Eerste keer ooit dat ik Blaszka in actie ziequote:
Die Poolse moet nu eerst nog even winnen van een Roemeensequote:Op maandag 15 juni 2015 07:36 schreef heywoodu het volgende:
Nou in de kwartfinale gelukkig al tegen de vice-wereldkampioene, dat is natuurlijk wel gunstig.
Ik zit er weer klaar voorquote:Op maandag 15 juni 2015 08:06 schreef Max23 het volgende:
Nog 1 wedstrijd en dan is de kwartfinale van Blaszka alweer
En zilver voor de Oostenrijkse dames en hun "Schwimmen für Vanessa"quote:Op maandag 15 juni 2015 08:11 schreef Max23 het volgende:
De Brouwers zijn trouwens 10e geworden bij de duetten synchroonzwemmen
Ik denk niet dat ze tegen zie Azeri moet toch? Als die haar kwartfinale wint, moet Blaszka tegen die verliezer en dan vervolgens tegen een verloren halve finalist van de andere helft denk ik?quote:Op maandag 15 juni 2015 08:17 schreef heywoodu het volgende:
Kansloos verhaal dit
Dan maar voor de herkansing en brons, maar om brons te pakken moet ze toch echt voorbij die Azerbeidzjaanse die WK-brons pakte vorig jaar.
Wanneer gaat ze eigenlijk de herkansing in, als Matkowska de finale haalt of sowieso?
Oh dat kan ook wel, ik keek er alleen naar dat de Poolse of de Azeri in de herkansingen/het traject om brons terecht gaat komenquote:Op maandag 15 juni 2015 08:19 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze tegen zie Azeri moet toch? Als die haar kwartfinale wint, moet Blaszka tegen die verliezer en dan vervolgens tegen een verloren halve finalist van de andere helft denk ik?
Het zou best grappig zijn als je door de wekker heen zou slapenquote:Op maandag 15 juni 2015 08:21 schreef heywoodu het volgende:
Maar goed, als deze marteling voorbij is ga ik nog mooi even een uurtje pitten voor de tafeltennisdames beginnen
Speciaal om zeker niks te missen van de Spelen heb ik een vreselijk irritante app gedownload waar je eerst een puzzel + rekensommetjes + quiz in moet vullen om de wekker uit te zettenquote:Op maandag 15 juni 2015 08:23 schreef Max23 het volgende:
[..]
Het zou best grappig zijn als je door de wekker heen zou slapen
quote:Op maandag 15 juni 2015 08:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Speciaal om zeker niks te missen van de Spelen heb ik een vreselijk irritante app gedownload waar je eerst een puzzel + rekensommetjes + quiz in moet vullen om de wekker uit te zetten
Kan niet fout gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |