Loop niet zo te meeuwen. Koop een fiets en ga fietsen, je zal er niet slechter van worden, zelfs niet als je in lycra gaat.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:08 schreef Ludd het volgende:
Ik zou graag een racefiets kopen om te gaan wielrennen. [...]
Een nobele manier om een tokkie of buitenbeentje te wordenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:55 schreef Isis20 het volgende:
Echte bazen interesseren zich niet voor wat anderen denken. Those who matter don't mind, those who mind don't matter.
Onwetende, de bolle vorm aan de voorkant is juist aerodynamisch.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:58 schreef CrashO het volgende:
Als je zo dik bent dat je er in lycra niet uit ziet. Gaat het je ook weinig helpen met de aerodynamica omdat je toch al een menselijke parachute bent.
Gewoon in je normale kloffie gaan fietsen.
Dat verklaard al die fatties in de Tour de francequote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:00 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Onwetende, de bolle vorm aan de voorkant is juist aerodynamisch.
Niet om het één of ander: Je plaatst dit bericht op Fok!quote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:59 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Een nobele manier om een tokkie of buitenbeentje te worden
Verklaard zou in deze context moeten eindigen op een t. Dit terzijde: Die Tour de France fietsers verbruiken zoveel calorieën dat ze niet langer dik kunnen zijn. Dit is tevens het doel van TS, derhalve is het kopen van een fiets en daadwerkelijk fietsen een must!quote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:00 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dat verklaard al die fatties in de Tour de franceOh wacht..
Klassiek gevalletje hokjesdenkenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:59 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Een nobele manier om een tokkie of buitenbeentje te worden
boeie gewoon in je joggingbroek met 30 over het asfalt blazen.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:08 schreef Ludd het volgende:
Ik zou graag een racefiets kopen om te gaan wielrennen. Lijkt me leuk, en ter verbetering van conditie.
Één probleem, wielerkleding. Bij afgetrainde mensen vind ik wielerkleding er al debiel uit zien, maar ik ben verre van afgetraind. En dan ziet wielerkleding er al helemaal clownesk uit.![]()
En wielrennen in je gewone kleding ziet er ook een beetje vreemd uit denk ik.
klacht: zie TT
Precies, walvissen zwemmen de hele dag door en zijn behoorlijk rank.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zwemmen is geloof ik het beste voor mensen met overgewicht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |