Nee, in de eerste levels ook maar een paar verschillende enemies destijds...quote:Op maandag 15 juni 2015 04:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, maar de vijanden zien er allemaal zo generiek en hetzelfde uit. In de eerste Doom was dat voor mijn gevoel kleurrijker en gevaireerder.
Nee, ik bedoel niet het wapen wisselen perse maar de melee attacks halen gewoon de flow uit zo'n game. Elke keer zo'n slechte QTE. Het moet gewoon zoals Quake 3 zijn, lekker schieten en veel actie.quote:Op maandag 15 juni 2015 04:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgens mij vertraagt de game als je van wapen wisselt, dat is niet echt een QTE volgens mij.
Nee klopt, maar om nog met dat soort games te komen in 2015 is toch vrij kansloos maar goed, dat ben ikquote:
Maar het is geen QTE, het is gewoon een scripted kill.quote:Op maandag 15 juni 2015 04:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel niet het wapen wisselen perse maar de melee attacks halen gewoon de flow uit zo'n game. Elke keer zo'n slechte QTE.
mwah is optioneel en is op zich niet zo obstruerendquote:Op maandag 15 juni 2015 04:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel niet het wapen wisselen perse maar de melee attacks halen gewoon de flow uit zo'n game. Elke keer zo'n slechte QTE.
Het is gewoon een QTE. Klik knop voor een filmpje.quote:Op maandag 15 juni 2015 04:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar het is geen QTE, het is gewoon een scripted kill.
Maybe kun je het uitzetten. Ik vind het wel lekker, zo'n rustmomentje. Maar goed, zoals ik al aangaf, ik ben niet echt de doelgroep als het om first-person shooters gaat, vooral niet met lineaire shooters.quote:Op maandag 15 juni 2015 04:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hopelijk is het optioneel want wat ik van dit heb gezien is gewoon bagger voor de flow. Na 2 keer heb je die filmpjes wel gezien.quote:Op maandag 15 juni 2015 04:31 schreef topdeck het volgende:
[..]
mwah is optioneel en is op zich niet zo obstruerend
Dan zijn we het niet eens over de betekenis van een QTEquote:Op maandag 15 juni 2015 04:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het is gewoon een QTE. Klik knop voor een filmpje.
Is gewoon een 'old-skool' genre, dus daar zal vast een doelgroep voor zijn...quote:Op maandag 15 juni 2015 04:31 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Nee klopt, maar om nog met dat soort games te komen in 2015 is toch vrij kansloos maar goed, dat ben ik
Uhh oké.quote:Op maandag 15 juni 2015 04:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan zijn we het niet eens over de betekenis van een QTE
Dat was ook mijn eerste gedachte inderdaad. Zelfs de muziek lijkt er een beetje opquote:
quote:
Blizzard komt binnenkort ook met een TF2 clone genaamd Overwatch, ben dus benieuwd welke het gaat overlevenquote:Op maandag 15 juni 2015 04:34 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte inderdaad. Zelfs de muziek lijkt er een beetje op
Ik denk... TF2quote:Op maandag 15 juni 2015 04:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Blizzard komt binnenkort ook met een TF2 clone genaamd Overwatch, ben dus benieuwd welke het gaat overleven
Wat snap jij niet aan "Druk op een knopje voor een filmpje". Die melee dingen zijn dat ook. Je drukt op de melee knop en je krijgt een filmpjequote:
Same. Daarna ook de PS+ versie voor PS3 gratis gedownload. Maar ja, nu komt de remaster dus.quote:Op maandag 15 juni 2015 04:35 schreef TigerXtrm het volgende:
Moet Dishonored nog spelen, vorig jaar gekocht in de Steam sale maar nog niet aangeraakt
Blizzard heeft zo'n trouwe fanbase, dat komt wel goed.quote:Op maandag 15 juni 2015 04:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Blizzard komt binnenkort ook met een TF2 clone genaamd Overwatch, ben dus benieuwd welke het gaat overleven
TF2 is een beetje weggeschoven voor Valve, het was in het begin om mensen naar Steam te lokken. Als je kijkt hoeveel updates CS:GO en Dota 2 krijgenquote:
Mwah, SC2 is inmiddels dood en Heroes of the Storm lijkt ook niet echt goed te draaien. Hearthstone doet het wel okéquote:Op maandag 15 juni 2015 04:36 schreef Cikx het volgende:
[..]
Blizzard heeft zo'n trouwe fanbase, dat komt wel goed.
Hmm, een vervolg en geen remaster! Nice.quote:Op maandag 15 juni 2015 04:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Same. Daarna ook de PS+ versie voor PS3 gratis gedownload. Maar ja, nu komt de remaster dus.
Soort Assassin's Creed in first person volgens mij?quote:
First person stealth/shooterquote:
Heroes of the Storm gaat wel goed hoor, speel het zelf dan ook regelmatig.quote:Op maandag 15 juni 2015 04:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mwah, SC2 is inmiddels dood en Heroes of the Storm lijkt ook niet echt goed te draaien. Hearthstone doet het wel oké
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Gelukkig heeft hij het te druk met de launch (bullshit reden), deze crap verdient de naam TES niet.quote:
... ik denk dat het publiek hem dan zal lynchen....quote:Op maandag 15 juni 2015 04:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zouden we geen gameplay krijgen te zien?
Upgrade je internet.quote:
Lijkt het wel opquote:Op maandag 15 juni 2015 04:54 schreef TigerXtrm het volgende:
Prequel dus, of krijgen we iets van dat ie 200 jaar in stasis heeft gelegen?
En welke iPhone, ook maar de vraag.quote:
Jawelquote:
hopelijk krijg je steeds betere materiaal en stuff als je verder progresstquote:Op maandag 15 juni 2015 05:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Jammer dat het huis er nog steeds als een crackden uitziet
Gelukkig wel geheel optioneelquote:
Dit..quote:Op maandag 15 juni 2015 05:14 schreef TigerXtrm het volgende:
Tering hey ik ga daar zoveel lol mee hebben.
Maakt het er alleen maar toffer opquote:Op maandag 15 juni 2015 05:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het blijft wel gewoon een RPG
Meestal is dat juist niet zo, al die resources zijn dan niet gespendeerd op de core game.quote:Op maandag 15 juni 2015 05:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maakt het er alleen maar toffer op
mwa dit zal wel goedkomen denk ikquote:Op maandag 15 juni 2015 05:18 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Meestal is dat juist niet zo, al die resources zijn dan niet gespendeerd op de core game.
quote:Op maandag 15 juni 2015 05:20 schreef bjorntju het volgende:
JAAAA DIT JAAR NOG AAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Bijna, ze hadden het inderdaad wel 9 dagen eerder kunnen doenquote:
Er was eens een bomquote:Op maandag 15 juni 2015 05:21 schreef Fylax het volgende:
Heeft iemand zin om mij binnenkort in het kort het verhaal van de e
erste drie Fallouts te vertellen?
Haha ja, kijk er nu al naar uitquote:Op maandag 15 juni 2015 05:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bijna, ze hadden het inderdaad wel 9 dagen eerder kunnen doen
Wel lekker hoor, dit jaar nog
Amerika en China hadden ruzie. Kernbom. Overlevenden in een bunker. Die komen langzaam naar buiten.quote:Op maandag 15 juni 2015 05:21 schreef Fylax het volgende:
Heeft iemand zin om mij binnenkort in het kort het verhaal van de e
erste drie Fallouts te vertellen?
Zag er al redelijk finished uit. Alleen de animaties beetje matig, maar dat hoort blijkbaar bij Elder Scrolls/fallOut. Bij Dishonered zag het er gelukkig wel prima uit.quote:
Maar is elk deel een apart verhaal of sequels?quote:Op maandag 15 juni 2015 05:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Amerika en China hadden ruzie. Kernbom. Overlevenden in een bunker. Die komen langzaam naar buiten.
Los.quote:Op maandag 15 juni 2015 05:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Maar is elk deel een apart verhaal of sequels?
Er is een overkoepelende background, maar ieder spel staat op zich zelf. Voor de algemene achtergrond gewoon de intro van Fallout 1 en Fallout 3 kijken en dan weet je eigenlijk genoeg.quote:Op maandag 15 juni 2015 05:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Maar is elk deel een apart verhaal of sequels?
Dus ik hoef de eerste drie delen niet te hebben gespeeld om deel 4 te kunnen spelen?quote:
Ach ja, binnenkort toch een flinke PC in elkaar bouwen, dus dan kan ik even flink de laatste 3-4 jaar van PC-toppers spelen...quote:Op maandag 15 juni 2015 05:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Skyrim zonder mods is bagger
Die is goed ja.quote:Op maandag 15 juni 2015 05:26 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ach ja, binnenkort toch een flinke PC in elkaar bouwen, dus dan kan ik even flink de laatste 3-4 jaar van PC-toppers spelen...
Zin in Cities Skylines.
Tsja, als ik zoveel geld had..quote:Op maandag 15 juni 2015 05:31 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk die collectors edition
Nee gelukkig niet.quote:Op maandag 15 juni 2015 05:32 schreef Fylax het volgende:
Nog een vraagje: is er ook mulitplayer bij fallout?
Was rond 6 naar bed gegaan, half 8 er weer uitquote:Op maandag 15 juni 2015 11:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naja, veel is optioneel. Denk dat ik zelf weinig wapens of huizen ga bouwen. Gewoon questen zoals voorheen.
Geen idee waarom ik alweer wakker ben btw
quote:
Ja, lapo opent nieuw topic, Yi had alleen niet gereekst.quote:
ik heb al een tr gezet, het maken van reeksen zie ik niet als optie op mobiel.quote:Op maandag 15 juni 2015 11:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Ja, lapo opent nieuw topic, Yi had alleen niet gereekst.
Heb je Nintendo nog gezien?quote:Op maandag 15 juni 2015 11:47 schreef koei het volgende:
Topics niet reeksenMoest ik helemaal naar de GAM index...
Ik heb Bethesda 'gemist', maar ben vandaag lekker vrij, dus kan vanavond gewoon Microsoft al vanaf het begin kijkenEn als het goed is ook erg vloeiend, want heb speciaal voor de E3
eindelijk een nieuwe laptop gehaald!
Iemand Fallout Shelter ook al gespeeld? Dat vond ik de interessantste aankondiging van vannacht
komt er ook nog aanquote:
thanks from LA!quote:
thanks from Delfgauwquote:
Nee, dat is morgen ofzo toch pas? Die paar kleine aankondigingen tijdens die wedstrijden zijn niet interessant. Heb alleen net dat filmpje van Mario Maker gekeken, die ziet er wel tof uit maar daar was ik sowieso al enthousiast over. Ik hoop alleen dat ze daar ook een goede vorm van levels delen voor maken, waarbij je ook de goede levels van de meuk kan onderscheiden.quote:
haters gonna hatequote:
Geen Amiibo, NO SALE!quote:
.... en jij dacht dat jij inmiddels niet op de no-fly list bent gezet door mij...!? Alaikum Salam, broeder Pheno. Alaiku Salam....quote:
Hey, ik deed wat ik moest doen, namelijk voor iedereen meteen weer een nieuw deel openen. Dat hij niet automatisch gereekst werd, tja.... daarvan ligt de schuld duidelijk bij anderen....quote:Op maandag 15 juni 2015 11:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Ja, lapo opent nieuw topic, Yi had alleen niet gereekst.
Ja, is het leuk Mario Maker? Al die games waarin de community levels kan maken heb eigenlijk nooit echt veel plezier uit gehaald...quote:Op maandag 15 juni 2015 12:04 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, dat is morgen ofzo toch pas? Die paar kleine aankondigingen tijdens die wedstrijden zijn niet interessant. Heb alleen net dat filmpje van Mario Maker gekeken, die ziet er wel tof uit maar daar was ik sowieso al enthousiast over. Ik hoop alleen dat ze daar ook een goede vorm van levels delen voor maken, waarbij je ook de goede levels van de meuk kan onderscheiden.
Als Nintendo Treehouse elke maand één level maakt en beschikbaar stelt ben ik al tevreden. Wat ze gisteren hebben laten zien was al GOAT.quote:Op maandag 15 juni 2015 12:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja, is het leuk Mario Maker? Al die games waarin de community levels kan maken heb eigenlijk nooit echt veel plezier uit gehaald...
Leveldesign is echt een vak apart, en uitzonderingen daar gelaten is de community daar gewoon niet zo heel goed in... Er zijn altijd wel pareltjes tussen, maar het is echt hard zoeken en 99% is gewoon klotezooi.
Maar zou het met dit niet anders zijn? Iedereen kan immers mario spelen.quote:Op maandag 15 juni 2015 12:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja, is het leuk Mario Maker? Al die games waarin de community levels kan maken heb eigenlijk nooit echt veel plezier uit gehaald...
Leveldesign is echt een vak apart, en uitzonderingen daar gelaten is de community daar gewoon niet zo heel goed in... Er zijn altijd wel pareltjes tussen, maar het is echt hard zoeken en 99% is gewoon klotezooi.
ik plak er voor jou wel een nietsdoende NFC onder, dan verschillen ze niets met de meeste amiiboquote:
Spelen 1 ding, maar een goed level maken? Dat die unieke Mario flow erin zit? Dat kan bijna niemand...quote:Op maandag 15 juni 2015 12:56 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Maar zou het met dit niet anders zijn? Iedereen kan immers mario spelen.
True dat, terugkerende professionele levels zijn een mooi ding!quote:Op maandag 15 juni 2015 12:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als Nintendo Treehouse elke maand één level maakt en beschikbaar stelt ben ik al tevreden. Wat ze gisteren hebben laten zien was al GOAT.
Voor zover ik weet zat er een mix van normaal publiek en pers. En ja, is de moeite. Of je kijkt alleen de meest relevante filmpjes, dat kan ook.quote:Op maandag 15 juni 2015 14:09 schreef nomar83 het volgende:
Is Bethesda de moeite? Ik ben de zaal na 5 minuten al beu, duidelijk eigen medewerkers en geen pers die daar zit te klappen en te joelen.
Doom, Dishonored 2 en FallOut 4 zijn het waard om even te checken....quote:Op maandag 15 juni 2015 14:09 schreef nomar83 het volgende:
Is Bethesda de moeite? Ik ben de zaal na 5 minuten al beu, duidelijk eigen medewerkers en geen pers die daar zit te klappen en te joelen.
Die hondquote:Op maandag 15 juni 2015 14:45 schreef Vault-Boy het volgende:
Nu gekeken en wow wow wow wow man. Wat een opties allemaal en wat ziet de wereld er prachtig uit en wat een character customization en ik kan nog wel doorgaan.
Er zit echt zoveel in de game man. Eindelijk ook super uitgebreid wapens en je armor modden en eindelijk meer kunnen met al die troep in die wereld. Companions (in ieder geval dogmeat) die je nu ook opdrachten kan geven en hopelijk ook wat slimmer zijn en niet steeds dom voor je voeten lopen of vastlopen ergens.
Nu nog die 4 maanden volhouden, maar ja die zijn ook zo voorbij. Echt fucking nice dat die nog dit jaar komt. Leuk dat die ook zei dat we lang genoeg hebben gewacht en dit jaar al kunnen spelen.
HELL YEAH!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 15 juni 2015 14:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Die homd
Vond ik in die CoD al tof dat je met die hond speelde
twitter:KazHiraiCEO twitterde op maandag 15-06-2015 om 17:29:14Oh no! It looks like Microsoft's big E3 announcement has leaked: https://t.co/vWHd0F24vq reageer retweet
http://www.xbox.com/en-US/e3quote:Op maandag 15 juni 2015 17:45 schreef Qunix het volgende:
Er zou toch ook een Youtube stream zijn? Iemand een link?
Dank!quote:Op maandag 15 juni 2015 17:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
http://www.xbox.com/en-US/e3
On your Xbox
GameTrailers: http://www.gametrailers.com/e3
http://www.twitch.tv/event/e3
Day 1quote:Op maandag 15 juni 2015 17:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
twitter:KazHiraiCEO twitterde op maandag 15-06-2015 om 17:29:14Oh no! It looks like Microsoft's big E3 announcement has leaked: https://t.co/vWHd0F24vq reageer retweet
Want? Ik vind het er echt gruwelijk uit zien. Gewoon een lekkere oldskool shooter. Meer moet je er ook niet van verwachten.quote:
boardingquote:Op maandag 15 juni 2015 18:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
All aboard! Departure in 5 minutes!
[ afbeelding ]
hypetrainquote:Op maandag 15 juni 2015 18:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 juni 2015 18:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
NS en ProRail trein?quote:Op maandag 15 juni 2015 18:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
ik krijg nog steeds de update optie nietquote:
samen kopen dan maar? wie weet krijgen we kortingquote:Op maandag 15 juni 2015 18:29 schreef Rogan het volgende:
Ben benieuwd, wellicht kan Microsoft er vanavond voor zorgen dat ik een Xbox One naast mijn PS4 ga zetten.
Is mij wel gelukt met de PS4quote:Op maandag 15 juni 2015 18:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
samen kopen dan maar? wie weet krijgen we korting
mwah wel oke maar voor dat geld koop ik hem liever 2e hands met wat controllers en games erbijquote:Op maandag 15 juni 2015 18:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
XBO 299 vanaf donderdag bij Media Markt Den Bosch (openingsaanbieding)
Omdat het geen 2004 meer isquote:
nu welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |