Jep, geef haar maar wat draakjes dan geef ik er niks om dat ze verder een verhaallijn heeft die dunner is dan een holocaustslachtofferquote:Op maandag 15 juni 2015 21:38 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Die Tyene![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Normaal val ik niet op korte en pittige kapsels maar sodeju
Tja in gevangenissen (hier en nu) zit ook niet het meest fijnbesnaarde volk, maar daar wil je ook niet tussenzitten als bekend wordt dat je, op wat voor manier dan ook, niet van kinderen af kon blijven...quote:Op maandag 15 juni 2015 21:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, zou een stel huurlingen daar nou serieus zoveel moeite mee hebben? Doorgaans niet het meest fijnbesnaarde volk.
OF Carice had er iets mee te maken, OF ze hadden zoiets van dat hun aanvoerder nu echt de weg kwijt was en uit wanhoop niet meer weet wat hij doet, dus dat de kans van slagen van de oorlog ook erg gering zal zijn.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, zou een stel huurlingen daar nou serieus zoveel moeite mee hebben? Doorgaans niet het meest fijnbesnaarde volk.
Mwauh dat geloof ik niet, anders zou de terugkeer van zombiemountain ook tamelijk zinloos wezen.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, dat gebeurt volgend seizoen in episode 1 als Dany weer eens gebeft wordt door een nieuwe lover en even daarna zien we Tommen zelfmoord plegen. Oid.
Hoe duidelijker iets is in Game of Thrones, hoe zekerder je kunt zijn dat het anders gaat lopen!quote:Op maandag 15 juni 2015 21:43 schreef Shreyas het volgende:
Jammer dat het steeds duidelijker wordt dat Daenerys gaat winnen, iedereen behalve zij zou ik zeggen, maar goed de community denkt daar anders over helaas.
en ondertussen niemand die een aanslag op haar draken probeert. zo ongeloofwaardig allemaalquote:Op maandag 15 juni 2015 21:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe duidelijker iets is in Game of Thrones, hoe zekerder je kunt zijn dat het anders gaat lopen!
Dan zou ik minder verbaasd kijken als dat hij dood blijftquote:Op maandag 15 juni 2015 21:45 schreef tralalala het volgende:
Die gezichten volgend seizoen als Jon weer tot leven gewekt is.![]()
![]()
Stannis Baratheon had nooit een grote verhaallijn, die van Brandon en die drie-oogs kutkraai was nog groter. Ik ben bang dat we die verhaallijn weer in geuren en kleuren terug gaan zienquote:Op maandag 15 juni 2015 21:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
euh het hele punt is juist dat er niks spannends over is behalve dany met d'r draakjes en d'r paardmensen.. in het vorige seizoen had je minstens 4 plotlijnen die nog alle kanten uit konden, nu maar 1. want jon is dood, stannis is dood, cersei verslagen etc
Hoe zou je dat willen aanpakken?quote:Op maandag 15 juni 2015 21:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
en ondertussen niemand die een aanslag op haar draken probeert. zo ongeloofwaardig allemaal
Ik bedoel van Alliser en coquote:Op maandag 15 juni 2015 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zou ik minder verbaasd kijken als dat hij dood blijft
Maybe he finally will know something then!quote:Op maandag 15 juni 2015 21:45 schreef tralalala het volgende:
![]()
Carice is gewoon een erg beperkte heks die toevallig als een volleerde Erwin Krol het weer redelijk kan voorspellen. Die huurlingen zagen haar bezig en dachtenquote:Op maandag 15 juni 2015 21:41 schreef ToT het volgende:
OF Carice had er iets mee te maken, OF ze hadden zoiets van dat hun aanvoerder nu echt de weg kwijt was en uit wanhoop niet meer weet wat hij doet, dus dat de kans van slagen van de oorlog ook erg gering zal zijn.
Geef eens een voorbeeld? Er zijn twee personages die er toe doen: Daenerys en Tirion, dat was vanaf het begin af aan al duidelijk, verder kan iedereen dood.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe duidelijker iets is in Game of Thrones, hoe zekerder je kunt zijn dat het anders gaat lopen!
Euh gast hij is 6 keer gestoken... Als het zo makkelijk was allemaal dan zat Ned's hoofd er ook weer aan vastgenaaid nu.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:45 schreef tralalala het volgende:
![]()
Er zijn nog wel wat stilgelegde verhaallijnen die weer opgepakt kunnen worden. Sowieso Sam in oldtown ookquote:Op maandag 15 juni 2015 21:45 schreef Junglebeast het volgende:
Volgend seizoen dus dat het noorden overgelopen wordt door de White Walkers. Nu Jon dood is doen de wildlings niet mee met de Nightwatch.
De verhaallijn met Bran Stark.
Overzees nog Jorah/Daenarys/Tyrion/etcetc..
En wat heb je dan nog aan losse stukjes? Stannis/Brianne/Pod en Sansa/Theon? Wat nog meer?
Zit er HEEL erg dit ik, aangezien Jon juist vermoord is door mensen die niet met de Wildlings willen samenwerken!quote:Op maandag 15 juni 2015 21:45 schreef Junglebeast het volgende:
Volgend seizoen dus dat het noorden overgelopen wordt door de White Walkers. Nu Jon dood is doen de wildlings niet mee met de Nightwatch.
Dan vind ik het erger als Daario dood gaatquote:Op maandag 15 juni 2015 21:46 schreef Shreyas het volgende:
Dat Jon Snow dood is vind ik persoonlijk niet zo erg ( de vrouwelijke kijkers wellicht wel)
Die andere eppo is 6 keer gestorven...quote:Op maandag 15 juni 2015 21:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Euh gast hij is 6 keer gestoken... Als het zo makkelijk was allemaal dan zat Ned's hoofd er ook weer aan vastgenaaid nu.
Jon leek ook in dat rijtje thuis te horenquote:Op maandag 15 juni 2015 21:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld? Er zijn twee personages die er toe doen: Daenerys en Tirion, dat was vanaf het begin af aan al duidelijk, verder kan iedereen dood.
The Red Viper leek een behoorlijk belangrijke rol te gaan spelen.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld? Er zijn twee personages die er toe doen: Daenerys en Tirion, dat was vanaf het begin af aan al duidelijk, verder kan iedereen dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |