Ga naaien danquote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:29 schreef ieniminimuis het volgende:
De Dixie Chicks komen naar Nederland![]()
![]()
Alleen natuurlijk geen geld voor een kaartje
Op kantoor?quote:
Het is dinsdag.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Plint! Zit je al klaar met je vraag?
Sinds zondag loop ik een dag voor. Ben lekker bezig XDquote:
Ik ben mijn besef van tijd ook wel een beetje kwijt na dit weekend hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sinds zondag loop ik een dag voor. Ben lekker bezig XD
Dat ja. Schijtirritant nummer.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 12:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
kap eens met dat walgelijke ghosttown
LB2quote:Lunchbox 1
Gold On The Ceiling - Black Keys
Smooth - Santana ft. Rob Thomas
Lunchbox 2
Psycho - Muse
Watskeburt?! - De Jeugd Van Tegenwoordig
pfoeh..ik vind ze allemaal goed!quote:
quote:
Smooth zuigt apeballen.quote:
ik vind het wel een lekkere plaat. iig beter dan die maria. maria-plaat die in NL beter scoorde...quote:
Die zuigt dezelfde apeballen nóg harder.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind het wel een lekkere plaat. iig beter dan die maria. maria-plaat die in NL beter scoorde...
Mwah gewoon een leuk plaatje. Maar zo bijzonder vind ik Watskeburt ook niet.quote:
Al jaren onze vakantieplaat onder de vakantiefilmquote:
Zolang ze het niet de hele dag op zet is er weinig mis mee.quote:
Hahaha wat grappig!quote:
quote:
Zenuwpezenmuziek en als je het langer dan 2 minuten hoort ronduit vermoeiend, maar het is wel een slim liedje.quote:
quote:
quote:
Dat wel, maar ik associeer het met een uitvaart.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zenuwpezenmuziek en als je het langer dan 2 minuten hoort ronduit vermoeiend, maar het is wel een slim liedje.
Ik hoor liever Kensington.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |