Het brengt mij niet dichterbij Den Haag.quote:
Wat een baasje ben je toch ookquote:
Het brengt je wel in hogere sferen.quote:Op maandag 15 juni 2015 10:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het brengt mij niet dichterbij Den Haag.
Bahquote:Op maandag 15 juni 2015 11:03 schreef SilentChaos het volgende:
http://www.trending.nl/ar(...)ste-hype-bij-vrouwen
Verdomme
Ik scheer m'n okselhaar ook gewoon, flikker op met die wijven die 'all natural' willen.quote:Op maandag 15 juni 2015 11:03 schreef SilentChaos het volgende:
http://www.trending.nl/ar(...)ste-hype-bij-vrouwen
Verdomme
My thoughts exactly....quote:Op maandag 15 juni 2015 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik scheer m'n okselhaar ook gewoon, flikker op met die wijven die 'all natural' willen.
Ik was blij dat ik het had opgenomen, zodat ik Dotan kon doorspoelen.quote:Op maandag 15 juni 2015 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vonden jullie van Pinkpop 2015?
Die was slecht zegquote:Op maandag 15 juni 2015 11:10 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik was blij dat ik het had opgenomen, zodat ik Dotan kon doorspoelen.
Ik ook, en ik heb niet eens een hond, moet je nagaanquote:Op maandag 15 juni 2015 11:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die was slecht zegtoen was ik maar even met de hond naar buiten gegaan
Het was nog net geen pushbericht op nu.nlquote:Op maandag 15 juni 2015 11:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb niets gezien van Pinkpop. Alleen vernomen dat Dave Grohl een gebroken been had en daardoor niet kwam optreden.
It's a fucking broken leg!quote:Op maandag 15 juni 2015 11:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het was nog net geen pushbericht op nu.nl
Hij viel dan ook gewoon zonder dat ie gepushed werd van het podium.quote:Op maandag 15 juni 2015 11:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het was nog net geen pushbericht op nu.nl
Faith no More vond ik wel leuk om weer eens 'live' te zienquote:Op maandag 15 juni 2015 11:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beste acts op de stream: Elbow, Bodycount en Faith no More
Geldt dat overal ja?quote:Op maandag 15 juni 2015 11:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Weg met okselhaar. Ik heb altijd het idee dat ik met okselhaar meer zweet en meer stink dan als ik glad ben.
Vast iemand die voor het optreden tegen hem zei: "Break a leg!"quote:
Goeien vraag!quote:
Nee. Een dosis schaamhaar is gezonder dat het kaal hebben. Schaamhaar beschermt de vagina en omgeving van invloeden van buitenaf.quote:
Wat is 'een dosis'quote:Op maandag 15 juni 2015 11:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Een dosis schaamhaar is gezonder dat het kaal hebben. Schaamhaar beschermt de vagina en omgeving van invloeden van buitenaf.
Uhm weet ik veel. Waar jij je prettig bij voelt? Niet te kort, niet te lang. Het moet natuurlijk niet smerig worden.quote:
Louter waarheid plint.quote:Op maandag 15 juni 2015 11:33 schreef Pandaplint het volgende:
'Gezonder'
Ja daag. Er zijn wel meer dingen 'gezonder'.
Dat als je ernaar kijkt, je nog wel kan zeggen:quote:
Idd, ik stem voor dat het "streepje" of de "landing strip" tot ubergezond wordt gebombardeerdquote:Op maandag 15 juni 2015 11:33 schreef Pandaplint het volgende:
'Gezonder'
Ja daag. Er zijn wel meer dingen 'gezonder'.
Verdomme.quote:Op maandag 15 juni 2015 11:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat als je ernaar kijkt, je nog wel kan zeggen:
"Ik geloof dat dat een doos is"
Zet een doos in de regen, laat hem goed nat worden, ruik eraan en je snapt de vergelijking welquote:Op maandag 15 juni 2015 11:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind doos een nogal negatief woord voor een vagina.
Deze man weet.quote:Op maandag 15 juni 2015 11:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat als je ernaar kijkt, je nog wel kan zeggen:
"Ik geloof dat dat een doos is"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |