SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pinkpop momentenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pinkpop Afsluitplaat:
Pinkpop Website: http://www.pinkpop.com
Pinkpop Twitter: https://twitter.com/pinkpopfest
Pinkpop Facebook: https://www.facebook.com/PinkpopFestival
Pinkpop Instagram: http://instagram.com/pinkpopfest
Rest van Line-Up
Vrijdag 12 juni:
Mainstage: Muse, Elbow, George Ezra, Bodycount feat. Ice-T
3FM Stage: Slash feat. Myles Kennedy & The Conspirators, Faith No More, Shaka Ponk
Brand Bier Stage: Above & Beyond, Paloma Faith, Gavin James, Jick Munro & The Amazing Laserbeams
Stage 4: Dj's Waxfriend & Prime feat. Jebroer & Adje, Aurora, Coasts
Zaterdag 13 juni:
Main Stage: Robbie Williams, The Script, Anouk, Dotan, The Wombats
3FM Stage: Avicii, Kensington, Selah Sue, Jonathan Jeremiah, The Last Internationale
Brand Bier Stage: Eagles Of Death Metal, Sheppard, John Coffey, Magic!, Gaz Goombas
Stage 4: Lonely The Brave, Joost van Bellen, East Cameron Folkcore, Pop Evil, Twin Atlantic, Causes
Zondag 14 juni:
Main Stage: Foo Fighters, Pharell Williams, One Republic, De Jeugd van Tegenwoordig, Frank Turner & The Sleeping Souls
3FM Stage: Placebo, Rise Against, Counting Crows, Typhoon, Kitty, Daisy & Lewis
Brand Bier Stage: Fiddler's Green, Kovacs, Oscar & The Wolf, Nick Mulvey, Urabnus & De Fanfare
Stage 4: Willie Wartaal & Dopplegang, Ewert & The Two Dragons, Pierce Brothers, The Deaf, Peace
Tickets
Start voorverkoop 46ste Pinkpop editie:
Zaterdag 28 februari 2015 vanaf 10.00 uur via Ticketmaster.nl, de bekende Ticketmaster voorverkoop-adressen en Buro Pinkpop in Geleen.
ticketmasterOfficiële ticketprijzen:
Weekendkaart (3 dagen inclusief camping): ¤ 180 (INCLUSIEF ¤ 5 servicekosten)
Dagkaart: ¤ 95 (INCLUSIEF ¤ 5 servicekosten)
Officiële kaarten zijn vanaf zaterdag 28 februari op 3 manieren verkrijgbaar:
Online via www.ticketmaster.nl Zie voorverkoop via internet
Telefonisch via Ticketmaster: 0900-300 1250 (60 cpm).
Via één van de onderstaande fysieke Ticketmaster voorverkoopadressen.
Let op: via internet kunnen vóór de officiële start voorverkoop al kaarten worden aangeboden, maar koop deze niet, dit zijn geen officiële kaarten!
De ENIGE officiële website voor Pinkpop kaarten is Ticketmaster.nl
Kijk voor meer informatie op www.weetwaarjekoopt.nl.
Neem bij vragen of twijfel altijd EERST contact op met Ticketmaster of Buro Pinkpop. Lees hier meer over valse kaarten, ticketsites en zwarthandel. Koop je kaartje in ieder geval NIET hier.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Dit is meer North Sea Jazz.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Je zult niet verbaasd zijn dat ik dit leuk vindAl is het wel wat kapotgedraaid.
Tsja, jij vindt Claudia de Breij ook leuk.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Je zult niet verbaasd zijn dat ik dit leuk vindAl is het wel wat kapotgedraaid.
Ik zat het net te denken jaquote:Op zondag 14 juni 2015 23:11 schreef Stickertje het volgende:
zou iemand het tegen hem gezegd hebben tijdens de kleine pauze toen de danseressen hun ding aanhet doen waren, dat hij niet in amsterdam is.. toch wel opvallend dat hij net holland riep
Uh alleen dat ene nummer hequote:Op zondag 14 juni 2015 23:11 schreef superniger het volgende:
[..]
Tsja, jij vindt Claudia de Breij ook leuk.
Dit precies.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:11 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben zo blij dat ik vrijwel geen radio meer luister, nooit meer last van 'kapot gedraaid'
Dat was wel echt heel erg met dit nummer. Op Gotye en Happy na de ergste ooit volgens mij.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:11 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben zo blij dat ik vrijwel geen radio meer luister, nooit meer last van 'kapot gedraaid'
Round round babyquote:Op zondag 14 juni 2015 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind de Sugababes leuk.
Ik heb geen credibility.
Captain obvious, hoe maakt u hetquote:Op zondag 14 juni 2015 23:12 schreef Metalfreak het volgende:
Dit is toch niet geloofwaardig als hoofdact?Beetje mee heyheyen op nummers die je geschreven hebt...
Wacht maar tot je collega's hebt die de gehele dag naar 3fm of nog erger 538 willen luisterenquote:Op zondag 14 juni 2015 23:11 schreef Dagoduck het volgende:
Dit is gewoon een lekker disconummer.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:12 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat was wel echt heel erg met dit nummer. Op Gotye en Happy na de ergste ooit volgens mij.Maar al lang niet meer gehoord, dus ik trek het wel. En dit nummer werkt altijd wel gewoon.
Overloadquote:Op zondag 14 juni 2015 23:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Round round baby![]()
niet doorvertellen maar ik vond ze ook wel geinigvooral hun 1e nummer vond ik toen heel tof... zo niet cool natuurlijk
![]()
Barneyquote:Op zondag 14 juni 2015 23:12 schreef Dagoduck het volgende:
Ondertussen gooit Anderson 150 uit, wat een baas.
Zat net nog aan m te denken, hij doet nu live eik hetzelfde, ook nummers van Sister Sledge en Diana Ross spelen enzoquote:Op zondag 14 juni 2015 23:13 schreef MaJo het volgende:
Wel raar dat Nile Rodgers dit nummer niet live mag doen, zit net zoveel van hem in het nummer als van pharrell
Hij doet 'm zelf ook zonder Pharrell met Chic optredens.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:13 schreef MaJo het volgende:
Wel raar dat Nile Rodgers dit nummer niet live mag doen, zit net zoveel van hem in het nummer als van pharrell
maar niet zijn meest recente hit, is toch vreemd?quote:Op zondag 14 juni 2015 23:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zat net nog aan m te denken, hij doet nu live eik hetzelfde, ook nummers van Sister Sledge en Diana Ross spelen enzo
Jammer idd.quote:
Ik zie er toch een paar met een mobieltje.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:16 schreef Alziend-Oog het volgende:
Leuk, die kinderen erbij halen. Minder, dat die kleine kut koters ook al met hun mobieltjes zitten te pielen.
Ik zat precies hetzelfde te denken. Godver laat die telefoons thuis of zo. Sta je daar te dansen op het podium met je telefoon in je potenquote:Op zondag 14 juni 2015 23:16 schreef Alziend-Oog het volgende:
Leuk, die kinderen erbij halen. Minder, dat die kleine kut koters ook al met hun mobieltjes zitten te pielen.
Dat bedoelde ik ookquote:Op zondag 14 juni 2015 23:16 schreef superniger het volgende:
[..]
Ik zie er toch een paar met een mobieltje.
Ze moeten morgen natuurlijk op school wel bewijsmateriaal hebben in het kringgesprek.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat precies hetzelfde te denken. Godver laat die telefoons thuis of zo. Sta je daar te dansen op het podium met je telefoon in je poten
Ze zijn verdomme op tvquote:Op zondag 14 juni 2015 23:17 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ze moeten morgen natuurlijk op school wel bewijsmateriaal hebben in het kringgesprek.
Ach ja, ze zijn nog jong enzulks.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat precies hetzelfde te denken. Godver laat die telefoons thuis of zo. Sta je daar te dansen op het podium met je telefoon in je poten
Hun klasgenootjes liggen op bed en de kans dat het hele concert mrgen na schooltijd terug te zien is is ook niet zekerquote:Op zondag 14 juni 2015 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze zijn verdomme op tvbewijs zat lijkt me.
twitter:Domien twitterde op zondag 14-06-2015 om 23:18:37Het Merk-Williams. Danseressen in z'n eigen Adidas-lijn, Apple Watch om z'n pols en twee keer zijn nieuwe single (voor Apple Music) spelen. reageer retweet
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)ello-Amsterdam.dhtmlquote:Pharrell blundert op Pinkpop: Hello Amsterdam!
Door: Dolf Hendriks
14-6-15 - 22:51
Pharrell Williams heeft blijkbaar geen idee waar in Nederland hij vanavond optreedt. Tijdens het muziekfestival Pinkpop, waar de zanger de slotact is, roept hij tot drie maal toe 'Hello Amsterdam' naar de tienduizenden mensen op het terrein.
Door het uitvallen van Foo Fighters werd Pharrell Williams vooruit geschoven in het programma. Omdat Pharrell geen set heeft die zolang duurt als die van Foo Fighters, begon hij een halfuurtje later. ,,We mogen dit jaar voor het eerst tot middernacht door, en daar willen we natuurlijk wel gebruik van maken," vertelt Mister Pinkpop Jan Smeets.
Pharrell bracht tijdens zijn optreden in Landgraaf een klein eerbetoon aan Dave Grohl, de zanger van Foo Fighters. Samen met One Republic-zanger Ryan Tedder bracht hij de song My Hero. Foo Fighters meldde zich af voor Pinkpop nadat zanger Grohl zijn been brak tijdens een show in het Zweedse Heden.
Had beter kunnen stoppen na happy..quote:Op zondag 14 juni 2015 23:20 schreef JochemP het volgende:
Gewoon 2x een nummer spelen omdat je niks anders hebt om je slot te vullen
Zei hij dat? Net als Eminem die op Pukkelpop 2013 de hele tijd Hello Brussels zeiquote:Op zondag 14 juni 2015 23:20 schreef Felixa het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)ello-Amsterdam.dhtml
Daarom maakt het ook geen fuck uit wie de afsluitende act is..quote:Op zondag 14 juni 2015 23:21 schreef Fakuris het volgende:
Snap er geen fluit van. Heel het concert wordt opgenomen en nog steeds zijn er mensen bij die het hele concert naar hun telefoon staan te turen...
Wel Sam Smith.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Hey heeft hij bij One republic () een foo nummer gedaan ja? Gemist want one republic
maar die zoek ik nog ff op denk ik.. ben wel benieuwd wat ze daar van gemaakt hebben.
Snap een concert filmen op je crappy telefoon cameraatje sowieso niet. Hele tijd kut beelden maken omdat het zogenaamd 'herinneringen' zijn.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:21 schreef Fakuris het volgende:
Snap er geen fluit van. Heel het concert wordt opgenomen en nog steeds zijn er mensen bij die het hele concert naar hun telefoon staan te turen...
Snoop schold ons op LL ook uit voor Amsterdammers geloof ik.. Het hele geografische perspectief missen ze een beetje. Als je in de USA 150-200km van een grote stad bent dan ben je nog steeds 'onder de rook van'. Hier niet bepaaldquote:Op zondag 14 juni 2015 23:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zei hij dat? Net als Eminem die op Pukkelpop 2013 de hele tijd Hello Brussels zei
Opzich leuk om een paar fotos te maken als aandenken, maar om nou alles te filmen is overdrevenquote:Op zondag 14 juni 2015 23:22 schreef Alziend-Oog het volgende:
[..]
Snap een concert filmen op je crappy telefoon cameraatje sowieso niet. Hele tijd kut beelden maken omdat het zogenaamd 'herinneringen' zijn.
Dit.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:22 schreef livelink het volgende:
Ik vind dat Freedom wel echt een lekker nummer.
Filmen is sowieso kut.. kijk je nooit terug en de audio is bagger en je kan het ook niet ophangen.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:23 schreef Kauai het volgende:
[..]
Opzich leuk om een paar fotos te maken als aandenken, maar om nou alles te filmen is overdreven
Neuh, vuurwerk gaat al, lijkt me dus niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |