Eens, eindelijk een goed nummer van Coldplayquote:
Ik zie een fout in deze zin.quote:Op maandag 15 juni 2015 12:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eens, eindelijk een goed nummer van Coldplay
Zie dat Monaco was. Is ook een AZ plaatje. Peter Hookquote:
Whehe wat een bazenquote:
Tijdloos is een nummer van Brainpower (overigens geniale plaat, ook gecovered door mij in 2008)quote:
Geen youtube/soundcloud linkje?quote:Op maandag 15 juni 2015 13:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tijdloos is een nummer van Brainpower (overigens geniale plaat, ook gecovered door mij in 2008)
quote:
Goede trui ookquote:Op maandag 15 juni 2015 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Prachtige reactie ook:
"kankerkoppen 6 jaar geleden:
pfffff haha, als je in almelo komt lacht iedereen je uit met je kakkerknakker stemmetje hahaa"
Almelo
Het erge is dat dat ding nog steeds in m'n kast hangtquote:
Op dit soort momenten wil ik echt dolgraag het nummer van J. zodat ik kan zeggen dat ze het ding direct moet weggooien.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het erge is dat dat ding nog steeds in m'n kast hangt
Ik vind het wel een mooie truiquote:Op maandag 15 juni 2015 13:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Op dit soort momenten wil ik echt dolgraag het nummer van J. zodat ik kan zeggen dat ze het ding direct moet weggooien.
Coltruien.quote:Op maandag 15 juni 2015 14:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooie trui
Ben alleen geen fan (meer) van coltruien
Het zal de coltrui wel zijn als combi.quote:Op maandag 15 juni 2015 14:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooie trui
Ben alleen geen fan (meer) van coltruien
Afgelopen weekend een faxdrama meegemaaktquote:
Nooit gehoord van spoelen met een emmer water?quote:Op maandag 15 juni 2015 14:20 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Afgelopen weekend een faxdrama meegemaakt![]()
Bij mokkeltje thuis megafaxdesdoods gedeponeerd en er vervolgens achter gekomen dat de spoelbak het begeven had![]()
Toen in die gifgasdampen die spoelbak gerepareerd![]()
/liefdagboek
Jawel. Maar met sommige zaken wil ik mokkeltje niet confronterenquote:Op maandag 15 juni 2015 14:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nooit gehoord van spoelen met een emmer water?
quote:Op maandag 15 juni 2015 14:20 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Afgelopen weekend een faxdrama meegemaakt![]()
Bij mokkeltje thuis megafaxdesdoods gedeponeerd en er vervolgens achter gekomen dat de spoelbak het begeven had![]()
Toen in die gifgasdampen die spoelbak gerepareerd![]()
/liefdagboek
Nee, visverhaal blijft mooierquote:Op maandag 15 juni 2015 14:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
Bijna net zo mooi als het visverhaal
Die zal nooit meer geëvenaard wordenquote:
Verdomme mijn grap, wat doe jequote:Op maandag 15 juni 2015 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Break a leg zei iemand nog tegen hem
XDDDD
Post het zo wel evenquote:Op maandag 15 juni 2015 14:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb het visverhaal gemist...
Ik vind de vouwgiraffe ook legendarisch.
quote:Wat ik vanochtend heb meegemaakt hoort eigenlijk thuis in een slechte Amerikaanse comedy
Leuk avondje gehad bij "date" ze moest al vroeg weg richting haar ouders in het Noorden van het land. Ze wilde dat ik bleef liggen. Geen probleem.......
Dus zij al de deur uit. Ik wat later het bed uit.. m'n tanden poetsen. Dus ik wil wat tandpasta op mijn tandenborstel doen. De tube zat wat verstopt dus ik kneep wat harder...Schiet er zo een prop tandpasta uit de tube in de vissenkom van haar dure Siamese vechtvis waar ze gisteravond nog trots over vertelde
Het water kleurde vrijwel meteen wit, dus ik als een malle die vis vangen met een frisdrankglas. Om vervolgens die hele vissenkom te verversen. Maandag komt ze weer terug op haar kamer. Hopelijk leeft haar vis dan nog![]()
Stressen als een motherfucker. Hopen dat het met een sisser afloopt
--- Paar dagen later--
Subtiel haar gevraagd of de vis wel een heel weekend zonder eten kon. Haar antwoord: "Die vis is amper dood te krijgen"
Moest me even inhouden om niet "weet ik" te appen
-- paar dagen later toen ze thuis kwam--
Ze was er achter gekomen dat er iets toch niet klopte:
"Waarom staat het beeldje uit mijn vissenkom op mijn aanrecht? Ben je met mijn vissenkom bezig geweest?"
Toen maar even snel gebeld en alles uitgelegd. Waarna ik vervolgens keihard door haar werd uitgelachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |