Dat was ook mijn doel jaquote:
Als 1 van je ouders overlijd word je stukken zuiniger op de nog levendequote:Op maandag 15 juni 2015 20:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zeker in zulke gevallen
Maar volgens mij draag jij je moeder sowieso wel op handen
Hmmmm, zo had ik er nog nooit naar gekeken. Mooi welquote:Op maandag 15 juni 2015 21:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als 1 van je ouders overlijd word je stukken zuiniger op de nog levende
Oh dan plan ik die strandwandeling vast voor 2020, is dat goed?quote:
Joahquote:Op maandag 15 juni 2015 21:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh dan plan ik die strandwandeling vast voor 2020, is dat goed?
2015quote:
Thanksquote:Op maandag 15 juni 2015 21:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hmmmm, zo had ik er nog nooit naar gekeken. Mooi wel
quote:Op maandag 15 juni 2015 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
2015. Aeque ook
. En de Miss ook
. Potverdrie.
Helemaal beter dus weerquote:Op maandag 15 juni 2015 21:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Thanks
Ik vraag net of ze nog iets wilt eten, ze had de koekjes zelf al gevonden
Ja mevrouw Samzzquote:Op maandag 15 juni 2015 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
2015. Aeque ook
. En de Miss ook
. Potverdrie.
Iedereen weggejaagd met dat strenge gedoequote:
Ja potverdriedubbeltjesquote:Op maandag 15 juni 2015 22:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Iedereen weggejaagd met dat strenge gedoe
Wij zijn er nogquote:
quote:
* Belsezar pakt cameraquote:
quote:
DM dus maar weerquote:
quote:
Niettesquote:Op maandag 15 juni 2015 22:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Iedereen weggejaagd met dat strenge gedoe
Hoe is het met hondje?quote:Op maandag 15 juni 2015 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niettes. Ik moest afsluiten en met 't hondje wandelen/fietsen
.
Ik ga pas vanavond kijken, maar weet precies waar je het over hebt. Leve de boeken. Dan maak je je daar ook ineens een stuk minder druk om. Daar eindigt het hetzelfde hoor, ik zit niet te spoilenquote:
Maar we zitten nu weer op hetzelfde niveau omdat de boeken nu ook op zijn.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 07:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ga pas vanavond kijken, maar weet precies waar je het over hebt. Leve de boeken. Dan maak je je daar ook ineens een stuk minder druk om. Daar eindigt het hetzelfde hoor, ik zit niet te spoilen
Er zijn genoeg plausibele theorieën die dit nog een happy vervolg kunnen geven in seizoen 6.quote:
Nog wel, boek 6 komt voor serie 6 uit, zegt GRRMquote:Op dinsdag 16 juni 2015 08:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar we zitten nu weer op hetzelfde niveau omdat de boeken nu ook op zijn.
Dat is DE theorie.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 08:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Er zijn genoeg plausibele theorieën die dit nog een happy vervolg kunnen geven in seizoen 6.Waaronder eentje waarbij onze eigen Carice de hoofdrol speelt.
Bier!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 08:34 schreef stbabylon het volgende:
Woei, bezig om een biergenootschap op te richten
Aanrader?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 08:15 schreef Godtje het volgende:
Gisteren naar Jurrasic world geweest. Zag er goed uit!
Ik zeg het net in het JW topic. Vette film. Geen instant classic als deel 1 en ik ben al bang vvoor de uitmelkerij met een deel 2 en 3. Maar zeker vette film met goeie effects.quote:
Wij gaan 4x per jaar samenkomen, dus valt mee.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 08:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Bier!![]()
Ik probeer het tegenwoordig zo min mogelijk te drinken.![]()
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 08:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Bier!![]()
Ik probeer het tegenwoordig zo min mogelijk te drinken.![]()
Ik ga dood. Over 50 jaar.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 09:02 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]! Beterschap! Weten ze al wat het is?
iPhone.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 08:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb over m'n telefoon gedroomdIk zag een ufo maar m'n telefoon vertikte het om er foto's van te maken, alsof ie bij de aliens hoorde, dus liet ik hem van het balkon stuiteren omdat ik dat gekloot van hem zat was. Maar op de cover na was ie nog heel en begon ie per sms antwoorden te geven op m'n vragen.
Kutding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |