(3x6) + (4x8) = nog best een uitdaging als je net wakker bent, de hoofssteden van allerlei landen gingen makkelijkerquote:
Jaquote:Op maandag 15 juni 2015 10:06 schreef Max23 het volgende:
Ligt het trouwens aan mij, of zijn de scores tot nu toe bij het turnen vrij laag?
Mustafina, toch de grote favoriet, staat aan de leiding op vloer met 13.966
Dat is toch een vrij lage score
Post-Olympische reset is al drie jaar geleden, wel vreemd ja.quote:Op maandag 15 juni 2015 10:06 schreef Max23 het volgende:
Ligt het trouwens aan mij, of zijn de scores tot nu toe bij het turnen vrij laag?
Mustafina, toch de grote favoriet, staat aan de leiding op vloer met 13.966
Dat is toch een vrij lage score
De Aziatische Spelen hadden ook ooit geen traditie, de Pan-Amerikaanse Spelen ook niet, de Afrikaanse Spelen ook niet en (als je heel ver terug gaatquote:Op maandag 15 juni 2015 10:18 schreef Leatherface het volgende:
Het evenement is qua aankleding enzo wel van olympische allure. Die ident is ook zo typisch olympisch.
Maar het toernooi is denk ik geen lang leven beschoren. Te duur, te weinig traditie.
Dat is waar. Maar dit evenement is nu voor het eerst in een tijd dat in Europa de ene na de andere kandidatuur weggestemd wordt wegens te duur. De zeitgeist is niet echt goed.quote:Op maandag 15 juni 2015 10:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De Aziatische Spelen hadden ook ooit geen traditie, de Pan-Amerikaanse Spelen ook niet, de Afrikaanse Spelen ook niet en (als je heel ver terug gaat) de Olympische Spelen ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |