Dat is niet live ook al staat er van welquote:
Ik zag het toen ik de landen zag staan ja, die heb ik vanmorgen bij de bookmakers nog zitten volgenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 11:46 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat is niet live ook al staat er van wel
Nysquote:Op zaterdag 13 juni 2015 11:42 schreef Max23 het volgende:
[..]
Om 12:30 het mountainbike bij de mannen, met Van Der Heijden voor Nederland en ene Sven Nys voor de Belgen
Start wel ergens achteraanquote:
Rusland zonder (bijna) alle wereldtoppers, dat is wel gunstigquote:Op zaterdag 13 juni 2015 12:22 schreef Max23 het volgende:
Om 17:00 trouwens de Nederlandse volleybalsters tegen Rusland, mooie wedstrijd.
En om 17:30 de Nederlandse waterpolosters tegen Griekenland
Moeten ze gewoon winnen. In Montreux hebben ze er ook 2x van gewonnen. Geen Gamova en co idd.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 12:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Rusland zonder (bijna) alle wereldtoppers, dat is wel gunstig
En dat de bookmakers Nederland zo'n 75% kans geeft vind ik zelf ook wel wat zeggen. Overigens zijn er bij de vrouwen wel veel meer teams met de A-selectie aanwezig, die hebben geen World League dacht ik?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 12:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Moeten ze gewoon winnen. In Montreux hebben ze er ook 2x van gewonnen. Geen Gamova en co idd.
Mountainbike heet vanaf vandaag triatlonquote:Op zaterdag 13 juni 2015 12:31 schreef Max23 het volgende:
Ik kan de stream van het mountainbike niet vinden
Klopt.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 12:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dat de bookmakers Nederland zo'n 75% kans geeft vind ik zelf ook wel wat zeggen. Overigens zijn er bij de vrouwen wel veel meer teams met de A-selectie aanwezig, die hebben geen World League dacht ik?
Vandaar.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 12:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mountainbike heet vanaf vandaag triatlon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |