Ik kan eventueel de trein weer terugpakken vanuit Den Haag, want dan kan ik waarschijnlijk buiten de spits reizen met 40% korting. En ik weet niet hoelang de afspraak gaat duren.quote:Op maandag 15 juni 2015 10:39 schreef 44rdbei het volgende:
Ook handig om te weten; wil je na de afspraak ook weer terug gebracht worden naar De Haag? zo ja, hoe laat dan ongeveer?
Ik zie daar meer mensen hun ervaringen over liften delen. Dit topic lijkt mij meer gericht op het aanbieden en vragen van een lift aan mede Fokkers. Net een andere invalshoek denk ik.quote:Op maandag 15 juni 2015 10:47 schreef Mark het volgende:
Er is wel al een lifttopic: TRV / Liften is cool #4.
Ik denk dat dit ook meer in TRV thuishoort, zal aan de mods vragen of deze overkan of dat je in het bestaande topic verder kunt.
Dat snap ik, het was ook niet mijn bedoeling om te suggereren dat dit wel in dat topic kon maar meer dat er wel al een topic over liften was.quote:Op maandag 15 juni 2015 10:52 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ik zie daar meer mensen hun ervaringen over liften delen. Dit topic lijkt mij meer gericht op het aanbieden en vragen van een lift aan mede Fokkers. Net een andere invalshoek denk ik.
o die is handig.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |