SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk omdat je oud wordt buzz. Echt een mooi verhaal voor achter de geraniums.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:16 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Waarom moet ik bij Zeeland altijd hier aan denken?
[..]
Email? Zal wel in orde zijnquote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:28 schreef gerwinner het volgende:
Iemand ervaring met garantie bij bike-components.de? Kan helemaal niets op hun site vinden...
Zie https://www.bike-components.de/en/FAQ/quote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:28 schreef gerwinner het volgende:
Iemand ervaring met garantie bij bike-components.de? Kan helemaal niets op hun site vinden...
quote:For customers outside Germany:
In the event of a complaint please return the defective article to us enclosing a copy of the invoice and a detailed description of the fault. Please also enclose a copy of the invoice for the sending of the parcel and state your bank account details (incl.. IBAN number and SWIFT code). Please use the cheapest method of sending. If we agree to handle the claim under guarantee, we will reimburse your postage costs.
We will attempt to review the complaint directly in-house. Should this not be possible, we will have to forward the article to the manufacturer. We will notify you in this case. If you have any questions, please contact retour@bike-components.de
Nooit echt garantie moeten regelen daar maar aftersales is prima in orde. Kon zelfs een keer product ruilen wat ik zelf verkeerd had besteld en al geopend.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:28 schreef gerwinner het volgende:
Iemand ervaring met garantie bij bike-components.de? Kan helemaal niets op hun site vinden...
Zo nu en dan trainingskoersen rijden is sowieso verstandig als je echte wedstrijden wilt rijden. Leer je ook beetje pelotonrijden van. Opgesloten zitten gebeurt vaak, je moet er op vertrouwen dat niemand iets raars doet. Wel mooi dat je goed de bochten doorkwam!quote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:42 schreef Andyy het volgende:
Pffff, ik moet maar trainingskoersen gaan rijden ofzoEerste paar ronden al eraf gereden omdat ik te dicht bij de voorganger zat of opgesloten zat (vond ik), dus snel al achteraan terecht gekomen en op een gegeven moment niet meer aan kunnen sluiten
![]()
Merkte wel dat ik bakken meer grip had in een krappere bocht, daardoor kon ik steeds een paar plekken naar voren in die paar rondes die ik heb mee kunnen rijden.
Bedankt, ik zat op de duitse website te kijken, dit is veel handiger.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:34 schreef ratatat het volgende:
[..]
Zie https://www.bike-components.de/en/FAQ/
[..]
Hoop dat ik deze keer wel zin heb om tot Noord-Beveland te gaan, vorige keer laf afgehaakt bij Schouwen-Duiveland. Maar moet eens die Oosterscheldekering zien want daar ben ik nog nooit geweest.quote:
Flink rondje is dat, vanuit Rotterdam 170 ofzo. Wel altijd tof om zeelandbrug - oosterscheldekering combo te doen.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:40 schreef ratatat het volgende:
[..]
Hoop dat ik deze keer wel zin heb om tot Noord-Beveland te gaan, vorige keer laf afgehaakt bij Schouwen-Duiveland. Maar moet eens die Oosterscheldekering zien want daar ben ik nog nooit geweest.
Body van een wiel was kapot gegaan. Kreeg een nieuwe. Duurde wel lang, maar kan ook door postNL komen.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:28 schreef gerwinner het volgende:
Iemand ervaring met garantie bij bike-components.de? Kan helemaal niets op hun site vinden...
Ja, maar is eigenlijk maar 30 km meer dan tot Schouwen-Duiveland. En dat was wel prima te doen.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Flink rondje is dat, vanuit Rotterdam 170 ofzo. Wel altijd tof om zeelandbrug - oosterscheldekering combo te doen.
Alternatief is om kust te blijven volgen tot Vlissingen en dan treintje terug, directe verbinding. Stuk tussen Vrouwenpolder en Vlissingen vind ik zelf ook heel mooi maar dat is ook beetje nostalgie
Nee man, dat heet nostalgie, net als deze....quote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Denk omdat je oud wordt buzz. Echt een mooi verhaal voor achter de geraniums.
Je moet iig zo plannen dat je zeelandbrug pakt met wind mee. Of in ieder geval niet wind tegen. Heb daar met een laffe windkracht 2-3 in de rug keer PR gezet van net niet 50 gemiddeld en dat was nog in mn beetje fietsen tussen de voetbal door dagen. Daar wind tegen is echt geen genot.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 22:07 schreef ratatat het volgende:
[..]
Ja, maar is eigenlijk maar 30 km meer dan tot Schouwen-Duiveland. En dat was wel prima te doen.
Vlissingen is ook wel een goed idee voor later, maar dan liever met de trein heen. Weinig trek om met zoutplakken op m'n bek in de trein te zitten.
Zijwind is zeker zo vervelend, zo breed is het daar niet en je wilt ook niet tegen de rand geblazen worden.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 22:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je moet iig zo plannen dat je zeelandbrug pakt met wind mee. Of in ieder geval niet wind tegen. Heb daar met een laffe windkracht 2-3 in de rug keer PR gezet van net niet 50 gemiddeld en dat was nog in mn beetje fietsen tussen de voetbal door dagen. Daar wind tegen is echt geen genot.
Veel plezier iig
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 22:32 schreef Reljem het volgende:
Ik heb nu een tijdje een nieuw fietsje, maar heb het idee dat mijn houding nog niet helemaal lekker is. Gevoelsmatig zit mijn stuur te ver waardoor ik niet helemaal chill fiets als ik met mijn handen bij de versnelling/rem zit, toch de meest gangbare houding. Handjes daarom vaker op het stuur. Verder snel last van mijn reet. Zit ook niet helemaal achterop het zadel. Kan ik daar met wat kleine aanpassingen zelf aan fine-tunen? Zit er sws aan te denken om mij even op te meten bij een fietsenzaak.
Het moet wel een beetje haalbaar zijn voor die ander. Maar gaat dat segment omhoog dan dat hij op 42 staat?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 23:13 schreef Tommeke het volgende:
Hij staat nu op 42. Kan er wel met 50 langs rossen, maar misschien is het leuk om eerst ff 43-44 per uur te doen
Galbakquote:Op zaterdag 13 juni 2015 23:40 schreef Patroon het volgende:
Haha ik moest ff reageren. Wat een kneuzen haha.
Hij had vooraf ook al gezegd dat hij hem terug zou pakken
Is dat die man van het duimpje omhoog weerquote:Op zaterdag 13 juni 2015 23:06 schreef Tommeke het volgende:
Ik had dinsdag een kommetje gepakt tijdens die ATB tijdrit omdat een deel van het parcours langs een weg ging waar een segment lag.
Gister probeerde de nummer 2 op z'n racefiets dat kommetje weer af te pakken. Maar hij was niet sneller dan ik offroad op m'n crosser
Z'n broer reageerde op dat ritje dat ik eraan moest haha.
Vandaag is 't 'm gelukt haha. Ik had er op gereageerd en ze waren er zo blij mee dat ie weer van hem is dat ik 't bijna sneu vind om 'm terug te pakken
Nee. Die zit nu op de Ventoux met Boogerdquote:Op zaterdag 13 juni 2015 23:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is dat die man van het duimpje omhoog weer
Ja klopt, vanuit de vereniging wordt al redelijk wat gedaan, elke donderdag is het wel een soort van koersen bij de snelle groep. Maar moet ook meer powerrrrrrrr leren ontwikkelenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ronde van het Wilhelminapark gereden?
Op de Nedereindseberg meerijden dan. Kan dinsdag- en donderdagavond (19:00), zaterdagmiddag (13:00) en zondagochtend (10:00).
Veel korte intensieve intervallen doen dus.quote:Op zondag 14 juni 2015 00:02 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ja klopt, vanuit de vereniging wordt al redelijk wat gedaan, elke donderdag is het wel een soort van koersen bij de snelle groep. Maar moet ook meer powerrrrrrrr leren ontwikkelen
Geweldig.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:50 schreef buzz1291 het volgende:
Hier nog een pareltje uit KLB
KLB / Te dik om te wielrennen.
Waarom?quote:Op zondag 14 juni 2015 00:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Veel korte intensieve intervallen doen dus.
Ja, cyclist palsy gehad. Paar maanden geduurd voordat de zenuw weer normaal werkte. Kwam door teveel druk op de handen. Tegenwoordig wat lichter en denk ook wel sterkere core en nergens meer last van.quote:Op zondag 14 juni 2015 00:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik heb ook een houdingsvraagje, heeft iemand van jullie wel eens last gehad van tintelingen in zijn vingers tijdens het fietsen (afknijpen nervus ulnaris)?
http://www.hughston.com/hha/a_15_3_2.htm
Omdat je op die manier meer power krijgt. Goede trapfrequentie bij een zwaardere weerstand => meer kracht en vermogen in je benen.quote:
Wat heb jij die paar maanden gedaan? Helemaal gestopt met fietsen? Of een andere vorm van herstel? Ik heb het af en toe even, dan haal ik direct mijn hand van het stuur en beweeg ik mijn vingers een beetje. Best vervelend. De rompspieren wat extra trainen lijkt me een aardig idee.quote:Op zondag 14 juni 2015 00:13 schreef ratatat het volgende:
[..]
Ja, cyclist palsy gehad. Paar maanden geduurd voordat de zenuw weer normaal werkte. Kwam door teveel druk op de handen. Tegenwoordig wat lichter en denk ook wel sterkere core en nergens meer last van.
Ah interessant. Vertel eens meer...quote:Op zondag 14 juni 2015 00:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Omdat je op die manier meer power krijgt. Goede trapfrequentie bij een zwaardere weerstand => meer kracht en vermogen in je benen.
Ben doorgegaan met fietsen. Stuur wat naar achter gekanteld om zo de druk op de handen wat meer naar voren te krijgen. Herstelde toen wel maar vrij langzaam. Daarna een maandje niet gefietst wat heel erg veel hielp, de 2 maanden daarna vooral op een andere fiets gezeten waar het stuur wat hoger zit en zo wat minder druk op de handen had. Ergens in die 2 maanden ook helemaal weg en geen last meer gehad.quote:Op zondag 14 juni 2015 00:18 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Wat heb jij die paar maanden gedaan? Helemaal gestopt met fietsen? Of een andere vorm van herstel? Ik heb het af en toe even, dan haal ik direct mijn hand van het stuur en beweeg ik mijn vingers een beetje. Best vervelend. De rompspieren wat extra trainen lijkt me een aardig idee.
Jij had zomaar de beschikking over een andere racefiets?quote:Op zondag 14 juni 2015 00:31 schreef ratatat het volgende:
[..]
Ben doorgegaan met fietsen. Stuur wat naar achter gekanteld om zo de druk op de handen wat meer naar voren te krijgen. Herstelde toen wel maar vrij langzaam. Daarna een maandje niet gefietst wat heel erg veel hielp, de 2 maanden daarna vooral op een andere fiets gezeten waar het stuur wat hoger zit en zo wat minder druk op de handen had. Ergens in die 2 maanden ook helemaal weg en geen last meer gehad.
Hoezo? Ben jij het daar niet mee eens?quote:
Fitnessfiets die ik al had.quote:Op zondag 14 juni 2015 00:32 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Jij had zomaar de beschikking over een andere racefiets?
Dikke onzin. Ik ben sneller gaan fietsen door langzamer te trainenquote:Op zondag 14 juni 2015 00:35 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Hoezo? Ben jij het daar niet mee eens?
Als je je 'kruis'snelheid met fietsen of hardlopen wil verhogen dan moet je trainen met een hogere snelheid. In het begin houd je dat kortere periodes vol, door het te trainen houd je het langere periodes vol (zolang je onder een bepaalde intensiteit blijft).
Heb jij een bron waarin dit wordt gesteld? Zo ja, dan zou ik die graag lezen.quote:Op zondag 14 juni 2015 00:57 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dikke onzin.
Je moet 2 zaken onderscheiden. Dat is betere conditie en sterker worden. Stel jouw vermogen op omslagpunt ligt op 270w en je kan 10min 300w trappen. Dan kan je dat vaak trainen en daardoor oprekken naar 12 of misschien 13min, maar dat is dan je plafond. Dan ben je sterker geworden, oftewel je kan langer in het rood.
Als je nu je vermogen op omslag verhoogt naar 300w dan kan je 60min 300w trappen. Je bent dan conditioneel beter omdat je langer in de groene zone zit. De progressie is dan veel groter. Je vermogen op omslag verhogen doe je door er eerst voor te zorgen dat je meer vermogen in D1 gaat trappen. Dus veel trainen in D1. Hf <135
Fietsen is geen krachtsport.quote:Op zondag 14 juni 2015 01:01 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Mijn snelheid werd volgens mij toch ook steeds hoger wanneer mijn beenspieren sterker werden aangezien ik daardoor met een zwaarder verzet dezelfde trapfrequentie kan blijven halen. Zelf train ik trouwens het liefst heel erg afwisselend: 1 langere en rustigere rit per week, 1 intensieve rit (als ik me fit voel) en 1 waarbij de intensiteit ook wat lager mag liggen terwijl de afstand ook niet groot is (ik neem ongeveer 60 km. als minimale afstand).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |