SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk omdat je oud wordt buzz. Echt een mooi verhaal voor achter de geraniums.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:16 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Waarom moet ik bij Zeeland altijd hier aan denken?
[..]
Email? Zal wel in orde zijnquote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:28 schreef gerwinner het volgende:
Iemand ervaring met garantie bij bike-components.de? Kan helemaal niets op hun site vinden...
Zie https://www.bike-components.de/en/FAQ/quote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:28 schreef gerwinner het volgende:
Iemand ervaring met garantie bij bike-components.de? Kan helemaal niets op hun site vinden...
quote:For customers outside Germany:
In the event of a complaint please return the defective article to us enclosing a copy of the invoice and a detailed description of the fault. Please also enclose a copy of the invoice for the sending of the parcel and state your bank account details (incl.. IBAN number and SWIFT code). Please use the cheapest method of sending. If we agree to handle the claim under guarantee, we will reimburse your postage costs.
We will attempt to review the complaint directly in-house. Should this not be possible, we will have to forward the article to the manufacturer. We will notify you in this case. If you have any questions, please contact retour@bike-components.de
Nooit echt garantie moeten regelen daar maar aftersales is prima in orde. Kon zelfs een keer product ruilen wat ik zelf verkeerd had besteld en al geopend.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:28 schreef gerwinner het volgende:
Zo nu en dan trainingskoersen rijden is sowieso verstandig als je echte wedstrijden wilt rijden. Leer je ook beetje pelotonrijden van. Opgesloten zitten gebeurt vaak, je moet er op vertrouwen dat niemand iets raars doet. Wel mooi dat je goed de bochten doorkwam!quote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:42 schreef Andyy het volgende:
Pffff, ik moet maar trainingskoersen gaan rijden ofzoEerste paar ronden al eraf gereden omdat ik te dicht bij de voorganger zat of opgesloten zat (vond ik), dus snel al achteraan terecht gekomen en op een gegeven moment niet meer aan kunnen sluiten
![]()
Merkte wel dat ik bakken meer grip had in een krappere bocht, daardoor kon ik steeds een paar plekken naar voren in die paar rondes die ik heb mee kunnen rijden.
Bedankt, ik zat op de duitse website te kijken, dit is veel handiger.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:34 schreef ratatat het volgende:
[..]
Zie https://www.bike-components.de/en/FAQ/
[..]
Hoop dat ik deze keer wel zin heb om tot Noord-Beveland te gaan, vorige keer laf afgehaakt bij Schouwen-Duiveland. Maar moet eens die Oosterscheldekering zien want daar ben ik nog nooit geweest.quote:
Flink rondje is dat, vanuit Rotterdam 170 ofzo. Wel altijd tof om zeelandbrug - oosterscheldekering combo te doen.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:40 schreef ratatat het volgende:
[..]
Hoop dat ik deze keer wel zin heb om tot Noord-Beveland te gaan, vorige keer laf afgehaakt bij Schouwen-Duiveland. Maar moet eens die Oosterscheldekering zien want daar ben ik nog nooit geweest.
Body van een wiel was kapot gegaan. Kreeg een nieuwe. Duurde wel lang, maar kan ook door postNL komen.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:28 schreef gerwinner het volgende:
Ja, maar is eigenlijk maar 30 km meer dan tot Schouwen-Duiveland. En dat was wel prima te doen.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Flink rondje is dat, vanuit Rotterdam 170 ofzo. Wel altijd tof om zeelandbrug - oosterscheldekering combo te doen.
Alternatief is om kust te blijven volgen tot Vlissingen en dan treintje terug, directe verbinding. Stuk tussen Vrouwenpolder en Vlissingen vind ik zelf ook heel mooi maar dat is ook beetje nostalgie
Nee man, dat heet nostalgie, net als deze....quote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Denk omdat je oud wordt buzz. Echt een mooi verhaal voor achter de geraniums.
Je moet iig zo plannen dat je zeelandbrug pakt met wind mee. Of in ieder geval niet wind tegen. Heb daar met een laffe windkracht 2-3 in de rug keer PR gezet van net niet 50 gemiddeld en dat was nog in mn beetje fietsen tussen de voetbal door dagen. Daar wind tegen is echt geen genot.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 22:07 schreef ratatat het volgende:
[..]
Ja, maar is eigenlijk maar 30 km meer dan tot Schouwen-Duiveland. En dat was wel prima te doen.
Vlissingen is ook wel een goed idee voor later, maar dan liever met de trein heen. Weinig trek om met zoutplakken op m'n bek in de trein te zitten.
Zijwind is zeker zo vervelend, zo breed is het daar niet en je wilt ook niet tegen de rand geblazen worden.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 22:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je moet iig zo plannen dat je zeelandbrug pakt met wind mee. Of in ieder geval niet wind tegen. Heb daar met een laffe windkracht 2-3 in de rug keer PR gezet van net niet 50 gemiddeld en dat was nog in mn beetje fietsen tussen de voetbal door dagen. Daar wind tegen is echt geen genot.
Veel plezier iig
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 22:32 schreef Reljem het volgende:
Ik heb nu een tijdje een nieuw fietsje, maar heb het idee dat mijn houding nog niet helemaal lekker is. Gevoelsmatig zit mijn stuur te ver waardoor ik niet helemaal chill fiets als ik met mijn handen bij de versnelling/rem zit, toch de meest gangbare houding. Handjes daarom vaker op het stuur. Verder snel last van mijn reet. Zit ook niet helemaal achterop het zadel. Kan ik daar met wat kleine aanpassingen zelf aan fine-tunen? Zit er sws aan te denken om mij even op te meten bij een fietsenzaak.
Het moet wel een beetje haalbaar zijn voor die ander. Maar gaat dat segment omhoog dan dat hij op 42 staat?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 23:13 schreef Tommeke het volgende:
Hij staat nu op 42. Kan er wel met 50 langs rossen, maar misschien is het leuk om eerst ff 43-44 per uur te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |