Op die waterpolo stream gaan ze nu kanoën laten zien, met Eef Haazequote:Op zondag 14 juni 2015 09:45 schreef heywoodu het volgende:
Nee joh Baku, ga lekker een niet-live waterpolowedstrijd herhalen waar Duitsland de Israëlischer vernietigt (hihi), dat is veel leuker dan live karate. Het lijkt de NOS wel zeg.
Goede tipquote:Op zondag 14 juni 2015 09:53 schreef Max23 het volgende:
[..]
Op die waterpolo stream gaan ze nu kanoën laten zien, met Eef Haaze
Heb jij enig idee hoeveel er doorgaan per heat?quote:Op zondag 14 juni 2015 09:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Goede tip
Ik zag dat Haaze een paar jaar terug 5e werd op het WK (op de 1000m)
Progression System: 1st to Final A, 2/7 to SF, Rest outquote:Op zondag 14 juni 2015 09:56 schreef Max23 het volgende:
[..]
Heb jij enig idee hoeveel er doorgaan per heat?
En sowieso ergens een reglement van alle sporten met regels voor dit toernooi?
Ah dankquote:Op zondag 14 juni 2015 09:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Progression System: 1st to Final A, 2/7 to SF, Rest out
Bij elke sport staat een dingetje met "Reports" op de officiële site:
http://www.baku2015.com/canoe-sprint/reports/index.html
Op de startlijsten staan de regels voor kwalificatie
quote:Op zondag 14 juni 2015 09:59 schreef Max23 het volgende:
Sheppard verliest ondertussen zijn 1e wedstrijd kansloos met 3-0
Ik heb geen idee, heb nog nooit karate gezienquote:Op zondag 14 juni 2015 10:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]![]()
Wel van de nummer 2 van de wereld, die andere 2 moet ie kunnen hebben hoop ik.
Ik heb de wereldranglijst opgezochtquote:Op zondag 14 juni 2015 10:01 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, heb nog nooit karate gezien
Ik zie het, maar die volgende wedstrijd wordt ook spannend, tegen iemand die maar 1 plaats lager staatquote:
Mijn gouden tip voor Moreno:quote:Op zondag 14 juni 2015 10:02 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik zie het, maar die volgende wedstrijd wordt ook spannend, tegen iemand die maar 1 plaats lager staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op zondag 14 juni 2015 10:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mijn gouden tip voor Moreno:Ik heb ook een tip:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan trouwens bij reports bij turnen niet de regels (hoeveel er doorgaan) vinden, of kijk ik verkeerdquote:Op zondag 14 juni 2015 09:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Progression System: 1st to Final A, 2/7 to SF, Rest out
Bij elke sport staat een dingetje met "Reports" op de officiële site:
http://www.baku2015.com/canoe-sprint/reports/index.html
Op de startlijsten staan de regels voor kwalificatie
Geen idee, ik vind turnen altijd zo'n klotesport om te volgen met die rotaties en subdivisies en groepen en kwalificaties en toestelkwalificaties en teamstanden enzoquote:Op zondag 14 juni 2015 10:52 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik kan trouwens bij reports bij turnen niet de regels (hoeveel er doorgaan) vinden, of kijk ik verkeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |