Daar komt KT heen?quote:Op maandag 15 juni 2015 10:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op de bruiloft van mijn zusje zijn mijn nichtjes van 8 de bruidsmeisjes. Dus ik mag hopen van niet.
Ja wilde ik ook maar geen tijd voor denk ikquote:Op maandag 15 juni 2015 10:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde nog naar Mad Max trouwens, die schijnt ook wel goed te zijn.
Dat zou ik heel vreemd vinden. Maar je weet 't maar nooit.quote:
Hij draait om half tien, denk dat ik het er maar eens op waag.quote:Op maandag 15 juni 2015 10:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja wilde ik ook maar geen tijd voor denk ik
Ik vermoed dat die niet in mijn leeftijdscategorie vallen.quote:Op maandag 15 juni 2015 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat bruiloften om de single bruidsmeisjes draaiden?
Cunt.quote:Op maandag 15 juni 2015 10:50 schreef CherryLips het volgende:
O jongens ik zit echt met een stukje kutvertaling waar ik al het hele weekend op zit te broeden
quote:Op maandag 15 juni 2015 10:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeg! Policy! We doen alleen nog maar aardig tegen elkaar.
ALs je het ergens niet mee eens bent ga je naar FB of zet je een TR of je doet gewoon negeren!
Zo verneuk je het topic.
Kunnen we helpen?quote:Op maandag 15 juni 2015 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan een opdrachtgever kwijt ben.
Dat lijkt mij wel er bij horen. Als ze dat niet doen, komt dat wel naar boven in FB en vanaf daar weer in het bijbehorende topic achter de schermen.quote:Op maandag 15 juni 2015 11:53 schreef Juup© het volgende:
Ik ben overigens benieuwd of er door de modjes actiever op TR's gereageerd gaat worden met die zogenaamde "nieuwe" policy.
Dat heb ik ook weleens, dan heeft een studiegenoot van me gereageerd op de status van een Fokker.quote:Op maandag 15 juni 2015 12:03 schreef Q. het volgende:
Ik zag trouwens vorige week een collega van mij reageren op een FB status van Ang3l. Is blijkbaar een bekende van hem.
Nou ja ik bedoel, Angel zegt heel blij hallo en begint meteen iemand over die homo. En toen deed ik het ook bij jou. Ik dacht bij mezelf, dat is toch niet normaal?quote:
De vorige keer dat er zo'n gezeur was over de policy, had ik niet de indruk dat er op lange termijn veel veranderde.quote:Op maandag 15 juni 2015 12:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel er bij horen. Als ze dat niet doen, komt dat wel naar boven in FB en vanaf daar weer in het bijbehorende topic achter de schermen.
FOK!kers zijn net echte mensen.quote:Op maandag 15 juni 2015 12:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik ook weleens, dan heeft een studiegenoot van me gereageerd op de status van een Fokker.
Ik wilde die werelden gescheiden houden
Is wel de bedoeling, ja.quote:Op maandag 15 juni 2015 11:53 schreef Juup© het volgende:
Ik ben overigens benieuwd of er door de modjes actiever op TR's gereageerd gaat worden met die zogenaamde "nieuwe" policy.
Wisselende contacten?quote:Op maandag 15 juni 2015 12:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met contacten in de echte wereld enzo*jaloers*
no prob dear!quote:Op maandag 15 juni 2015 12:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja ik bedoel, Angel zegt heel blij hallo en begint meteen iemand over die homo. En toen deed ik het ook bij jou. Ik dacht bij mezelf, dat is toch niet normaal?
Wie?quote:Op maandag 15 juni 2015 12:03 schreef Q. het volgende:
Ik zag trouwens vorige week een collega van mij reageren op een FB status van Ang3l. Is blijkbaar een bekende van hem.
Ik wurm me overall tussenquote:Op maandag 15 juni 2015 11:32 schreef KomtTijd... het volgende:
Komt er weer zo'n homo tussendoor hoor.
Ja die ja. Die ken ik wel.quote:
Met gierende banden zeker.quote:Op maandag 15 juni 2015 14:26 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben van het weekend nog twee keer in Eindhoven geweest!
En toen reed de trein weer verder.
Het zag er mooi zonnig uit.quote:Op maandag 15 juni 2015 14:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met gierende banden zeker.
Ik ben volgens mij één keer in Eindhoven geweest dus ik zeg ook maar wat hoor.
Ja, t was lekker weerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |