder dat iemand in het Stanniskamp daar lucht van krijgt... Erg onwaarschijnlijk, toch?quote:Op maandag 15 juni 2015 20:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sowieso vreemd dat hij dat onopgemerkt kon doen, en dat de huurlingen 's nachts wegliepen en Stannis pas de volgende ochtend op de hoogte gebracht werd toen hij zijn tent uit kwam. Oh ja, en dat kleine detail van z'n vrouw er ook nog even achteraan.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:33 schreef Principia het volgende:
[..]
Ik ook. Zeker door de timing, zou het anders helemaal ongeloofwaardig vinden. Ramsay die met 20 man het hele kamp in vuur en vlam zet én de sellswords omgekocht, zonder betrapt te worden.
4, maar wie telt er.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:57 schreef Maanvis het volgende:
5 seizoenen zie je stannis opbouwen naar.. ja naar.. een sisser.
Wtf.
jep, en jon snow dood, de lannisters helemaal kapot gemaakt.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:59 schreef Mr.Major het volgende:
Stannis gokte op the lord of light en Mellisandre... Een verkeerde gok.
quote:Op maandag 15 juni 2015 21:01 schreef Vieuw het volgende:
Ik had er ook helemaal niet bij stil gestaan dat het zelfmoord zou kunnen zijn van Sansa en Theon. Als het echt zo is, zou ik het best komisch vinden, dat relatief belangrijke personages sterven door van een muur te springen. We zullen het volgend jaar zien...
Dan kijk je toch niet meer.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jep, en jon snow dood, de lannisters helemaal kapot gemaakt.
blijft alleen die kut disney prinses over met d'r toothless.
zo is er eigenlijk niet veel meer aan om volgend jaar naar uit te kijken.. want de enige verrassing gaat zijn wat die paardenmenschen met haar gaan doen.
Tja, ik ken de organisatiestructuren niet, wellicht hoeven ze slechts enkele leidinggevenden om te kopen. Het is ook zeker geen verklaring zonder zaken die nadere uitleg vereisen, maar een andere verklaring voor het aantal ruiters van de Boltons zie ik ook niet.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:58 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ja, wellicht. Maar een half leger omkopen zonder dat iemand in het Stanniskamp daar lucht van krijgt... Erg onwaarschijnlijk, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |