Same herequote:Op zondag 14 juni 2015 23:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Morgen 7 uur wekker en nog totaal niet moe. Wordt dus weer een zwaar dagje morgen na een korte nacht slaap
Dat soort dingen heb ik niet in huis joh.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Goeie borrel erin en dan toch maar proberen te slapen.
haha thanks. Jij ookquote:Op maandag 15 juni 2015 00:18 schreef Cue_ het volgende:
Hoewel ik je nu een eikel vind, wens ik je toch een prettige nachtrust toe
Kan hij je in ieder geval niet meer steken vannachtquote:Op maandag 15 juni 2015 00:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb volgens mij net een mugje opgesnoven met m'n neus.
Dat scheelt, de zwelling van vorige week is net wegquote:Op maandag 15 juni 2015 00:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan hij je in ieder geval niet meer steken vannacht
Of ze steekt je in je neus en je loopt een week met een opgezwollen aardappel op je gezichtquote:Op maandag 15 juni 2015 00:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat scheelt, de zwelling van vorige week is net weg
Gelukkig is m'n neus niet groter dan andersquote:Op maandag 15 juni 2015 07:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Of ze steekt je in je neus en je loopt een week met een opgezwollen aardappel op je gezicht
Betaald niks doenquote:Op maandag 15 juni 2015 07:46 schreef Q. het volgende:
Ik ga mijn werklaptop uit het raam gooien: wat een ellendig traag kutding. Opstarten duurt makkelijk 20 minuten. En dat moet ik meerdere keren per dag doen.
Die is al zo groot dus?quote:Op maandag 15 juni 2015 07:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig is m'n neus niet groter dan anders
Ik las het andersquote:Op maandag 15 juni 2015 08:49 schreef Q. het volgende:
Moet vandaag de Bankierseed afleggen. Spannend!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |