Lekker weer onder water laten lopen die hap!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het enige stuk waar de wind niet (deels) tegen was was tussen de oosterscheldekering en zeelandbrug. Werd er echt helemaal naar van.quote:Op zondag 14 juni 2015 20:52 schreef Andyy het volgende:
[..]
De eerste (en tevens laatste) keer dat ik er heb gefietst vond ik wind heel lievMet 50 over de dijken rijden
Jawel, lekker kort parcours. Was wel een uitputtingsslag omdat er alleen twee scherpe bochten waren waardoor er steeds gesprint moest worden. Was wel even naar toen iemand van de vereniging viel, helm heeft goed z'n werk gedaan, want daar zat een breuk inquote:
Tsjah, kost een paar tientjes maar kan een hoop ellende voorkomen!quote:Op zondag 14 juni 2015 21:00 schreef Andyy het volgende:
[..]
Jawel, lekker kort parcours. Was wel een uitputtingsslag omdat er alleen twee scherpe bochten waren waardoor er steeds gesprint moest worden. Was wel even naar toen iemand van de vereniging viel, helm heeft goed z'n werk gedaan, want daar zat een breuk in
Die wind maakt je alleen maar sterker.quote:
Ik heb er nog even over nagedacht. Voor die prijs wil ik het in principe kopen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Sigma Rox 10: https://www.sportxl.nl/si(...)T6isYCFafItAodhXgAaQ
Ben daar ook de man met de hamer tegengekomen. Wel uitgereden overigens.quote:Op zondag 14 juni 2015 21:40 schreef Jumparound het volgende:
zo, dat zit erop.
Wat een pleuris eind!
Helaas de trois ballons niet uitgereden. De reden?
Ik zelf, het weer, de voorbereiding, zenuwen, materiaal, stress maar vooral Kramp.
na 40 kilometer op de col de chevevre schoot het er in (hoe ironisch, bij het zien van het stuk met 12%+ )
links en rechts de buitenkant van mijn dijbenen vol in de kramp.
Dit verziekte aardig mijn humeur, maar ik ging NO-AD vol voor het uitrijden, dit leverde helaas op de volgende colls nogal vaak het tafereel op dat ik afstapte, in evenwicht probeerde te blijven en door mn knieeen boog om de kramp uit mijn dijen te krijgen.
Na de Grand Ballon was het klaar, ik mistte net de bus naar de finishplaats en raakte de weg kwijt (de verzorging e.d. was a weg).
Na een dutje in de berm een maat gesmsd welke kant ik op moest en aan de hand van een kaatje zo goed als kwaad de route gevolgd.
3 kwartier rust had me goed gedaan, de kramp was eindelijk weg. Maar aan al het goede kwam een einde in Le Tillot. Koffie en bier drinken en wachten op vrienden die me op kwamen pikken.
Zo kwam er na 14 uur een einde aan mn fietstocht.
Jammer? Ja zeker, maar ook leerzaam. 195 km vind ik toch een prima prestatie (al zeg ik het zelf) en ik ben trots dat ik niet huilend van ellende in de berm heb opgegeven :-)
Plus dat ik het een en ander voor volgend jaar heb geleerd!
https://www.strava.com/activities/325146044
Ik ook. Daar compleet dood gegaan. Volgens mij heb ik nog nooit zo lang zo hard afgezien. Met koersen ga je dieper, maar dit afzien duurde vele malen langer...quote:Op zondag 14 juni 2015 21:56 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ben daar ook de man met de hamer tegengekomen. Wel uitgereden overigens.
Het hoort erbij.
Hier wordt weer een sloot Bryton's geveild. Lijkt vaak goedkoper dan het is. En veel schoenen deze keer.quote:Op zondag 14 juni 2015 21:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik heb er nog even over nagedacht. Voor die prijs wil ik het in principe kopen.
Twee vraagjes aan iedereen.
Werkt die tegenwoordig vrijwel altijd (hooguit als je veel pech hebt eens een korte onderbreking bij een tunnel)?
Is deze winkel te vertrouwen.
uitrijden is top :-)quote:Op zondag 14 juni 2015 21:56 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ben daar ook de man met de hamer tegengekomen. Wel uitgereden overigens.
Het hoort erbij.
die 14 km naar de top bedoel je?quote:Op zondag 14 juni 2015 21:58 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik ook. Daar compleet dood gegaan. Volgens mij heb ik nog nooit zo lang zo hard afgezien. Met koersen ga je dieper, maar dit afzien duurde vele malen langer...
Hoe kon het dat je na 40km al kramp had? Veel te hard begonnen? Heb je wel eens eerder geklommen, dan zou je weten hoe hard je zou kunnen rijden...quote:Op zondag 14 juni 2015 22:07 schreef Jumparound het volgende:
[..]
uitrijden is top :-)
Volgende keer hoop ik dat ook te doen ;-)
vond het een waanzinnig mooie omgeving om door heen te fietsen!
al hoop ik dan wel wat minder pijn te hebben, nouja, pijn... vooral die takke kramp ging maar niet weg. Ik had eerder moeten rusten.
maar in het begin was het weer er niet naar en later wou ik niet te ver achterop raken bij mn collega's. Pas op de grand ballon besefte ik hoe ver ik heen was
Respect hoor. Zijn die strava uren ook de enige uren die je daadwerkelijk getraind hebt voorafgaand aan deze tocht?quote:Op zondag 14 juni 2015 21:40 schreef Jumparound het volgende:
zo, dat zit erop.
Wat een pleuris eind!
Helaas de trois ballons niet uitgereden. De reden?
Ik zelf, het weer, de voorbereiding, zenuwen, materiaal, stress maar vooral Kramp.
na 40 kilometer op de col de chevevre schoot het er in (hoe ironisch, bij het zien van het stuk met 12%+ )
links en rechts de buitenkant van mijn dijbenen vol in de kramp.
Dit verziekte aardig mijn humeur, maar ik ging NO-AD vol voor het uitrijden, dit leverde helaas op de volgende colls nogal vaak het tafereel op dat ik afstapte, in evenwicht probeerde te blijven en door mn knieeen boog om de kramp uit mijn dijen te krijgen.
Na de Grand Ballon was het klaar, ik mistte net de bus naar de finishplaats en raakte de weg kwijt (de verzorging e.d. was a weg).
Na een dutje in de berm een maat gesmsd welke kant ik op moest en aan de hand van een kaatje zo goed als kwaad de route gevolgd.
3 kwartier rust had me goed gedaan, de kramp was eindelijk weg. Maar aan al het goede kwam een einde in Le Tillot. Koffie en bier drinken en wachten op vrienden die me op kwamen pikken.
Zo kwam er na 14 uur een einde aan mn fietstocht.
Jammer? Ja zeker, maar ook leerzaam. 195 km vind ik toch een prima prestatie (al zeg ik het zelf) en ik ben trots dat ik niet huilend van ellende in de berm heb opgegeven :-)
Plus dat ik het een en ander voor volgend jaar heb geleerd!
https://www.strava.com/activities/325146044
ik heb 2 theorieënquote:Op zondag 14 juni 2015 22:09 schreef Patroon het volgende:
[..]
Hoe kon het dat je na 40km al kramp had? Veel te hard begonnen? Heb je wel eens eerder geklommen, dan zou je weten hoe hard je zou kunnen rijden...
Ik startte toen redelijk vooraan en voor ik het wist zat ik in een 4e groep ofzo bergop te stampen..dat ging goed tot 100km in 3,5u ofzo en toen begon ik ook kramp te krijgen. Was dus veel te hard begonnen en toen moest ik nog 120km
Nah, ik doe wel meerquote:Op zondag 14 juni 2015 22:13 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Respect hoor. Zijn die strava uren ook de enige uren die je daadwerkelijk getraind hebt voorafgaand aan deze tocht?
quote:
En dan zeker ook die groene schijf in voorwiel laten zitten als je gaat fieten ?quote:
Ja, wij hebben ook vaak premiesprints, leiderschapsklassementen, 3 ronden klassement etc. Geeft wat actie.quote:Op zondag 14 juni 2015 22:34 schreef ratatat het volgende:
Zit nu naar zo'n crit in de VS te kijken en ze hebben daar tussendoor de hele tijd premies. Is dat om een beetje actie gedurende de race te creëren?
Wat voor kosten komen er hier ongeveer nog overheen? Zie paar leuke brillen en ben al lange tijd aan het zoeken.quote:Op zondag 14 juni 2015 21:59 schreef Z het volgende:
[..]
Hier wordt weer een sloot Bryton's geveild. Lijkt vaak goedkoper dan het is. En veel schoenen deze keer.
https://www.bva-auctions.com/auction/lot/16183
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |