• Websitequote:De Europese Spelen 2015 zullen de eerste editie van de Europese Spelen worden, een multisportevenement voor atleten uit Europese landen. De Spelen zullen in juni 2015 worden gehouden in Baku, de hoofdstad van Azerbeidzjan. Er zullen 6000 atleten meedoen van 50 landen die meedoen aan 20 sporten. Het zal het grootste sportevenement worden dat Azerbeidzjan ooit heeft georganiseerd. Bron
quote:
• Websitequote:De Europese Spelen 2015 zullen de eerste editie van de Europese Spelen worden, een multisportevenement voor atleten uit Europese landen. De Spelen zullen in juni 2015 worden gehouden in Bakoe, de hoofdstad van Azerbeidzjan. Er zullen 6000 atleten meedoen van 50 noc's die meedoen aan 20 sporten. Het zal het grootste sportevenement worden dat Azerbeidzjan ooit heeft georganiseerd. Bron
1 2 3 4 5 6 | [cimg=300]http://www.baku2015.com/imgml/header/bakulogo.svg[/cimg] [quote]De Europese Spelen 2015 zullen de eerste editie van de Europese Spelen worden, een multisportevenement voor atleten uit Europese landen. De Spelen zullen in juni 2015 worden gehouden in Bakoe, de hoofdstad van Azerbeidzjan. Er zullen 6000 atleten meedoen van 50 noc's die meedoen aan 20 sporten. Het zal het grootste sportevenement worden dat Azerbeidzjan ooit heeft georganiseerd. [url=https://nl.wikipedia.org/wiki/Europese_Spelen_2015][i]Bron[/i][/url][/quote] [*] [url=http://www.baku2015.com/]Website[/url] [*] [url=http://www.baku2015.com/schedules-results/index.html]Programma[/url] |
Verdienstelijkquote:Op zaterdag 13 juni 2015 11:33 schreef Leatherface het volgende:
Verdienstelijk zilver. Hoogst haalbare voor Klamer vandaag.
Ik ben niet zo van de megacomplimenten de laatste tijd. Maar toegegeven, mooie prestatie.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 11:34 schreef Max23 het volgende:
[..]
Verdienstelijk![]()
Dit was behoorlijk onverwacht tegen deze tegenstanders
Geen dankquote:
Om 12:30 het mountainbike bij de mannen, met Van Der Heijden voor Nederland en ene Sven Nys voor de Belgenquote:
Tafeltennisquote:
Dat is niet live ook al staat er van welquote:
Ik zag het toen ik de landen zag staan ja, die heb ik vanmorgen bij de bookmakers nog zitten volgenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 11:46 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat is niet live ook al staat er van wel
Nysquote:Op zaterdag 13 juni 2015 11:42 schreef Max23 het volgende:
[..]
Om 12:30 het mountainbike bij de mannen, met Van Der Heijden voor Nederland en ene Sven Nys voor de Belgen
Start wel ergens achteraanquote:
Rusland zonder (bijna) alle wereldtoppers, dat is wel gunstigquote:Op zaterdag 13 juni 2015 12:22 schreef Max23 het volgende:
Om 17:00 trouwens de Nederlandse volleybalsters tegen Rusland, mooie wedstrijd.
En om 17:30 de Nederlandse waterpolosters tegen Griekenland
Moeten ze gewoon winnen. In Montreux hebben ze er ook 2x van gewonnen. Geen Gamova en co idd.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 12:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Rusland zonder (bijna) alle wereldtoppers, dat is wel gunstig
En dat de bookmakers Nederland zo'n 75% kans geeft vind ik zelf ook wel wat zeggen. Overigens zijn er bij de vrouwen wel veel meer teams met de A-selectie aanwezig, die hebben geen World League dacht ik?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 12:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Moeten ze gewoon winnen. In Montreux hebben ze er ook 2x van gewonnen. Geen Gamova en co idd.
Mountainbike heet vanaf vandaag triatlonquote:Op zaterdag 13 juni 2015 12:31 schreef Max23 het volgende:
Ik kan de stream van het mountainbike niet vinden
Klopt.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 12:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dat de bookmakers Nederland zo'n 75% kans geeft vind ik zelf ook wel wat zeggen. Overigens zijn er bij de vrouwen wel veel meer teams met de A-selectie aanwezig, die hebben geen World League dacht ik?
Vandaar.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 12:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mountainbike heet vanaf vandaag triatlon
Ketting gebroken, direct klaar.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 13:15 schreef Max23 het volgende:
Er is iets gebeurd met Van der Heijden denk ik
Edit: DNF![]()
Mooi jaquote:Op zaterdag 13 juni 2015 14:17 schreef TheArt het volgende:
Schurter voor Fluckiger en Giger. Alle medailles dus naar Zwitserland, die al op 3x goud, 2x zilver en 1x brons staan na 4 events
Dat is niet live.quote:
Daarom post ik de uitslag ook nietquote:Op zaterdag 13 juni 2015 14:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik geniet er wel van alsof het live is.
Dat was een snelle partij voor brons, 38 secondenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:34 schreef heywoodu het volgende:
Wat blijft worstelen toch een maffe sport.
Die ging rap jaquote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:55 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat was een snelle partij voor brons, 38 seconden
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:05 schreef Max23 het volgende:
De dames hebben de slappe lach tijdens het volkslied![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:35 schreef Max23 het volgende:
Geen waterpolo stream volgens mij
Nederland-Griekenland is daar zojuist begonnen
En het stomme is, op 1 van de 4 streams zenden ze "live" de tafeltenniswedstrijd van de Nederlandse dames uit van vanmiddagquote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Officiėle site is vaak ook traag met livescores, dus die haal ik maar ergens anders vandaan.
Kutpostquote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:43 schreef Max23 het volgende:
Waterpolo eindstand: 14-8 voor Griekenland![]()
Volleybal: Rusland wint de 2e set
Inmiddels heeft Eerland kansloos (1-3, won de eerste game, maar maakte daarna nog maximaal 4 punten per game) verloren en staat het dus 2-2quote:Op zondag 14 juni 2015 08:32 schreef heywoodu het volgende:
Dubbel is binnen, 2-1 Nederland. Eerland tegen Qian om het af te maken, anders moet Jie het doen tegen Partyka.
Goede timing weer hoor, gelijk verliest Jie de derde game.quote:Op zondag 14 juni 2015 09:24 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jie is goed begonnen in de beslissende wedstrijd tegen Partyka 11-6 11-6
Als jij niet weg was gegaan had Eerland gewoon haar wedstrijd gewonnenquote:Op zondag 14 juni 2015 09:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Goede timing weer hoor, gelijk verliest Jie de derde game.
Liequote:Op zondag 14 juni 2015 09:40 schreef heywoodu het volgende:
Nou kom op Lie, kan niet de bedoeling zijn dat die Poolse zo met d'r armen in de lucht staat.
Oh wacht
Vanaf nu ga ik elke typefout van vandaag gewoon afschuiven op slaapgebrek.quote:
Huh, vanmorgen was karate nog wel live en dat was dat maffe kataquote:Op zondag 14 juni 2015 09:44 schreef Max23 het volgende:
Geen Karate live zo te zien, dus we krijgen Sheppard niet te zien
Ze hebben net de karatestream omgezet voor de triatlonquote:Op zondag 14 juni 2015 09:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Huh, vanmorgen was karate nog wel live en dat was dat maffe kata
Op die waterpolo stream gaan ze nu kanoėn laten zien, met Eef Haazequote:Op zondag 14 juni 2015 09:45 schreef heywoodu het volgende:
Nee joh Baku, ga lekker een niet-live waterpolowedstrijd herhalen waar Duitsland de Israėlischer vernietigt (hihi), dat is veel leuker dan live karate. Het lijkt de NOS wel zeg.
Goede tipquote:Op zondag 14 juni 2015 09:53 schreef Max23 het volgende:
[..]
Op die waterpolo stream gaan ze nu kanoėn laten zien, met Eef Haaze
Heb jij enig idee hoeveel er doorgaan per heat?quote:Op zondag 14 juni 2015 09:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Goede tip
Ik zag dat Haaze een paar jaar terug 5e werd op het WK (op de 1000m)
Progression System: 1st to Final A, 2/7 to SF, Rest outquote:Op zondag 14 juni 2015 09:56 schreef Max23 het volgende:
[..]
Heb jij enig idee hoeveel er doorgaan per heat?
En sowieso ergens een reglement van alle sporten met regels voor dit toernooi?
Ah dankquote:Op zondag 14 juni 2015 09:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Progression System: 1st to Final A, 2/7 to SF, Rest out
Bij elke sport staat een dingetje met "Reports" op de officiėle site:
http://www.baku2015.com/canoe-sprint/reports/index.html
Op de startlijsten staan de regels voor kwalificatie
quote:Op zondag 14 juni 2015 09:59 schreef Max23 het volgende:
Sheppard verliest ondertussen zijn 1e wedstrijd kansloos met 3-0
Ik heb geen idee, heb nog nooit karate gezienquote:Op zondag 14 juni 2015 10:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]![]()
Wel van de nummer 2 van de wereld, die andere 2 moet ie kunnen hebben hoop ik.
Ik heb de wereldranglijst opgezochtquote:Op zondag 14 juni 2015 10:01 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, heb nog nooit karate gezien
Ik zie het, maar die volgende wedstrijd wordt ook spannend, tegen iemand die maar 1 plaats lager staatquote:
Mijn gouden tip voor Moreno:quote:Op zondag 14 juni 2015 10:02 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik zie het, maar die volgende wedstrijd wordt ook spannend, tegen iemand die maar 1 plaats lager staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op zondag 14 juni 2015 10:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mijn gouden tip voor Moreno:Ik heb ook een tip:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan trouwens bij reports bij turnen niet de regels (hoeveel er doorgaan) vinden, of kijk ik verkeerdquote:Op zondag 14 juni 2015 09:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Progression System: 1st to Final A, 2/7 to SF, Rest out
Bij elke sport staat een dingetje met "Reports" op de officiėle site:
http://www.baku2015.com/canoe-sprint/reports/index.html
Op de startlijsten staan de regels voor kwalificatie
Geen idee, ik vind turnen altijd zo'n klotesport om te volgen met die rotaties en subdivisies en groepen en kwalificaties en toestelkwalificaties en teamstanden enzoquote:Op zondag 14 juni 2015 10:52 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik kan trouwens bij reports bij turnen niet de regels (hoeveel er doorgaan) vinden, of kijk ik verkeerd
Het is natuurlijk ook eigenlijk gewoon een Duitser, die voor Turkije uitkomtquote:Op zondag 14 juni 2015 10:59 schreef Columbiafan het volgende:
Commentatoren bij triatlon, "The Turkish guy"
Klinkt weer gezelligquote:Op zondag 14 juni 2015 11:11 schreef Max23 het volgende:
Drama en commotie bij de kwartfinale worstelen tussen Rusland en Azerbaijan
Stond 0-1, Rus leek 2 te scoren, Azerbaijan deed challenge en kreeg zelf 2 punten dus 0-3.
Nu leek de Rus te scoren, wordt niet toegekend (zou zijn been hebben gebruikt), nu challenge van de Rus.
Edit: afgewezen dus strafpunt en 0-4
Als ik het goed begrijp doen alle turners vandaag en morgen de verschillende onderdelen en worden dan meteen de teammedailles verdeeld.quote:Op zondag 14 juni 2015 10:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen idee, ik vind turnen altijd zo'n klotesport om te volgen met die rotaties en subdivisies en groepen en kwalificaties en toestelkwalificaties en teamstanden enzo
Zo is het ineens best een leuke sport om te kijkenquote:
quote:Qualification Format
Qualification for the All Around and Apparatus finals will take place over 2 days. On the first day MAG will compete on Floor, Pommel Horse, Rings and WAG will compete on Uneven Bars and Vault. On the second day MAG will compete on Vault, High Bar and Parallel Bars and WAG will compete on Beam and Floor. The team rankings will be confirmed on completion of all gymnasts routines on day 2.
Team Competition Format
A team consists of 3 gymnasts, with the top 2 scores per apparatus contributing to the team score.
All Around Competition Format
The top 18 gymnasts qualified will advance to the All Around Final, with only a one gymnast per country rule applied. There will be four reserve spots.
Apparatus Finals Competition Format
The top 6 gymnasts qualified will advance to the Apparatus Finals, with a one gymnast per country rule applied. There will be three reserve spots.
Jammer dat de 1000m dit toernooi niet wordt gedaanquote:Op zondag 14 juni 2015 12:33 schreef heywoodu het volgende:
Halve finales kayakken met Haaze, moet top-3 halen en dat wordt erg lastig.
5000 welquote:Op zondag 14 juni 2015 12:35 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jammer dat de 1000m dit toernooi niet wordt gedaan
Zo slecht is het nou ook niet allemaal.Schmidt deed het naar behoren en die andere twee mannen ken ik niet eigenlijkquote:
Ik heb zo'n vermoeden dat het daar niet bij gaat blijvenquote:
Inderdaad, het staat nu 2-3quote:Op zondag 14 juni 2015 13:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat het daar niet bij gaat blijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat lekker soepel in die game hoor.quote:
Li Jiao is het hier niet mee eens.quote:
Oh ja, kan me volgens mij van het WK teams vorig jaar nog herinneren dat het daar vaak over gingquote:Op zondag 14 juni 2015 14:36 schreef Max23 het volgende:
Expedite regel, vanwege 10 minuten grens, als de ontvanger de bal 13 keer kan terugspelen, krijgt ze automatisch het punt
Li Jie kan er het beste mee omgaan en wint daardoor de eerste game 11-7
quote:Op zondag 14 juni 2015 15:07 schreef Max23 het volgende:
Morgen trouwens een Nederlandse vrouw in actie bij het worstelen![]()
![]()
Beachvolleybal en schieten ookquote:
Hoezo kijk jij meer dan mij?quote:Op zondag 14 juni 2015 15:14 schreef Max23 het volgende:
Wow, 19 jarige Azeri wint goud bij de vrouwen karate
Ik heb m'n tablet er maar bijgepakt om tafeltennis + karate te kijken, dit laat ik niet op me zitten natuurlijkquote:
quote:Op zondag 14 juni 2015 15:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb m'n tablet er maar bijgepakt om tafeltennis + karate te kijken, dit laat ik niet op me zitten natuurlijk
Is het nog druk daar dan?quote:Op zondag 14 juni 2015 15:48 schreef heywoodu het volgende:
Ondertussen gaat Kosovo voor een historische medaille in het karate nu. Ik hoop dat ze winnen, al is het maar omdat Totallympics dan ontploft vanwege het aantal Serviėrs
Absoluutquote:
Die kans is wel aanwezigquote:Op zondag 14 juni 2015 15:57 schreef heywoodu het volgende:
Nou boeiend, alsof Oekraļne nog 2 keer enkelspel gaat winnen
Nee joh, komt goed.quote:
Ja wtfquote:Op zondag 14 juni 2015 16:37 schreef heywoodu het volgende:
Lekker hoor Eerland, even een handje matchpoints wegwerken
De dames doen het gewoon uitstekend dusquote:Op zondag 14 juni 2015 17:05 schreef Max23 het volgende:
Nu alle subdivisies klaar zijn bij het turnen.
Lisa Top plaatst zich als 3e voor de finale op sprong![]()
Celine van Gerner plaatst zich als 4e voor de finale op rek![]()
Halverwege de meerkamp staat Van Gerner 8e en Top 9e, beste 16 plaatsen zich voor de finale, maar 1 deelnemer per land toegestaan.
Nederland staat 4e in het totaalklassement na 2 van de 4 onderdelen
Schmidt staat 11e op de geschoonde lijst halverwege, komt 0,2 tekort voor vloerfinale
Nederland staat 13e in het totaalklassement na 3 van de 6 onderdelen
Rankings kan ik nergens vinden zo, hier staan wel veel resultaten:https://unitedworldwrestling.org/databasequote:Op zondag 14 juni 2015 22:11 schreef Max23 het volgende:
Iemand die iets van een ranking kan vinden voor het worstelen?
De Nederlandse Blaszka moet morgen tegen Tjapko uit Letland. Maar kanshebbers of ranking kan ik nergens vinden. Lastig kansen in te schatten zo.
Ah dank, denk je dat het morgen op de stream komt? Als het niet komt kan ik uitslapenquote:Op zondag 14 juni 2015 22:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Rankings kan ik nergens vinden zo, hier staan wel veel resultaten:https://unitedworldwrestling.org/database
Dit jaar tijdens het EK -23 hebben ze elkaar ontlopen, want Blaszka kwam daar voor het eerst in een klasse hoger uit terwijl Tjapko dit jaar juist een klasse omlaag is gegaan
Iwona Matkowska uit Polen en Maria Stadnyk uit Azerbeidzjan pakten vorig jaar zilver en brons op het WK in deze klasse en zijn er beiden bij morgen.
Oeh, ranking heb ik ook proberen te vinden een tijdje terug, maar heb ze niet kunnen vinden.quote:Op zondag 14 juni 2015 22:11 schreef Max23 het volgende:
Iemand die iets van een ranking kan vinden voor het worstelen?
De Nederlandse Blaszka moet morgen tegen Tjapko uit Letland. Maar kanshebbers of ranking kan ik nergens vinden. Lastig kansen in te schatten zo.
WoW, topquote:Op zondag 14 juni 2015 22:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
Oeh, ranking heb ik ook proberen te vinden een tijdje terug, maar heb ze niet kunnen vinden.
http://we.tl/Aah9ntqxpg
Hier een bestandje wat ik een tijdje terug gemaakt heb en wat ik zelf blijf bijhouden. Alle Nederlandse kanshebbers voor Rio 2016, de eisen waaraan ze moeten voldoen + de kans die ik ze heb gegeven om Rio te halen (die sterretjes erachter). Misschien vinden jullie het wel wat.
"Misschien vinden jullie het wel wat."quote:Op zondag 14 juni 2015 22:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
Oeh, ranking heb ik ook proberen te vinden een tijdje terug, maar heb ze niet kunnen vinden.
http://we.tl/Aah9ntqxpg
Hier een bestandje wat ik een tijdje terug gemaakt heb en wat ik zelf blijf bijhouden. Alle Nederlandse kanshebbers voor Rio 2016, de eisen waaraan ze moeten voldoen + de kans die ik ze heb gegeven om Rio te halen (die sterretjes erachter). Misschien vinden jullie het wel wat.
quote:
Geen dank!quote:Op zondag 14 juni 2015 22:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Misschien vinden jullie het wel wat."
Geniale sheet
Bedankt!
Geen limiet per land ofzo?quote:Op zondag 14 juni 2015 22:40 schreef heywoodu het volgende:
Vandaag stonden bij het synchroonzwemmen trouwens de figuren op het programma, die weer iets te maken hadden met wie zich wel of niet kwalificeerde voor de finales op de overige onderdelen. Rusland werd daarin 1, 2, 3, 4, 5, 6. 7. 9, 10 en 14
In de top-10 zaten verder alleen twee van de drie Oostenrijkse tweelingzusjes, wat gezien de omstandigheden erg knap is. Noortje de Brouwer was op de 45e plek de bese Nederlandse.
Nee, elk land van elk team moest dit verplicht doen. Het is ook geen medaille-evenement, maar het is me niet 100% duidelijk wat het wel isquote:
quote:
Alle worstelmatten livequote:Op maandag 15 juni 2015 06:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]![]()
Wel finales in het kanovaren over 2 minuten en dat is gezien het deelnemersveld echt een absolute aanrader, het staat helemaal bol van de wereldtop
Hopelijk heeft ze een betere worsteltechniek dan websitequote:Op maandag 15 juni 2015 07:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
Alle worstelmatten live![]()
https://unitedworldwrestling.org/event/1st-european-games
Eerste keer ooit dat ik Blaszka in actie ziequote:
Die Poolse moet nu eerst nog even winnen van een Roemeensequote:Op maandag 15 juni 2015 07:36 schreef heywoodu het volgende:
Nou in de kwartfinale gelukkig al tegen de vice-wereldkampioene, dat is natuurlijk wel gunstig.
Ik zit er weer klaar voorquote:Op maandag 15 juni 2015 08:06 schreef Max23 het volgende:
Nog 1 wedstrijd en dan is de kwartfinale van Blaszka alweer
En zilver voor de Oostenrijkse dames en hun "Schwimmen für Vanessa"quote:Op maandag 15 juni 2015 08:11 schreef Max23 het volgende:
De Brouwers zijn trouwens 10e geworden bij de duetten synchroonzwemmen
Ik denk niet dat ze tegen zie Azeri moet toch? Als die haar kwartfinale wint, moet Blaszka tegen die verliezer en dan vervolgens tegen een verloren halve finalist van de andere helft denk ik?quote:Op maandag 15 juni 2015 08:17 schreef heywoodu het volgende:
Kansloos verhaal dit
Dan maar voor de herkansing en brons, maar om brons te pakken moet ze toch echt voorbij die Azerbeidzjaanse die WK-brons pakte vorig jaar.
Wanneer gaat ze eigenlijk de herkansing in, als Matkowska de finale haalt of sowieso?
Oh dat kan ook wel, ik keek er alleen naar dat de Poolse of de Azeri in de herkansingen/het traject om brons terecht gaat komenquote:Op maandag 15 juni 2015 08:19 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze tegen zie Azeri moet toch? Als die haar kwartfinale wint, moet Blaszka tegen die verliezer en dan vervolgens tegen een verloren halve finalist van de andere helft denk ik?
Het zou best grappig zijn als je door de wekker heen zou slapenquote:Op maandag 15 juni 2015 08:21 schreef heywoodu het volgende:
Maar goed, als deze marteling voorbij is ga ik nog mooi even een uurtje pitten voor de tafeltennisdames beginnen
Speciaal om zeker niks te missen van de Spelen heb ik een vreselijk irritante app gedownload waar je eerst een puzzel + rekensommetjes + quiz in moet vullen om de wekker uit te zettenquote:Op maandag 15 juni 2015 08:23 schreef Max23 het volgende:
[..]
Het zou best grappig zijn als je door de wekker heen zou slapen
quote:Op maandag 15 juni 2015 08:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Speciaal om zeker niks te missen van de Spelen heb ik een vreselijk irritante app gedownload waar je eerst een puzzel + rekensommetjes + quiz in moet vullen om de wekker uit te zetten
Kan niet fout gaan
(3x6) + (4x8) = nog best een uitdaging als je net wakker bent, de hoofssteden van allerlei landen gingen makkelijkerquote:
Jaquote:Op maandag 15 juni 2015 10:06 schreef Max23 het volgende:
Ligt het trouwens aan mij, of zijn de scores tot nu toe bij het turnen vrij laag?
Mustafina, toch de grote favoriet, staat aan de leiding op vloer met 13.966
Dat is toch een vrij lage score
Post-Olympische reset is al drie jaar geleden, wel vreemd ja.quote:Op maandag 15 juni 2015 10:06 schreef Max23 het volgende:
Ligt het trouwens aan mij, of zijn de scores tot nu toe bij het turnen vrij laag?
Mustafina, toch de grote favoriet, staat aan de leiding op vloer met 13.966
Dat is toch een vrij lage score
De Aziatische Spelen hadden ook ooit geen traditie, de Pan-Amerikaanse Spelen ook niet, de Afrikaanse Spelen ook niet en (als je heel ver terug gaatquote:Op maandag 15 juni 2015 10:18 schreef Leatherface het volgende:
Het evenement is qua aankleding enzo wel van olympische allure. Die ident is ook zo typisch olympisch.
Maar het toernooi is denk ik geen lang leven beschoren. Te duur, te weinig traditie.
Dat is waar. Maar dit evenement is nu voor het eerst in een tijd dat in Europa de ene na de andere kandidatuur weggestemd wordt wegens te duur. De zeitgeist is niet echt goed.quote:Op maandag 15 juni 2015 10:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De Aziatische Spelen hadden ook ooit geen traditie, de Pan-Amerikaanse Spelen ook niet, de Afrikaanse Spelen ook niet en (als je heel ver terug gaat) de Olympische Spelen ook niet.
Dat klopt ook wel weer, maar er zijn gelukkig wel al meerdere steden/landen die zich gemeld hebben voor 2019quote:Op maandag 15 juni 2015 10:21 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar dit evenement is nu voor het eerst in een tijd dat in Europa de ene na de andere kandidatuur weggestemd wordt wegens te duur. De zeitgeist is niet echt goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |