Ik denk dat dat niet veel zin heeft bij de gemiddelde werknemer. Die krijgen dat niet en gaan daar niet over.quote:Op maandag 15 juni 2015 09:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hierbij verklaar ik de klanten zoveel mogelijk uit te melken, bonussen op te strijken waar mogelijk voor een zo hoog mogelijk bedrag en mireel ethisch handelen compleet naar de achtergrond te laten verdwijnen. Zo ware helpe mij God Almachtig!
800 miljoen was het toch?quote:Op maandag 15 juni 2015 09:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sinds vorige week wordt zoiets ook van ons verwacht.
De glazenwasser moet de eed ook afleggen van de minister. Hoezo symboolpolitiek?quote:Op maandag 15 juni 2015 09:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet veel zin heeft bij de gemiddelde werknemer. Die krijgen dat niet en gaan daar niet over.
Externe inhuur. De mevrouw van de catering. Iedereen die langer dan 3 maanden werkzaam is voor een bank.quote:Op maandag 15 juni 2015 09:46 schreef Q. het volgende:
[..]
De glazenwasser moet de eed ook afleggen van de minister. Hoezo symboolpolitiek?
Logisch,die ziet waarschijnlijk de meeste onetische dingen gebeuren als hij door de ramen de kantoortjes in kijkt.quote:Op maandag 15 juni 2015 09:46 schreef Q. het volgende:
[..]
De glazenwasser moet de eed ook afleggen van de minister. Hoezo symboolpolitiek?
Die zag het niet zitten, die eed?quote:Op maandag 15 juni 2015 09:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Weet niet wat dat is. Maar we hebben ook een opgestapte directeur.
quote:Op maandag 15 juni 2015 09:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die zag het niet zitten, die eed?
eh nog nooit geloof ikquote:Op maandag 15 juni 2015 10:11 schreef DrMarten het volgende:
Voelt alweer een eeuwigheid geleden dat ik de eed heb afgelegd. Of liever gezegd belofte..
Serieus: Je mag kiezen.quote:Op maandag 15 juni 2015 10:17 schreef MissMSX het volgende:
Als je nou een eed aflegt, maar niet gelovig bent, telt hij dan wel?
#WayOut
Middelvinger mag wel?quote:Op maandag 15 juni 2015 10:20 schreef Cue_ het volgende:
Waar ze wel op letten is dat je met je vingers geen peaceteken maakt
Ik weet dat je mag kiezen, maar ik vind het maar onzin. Weg met al die religieuze onzin in dergelijke zakenquote:Op maandag 15 juni 2015 10:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Serieus: Je mag kiezen.
Niet serieus: Mensen die een eed afleggen omdat het juridisch minder sterk is omdat je het aflegt aan iets wat niet bestaat.Ja, ze zijn er in elk bedrijf die dat weer even moeten benoemen. Hihaho
Ja, da's waar. Geen belofte om eeuwig bij elkaar te blijven. Geloof ikquote:
Niet tot de dood je scheidt?quote:Op maandag 15 juni 2015 10:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, da's waar. Geen belofte om eeuwig bij elkaar te blijven. Geloof ik
Ook dat is voor meerdere manieren vatbaarquote:
Er staat niet bij wie er dood moet gaan natuurlijk.quote:Op maandag 15 juni 2015 10:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ook dat is voor meerdere manieren vatbaar
Was het wel je eigen bruiloft?quote:Op maandag 15 juni 2015 10:28 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb niet gezegd 'tot de dood ons scheidt' bij de bruiloft.
Weet niet. Misschien iets Amerikaansquote:Op maandag 15 juni 2015 10:30 schreef MissMSX het volgende:
Volgens mij is het alleen een belofte over je houden aan de wet. Niks tot de dood je scheidt
Is dat geen kerkelijke belofte?
Ik denk iets van de kerkquote:Op maandag 15 juni 2015 10:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Weet niet. Misschien iets Amerikaans
De mijne ga je niet te zien krijgen hoorquote:Op maandag 15 juni 2015 10:33 schreef KomtTijd... het volgende:
Ja godver. Als dit een trouwfotodeeltopic wordt ga ik echt stoppen met FOK! hoor.
Zeg! Policy! We doen alleen nog maar aardig tegen elkaar.quote:Op maandag 15 juni 2015 10:33 schreef KomtTijd... het volgende:
Ja godver. Als dit een trouwfotodeeltopic wordt ga ik echt stoppen met FOK! hoor.
Ik vond hem wel leukquote:Op maandag 15 juni 2015 10:39 schreef Godtje het volgende:
Over trouwen gesproken! Vanavond naar Jurassic Park!
Ik dacht ook niet aan nadenken tijdens deze film.quote:Op maandag 15 juni 2015 10:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond hem wel leukNiet zo tof als deel 1 natuurlijk, maar toffer dan deel 3. Niet te veel nadenken alleen.
Ho, nu had jij een TR moeten machen!quote:Op maandag 15 juni 2015 10:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeg! Policy! We doen alleen nog maar aardig tegen elkaar.
ALs je het ergens niet mee eens bent ga je naar FB of zet je een TR of je doet gewoon negeren!
Zo verneuk je het topic.
Transformers kom ik niet doorheen, maar ik vond Pacific Rim ook kut en daar was iedereen lyrisch overquote:Op maandag 15 juni 2015 10:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik dacht ook niet aan nadenken tijdens deze film.
Ik weet dat ik regelmatig tegenstander ben van films als de Transformers maar deze lijkt me wel weer tof
Die is ook kut. Fucking springende ruimtevaartuigen. Je kan vliegen. Doe normaal.quote:Op maandag 15 juni 2015 10:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Transformers kom ik niet doorheen, maar ik vond Pacific Rim ook kut en daar was iedereen lyrisch over
Ik dacht dat bruiloften om de single bruidsmeisjes draaiden?quote:Op maandag 15 juni 2015 10:42 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik heb volgende week zaterdag een bruiloft. Heb niet heel veel zin, maar ff flink hard gratis te zuipen zeg ik toch geen nee tegen.
Op de bruiloft van mijn zusje zijn mijn nichtjes van 8 de bruidsmeisjes. Dus ik mag hopen van nietquote:Op maandag 15 juni 2015 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat bruiloften om de single bruidsmeisjes draaiden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |