quote:Op maandag 15 juni 2015 18:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Omelet met champignons, ui, tijm, knoflook en stukjes ham.
Jaja, de foto is wederom niet echt vleiend
Ziet er prima uit. Ik hoop dat ze er van heeft genotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Yep, ze vond het heerlijk, nu in bed lekker tv kijken.quote:Op maandag 15 juni 2015 18:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ziet er prima uit. Ik hoop dat ze er van heeft genoten
Als het jou lukt om mij een DM te sturen, graagquote:Op maandag 15 juni 2015 18:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Is het ookAls je het recept wilt moet je het maar zeggen, dan DM ik het je wel.
Veel eten dan.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:02 schreef KomtTijd... het volgende:
Kak, vriezer heeft open gestaan. Alles ontdooid.
Tweelingzielquote:Op maandag 15 juni 2015 20:02 schreef KomtTijd... het volgende:
Kak, vriezer heeft open gestaan. Alles ontdooid.
Ze boft maar met zo'n zoonquote:Op maandag 15 juni 2015 18:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Yep, ze vond het heerlijk, nu in bed lekker tv kijken.
Zo nog even wat lekkere snacks voor haar halen als ze straks trek krijgt
Lang weg geweest of loop ik je toevallig steeds mis?quote:
Tijdje weg geweestquote:Op maandag 15 juni 2015 20:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lang weg geweest of loop ik je toevallig steeds mis?
quote:Op maandag 15 juni 2015 20:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als het jou lukt om mij een DM te sturen, graag
Wanneer gaan jullie trouwen en baby's maken?quote:
Waarheen?quote:
Andere SC's. En daarna tijdje gewoon geen fok, maar nu weer terug. Soort vanquote:
Hoe bedoel je dit?quote:Op maandag 15 juni 2015 20:28 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Andere SC's. En daarna tijdje gewoon geen fok, maar nu weer terug. Soort van
Laatste loodjes van dit schooljaar, veel dingen afronden. Dus ik zal niet constant op Fok te vinden zijnquote:
Ah, beetje half om halfquote:Op maandag 15 juni 2015 20:31 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Laatste loodjes van dit schooljaar, veel dingen afronden. Dus ik zal niet constant op Fok te vinden zijn
Ergens rond 10 juliquote:Op maandag 15 juni 2015 20:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah, beetje half om half
Wanneer is school afgelopen?
Die van ons staat in een berghok gelukkig.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar een weekendje weg.
Ik heb een houten vloer.
Ik ken de pijn.
Nog zo langquote:
Waaronder een weekendje Zeelandquote:Op maandag 15 juni 2015 20:38 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja helaas wel
Maar daarna ook genoeg leuke dingen gepland
quote:
Oh ja, jij bent die lastige, stond er niet bij stilquote:Op maandag 15 juni 2015 20:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als het jou lukt om mij een DM te sturen, graag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |