Het brengt mij niet dichterbij Den Haag.quote:
Wat een baasje ben je toch ookquote:
Het brengt je wel in hogere sferen.quote:Op maandag 15 juni 2015 10:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het brengt mij niet dichterbij Den Haag.
Bahquote:Op maandag 15 juni 2015 11:03 schreef SilentChaos het volgende:
http://www.trending.nl/ar(...)ste-hype-bij-vrouwen
Verdomme
Ik scheer m'n okselhaar ook gewoon, flikker op met die wijven die 'all natural' willen.quote:Op maandag 15 juni 2015 11:03 schreef SilentChaos het volgende:
http://www.trending.nl/ar(...)ste-hype-bij-vrouwen
Verdomme
My thoughts exactly....quote:Op maandag 15 juni 2015 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik scheer m'n okselhaar ook gewoon, flikker op met die wijven die 'all natural' willen.
Ik was blij dat ik het had opgenomen, zodat ik Dotan kon doorspoelen.quote:Op maandag 15 juni 2015 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vonden jullie van Pinkpop 2015?
Die was slecht zegquote:Op maandag 15 juni 2015 11:10 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik was blij dat ik het had opgenomen, zodat ik Dotan kon doorspoelen.
Ik ook, en ik heb niet eens een hond, moet je nagaanquote:Op maandag 15 juni 2015 11:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die was slecht zegtoen was ik maar even met de hond naar buiten gegaan
Het was nog net geen pushbericht op nu.nlquote:Op maandag 15 juni 2015 11:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb niets gezien van Pinkpop. Alleen vernomen dat Dave Grohl een gebroken been had en daardoor niet kwam optreden.
It's a fucking broken leg!quote:Op maandag 15 juni 2015 11:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het was nog net geen pushbericht op nu.nl
Hij viel dan ook gewoon zonder dat ie gepushed werd van het podium.quote:Op maandag 15 juni 2015 11:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het was nog net geen pushbericht op nu.nl
Faith no More vond ik wel leuk om weer eens 'live' te zienquote:Op maandag 15 juni 2015 11:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beste acts op de stream: Elbow, Bodycount en Faith no More
Geldt dat overal ja?quote:Op maandag 15 juni 2015 11:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Weg met okselhaar. Ik heb altijd het idee dat ik met okselhaar meer zweet en meer stink dan als ik glad ben.
Vast iemand die voor het optreden tegen hem zei: "Break a leg!"quote:
Goeien vraag!quote:
Nee. Een dosis schaamhaar is gezonder dat het kaal hebben. Schaamhaar beschermt de vagina en omgeving van invloeden van buitenaf.quote:
Wat is 'een dosis'quote:Op maandag 15 juni 2015 11:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Een dosis schaamhaar is gezonder dat het kaal hebben. Schaamhaar beschermt de vagina en omgeving van invloeden van buitenaf.
Uhm weet ik veel. Waar jij je prettig bij voelt? Niet te kort, niet te lang. Het moet natuurlijk niet smerig worden.quote:
Louter waarheid plint.quote:Op maandag 15 juni 2015 11:33 schreef Pandaplint het volgende:
'Gezonder'
Ja daag. Er zijn wel meer dingen 'gezonder'.
Dat als je ernaar kijkt, je nog wel kan zeggen:quote:
Idd, ik stem voor dat het "streepje" of de "landing strip" tot ubergezond wordt gebombardeerdquote:Op maandag 15 juni 2015 11:33 schreef Pandaplint het volgende:
'Gezonder'
Ja daag. Er zijn wel meer dingen 'gezonder'.
Verdomme.quote:Op maandag 15 juni 2015 11:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat als je ernaar kijkt, je nog wel kan zeggen:
"Ik geloof dat dat een doos is"
Zet een doos in de regen, laat hem goed nat worden, ruik eraan en je snapt de vergelijking welquote:Op maandag 15 juni 2015 11:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind doos een nogal negatief woord voor een vagina.
Deze man weet.quote:Op maandag 15 juni 2015 11:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat als je ernaar kijkt, je nog wel kan zeggen:
"Ik geloof dat dat een doos is"
Eens, eindelijk een goed nummer van Coldplayquote:
Ik zie een fout in deze zin.quote:Op maandag 15 juni 2015 12:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eens, eindelijk een goed nummer van Coldplay
Zie dat Monaco was. Is ook een AZ plaatje. Peter Hookquote:
Whehe wat een bazenquote:
Tijdloos is een nummer van Brainpower (overigens geniale plaat, ook gecovered door mij in 2008)quote:
Geen youtube/soundcloud linkje?quote:Op maandag 15 juni 2015 13:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tijdloos is een nummer van Brainpower (overigens geniale plaat, ook gecovered door mij in 2008)
quote:
Goede trui ookquote:Op maandag 15 juni 2015 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Prachtige reactie ook:
"kankerkoppen 6 jaar geleden:
pfffff haha, als je in almelo komt lacht iedereen je uit met je kakkerknakker stemmetje hahaa"
Almelo
Het erge is dat dat ding nog steeds in m'n kast hangtquote:
Op dit soort momenten wil ik echt dolgraag het nummer van J. zodat ik kan zeggen dat ze het ding direct moet weggooien.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het erge is dat dat ding nog steeds in m'n kast hangt
Ik vind het wel een mooie truiquote:Op maandag 15 juni 2015 13:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Op dit soort momenten wil ik echt dolgraag het nummer van J. zodat ik kan zeggen dat ze het ding direct moet weggooien.
Coltruien.quote:Op maandag 15 juni 2015 14:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooie trui
Ben alleen geen fan (meer) van coltruien
Het zal de coltrui wel zijn als combi.quote:Op maandag 15 juni 2015 14:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooie trui
Ben alleen geen fan (meer) van coltruien
Afgelopen weekend een faxdrama meegemaaktquote:
Nooit gehoord van spoelen met een emmer water?quote:Op maandag 15 juni 2015 14:20 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Afgelopen weekend een faxdrama meegemaakt![]()
Bij mokkeltje thuis megafaxdesdoods gedeponeerd en er vervolgens achter gekomen dat de spoelbak het begeven had![]()
Toen in die gifgasdampen die spoelbak gerepareerd![]()
/liefdagboek
Jawel. Maar met sommige zaken wil ik mokkeltje niet confronterenquote:Op maandag 15 juni 2015 14:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nooit gehoord van spoelen met een emmer water?
quote:Op maandag 15 juni 2015 14:20 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Afgelopen weekend een faxdrama meegemaakt![]()
Bij mokkeltje thuis megafaxdesdoods gedeponeerd en er vervolgens achter gekomen dat de spoelbak het begeven had![]()
Toen in die gifgasdampen die spoelbak gerepareerd![]()
/liefdagboek
Nee, visverhaal blijft mooierquote:Op maandag 15 juni 2015 14:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
Bijna net zo mooi als het visverhaal
Die zal nooit meer geëvenaard wordenquote:
Verdomme mijn grap, wat doe jequote:Op maandag 15 juni 2015 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Break a leg zei iemand nog tegen hem
XDDDD
Post het zo wel evenquote:Op maandag 15 juni 2015 14:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb het visverhaal gemist...
Ik vind de vouwgiraffe ook legendarisch.
quote:Wat ik vanochtend heb meegemaakt hoort eigenlijk thuis in een slechte Amerikaanse comedy
Leuk avondje gehad bij "date" ze moest al vroeg weg richting haar ouders in het Noorden van het land. Ze wilde dat ik bleef liggen. Geen probleem.......
Dus zij al de deur uit. Ik wat later het bed uit.. m'n tanden poetsen. Dus ik wil wat tandpasta op mijn tandenborstel doen. De tube zat wat verstopt dus ik kneep wat harder...Schiet er zo een prop tandpasta uit de tube in de vissenkom van haar dure Siamese vechtvis waar ze gisteravond nog trots over vertelde
Het water kleurde vrijwel meteen wit, dus ik als een malle die vis vangen met een frisdrankglas. Om vervolgens die hele vissenkom te verversen. Maandag komt ze weer terug op haar kamer. Hopelijk leeft haar vis dan nog![]()
Stressen als een motherfucker. Hopen dat het met een sisser afloopt
--- Paar dagen later--
Subtiel haar gevraagd of de vis wel een heel weekend zonder eten kon. Haar antwoord: "Die vis is amper dood te krijgen"
Moest me even inhouden om niet "weet ik" te appen
-- paar dagen later toen ze thuis kwam--
Ze was er achter gekomen dat er iets toch niet klopte:
"Waarom staat het beeldje uit mijn vissenkom op mijn aanrecht? Ben je met mijn vissenkom bezig geweest?"
Toen maar even snel gebeld en alles uitgelegd. Waarna ik vervolgens keihard door haar werd uitgelachen
Wat jij allemaal meemaakt....quote:
Buiten de zolderkamer schuilt een wondere wereldquote:Op maandag 15 juni 2015 14:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat jij allemaal meemaakt....
Als je regelmatig dit soort dingen meemaakt snap ik de vouwgiraffe droom ook helemaal.
Vergelijk je me nu met George?quote:Op maandag 15 juni 2015 14:37 schreef SilentChaos het volgende:
Het zou zo een Seinfeld sketch kunnen zijn idd, uiteraard voor George....
De vis kan er weer in mensen.quote:
Ik kom ook wel eens buiten...quote:Op maandag 15 juni 2015 14:40 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Buiten de zolderkamer schuilt een wondere wereld
Bronson wacht in spanning af.quote:Op maandag 15 juni 2015 14:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kom ook wel eens buiten...
Zo heb ik op zondag een hele emmer water laten omvallen terwijl ik aan het dweilen was op het werk... gelukkig was er een putje.
Maar ik wil in vervolg ook mijn dromen wel delen hoor. Zal ik met trots vertellen wie ik nu allemaal weer vermoord heb in mijn droom of met wie ik seks heb gehad.
Herman overleed een jaar laterquote:
quote:
Ik vond dat daten juist wel leukquote:Op maandag 15 juni 2015 14:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..].
Ik mezelf ook regelmatigzeker in de tijd dat ik nog zo af en toe een date had
Ik kan je vertellen, hoe leuk de verhalen ook zijn en hoe grappig sommige ervaringen, ik ben blij dat ik niet meer hoef te daten
Bijna. 30 Mei stonden ze in Assen.quote:Op maandag 15 juni 2015 18:48 schreef Pino112 het volgende:
Iemand van hier naar een concert van De Dijk geweest onlangs? Staan in november in Hedon en er zijn nog kaartjes..
Niet onlangs, zeg maar ruim 10 jaar geleden op een gratis festival maar ik vond het erg leuk.quote:Op maandag 15 juni 2015 18:48 schreef Pino112 het volgende:
Iemand van hier naar een concert van De Dijk geweest onlangs? Staan in november in Hedon en er zijn nog kaartjes..
Toen was ik 11.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Niet onlangs, zeg maar ruim 10 jaar geleden op een gratis festival maar ik vond het erg leuk.
Hoiquote:
En ze heeft ook te grote schoenen aan.quote:
Ga naaien danquote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:29 schreef ieniminimuis het volgende:
De Dixie Chicks komen naar Nederland![]()
![]()
Alleen natuurlijk geen geld voor een kaartje
Op kantoor?quote:
Het is dinsdag.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Plint! Zit je al klaar met je vraag?
Sinds zondag loop ik een dag voor. Ben lekker bezig XDquote:
Ik ben mijn besef van tijd ook wel een beetje kwijt na dit weekend hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sinds zondag loop ik een dag voor. Ben lekker bezig XD
Dat ja. Schijtirritant nummer.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 12:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
kap eens met dat walgelijke ghosttown
LB2quote:Lunchbox 1
Gold On The Ceiling - Black Keys
Smooth - Santana ft. Rob Thomas
Lunchbox 2
Psycho - Muse
Watskeburt?! - De Jeugd Van Tegenwoordig
pfoeh..ik vind ze allemaal goed!quote:
quote:
Smooth zuigt apeballen.quote:
ik vind het wel een lekkere plaat. iig beter dan die maria. maria-plaat die in NL beter scoorde...quote:
Die zuigt dezelfde apeballen nóg harder.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind het wel een lekkere plaat. iig beter dan die maria. maria-plaat die in NL beter scoorde...
Mwah gewoon een leuk plaatje. Maar zo bijzonder vind ik Watskeburt ook niet.quote:
Al jaren onze vakantieplaat onder de vakantiefilmquote:
Zolang ze het niet de hele dag op zet is er weinig mis mee.quote:
Hahaha wat grappig!quote:
quote:
Zenuwpezenmuziek en als je het langer dan 2 minuten hoort ronduit vermoeiend, maar het is wel een slim liedje.quote:
quote:
quote:
Dat wel, maar ik associeer het met een uitvaart.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zenuwpezenmuziek en als je het langer dan 2 minuten hoort ronduit vermoeiend, maar het is wel een slim liedje.
Ik hoor liever Kensington.
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik associeer het met een uitvaart.
Je bedoelt de "Little" dusquote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:50 schreef Sersjee het volgende:
Ik heb hier weinig mee, want de Lidl hier is zo klein dat je er niet eens zou kúnnen verdwalen.
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik spreek het altijd uit als Liedl.
Zo doen ze dat in Duitsland of Spanje namelijk ook.
Laidel.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Aangezien ik zelden in Duitsland en Spanje kom, zeg ik Lidl.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ken de winkel uit Spanje eerder dan uit Nederland dusja.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Aangezien ik zelden in Duitsland en Spanje kom, zeg ik Lidl.
Sterker nog, ik wist niet eens dat het Liedl was tot ze een paar jaar terug kwamen met een reclamespotje met Genee en Derksen.
Ik fax ff meequote:
Het klinkt als een garage bandje met een slechte cover.quote:
Ik vind het wel leuk. Maar het lijkt te veel op Bombay Bicycle Club.quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Tevens nu al outfit stress voor vrijdag. Ik zoek iets wat professioneel is, maar tegelijkertijd creatief, maar ook wereldverbeteraar, en ook mijn persoonlijkheid...
Trotsquote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Zaterdag en zondag waren erg. Beiden dagen wel 3-4 x gefaxt...
Bedankt voor de suggestie, ik zal het meenemen,quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:17 schreef SilentChaos het volgende:
Bad Blood
Voor Muis:
http://www.trending.nl/ar(...)mannen-met-lang-haar
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vond dit wel wat voor CG
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:25 schreef Pandaplint het volgende:
Wat een vleeskeuring hier weer. Mannen zijn meer dan dat!
Ik vind de mijne mooierquote:
Maar alle mannen van dat linkje zijn eigenlijk niet mijn smaakquote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind de mijne mooier![]()
Die van jou heeft een enge uitstraling door die lichte ogen van'mIk snap wel dat je dat mooi vindt, maar ik vind het een beetje eng
wat is dan jouw smaak?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Maar alle mannen van dat linkje zijn eigenlijk niet mijn smaak
Mannen zonder lang haar. En niet zo gespierd, want dat vind ik niks.quote:
Foto's voor de beeldvormingquote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Mannen zonder lang haar. En niet zo gespierd, want dat vind ik niks.
Ik ga straks wel ff zoeken als ik thuis ben.quote:
Niet mijn Facebook foto's hier postenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ga straks wel ff zoeken als ik thuis ben.
Net alsof ik die ga delen met de buitenwereld.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:03 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Niet mijn Facebook foto's hier posten
http://forum.viva.nl/foru(...)st_messages/274491/3quote:Waarom geeft hij mij geld?
‘Ik vroeg me af, heeft iemand dit al eens meegemaakt?
Is het normaal dat als je echt een heel leuke romantische avond hebt met een man, dat hij dan de volgende dag langskomt en een enveloppe met inhoud door je brievenbus gooit?
Voelt toch een beetje vreemd vind ik, iemand hier ervaring mee??’
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
http://forum.viva.nl/foru(...)st_messages/274491/3
Yats?quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:03 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Niet mijn Facebook foto's hier posten
Je zou het bijna denkenquote:
Jammer dat het niet vóor Pinkpop was.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:35 schreef SilentChaos het volgende:
Dotan heeft stemproblemen
Beste nieuws ooitJammer dat er ook opnames zijn
Haha, eindelijk.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:35 schreef SilentChaos het volgende:
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:35 schreef SilentChaos het volgende:
Ik plaats deze bazenquote, omdat het kan.quote:
mag ik je handtekeningquote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:28 schreef 3rdRock het volgende:
mensen, wees jaloers. ik ga aanstaande zaterdag naar een festival waar oa Miss Montreal en Gers Pardoel spelen! Typhoon en Anouk komen ook
Niks mis met dotanquote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:37 schreef Cee het volgende:
Ik heb Dotan en Paul McCartney binnen het tijdsbestek van 1 week gezien. Ik win.
alleen als ik em op je bil mag zettenquote:
heb je een punt.....quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:37 schreef Cee het volgende:
Ik heb Dotan en Paul McCartney binnen het tijdsbestek van 1 week gezien. Ik win.
ik kan niet garanderen dat ik dan niet een klein windje laatquote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
alleen als ik em op je bil mag zetten
Mogguh!quote:
Ik heb'm nog steeds niet gehoordquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2015 09:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb'm nog steeds niet gehoordweer vergeten te luisteren net
![]()
Hij stoort me dus iig niet...
Heb je al een vraag?quote:
dat dusquote:Op woensdag 17 juni 2015 10:15 schreef Sersjee het volgende:
Van alle platen die je van R.E.M. kunt draaien... Moet dit?!
niet mijn dingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
ik zit op een kutklus in zwijndrecht dus geen holymoly voor mij alsoquote:Op woensdag 17 juni 2015 10:15 schreef JDude het volgende:
Ik heb een afspraak van 12:30 tot 14:00, mijn holymoly wat doen ze.
/werkstruggles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |