Was rond 6 naar bed gegaan, half 8 er weer uitquote:Op maandag 15 juni 2015 11:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naja, veel is optioneel. Denk dat ik zelf weinig wapens of huizen ga bouwen. Gewoon questen zoals voorheen.
Geen idee waarom ik alweer wakker ben btw
quote:
Ja, lapo opent nieuw topic, Yi had alleen niet gereekst.quote:
ik heb al een tr gezet, het maken van reeksen zie ik niet als optie op mobiel.quote:Op maandag 15 juni 2015 11:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Ja, lapo opent nieuw topic, Yi had alleen niet gereekst.
Heb je Nintendo nog gezien?quote:Op maandag 15 juni 2015 11:47 schreef koei het volgende:
Topics niet reeksenMoest ik helemaal naar de GAM index...
Ik heb Bethesda 'gemist', maar ben vandaag lekker vrij, dus kan vanavond gewoon Microsoft al vanaf het begin kijkenEn als het goed is ook erg vloeiend, want heb speciaal voor de E3
eindelijk een nieuwe laptop gehaald!
Iemand Fallout Shelter ook al gespeeld? Dat vond ik de interessantste aankondiging van vannacht
komt er ook nog aanquote:
thanks from LA!quote:
thanks from Delfgauwquote:
Nee, dat is morgen ofzo toch pas? Die paar kleine aankondigingen tijdens die wedstrijden zijn niet interessant. Heb alleen net dat filmpje van Mario Maker gekeken, die ziet er wel tof uit maar daar was ik sowieso al enthousiast over. Ik hoop alleen dat ze daar ook een goede vorm van levels delen voor maken, waarbij je ook de goede levels van de meuk kan onderscheiden.quote:
haters gonna hatequote:
Geen Amiibo, NO SALE!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |