abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153522638
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 15:50 schreef dop het volgende:

[..]

en in dit vlakke land kennen we geen lange klimmen
Zo klopt 'ie. Alleen in Limburg hebben we klimmetjes. Klimmen hebben we nergens.
Posbank en Utrechtse Heuvelrug valt in Spanje en Frankrijk gewoon nog in de categorie vlak.
  zondag 14 juni 2015 @ 16:47:30 #104
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_153522895
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 16:32 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Over de tussenliggende types vezels durf ik geen uitspraak te doen (die waren nog onvoldoende onderzocht op het moment dat ik een fysiologieboek las) maar de twee extreme types kunnen niet veranderen. Dat wordt bepaald door de motorneuronen die aan deze spiervezels zijn verbonden. Ze hebben experimenteel bewezen dat als je het andere type motorneuron verbindt aan het ene type vezel dat in dat geval het ene type vezel het andere type vezel wordt. Dat kan je dus niet sturen. Je kan er enkel voor zorgen dat die vezels die je hebt hypertrofiëren (in volume toenemen). Het ligt dus grotendeels vast bij je geboorte of dat je talent hebt voor duursport, sprinten of dat je daar ergens tussen in zit.
Ja volgens mij is dat idd zo. Dit bepaalt op de fiets of je goed kan sprinten, of goed een 1500m aankan, dan kan je ook goed bergop sprinten ws. en ben je goed in criteriums. Of je bent een tijdrijder als je veel massa hebt of een klimmer als je weing massa hebt. Je kan je zwakkere plek wel trainen en verbeteren maar je zal als non sprinter nooit zo rap worden als iemand die daar wel aanleg voor heeft.
pi_153524453
godsklere godverdomme...gister heen naar dordrecht ging prima....vandaag (brak) terug gefietst, maar na 50km toch weer beetje last van die knie. Op de heenweg niet. Misschien toch weer iets zwaarder getrapt vandaag :{

Ik ben een beetje bang voor die 155 naar Texel vrijdag :'(
People assume too much.
pi_153524881
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 16:06 schreef KolonelBroodje het volgende:
2 dagen terug voor het eerst een rondje weer op de racefiets gedaan. Net iets meer dan 30km. Mijn conditie ben ik erg kwijt geraakt, na 25km had ik er voor mijn gevoel wel 200 opzitten. Sporten moet ik nu nog een tijd met een Brace die ervoor zorgt dat de knieschijf niet ineens weer weg kan schieten.

Het is nu de bedoeling dat de beenspieren weer groter/sterker worden. De afgelopen 6 weken zijn mijn benen een stuk dunner geworden en ze stelden al niet zoveel voor :P

Qua fietsen heb ik voor dit jaar niet echt doelen meer. Gewoon een beetje fietsen en de condite langzaam terug krijgen. Met hardlopen heb ik nog wel een doel en dat is de 10×10km estafette van de run van Winschoten. Ik doe met een groepje mee waar de snelheid niet zoveel uit maakt, dus ben benieuwd of ik überhaupt dan al weer de 10km aan kan.
Mooi dat je weer kunt fietsen toch!

Lekker rustig opbouwen, jezelf en je lichaam de tijd geven. Voor je het weet heb je een terugval omdat je te hard wil.
pi_153524923
Vandaag niet des Patroons getraind ;(

130 km flink door lopen trappen en elkaar behoorlijk kapot gereden :')
Had ook te weinig eten bij me, dus was een beetje leeg op het laatst. Maar dat was iedereen :P
pi_153526356
Ik heb ook een vraag over de manier van trainen. Op dit moment fiets ik bij mijn toer vereniging in een groep die zo gelijkmatig mogelijk wil fietsen en dan met een zo hoog mogelijk gemiddelde. Dus als het ware als 1 grote ploegentijdrit. Dit gaat me vrij makkelijk af op dit moment maar de afwisseling ontbreekt. Nu kan ik wel een groep hoger gaan maar daar is het veel onregelmatiger en zijn de pieken hoger. Gemiddeld over 70 km zullen wel ongeveer even hard gaan. Maar zoals gezegd met meer pieken en dalen. Dus eigenlijk is het mijn doel om daar bij aan te sluiten. Wat is nu wijsheid om daar zelf voor te trainen? Wat intervallen te doen bijvoorbeeld? Of gewoon mee gaan en wel zien waar het schip strand?
pi_153526444
Hoe vaak fiets je met hen mee en hoeveel train je alleen?
pi_153526513
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 18:58 schreef Wombcat het volgende:
Hoe vaak fiets je met hen mee en hoeveel train je alleen?
Ik fiets 2x per week met hun mee en gemiddeld 1x alleen of in een ander groepje op zaterdag (waar ook wat mensen van de hogere groep in zitten)
pi_153526659
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 19:00 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Ik fiets 2x per week met hun mee en gemiddeld 1x alleen of in een ander groepje op zaterdag (waar ook wat mensen van de hogere groep in zitten)
Dus eigenlijk fiets je altijd op dezelfde manier? Met als doel een hoog gemiddelde?

Laat de focus op het gemiddelde los, fiets vaker rustig aan en breng meer variatie in je training aan. (Patroon zou zeggen: meer in D1).

Je kunt gewoon proberen met die hogere groep mee te gaan. Lijkt me dat dat al een betere training is dan je huidige groep (meer variatie). Enig knelpunt kan daar zijn dat je veel op je maximum zit te rijden daarin. Da's ook weer niet goed. Hopelijk zijn de rustige stukken dan wel echt rustig voor je.
pi_153526720
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 19:05 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Dus eigenlijk fiets je altijd op dezelfde manier? Met als doel een hoog gemiddelde?

Laat de focus op het gemiddelde los, fiets vaker rustig aan en breng meer variatie in je training aan. (Patroon zou zeggen: meer in D1).

Je kunt gewoon proberen met die hogere groep mee te gaan. Lijkt me dat dat al een betere training is dan je huidige groep (meer variatie). Enig knelpunt kan daar zijn dat je veel op je maximum zit te rijden daarin. Da's ook weer niet goed. Hopelijk zijn de rustige stukken dan wel echt rustig voor je.
Tnx voor de tip. Denk dat op bij de alleen training rustig in D1 training doe. En dan 2x per week met de hogere groep mee ga. Mocht het toch te snel gaan dan kan ik me af laten zakken naar de groep waar ik nu mee fiets. Die fietsen er altijd een minuutje of 3 achteraan. Net zo lang totdat ik wel in de hogere groep goed mee kan.
pi_153526780
Je kunt beter 1x in de week met de hogere groep meegaan en 1x in de week met een groep die onder de groep zit waar je nu in meerijdt.
  FOK!Fotograaf zondag 14 juni 2015 @ 19:12:38 #114
145146 Andyy
pi_153526868
Vandaag voor het eerst foto's gemaakt bij een koers :P
pi_153527437
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2015 19:12 schreef Andyy het volgende:
Vandaag voor het eerst foto's gemaakt bij een koers :P
Cool! Waar dat?
pi_153527465
Ik heb btw vorige week m'n ketting en cassette vervangen. Nu sloeg ie over toen ik 'm op het buitenblad had staan en in een zwaar verzet (13 of 14 ofzo) wegreed met lage snelheid.

Kettingblad ook maar vervangen?
  zondag 14 juni 2015 @ 19:46:07 #117
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_153527761
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 19:35 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb btw vorige week m'n ketting en cassette vervangen. Nu sloeg ie over toen ik 'm op het buitenblad had staan en in een zwaar verzet (13 of 14 ofzo) wegreed met lage snelheid.

Kettingblad ook maar vervangen?
Zeg beunhaas, wie is hier nou de fietsenmaker? *O*
.
  zondag 14 juni 2015 @ 19:47:47 #118
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_153527812
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 18:06 schreef Tommeke het volgende:
Vandaag niet des Patroons getraind ;(

130 km flink door lopen trappen en elkaar behoorlijk kapot gereden :')
Had ook te weinig eten bij me, dus was een beetje leeg op het laatst. Maar dat was iedereen :P
Jammer dat ik dat heb moeten missen. Ben een dagje aan het afzien in de zon bij Pinkpop. Zonder de Foo fighters, kut dus *O*
.
  FOK!Fotograaf zondag 14 juni 2015 @ 19:49:27 #119
145146 Andyy
pi_153527861
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 19:34 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Cool! Waar dat?
Ronde van maliebaan. Zag ook nog een Rose voorbij komen met afgebroken voorvork -O-
pi_153527900
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2015 19:49 schreef Andyy het volgende:

[..]

Ronde van maliebaan. Zag ook nog een Rose voorbij komen met afgebroken voorvork -O-
Dju toch! Leuke koers zeker?
pi_153527945
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2015 19:47 schreef Yankee het volgende:

[..]

Jammer dat ik dat heb moeten missen. Ben een dagje aan het afzien in de zon bij Pinkpop. Zonder de Foo fighters, kut dus *O*
Dit was echt een rondje voor jou geweest! Heerlijk, geniet ervan!

quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2015 19:46 schreef Yankee het volgende:

[..]

Zeg beunhaas, wie is hier nou de fietsenmaker? *O*
Ik verkoop die shit, ik repareer het niet. Stiekem weet ik wel dat 't m'n buitenblad is. Die is inmiddels ook al 4 jaar oud ofzo. Heb gewoon ff bevestiging nodig voordat ik er weelr 60 euro tegenaan gooi :')
pi_153528146
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 19:09 schreef Wombcat het volgende:
Je kunt beter 1x in de week met de hogere groep meegaan en 1x in de week met een groep die onder de groep zit waar je nu in meerijdt.
Dat is helemaal een goede tip. 1x in de week met de hogere groep, bijvoorbeeld wanneer de ronde in de polder is. En dan de andere keer wanneer het over de veluwe of Utrechtse heuvelrug gaat met de lagere groep. Tnx voor de tip.
pi_153528524
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 19:57 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Dat is helemaal een goede tip. 1x in de week met de hogere groep, bijvoorbeeld wanneer de ronde in de polder is. En dan de andere keer wanneer het over de veluwe of Utrechtse heuvelrug gaat met de lagere groep. Tnx voor de tip.
Ik zou het andersom doen. In de polder lekker rustig meefietsen, op de Veluwe knallen.
pi_153529784
Liev dagboek,

Wind in Zeeland :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r
  FOK!Fotograaf zondag 14 juni 2015 @ 20:52:46 #125
145146 Andyy
pi_153530226
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 20:41 schreef ratatat het volgende:
Liev dagboek,

Wind in Zeeland :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r
De eerste (en tevens laatste) keer dat ik er heb gefietst vond ik wind heel liev O+ Met 50 over de dijken rijden
pi_153530332
quote:
Zeeland
Lekker weer onder water laten lopen die hap!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_153530463
quote:
6s.gif Op zondag 14 juni 2015 20:52 schreef Andyy het volgende:

[..]

De eerste (en tevens laatste) keer dat ik er heb gefietst vond ik wind heel liev O+ Met 50 over de dijken rijden
Het enige stuk waar de wind niet (deels) tegen was was tussen de oosterscheldekering en zeelandbrug. Werd er echt helemaal naar van.
  FOK!Fotograaf zondag 14 juni 2015 @ 21:00:47 #128
145146 Andyy
pi_153530634
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 19:50 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Dju toch! Leuke koers zeker?
Jawel, lekker kort parcours. Was wel een uitputtingsslag omdat er alleen twee scherpe bochten waren waardoor er steeds gesprint moest worden. Was wel even naar toen iemand van de vereniging viel, helm heeft goed z'n werk gedaan, want daar zat een breuk in
pi_153531280
quote:
6s.gif Op zondag 14 juni 2015 21:00 schreef Andyy het volgende:

[..]

Jawel, lekker kort parcours. Was wel een uitputtingsslag omdat er alleen twee scherpe bochten waren waardoor er steeds gesprint moest worden. Was wel even naar toen iemand van de vereniging viel, helm heeft goed z'n werk gedaan, want daar zat een breuk in
Tsjah, kost een paar tientjes maar kan een hoop ellende voorkomen!
Een vriend van me heeft echt z'n leven te danken aan z'n helm.
  zondag 14 juni 2015 @ 21:40:48 #130
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_153532366
zo, dat zit erop.
Wat een pleuris eind!

Helaas de trois ballons niet uitgereden. De reden?
Ik zelf, het weer, de voorbereiding, zenuwen, materiaal, stress maar vooral Kramp.

na 40 kilometer op de col de chevevre schoot het er in (hoe ironisch, bij het zien van het stuk met 12%+ )

links en rechts de buitenkant van mijn dijbenen vol in de kramp.

Dit verziekte aardig mijn humeur, maar ik ging NO-AD vol voor het uitrijden, dit leverde helaas op de volgende colls nogal vaak het tafereel op dat ik afstapte, in evenwicht probeerde te blijven en door mn knieeen boog om de kramp uit mijn dijen te krijgen.

Na de Grand Ballon was het klaar, ik mistte net de bus naar de finishplaats en raakte de weg kwijt (de verzorging e.d. was a weg).

Na een dutje in de berm een maat gesmsd welke kant ik op moest en aan de hand van een kaatje zo goed als kwaad de route gevolgd.

3 kwartier rust had me goed gedaan, de kramp was eindelijk weg. Maar aan al het goede kwam een einde in Le Tillot. Koffie en bier drinken en wachten op vrienden die me op kwamen pikken.

Zo kwam er na 14 uur een einde aan mn fietstocht.

Jammer? Ja zeker, maar ook leerzaam. 195 km vind ik toch een prima prestatie (al zeg ik het zelf) en ik ben trots dat ik niet huilend van ellende in de berm heb opgegeven :-)
Plus dat ik het een en ander voor volgend jaar heb geleerd!

https://www.strava.com/activities/325146044
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  zondag 14 juni 2015 @ 21:52:08 #131
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_153532792
quote:
Liev dagboek,

Die wind maakt je alleen maar sterker. *O*
Het is alleen jammer dat je snelheid dan zo laag ligt. Zwoegen voor 25 km/u -O-
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  zondag 14 juni 2015 @ 21:56:14 #132
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_153532930
quote:
Ik heb er nog even over nagedacht. Voor die prijs wil ik het in principe kopen.
Twee vraagjes aan iedereen.
Werkt die tegenwoordig vrijwel altijd (hooguit als je veel pech hebt eens een korte onderbreking bij een tunnel)?
Is deze winkel te vertrouwen.
#NoDAPL
  zondag 14 juni 2015 @ 21:56:39 #133
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_153532944
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 21:40 schreef Jumparound het volgende:
zo, dat zit erop.
Wat een pleuris eind!

Ik zelf, het weer, de voorbereiding, zenuwen, materiaal, stress maar vooral Kramp.

na 40 kilometer op de col de chevevre schoot het er in (hoe ironisch, bij het zien van het stuk met 12%+ )

Dit verziekte aardig mijn humeur, maar ik ging NO-AD vol voor het uitrijden, dit leverde helaas op de volgende colls nogal vaak het tafereel op dat ik afstapte, in evenwicht probeerde te blijven en door mn knieeen boog om de kramp uit mijn dijen te krijgen.

Na de Grand Ballon was het klaar, ik mistte net de bus naar de finishplaats en raakte de weg kwijt (de verzorging e.d. was a weg).

Na een dutje in de berm een maat gesmsd welke kant ik op moest en aan de hand van een kaatje zo goed als kwaad de route gevolgd.

3 kwartier rust had me goed gedaan, de kramp was eindelijk weg. Maar aan al het goede kwam een einde in Le Tillot. Koffie en bier drinken en wachten op vrienden die me op kwamen pikken.

Jammer? Ja zeker, maar ook leerzaam. 195 km vind ik toch een prima prestatie (al zeg ik het zelf) en ik ben trots dat ik niet huilend van ellende in de berm heb opgegeven :-)

Ben daar ook de man met de hamer tegengekomen. Wel uitgereden overigens.

Het hoort erbij.
pi_153532998
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 21:56 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Het hoort erbij.
Ik ook. Daar compleet dood gegaan. Volgens mij heb ik nog nooit zo lang zo hard afgezien. Met koersen ga je dieper, maar dit afzien duurde vele malen langer...
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_153533028
https://app.strava.com/athletes/350859

Wat een zieke gast. Constant 85uur per week en het gemiddelde is ook niet mis. Dit kan toch niemand leuk vinden? :')
pi_153533055
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 21:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik heb er nog even over nagedacht. Voor die prijs wil ik het in principe kopen.
Twee vraagjes aan iedereen.
Werkt die tegenwoordig vrijwel altijd (hooguit als je veel pech hebt eens een korte onderbreking bij een tunnel)?
Is deze winkel te vertrouwen.
Hier wordt weer een sloot Bryton's geveild. Lijkt vaak goedkoper dan het is. En veel schoenen deze keer.
https://www.bva-auctions.com/auction/lot/16183
Aldus.
  zondag 14 juni 2015 @ 22:07:07 #137
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_153533340
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 21:56 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Het hoort erbij.
uitrijden is top :-)
Volgende keer hoop ik dat ook te doen ;-)

vond het een waanzinnig mooie omgeving om door heen te fietsen!
al hoop ik dan wel wat minder pijn te hebben, nouja, pijn... vooral die takke kramp ging maar niet weg. Ik had eerder moeten rusten.

maar in het begin was het weer er niet naar en later wou ik niet te ver achterop raken bij mn collega's. Pas op de grand ballon besefte ik hoe ver ik heen was :')
Ecosia
  zondag 14 juni 2015 @ 22:07:43 #138
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_153533362
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 21:58 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ik ook. Daar compleet dood gegaan. Volgens mij heb ik nog nooit zo lang zo hard afgezien. Met koersen ga je dieper, maar dit afzien duurde vele malen langer...
die 14 km naar de top bedoel je?
Ecosia
pi_153533439
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 22:07 schreef Jumparound het volgende:

[..]

uitrijden is top :-)
Volgende keer hoop ik dat ook te doen ;-)

vond het een waanzinnig mooie omgeving om door heen te fietsen!
al hoop ik dan wel wat minder pijn te hebben, nouja, pijn... vooral die takke kramp ging maar niet weg. Ik had eerder moeten rusten.

maar in het begin was het weer er niet naar en later wou ik niet te ver achterop raken bij mn collega's. Pas op de grand ballon besefte ik hoe ver ik heen was :')
Hoe kon het dat je na 40km al kramp had? Veel te hard begonnen? Heb je wel eens eerder geklommen, dan zou je weten hoe hard je zou kunnen rijden...

Ik startte toen redelijk vooraan en voor ik het wist zat ik in een 4e groep ofzo bergop te stampen..dat ging goed tot 100km in 3,5u ofzo en toen begon ik ook kramp te krijgen. Was dus veel te hard begonnen en toen moest ik nog 120km :'(
pi_153533452
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 22:07 schreef Jumparound het volgende:

[..]

die 14 km naar de top bedoel je?
Nee vanaf km 100 tot 220..
pi_153533589
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 21:40 schreef Jumparound het volgende:
zo, dat zit erop.
Wat een pleuris eind!

Respect hoor. Zijn die strava uren ook de enige uren die je daadwerkelijk getraind hebt voorafgaand aan deze tocht?
  zondag 14 juni 2015 @ 22:17:20 #142
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_153533770
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 22:09 schreef Patroon het volgende:

[..]

Hoe kon het dat je na 40km al kramp had? Veel te hard begonnen? Heb je wel eens eerder geklommen, dan zou je weten hoe hard je zou kunnen rijden...

Ik startte toen redelijk vooraan en voor ik het wist zat ik in een 4e groep ofzo bergop te stampen..dat ging goed tot 100km in 3,5u ofzo en toen begon ik ook kramp te krijgen. Was dus veel te hard begonnen en toen moest ik nog 120km :'(
ik heb 2 theorieën
vanwege de kou had ik een broekje onder mijn fietsbroek. Deze kan te strak hebben gezeten (om mn benen)
woensdag voor de TB heb ik een massage gehad, en de dame in kwestie pakte een aantal pijnpunten flink aan. Waaronder mijn benen.

Eten en drinken had ik namelijk genoeg bij me en op. En voor de tocht nog magnesium e.d. dus daar zou het niet aan mogen liggen.

Qua starten, het zou kunnen dat ik in het begin te veel op mn buitenblad heb gefietst, maar in een grote groep wordt je meegezogen... Dus heel inspannend was het niet.
Ecosia
  zondag 14 juni 2015 @ 22:19:48 #143
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_153533875
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 22:13 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Respect hoor. Zijn die strava uren ook de enige uren die je daadwerkelijk getraind hebt voorafgaand aan deze tocht?
Nah, ik doe wel meer

;)
Ecosia
  zondag 14 juni 2015 @ 22:21:20 #144
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_153533943
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 22:10 schreef Patroon het volgende:

[..]

Nee vanaf km 100 tot 220..
:D

col de hunsruck e.d. ja... dat was niet fijn :-)
Ecosia
pi_153534174
quote:
6s.gif Op zondag 14 juni 2015 00:50 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
:{
En dan zeker ook die groene schijf in voorwiel laten zitten als je gaat fieten ?
Ben alleen benieuwd hoe je met zoiets nou moet remmen. (en schakelen)
pi_153534258
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 22:19 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Nah, ik doe wel meer

;)
Je hebt dit jaar maar 2x >100km gereden of zie ik het verkeerd?
pi_153534522
Zit nu naar zo'n crit in de VS te kijken en ze hebben daar tussendoor de hele tijd premies. Is dat om een beetje actie gedurende de race te creëren?
pi_153534737
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 22:17 schreef Jumparound het volgende:
broekje onder mijn fietsbroek
:|W
pi_153535095
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 22:34 schreef ratatat het volgende:
Zit nu naar zo'n crit in de VS te kijken en ze hebben daar tussendoor de hele tijd premies. Is dat om een beetje actie gedurende de race te creëren?
Ja, wij hebben ook vaak premiesprints, leiderschapsklassementen, 3 ronden klassement etc. Geeft wat actie.
pi_153535300
quote:
2s.gif Op zondag 14 juni 2015 21:59 schreef Z het volgende:

[..]

Hier wordt weer een sloot Bryton's geveild. Lijkt vaak goedkoper dan het is. En veel schoenen deze keer.
Wat voor kosten komen er hier ongeveer nog overheen? Zie paar leuke brillen en ben al lange tijd aan het zoeken.
pi_153535558
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 22:53 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Wat voor kosten komen er hier ongeveer nog overheen? Zie paar leuke brillen en ben al lange tijd aan het zoeken.
Je moet gewoon even inloggen, als je een bod doet dan zie wat de kosten zijn. Daarna moet je het bod nog bevestigen. Bod + btw + veilingkosten + btw. En dan moet je het nog ophalen uiteraard.
Aldus.
pi_153536022
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 16:35 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Zo klopt 'ie. Alleen in Limburg hebben we klimmetjes. Klimmen hebben we nergens.
Posbank en Utrechtse Heuvelrug valt in Spanje en Frankrijk gewoon nog in de categorie vlak.
In Limburg hebben ze wel klimmen natuurlijk: https://www.google.nl/map(...)e7d987800df5c4?hl=nl
  zondag 14 juni 2015 @ 23:14:31 #153
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_153536167
quote:
2s.gif Op zondag 14 juni 2015 21:59 schreef Z het volgende:

[..]

Hoe betrouwbaar zijn GPS-apparaten in deze tijd? Werken ze nog steeds ruk of blijf je tegenwoordig vrijwel altijd een stabiele verbinding houden?
Is deze winkel te vertrouwen? https://www.sportxl.nl/si(...)T6isYCFafItAodhXgAaQ
Ik ken die niet en er zijn nogal wat oplichters op het internet dus ik lees het graag als iemand bij die winkel eerder wat heeft besteld.
#NoDAPL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')