• Websitequote:De Europese Spelen 2015 zullen de eerste editie van de Europese Spelen worden, een multisportevenement voor atleten uit Europese landen. De Spelen zullen in juni 2015 worden gehouden in Baku, de hoofdstad van Azerbeidzjan. Er zullen 6000 atleten meedoen van 50 landen die meedoen aan 20 sporten. Het zal het grootste sportevenement worden dat Azerbeidzjan ooit heeft georganiseerd. Bron
quote:
• Websitequote:De Europese Spelen 2015 zullen de eerste editie van de Europese Spelen worden, een multisportevenement voor atleten uit Europese landen. De Spelen zullen in juni 2015 worden gehouden in Bakoe, de hoofdstad van Azerbeidzjan. Er zullen 6000 atleten meedoen van 50 noc's die meedoen aan 20 sporten. Het zal het grootste sportevenement worden dat Azerbeidzjan ooit heeft georganiseerd. Bron
1 2 3 4 5 6 | [cimg=300]http://www.baku2015.com/imgml/header/bakulogo.svg[/cimg] [quote]De Europese Spelen 2015 zullen de eerste editie van de Europese Spelen worden, een multisportevenement voor atleten uit Europese landen. De Spelen zullen in juni 2015 worden gehouden in Bakoe, de hoofdstad van Azerbeidzjan. Er zullen 6000 atleten meedoen van 50 noc's die meedoen aan 20 sporten. Het zal het grootste sportevenement worden dat Azerbeidzjan ooit heeft georganiseerd. [url=https://nl.wikipedia.org/wiki/Europese_Spelen_2015][i]Bron[/i][/url][/quote] [*] [url=http://www.baku2015.com/]Website[/url] [*] [url=http://www.baku2015.com/schedules-results/index.html]Programma[/url] |
Verdienstelijkquote:Op zaterdag 13 juni 2015 11:33 schreef Leatherface het volgende:
Verdienstelijk zilver. Hoogst haalbare voor Klamer vandaag.
Ik ben niet zo van de megacomplimenten de laatste tijd. Maar toegegeven, mooie prestatie.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 11:34 schreef Max23 het volgende:
[..]
Verdienstelijk![]()
Dit was behoorlijk onverwacht tegen deze tegenstanders
Geen dankquote:
Om 12:30 het mountainbike bij de mannen, met Van Der Heijden voor Nederland en ene Sven Nys voor de Belgenquote:
Tafeltennisquote:
Dat is niet live ook al staat er van welquote:
Ik zag het toen ik de landen zag staan ja, die heb ik vanmorgen bij de bookmakers nog zitten volgenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 11:46 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat is niet live ook al staat er van wel
Nysquote:Op zaterdag 13 juni 2015 11:42 schreef Max23 het volgende:
[..]
Om 12:30 het mountainbike bij de mannen, met Van Der Heijden voor Nederland en ene Sven Nys voor de Belgen
Start wel ergens achteraanquote:
Rusland zonder (bijna) alle wereldtoppers, dat is wel gunstigquote:Op zaterdag 13 juni 2015 12:22 schreef Max23 het volgende:
Om 17:00 trouwens de Nederlandse volleybalsters tegen Rusland, mooie wedstrijd.
En om 17:30 de Nederlandse waterpolosters tegen Griekenland
Moeten ze gewoon winnen. In Montreux hebben ze er ook 2x van gewonnen. Geen Gamova en co idd.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 12:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Rusland zonder (bijna) alle wereldtoppers, dat is wel gunstig
En dat de bookmakers Nederland zo'n 75% kans geeft vind ik zelf ook wel wat zeggen. Overigens zijn er bij de vrouwen wel veel meer teams met de A-selectie aanwezig, die hebben geen World League dacht ik?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 12:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Moeten ze gewoon winnen. In Montreux hebben ze er ook 2x van gewonnen. Geen Gamova en co idd.
Mountainbike heet vanaf vandaag triatlonquote:Op zaterdag 13 juni 2015 12:31 schreef Max23 het volgende:
Ik kan de stream van het mountainbike niet vinden
Klopt.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 12:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dat de bookmakers Nederland zo'n 75% kans geeft vind ik zelf ook wel wat zeggen. Overigens zijn er bij de vrouwen wel veel meer teams met de A-selectie aanwezig, die hebben geen World League dacht ik?
Vandaar.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 12:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mountainbike heet vanaf vandaag triatlon
Ketting gebroken, direct klaar.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 13:15 schreef Max23 het volgende:
Er is iets gebeurd met Van der Heijden denk ik
Edit: DNF![]()
Mooi jaquote:Op zaterdag 13 juni 2015 14:17 schreef TheArt het volgende:
Schurter voor Fluckiger en Giger. Alle medailles dus naar Zwitserland, die al op 3x goud, 2x zilver en 1x brons staan na 4 events
Dat is niet live.quote:
Daarom post ik de uitslag ook nietquote:Op zaterdag 13 juni 2015 14:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik geniet er wel van alsof het live is.
Dat was een snelle partij voor brons, 38 secondenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:34 schreef heywoodu het volgende:
Wat blijft worstelen toch een maffe sport.
Die ging rap jaquote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:55 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat was een snelle partij voor brons, 38 seconden
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:05 schreef Max23 het volgende:
De dames hebben de slappe lach tijdens het volkslied![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:35 schreef Max23 het volgende:
Geen waterpolo stream volgens mij
Nederland-Griekenland is daar zojuist begonnen
En het stomme is, op 1 van de 4 streams zenden ze "live" de tafeltenniswedstrijd van de Nederlandse dames uit van vanmiddagquote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Officiėle site is vaak ook traag met livescores, dus die haal ik maar ergens anders vandaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |