Ja het was heerlijk en nog gezond ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Het zware leven. Wanneer worden wij uitgenodigd?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 22:42 schreef Belsezar het volgende:
Een whatsappje uit Brazilie, paar fotos van een hotel.
Een van mijn beste vrienden heeft dus een hotel gekocht. Weer een vakantieadres erbij
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 22:09 schreef Belsezar het volgende:
Ik zit propvol van een half stokbroodje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat dus :8quote:Op zondag 14 juni 2015 08:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het zware leven. Wanneer worden wij uitgenodigd?
Ik ook hoorquote:Op zondag 14 juni 2015 11:13 schreef DrMarten het volgende:
Drs P overledrn
En ik maar denken dat die al lang dood was
KT kan vliegen!quote:Op zondag 14 juni 2015 11:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
dat dus :8
iemand toevallig een vriend met een vliegtuig?
Details. Er liggen halverwege vast nog wel wat eilandjes.quote:Op zondag 14 juni 2015 11:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Weet alleen niet of het vliegtuig het tot aan brazilie volhoudt
Raketje, flesje water, even bijkomenquote:Op zondag 14 juni 2015 11:57 schreef DrMarten het volgende:
Worstenbroodjes in de oven, eitjes in de pan, koffie is klaar. Tijd voor ontbijt
Eerst maar een pre brazilie meet doen lijkt me noodzakelijkquote:Op zondag 14 juni 2015 08:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het zware leven. Wanneer worden wij uitgenodigd?
Even een beetje zelfpromotiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
quote:Op zondag 14 juni 2015 12:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Eerst maar een pre brazilie meet doen lijkt me noodzakelijk
[..]
Even een beetje zelfpromotie
Smulweb, daar haal ik ook wel eens lekkere recepten vandaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt, staan lekkere dingen op. Dit was het eerste recept wat ik erop heb gezet maar er zullen er vast nog wel meer volgenquote:Op zondag 14 juni 2015 13:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Smulweb, daar haal ik ook wel eens lekkere recepten vandaan
Pff, ik was om half 1 terug van een wandeling van 2,5 uur en jij bent net wakkerquote:Op zondag 14 juni 2015 11:57 schreef DrMarten het volgende:
Worstenbroodjes in de oven, eitjes in de pan, koffie is klaar. Tijd voor ontbijt
Nrtjes de wekker op 11 uurquote:Op zondag 14 juni 2015 13:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pff, ik was om half 1 terug van een wandeling van 2,5 uur en jij bent net wakker.
quote:Op zondag 14 juni 2015 12:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Eerst maar een pre brazilie meet doen lijkt me noodzakelijk
[..]
Even een beetje zelfpromotie
Leuk! Maar de foto doet het recept geen recht vind ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Wat is er met je moeder?quote:Op zondag 14 juni 2015 15:30 schreef Belsezar het volgende:
Morgen hele dag in het ziekenhuis met mijn moeder.
Pfff, ik zie er nu al tegen op
Ik ben geen ster van het maken van foto's van etenquote:Op zondag 14 juni 2015 17:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Leuk! Maar de foto doet het recept geen recht vind ik
Poliepen weghalen uit haar darmen. Hopelijk vinden ze niks "nasty".quote:
Ow das minderquote:Op zondag 14 juni 2015 17:39 schreef Belsezar het volgende:
Poliepen weghalen uit haar darmen. Hopelijk vinden ze niks "nasty".
Thanks!quote:
Ach ja, kies maar meteen een Rolls uitquote:
Dat blijktquote:Op zondag 14 juni 2015 17:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben geen ster van het maken van foto's van eten
Ik ben sowieso waardeloos met camera's
[..]
Poliepen weghalen uit haar darmen. Hopelijk vinden ze niks "nasty".
Mijn smaak is subliem, maar ook heel duurquote:Op zondag 14 juni 2015 18:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach ja, kies maar meteen een Rolls uit
En na een roesje zelf naar huis rijden is ook niet het meest verstandige.quote:Op zondag 14 juni 2015 18:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Thanks!
Ja, vervelende zaak. Ze krijgt een roesje en er moet een vertrouwenspersoon aanwezig zijn dus ik ga met haar mee.
quote:Op zondag 14 juni 2015 17:32 schreef MissMSX het volgende:
R&P / Strandmeet in Scheveningen op zaterdag 25 juli
Je bent een toilet?quote:
quote:Op zondag 14 juni 2015 18:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je bent een toilet?
Jij wilt sowieso niet naar Den Haag he
Gelukkig is dit in Scheveningen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op zondag 14 juni 2015 18:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gelukkig is dit in Scheveningen!1 pot natSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Schijnbaar heb ik daar een rekening?quote:For your security, we have temporarily disabled access to your
account until you complete the account restore process.
Our systems detected suspicious activities when you last
accessed your account online and this may be due to a viral
infection on your device.
The restoration process will only take a moment...Click the
"RESTORE" link below and enter the requested details to
complete the process.
RESTORE
© 2015 Barclays Bank PLC.
All Rights Reserved
Ik las alleen 'due to a viral infection on your account'quote:
En er staat dit " due to a viral infection on your device"quote:Op zondag 14 juni 2015 18:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik las alleen 'due to a viral infection on your account'
Johquote:Op zondag 14 juni 2015 19:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
En er staat dit " due to a viral infection on your device"
Als je het recept zelf eens maakt voel je dan vrij een mooie foto te maken. Zet ik die bij het receptquote:
Gelukkig vallen prijzen van oude RR's best mee maar o wee als er 1 onderdeel stuk gaat of de auto een beurt nodig heeft.quote:Op zondag 14 juni 2015 18:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn smaak is subliem, maar ook heel duur.
Ze heeft geen rijbewijs en ze wilde eerst gewoon de bus naar huis nemen maar dat mocht absoluut niet van de arts.quote:Op zondag 14 juni 2015 18:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En na een roesje zelf naar huis rijden is ook niet het meest verstandige.
Hoe lang mag ze niet eten dan?quote:Op zondag 14 juni 2015 21:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als je het recept zelf eens maakt voel je dan vrij een mooie foto te maken. Zet ik die bij het recept
Ja, ik vind het heel naar voor haar. En dan ook nog dagen ervoor jezelf uit moeten hongeren
[..]
Gelukkig vallen prijzen van oude RR's best mee maar o wee als er 1 onderdeel stuk gaat of de auto een beurt nodig heeft.
[..]
Ze heeft geen rijbewijs en ze wilde eerst gewoon de bus naar huis nemen maar dat mocht absoluut niet van de arts.
Afgelopen vrijdag alleen zachte groenten en rijst, gister alleen soep of yoghurt zonder dingen als muesli of stukjes fruit, vandaag alleen vocht en daarnaast laxeermiddelen gemengd met 3 liter water en morgen vroeg nog 1 keer laxeermiddelen.quote:
quote:Op zondag 14 juni 2015 21:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag alleen zachte groenten en rijst, gister alleen soep of yoghurt zonder dingen als muesli of stukjes fruit, vandaag alleen vocht en daarnaast laxeermiddelen gemengd met 3 liter water en morgen vroeg nog 1 keer laxeermiddelen.
Geen idee, dat is denk ik 1 van de eerste vragen die ze zal stellen als we bij de arts zijn.quote:
Ja, de mijne ook. Brrrr....quote:Op zondag 14 juni 2015 21:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Geen idee, dat is denk ik 1 van de eerste vragen die ze zal stellen als we bij de arts zijn.
Het zou iig mijn eerste vraag wel zijn denk ik.
Volgens mij mag je dan gewoon normaal eten hoor.quote:Op zondag 14 juni 2015 21:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Geen idee, dat is denk ik 1 van de eerste vragen die ze zal stellen als we bij de arts zijn.
Het zou iig mijn eerste vraag wel zijn denk ik.
Ja, dat valt dus niet meequote:Op zondag 14 juni 2015 21:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als je het recept zelf eens maakt voel je dan vrij een mooie foto te maken. Zet ik die bij het recept
Ja, ik vind het heel naar voor haar. En dan ook nog dagen ervoor jezelf uit moeten hongeren
[..]
Gelukkig vallen prijzen van oude RR's best mee maar o wee als er 1 onderdeel stuk gaat of de auto een beurt nodig heeft.
[..]
Ze heeft geen rijbewijs en ze wilde eerst gewoon de bus naar huis nemen maar dat mocht absoluut niet van de arts.
Daar ga ik ook wel vanuit, misschien met de waarschuwing dat je niet aan het vreten moet slaan. Maar dat lijkt mij logisch.quote:Op zondag 14 juni 2015 22:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Volgens mij mag je dan gewoon normaal eten hoor.
Die zijn ook niet goedkoop kan ik je vertellen, een simpele veer was al dik 800 om te vervangenquote:Op zondag 14 juni 2015 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat valt dus niet mee. Zelfde geldt voor Jaguar. Ga wel voor een Mercedes of zo
.
Scheelt dat die ouwe bakken uit 1980 bijna nooit wat mankeren.quote:Op zondag 14 juni 2015 22:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die zijn ook niet goedkoop kan ik je vertellen, een simpele veer was al dik 800 om te vervangen
Dat is idd het voordeel van een dikke duitser, mits goed onderhouden vrijwel onverwoestbaarquote:Op zondag 14 juni 2015 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Scheelt dat die ouwe bakken uit 1980 bijna nooit wat mankeren.
ik moest laatst met m'n zwager mee voor hetzelfde, hij kreeg meteen een broodje ham/kaas en koffie. Hij gedroeg zich als een dronkelap door het roesjequote:Op zondag 14 juni 2015 22:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Daar ga ik ook wel vanuit, misschien met de waarschuwing dat je niet aan het vreten moet slaan. Maar dat lijkt mij logisch.
Ik vind die oude Mercedessen zo mooiquote:Op zondag 14 juni 2015 22:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is idd het voordeel van een dikke duitser, mits goed onderhouden vrijwel onverwoestbaar
Al weet ik dat niet zeker van oudere Audi's maar BMW's en Mercedessen zijn imo nog altijd de beste auto's.
Ja klopt, je bent dan compleet aan het spacen. Ik heb weleens van die compilatievideos gezien op youtube van mensen die wakker worden, sommige zijn hilarisch.quote:Op zondag 14 juni 2015 22:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik moest laatst met m'n zwager mee voor hetzelfde, hij kreeg meteen een broodje ham/kaas en koffie. Hij gedroeg zich als een dronkelap door het roesje
Sowieso Mercedesquote:Op zondag 14 juni 2015 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind die oude Mercedessen zo mooi. Over een weekke in DL ook maar eens rondkijken.
quote:
Same herequote:Op zondag 14 juni 2015 23:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Morgen 7 uur wekker en nog totaal niet moe. Wordt dus weer een zwaar dagje morgen na een korte nacht slaap
Dat soort dingen heb ik niet in huis joh.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Goeie borrel erin en dan toch maar proberen te slapen.
haha thanks. Jij ookquote:Op maandag 15 juni 2015 00:18 schreef Cue_ het volgende:
Hoewel ik je nu een eikel vind, wens ik je toch een prettige nachtrust toe
Kan hij je in ieder geval niet meer steken vannachtquote:Op maandag 15 juni 2015 00:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb volgens mij net een mugje opgesnoven met m'n neus.
Dat scheelt, de zwelling van vorige week is net wegquote:Op maandag 15 juni 2015 00:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan hij je in ieder geval niet meer steken vannacht
Of ze steekt je in je neus en je loopt een week met een opgezwollen aardappel op je gezichtquote:Op maandag 15 juni 2015 00:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat scheelt, de zwelling van vorige week is net weg
Gelukkig is m'n neus niet groter dan andersquote:Op maandag 15 juni 2015 07:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Of ze steekt je in je neus en je loopt een week met een opgezwollen aardappel op je gezicht
Betaald niks doenquote:Op maandag 15 juni 2015 07:46 schreef Q. het volgende:
Ik ga mijn werklaptop uit het raam gooien: wat een ellendig traag kutding. Opstarten duurt makkelijk 20 minuten. En dat moet ik meerdere keren per dag doen.
Die is al zo groot dus?quote:Op maandag 15 juni 2015 07:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig is m'n neus niet groter dan anders
Ik las het andersquote:Op maandag 15 juni 2015 08:49 schreef Q. het volgende:
Moet vandaag de Bankierseed afleggen. Spannend!
*proest*quote:Op maandag 15 juni 2015 08:49 schreef Q. het volgende:
Moet vandaag de Bankierseed afleggen. Spannend!
Wat ik raar vind is dat Q bijna eruit ligt en nu pas die eed hoeft af te leggenquote:Op maandag 15 juni 2015 09:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
*proest*
Is daar een eed voor en moeten er dan niet heel veel bankiers er uit gemikt worden ivm het overtreden daarvan?
Je weet de inhoud van de eed nog niet hequote:Op maandag 15 juni 2015 09:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
*proest*
Is daar een eed voor en moeten er dan niet heel veel bankiers er uit gemikt worden ivm het overtreden daarvan?
Misschien hopen ze dat een paar mensen 'm niet willen afleggen of zich verspreken, zodat ze die er dan op staande voet uit kunnen gooien?quote:Op maandag 15 juni 2015 09:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat ik raar vind is dat Q bijna eruit ligt en nu pas die eed hoeft af te leggen
Dat geldt natuurlijk pas voor alle overtredingen die je begaat na het afleggen van de eed.quote:Op maandag 15 juni 2015 09:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
*proest*
Hierbij verklaar ik de klanten zoveel mogelijk uit te melken, bonussen op te strijken waar mogelijk voor een zo hoog mogelijk bedrag en mireel ethisch handelen compleet naar de achtergrond te laten verdwijnen. Zo ware helpe mij God Almachtig!quote:Op maandag 15 juni 2015 09:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je weet de inhoud van de eed nog niet he
Die is juist nieuw. Na de crisis zal ik maar zeggen.quote:Op maandag 15 juni 2015 09:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
*proest*
Sinds vorige week wordt zoiets ook van ons verwacht.quote:Op maandag 15 juni 2015 09:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die is juist nieuw. Na de crisis zal ik maar zeggen.
En alleen in Nederland. Het land wat nou niet echt de veroorzaker was maar slachtoffer van de VS en Londen.
Maar goed het is een stukje waarbij iedereen die bij een bank werk de eed aflegt dat ze hun beroep eerzaam invulling zullen geven.
Ik denk dat dat niet veel zin heeft bij de gemiddelde werknemer. Die krijgen dat niet en gaan daar niet over.quote:Op maandag 15 juni 2015 09:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hierbij verklaar ik de klanten zoveel mogelijk uit te melken, bonussen op te strijken waar mogelijk voor een zo hoog mogelijk bedrag en mireel ethisch handelen compleet naar de achtergrond te laten verdwijnen. Zo ware helpe mij God Almachtig!
800 miljoen was het toch?quote:Op maandag 15 juni 2015 09:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sinds vorige week wordt zoiets ook van ons verwacht.
De glazenwasser moet de eed ook afleggen van de minister. Hoezo symboolpolitiek?quote:Op maandag 15 juni 2015 09:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet veel zin heeft bij de gemiddelde werknemer. Die krijgen dat niet en gaan daar niet over.
Externe inhuur. De mevrouw van de catering. Iedereen die langer dan 3 maanden werkzaam is voor een bank.quote:Op maandag 15 juni 2015 09:46 schreef Q. het volgende:
[..]
De glazenwasser moet de eed ook afleggen van de minister. Hoezo symboolpolitiek?
Logisch,die ziet waarschijnlijk de meeste onetische dingen gebeuren als hij door de ramen de kantoortjes in kijkt.quote:Op maandag 15 juni 2015 09:46 schreef Q. het volgende:
[..]
De glazenwasser moet de eed ook afleggen van de minister. Hoezo symboolpolitiek?
Die zag het niet zitten, die eed?quote:Op maandag 15 juni 2015 09:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Weet niet wat dat is. Maar we hebben ook een opgestapte directeur.
quote:Op maandag 15 juni 2015 09:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die zag het niet zitten, die eed?
eh nog nooit geloof ikquote:Op maandag 15 juni 2015 10:11 schreef DrMarten het volgende:
Voelt alweer een eeuwigheid geleden dat ik de eed heb afgelegd. Of liever gezegd belofte..
Serieus: Je mag kiezen.quote:Op maandag 15 juni 2015 10:17 schreef MissMSX het volgende:
Als je nou een eed aflegt, maar niet gelovig bent, telt hij dan wel?
#WayOut
Middelvinger mag wel?quote:Op maandag 15 juni 2015 10:20 schreef Cue_ het volgende:
Waar ze wel op letten is dat je met je vingers geen peaceteken maakt
Ik weet dat je mag kiezen, maar ik vind het maar onzin. Weg met al die religieuze onzin in dergelijke zakenquote:Op maandag 15 juni 2015 10:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Serieus: Je mag kiezen.
Niet serieus: Mensen die een eed afleggen omdat het juridisch minder sterk is omdat je het aflegt aan iets wat niet bestaat.Ja, ze zijn er in elk bedrijf die dat weer even moeten benoemen. Hihaho
Ja, da's waar. Geen belofte om eeuwig bij elkaar te blijven. Geloof ikquote:
Niet tot de dood je scheidt?quote:Op maandag 15 juni 2015 10:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, da's waar. Geen belofte om eeuwig bij elkaar te blijven. Geloof ik
Ook dat is voor meerdere manieren vatbaarquote:
Er staat niet bij wie er dood moet gaan natuurlijk.quote:Op maandag 15 juni 2015 10:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ook dat is voor meerdere manieren vatbaar
Was het wel je eigen bruiloft?quote:Op maandag 15 juni 2015 10:28 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb niet gezegd 'tot de dood ons scheidt' bij de bruiloft.
Weet niet. Misschien iets Amerikaansquote:Op maandag 15 juni 2015 10:30 schreef MissMSX het volgende:
Volgens mij is het alleen een belofte over je houden aan de wet. Niks tot de dood je scheidt
Is dat geen kerkelijke belofte?
Ik denk iets van de kerkquote:Op maandag 15 juni 2015 10:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Weet niet. Misschien iets Amerikaans
De mijne ga je niet te zien krijgen hoorquote:Op maandag 15 juni 2015 10:33 schreef KomtTijd... het volgende:
Ja godver. Als dit een trouwfotodeeltopic wordt ga ik echt stoppen met FOK! hoor.
Zeg! Policy! We doen alleen nog maar aardig tegen elkaar.quote:Op maandag 15 juni 2015 10:33 schreef KomtTijd... het volgende:
Ja godver. Als dit een trouwfotodeeltopic wordt ga ik echt stoppen met FOK! hoor.
Ik vond hem wel leukquote:Op maandag 15 juni 2015 10:39 schreef Godtje het volgende:
Over trouwen gesproken! Vanavond naar Jurassic Park!
Ik dacht ook niet aan nadenken tijdens deze film.quote:Op maandag 15 juni 2015 10:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond hem wel leukNiet zo tof als deel 1 natuurlijk, maar toffer dan deel 3. Niet te veel nadenken alleen.
Ho, nu had jij een TR moeten machen!quote:Op maandag 15 juni 2015 10:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeg! Policy! We doen alleen nog maar aardig tegen elkaar.
ALs je het ergens niet mee eens bent ga je naar FB of zet je een TR of je doet gewoon negeren!
Zo verneuk je het topic.
Transformers kom ik niet doorheen, maar ik vond Pacific Rim ook kut en daar was iedereen lyrisch overquote:Op maandag 15 juni 2015 10:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik dacht ook niet aan nadenken tijdens deze film.
Ik weet dat ik regelmatig tegenstander ben van films als de Transformers maar deze lijkt me wel weer tof
Die is ook kut. Fucking springende ruimtevaartuigen. Je kan vliegen. Doe normaal.quote:Op maandag 15 juni 2015 10:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Transformers kom ik niet doorheen, maar ik vond Pacific Rim ook kut en daar was iedereen lyrisch over
Ik dacht dat bruiloften om de single bruidsmeisjes draaiden?quote:Op maandag 15 juni 2015 10:42 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik heb volgende week zaterdag een bruiloft. Heb niet heel veel zin, maar ff flink hard gratis te zuipen zeg ik toch geen nee tegen.
Op de bruiloft van mijn zusje zijn mijn nichtjes van 8 de bruidsmeisjes. Dus ik mag hopen van nietquote:Op maandag 15 juni 2015 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat bruiloften om de single bruidsmeisjes draaiden?
Daar komt KT heen?quote:Op maandag 15 juni 2015 10:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op de bruiloft van mijn zusje zijn mijn nichtjes van 8 de bruidsmeisjes. Dus ik mag hopen van niet.
Ja wilde ik ook maar geen tijd voor denk ikquote:Op maandag 15 juni 2015 10:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde nog naar Mad Max trouwens, die schijnt ook wel goed te zijn.
Dat zou ik heel vreemd vinden. Maar je weet 't maar nooit.quote:
Hij draait om half tien, denk dat ik het er maar eens op waag.quote:Op maandag 15 juni 2015 10:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja wilde ik ook maar geen tijd voor denk ik
Ik vermoed dat die niet in mijn leeftijdscategorie vallen.quote:Op maandag 15 juni 2015 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat bruiloften om de single bruidsmeisjes draaiden?
Cunt.quote:Op maandag 15 juni 2015 10:50 schreef CherryLips het volgende:
O jongens ik zit echt met een stukje kutvertaling waar ik al het hele weekend op zit te broeden
quote:Op maandag 15 juni 2015 10:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeg! Policy! We doen alleen nog maar aardig tegen elkaar.
ALs je het ergens niet mee eens bent ga je naar FB of zet je een TR of je doet gewoon negeren!
Zo verneuk je het topic.
Kunnen we helpen?quote:Op maandag 15 juni 2015 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan een opdrachtgever kwijt ben.
Dat lijkt mij wel er bij horen. Als ze dat niet doen, komt dat wel naar boven in FB en vanaf daar weer in het bijbehorende topic achter de schermen.quote:Op maandag 15 juni 2015 11:53 schreef Juup© het volgende:
Ik ben overigens benieuwd of er door de modjes actiever op TR's gereageerd gaat worden met die zogenaamde "nieuwe" policy.
Dat heb ik ook weleens, dan heeft een studiegenoot van me gereageerd op de status van een Fokker.quote:Op maandag 15 juni 2015 12:03 schreef Q. het volgende:
Ik zag trouwens vorige week een collega van mij reageren op een FB status van Ang3l. Is blijkbaar een bekende van hem.
Nou ja ik bedoel, Angel zegt heel blij hallo en begint meteen iemand over die homo. En toen deed ik het ook bij jou. Ik dacht bij mezelf, dat is toch niet normaal?quote:
De vorige keer dat er zo'n gezeur was over de policy, had ik niet de indruk dat er op lange termijn veel veranderde.quote:Op maandag 15 juni 2015 12:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel er bij horen. Als ze dat niet doen, komt dat wel naar boven in FB en vanaf daar weer in het bijbehorende topic achter de schermen.
FOK!kers zijn net echte mensen.quote:Op maandag 15 juni 2015 12:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik ook weleens, dan heeft een studiegenoot van me gereageerd op de status van een Fokker.
Ik wilde die werelden gescheiden houden
Is wel de bedoeling, ja.quote:Op maandag 15 juni 2015 11:53 schreef Juup© het volgende:
Ik ben overigens benieuwd of er door de modjes actiever op TR's gereageerd gaat worden met die zogenaamde "nieuwe" policy.
Wisselende contacten?quote:Op maandag 15 juni 2015 12:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met contacten in de echte wereld enzo*jaloers*
no prob dear!quote:Op maandag 15 juni 2015 12:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja ik bedoel, Angel zegt heel blij hallo en begint meteen iemand over die homo. En toen deed ik het ook bij jou. Ik dacht bij mezelf, dat is toch niet normaal?
Wie?quote:Op maandag 15 juni 2015 12:03 schreef Q. het volgende:
Ik zag trouwens vorige week een collega van mij reageren op een FB status van Ang3l. Is blijkbaar een bekende van hem.
Ik wurm me overall tussenquote:Op maandag 15 juni 2015 11:32 schreef KomtTijd... het volgende:
Komt er weer zo'n homo tussendoor hoor.
Ja die ja. Die ken ik wel.quote:
Met gierende banden zeker.quote:Op maandag 15 juni 2015 14:26 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben van het weekend nog twee keer in Eindhoven geweest!
En toen reed de trein weer verder.
Het zag er mooi zonnig uit.quote:Op maandag 15 juni 2015 14:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met gierende banden zeker.
Ik ben volgens mij één keer in Eindhoven geweest dus ik zeg ook maar wat hoor.
Ja, t was lekker weerquote:
Nog meer truequote:
alles oke verlopen?quote:Op maandag 15 juni 2015 16:43 schreef Belsezar het volgende:
Zo, dagje ziekenhuis ook weer gehad. Over een halfuurtje de keuken in
2 poliepen verwijderd en er was een derde maar daar konden ze niet bij dus daar zal ze nog terug voor moeten. Zo maar even haar lievelingskostje makenquote:
Da's klotequote:Op maandag 15 juni 2015 17:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
2 poliepen verwijderd en er was een derde maar daar konden ze niet bij dus daar zal ze nog terug voor moeten. Zo maar even haar lievelingskostje maken
Omelet met champignons, ui, tijm, knoflook en stukjes ham.quote:Op maandag 15 juni 2015 17:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's klote
Wat is haar lievelingskostje?
Ja eerst de 29ste een gesprek want de arts had het over een andere optie naast het uithongeren wat ze moest doen afgelopen weekend. Eerst maar eens zien wat uit dat gesprek komt.quote:
quote:Op maandag 15 juni 2015 18:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Omelet met champignons, ui, tijm, knoflook en stukjes ham.
Jaja, de foto is wederom niet echt vleiend
Lijkt mij lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het ookquote:
quote:Op maandag 15 juni 2015 18:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Omelet met champignons, ui, tijm, knoflook en stukjes ham.
Jaja, de foto is wederom niet echt vleiend
Ziet er prima uit. Ik hoop dat ze er van heeft genotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Yep, ze vond het heerlijk, nu in bed lekker tv kijken.quote:Op maandag 15 juni 2015 18:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ziet er prima uit. Ik hoop dat ze er van heeft genoten
Als het jou lukt om mij een DM te sturen, graagquote:Op maandag 15 juni 2015 18:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Is het ookAls je het recept wilt moet je het maar zeggen, dan DM ik het je wel.
Veel eten dan.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:02 schreef KomtTijd... het volgende:
Kak, vriezer heeft open gestaan. Alles ontdooid.
Tweelingzielquote:Op maandag 15 juni 2015 20:02 schreef KomtTijd... het volgende:
Kak, vriezer heeft open gestaan. Alles ontdooid.
Ze boft maar met zo'n zoonquote:Op maandag 15 juni 2015 18:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Yep, ze vond het heerlijk, nu in bed lekker tv kijken.
Zo nog even wat lekkere snacks voor haar halen als ze straks trek krijgt
Lang weg geweest of loop ik je toevallig steeds mis?quote:
Tijdje weg geweestquote:Op maandag 15 juni 2015 20:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lang weg geweest of loop ik je toevallig steeds mis?
quote:Op maandag 15 juni 2015 20:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als het jou lukt om mij een DM te sturen, graag
Wanneer gaan jullie trouwen en baby's maken?quote:
Waarheen?quote:
Andere SC's. En daarna tijdje gewoon geen fok, maar nu weer terug. Soort vanquote:
Hoe bedoel je dit?quote:Op maandag 15 juni 2015 20:28 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Andere SC's. En daarna tijdje gewoon geen fok, maar nu weer terug. Soort van
Laatste loodjes van dit schooljaar, veel dingen afronden. Dus ik zal niet constant op Fok te vinden zijnquote:
Ah, beetje half om halfquote:Op maandag 15 juni 2015 20:31 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Laatste loodjes van dit schooljaar, veel dingen afronden. Dus ik zal niet constant op Fok te vinden zijn
Ergens rond 10 juliquote:Op maandag 15 juni 2015 20:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah, beetje half om half
Wanneer is school afgelopen?
Die van ons staat in een berghok gelukkig.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar een weekendje weg.
Ik heb een houten vloer.
Ik ken de pijn.
Nog zo langquote:
Waaronder een weekendje Zeelandquote:Op maandag 15 juni 2015 20:38 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja helaas wel
Maar daarna ook genoeg leuke dingen gepland
quote:
Oh ja, jij bent die lastige, stond er niet bij stilquote:Op maandag 15 juni 2015 20:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als het jou lukt om mij een DM te sturen, graag
Ja, incrowdquote:
Je moeder verwennen mag best af en toequote:
Soppig rottend vleesquote:Op maandag 15 juni 2015 20:35 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die van ons staat in een berghok gelukkig.
Ik heb al drie jaar wat gepland staan met Samzz...quote:Op maandag 15 juni 2015 20:52 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ahhhh
Nee, dat staat al heel lang met Samzz gepland
De miss weet er alles vanquote:Op maandag 15 juni 2015 20:52 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ahhhh
Nee, dat staat al heel lang met Samzz gepland
Zeker in zulke gevallenquote:Op maandag 15 juni 2015 20:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je moeder verwennen mag best af en toe
Dat bedoel ikquote:Op maandag 15 juni 2015 20:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb al drie jaar wat gepland staan met Samzz...
Dat was ook mijn doel jaquote:
Als 1 van je ouders overlijd word je stukken zuiniger op de nog levendequote:Op maandag 15 juni 2015 20:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zeker in zulke gevallen
Maar volgens mij draag jij je moeder sowieso wel op handen
Hmmmm, zo had ik er nog nooit naar gekeken. Mooi welquote:Op maandag 15 juni 2015 21:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als 1 van je ouders overlijd word je stukken zuiniger op de nog levende
Oh dan plan ik die strandwandeling vast voor 2020, is dat goed?quote:
Joahquote:Op maandag 15 juni 2015 21:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh dan plan ik die strandwandeling vast voor 2020, is dat goed?
2015quote:
Thanksquote:Op maandag 15 juni 2015 21:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hmmmm, zo had ik er nog nooit naar gekeken. Mooi wel
quote:Op maandag 15 juni 2015 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
2015. Aeque ook
. En de Miss ook
. Potverdrie.
Helemaal beter dus weerquote:Op maandag 15 juni 2015 21:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Thanks
Ik vraag net of ze nog iets wilt eten, ze had de koekjes zelf al gevonden
Ja mevrouw Samzzquote:Op maandag 15 juni 2015 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
2015. Aeque ook
. En de Miss ook
. Potverdrie.
Iedereen weggejaagd met dat strenge gedoequote:
Ja potverdriedubbeltjesquote:Op maandag 15 juni 2015 22:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Iedereen weggejaagd met dat strenge gedoe
Wij zijn er nogquote:
quote:
* Belsezar pakt cameraquote:
quote:
DM dus maar weerquote:
quote:
Niettesquote:Op maandag 15 juni 2015 22:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Iedereen weggejaagd met dat strenge gedoe
Hoe is het met hondje?quote:Op maandag 15 juni 2015 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niettes. Ik moest afsluiten en met 't hondje wandelen/fietsen
.
Ik ga pas vanavond kijken, maar weet precies waar je het over hebt. Leve de boeken. Dan maak je je daar ook ineens een stuk minder druk om. Daar eindigt het hetzelfde hoor, ik zit niet te spoilenquote:
Maar we zitten nu weer op hetzelfde niveau omdat de boeken nu ook op zijn.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 07:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ga pas vanavond kijken, maar weet precies waar je het over hebt. Leve de boeken. Dan maak je je daar ook ineens een stuk minder druk om. Daar eindigt het hetzelfde hoor, ik zit niet te spoilen
Er zijn genoeg plausibele theorieën die dit nog een happy vervolg kunnen geven in seizoen 6.quote:
Nog wel, boek 6 komt voor serie 6 uit, zegt GRRMquote:Op dinsdag 16 juni 2015 08:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar we zitten nu weer op hetzelfde niveau omdat de boeken nu ook op zijn.
Dat is DE theorie.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 08:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Er zijn genoeg plausibele theorieën die dit nog een happy vervolg kunnen geven in seizoen 6.Waaronder eentje waarbij onze eigen Carice de hoofdrol speelt.
Bier!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 08:34 schreef stbabylon het volgende:
Woei, bezig om een biergenootschap op te richten
Aanrader?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 08:15 schreef Godtje het volgende:
Gisteren naar Jurrasic world geweest. Zag er goed uit!
Ik zeg het net in het JW topic. Vette film. Geen instant classic als deel 1 en ik ben al bang vvoor de uitmelkerij met een deel 2 en 3. Maar zeker vette film met goeie effects.quote:
Wij gaan 4x per jaar samenkomen, dus valt mee.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 08:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Bier!![]()
Ik probeer het tegenwoordig zo min mogelijk te drinken.![]()
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 08:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Bier!![]()
Ik probeer het tegenwoordig zo min mogelijk te drinken.![]()
Ik ga dood. Over 50 jaar.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 09:02 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]! Beterschap! Weten ze al wat het is?
iPhone.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 08:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb over m'n telefoon gedroomdIk zag een ufo maar m'n telefoon vertikte het om er foto's van te maken, alsof ie bij de aliens hoorde, dus liet ik hem van het balkon stuiteren omdat ik dat gekloot van hem zat was. Maar op de cover na was ie nog heel en begon ie per sms antwoorden te geven op m'n vragen.
Kutding.
Misschien toch maar gaan kijken danquote:Op dinsdag 16 juni 2015 08:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zeg het net in het JW topic. Vette film. Geen instant classic als deel 1 en ik ben al bang vvoor de uitmelkerij met een deel 2 en 3. Maar zeker vette film met goeie effects.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |