Davos for Lord Commander!quote:Op maandag 15 juni 2015 15:23 schreef BaasBanaan het volgende:
Vraag me trouwens af wat Davos nu gaat doen. Zijn zoon is dood, zijn heer is dood, Shireen is dood. Leefde zijn vrouw nog?
krijgt ook maar een 9,0 deze episode.quote:
Manmanman het is niet gauw goed héquote:Op maandag 15 juni 2015 21:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jep, en jon snow dood, de lannisters helemaal kapot gemaakt.
blijft alleen die kut disney prinses over met d'r toothless.
zo is er eigenlijk niet veel meer aan om volgend jaar naar uit te kijken.. want de enige verrassing gaat zijn wat die paardenmenschen met haar gaan doen.
Nou ja, Stannis dood werd niet in beeld gebracht, die kan dus nog prima leven. Aangezien Brienne meestal faalt zit die kans er wel in. Idem voor John. Melissandre zal wel wat doen. Waarom zou ze anders terugkeren naar the Nighwatch? Ze is een vrouw en daar aanwezig niet de meest elegante heren (die bovendien ook nog gezworen hebben om geen relaties/seks te hebben) en al even zonder zitten. Dus die zit daar voor een reden.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zo is er eigenlijk niet veel meer aan om volgend jaar naar uit te kijken.. want de enige verrassing gaat zijn wat die paardenmenschen met haar gaan doen.
quote:Op maandag 15 juni 2015 21:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
krijgt ook maar een 9,0 deze episode.
Brandon Stark vriend... daar keek ik na vorig jaar het meest naar uit.. niks van gezien.. dat gaat dé verhaallijn wordenquote:Op maandag 15 juni 2015 21:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
had die shit dan in S06E01 gedaan, dan had je het hele jaar tenminste iets om naar uit te kijken.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Manmanman het is niet gauw goed héVorige keer nog 'boehoehoe er gebeurt nooit écht iets met Dany en Jon', en nu is Dany geisoleerd en wss gevangen en Jon dood, en dan is het weer niet goed.
HODOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!111quote:Op maandag 15 juni 2015 21:16 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
Brandon Stark vriend... daar keek ik na vorig jaar het meest naar uit.. niks van gezien.. dat gaat dé verhaallijn worden![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 15 juni 2015 21:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
had die shit dan in S06E01 gedaan, dan had je het hele jaar tenminste iets om naar uit te kijken.
Ken je 'Het Zandkasteel'? Das misschien meer iets voor jou, weet je gewoon waar je aan toe bent, geen gedoe verder.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
had die shit dan in S06E01 gedaan, dan had je het hele jaar tenminste iets om naar uit te kijken.
Ik denk dat iedereen met precies deze vragen zit.. Maar 1 ding lijkt me wel, en dat is dat Myrcella hartstikke dood is.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:13 schreef MakkieR het volgende:
Echt je wilt het niet geloven wat voor kut dag ik op mijn werk had. De hele dag maalt GoT door mijn kop.
Waarom is Jon dood, waarom is melisandra niet dood, wat is er met Sansa gebeurd en zal ze het redden. En GVD waarom moest de kop van Stannis eraf. Nota bene door door dat kut wijf Brienne.
En hoe zit het met Dany, Myrceila, Cersie, Jaimie en natuurlijk Tyrion. Wat doet Varys daar nu ineens weer en WTF Olly jij fucking achterbakse klootzak.
Maar wat me echt het allermeeste frustreert " ik moet nu GVD 8 maanden wachten op antwoord !!! "
Mja het irritante met GoT is dat je het echt gewoon nooit weet.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:19 schreef Vieuw het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen met precies deze vragen zit.. Maar 1 ding lijkt me wel, en dat is dat Myrcella hartstikke dood is.
Vond dat wel wat vaag. Okay, dat die vrouw pissed is....dat wisten we. Maar Trystan zit ook op die boot toch? Dus je vermoord Myrcella en vervolgens vaart die boot (met troonopvolger van Dorne) naar King's Landing. Je weet dus dat je je prins nooit meer terug zal zien zo.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:19 schreef Vieuw het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen met precies deze vragen zit.. Maar 1 ding lijkt me wel, en dat is dat Myrcella hartstikke dood is.
Klopt inderdaad, de uitvoering van die lijn is zo verschrikkelijk slecht gewoon. Je wist ook al dat Brienne Stannis ging vermoorden tijdens die speech aan Podrick in dit seizoen. Zo jammer.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Brienne heeft ook heel het seizoen zowat een beetje in die toren gezeten.
[..]
Stel je aub niet zo aan.
Klopt, dat vond ik echt het meest storende van deze aflevering.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:22 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik ben ook enorm kwaad om de uitvoering van de dood van Stannis.
Brienne gaat naar het Noorden waar toevallig Stannis is waar toevallig Sansa's kaars net aangaat als Brienne zich omdraait waar Stannis toevallig als enige blijft leven waar Brienne toevallig in plaats van the Boltons Stannis vinden.
Ik heb niets tegen afwijkingen van de boeken, maar jongens toch, je kunt echt verrekte goed merken welk deel van GRRM komt en welk deel van de makers van de serie...
Dat maakt haar toch geen reet uit. Zij wil alleen wraak. Over de rug van Doran en die prins maakt haar geen reet uitquote:Op maandag 15 juni 2015 21:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Vond dat wel wat vaag. Okay, dat die vrouw pissed is....dat wisten we. Maar Trystan zit ook op die boot toch? Dus je vermoord Myrcella en vervolgens vaart die boot (met troonopvolger van Dorne) naar King's Landing. Je weet dus dat je je prins nooit meer terug zal zien zo.
Ik vond het ook wel een aparte keuze. De sneeuw was toch ook weer aan het "smelten"?quote:Op maandag 15 juni 2015 21:01 schreef Vieuw het volgende:
Ik had er ook helemaal niet bij stil gestaan dat het zelfmoord zou kunnen zijn van Sansa en Theon. Als het echt zo is, zou ik het best komisch vinden, dat relatief belangrijke personages sterven door van een muur te springen. We zullen het volgend jaar zien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |