Vrouwenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:31 schreef Cue_ het volgende:
Heb je wel een reden om op te ruimen![]()
Heb alleen wel een uur nodig voordat ik uberhaupt toonbaar ben
En te stofzuigen, afwassen, keuken schoonmaken, was opruimen, afstoffen.......:')quote:
Valt wel mee, tochquote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:31 schreef Cue_ het volgende:
Heb je wel een reden om op te ruimen![]()
Heb alleen wel een uur nodig voordat ik uberhaupt toonbaar ben
Ik hoor t al, geen aardbeien voor mijquote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En te stofzuigen, afwassen, keuken schoonmaken, was opruimen, afstoffen.......:')
Half Ur incl douchen moet te doen zijn ja.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom. Klein kwartiertje, klaar.
Oh, inclusief douchen duurt 't inderdaad wat langer. Als ik m'n haar nog moet föhnen nog langerquote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Half Ur incl douchen moet te doen zijn ja.
Maarja hij heeft twee uur nodig om t schoon te maken daar
Ik maak schoon tijdens het douchen. Of bedoel je niet de badkamer schoonmakane?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Half Ur incl douchen moet te doen zijn ja.
Optimistquote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ow crap, die moet ook nogquote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik maak schoon tijdens het douchen. Of bedoel je niet de badkamer schoonmakane?
Haha ik moet mezelf schoonmaken en hij z'n hele huis.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik maak schoon tijdens het douchen. Of bedoel je niet de badkamer schoonmakane?
Stel je niet aan, kan t gewoon in een hoek of slaapkamer gooien. En y hoeft enkel voor t oog goed te zijnquote:
Ik breng ze wel langsquote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Stel je niet aan, kan t gewoon in een hoek of slaapkamer gooien. En y hoeft enkel voor t oog goed te zijn
Dat kloptquote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het is bij jou vast niet zo erg als bij mij
Gadverquote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:53 schreef DrMarten het volgende:
Net wel een gore maaltijd op. Had nog zo'n pakje van die instant pasta, water erbij, 5 min koken en klaar... Niet te hachelen die troep. Kan me niet meer voorstellen dat ik dat in mijn studententijd regelmatig at
https://www.facebook.com/avondwinkel.enschede/aboutquote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:55 schreef Cue_ het volgende:
Hou je mond eens dicht![]()
Komkommer is t laatste wat ik in huis heb
Kost teveel gedoe om me ook nog half fatsoenlijk de deur uit te komenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/avondwinkel.enschede/about
Of de texaco, maar die is verder weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |