Die kan tenminste pingels stoppenquote:
Nee.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Krul; Van der Wiel, Vlaar, Van Dijk, De Vrij, BMI, Bruma, Rekiki, Willems, Sneijder, Robben
EUROPEES KAMPIOENquote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:19 schreef KingRoland het volgende:
Tsja de TT...
Als iemand met een leuke geschikte TT komt dan kan dat
#pray4robbenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:19 schreef KingRoland het volgende:
Tsja de TT...
Maar zakt bij Newcastle United stevig door het ijs.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kan tenminste pingels stoppen
negersexquote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:19 schreef KingRoland het volgende:
Tsja de TT...
Dit is een geschikte TT.quote:
GUUS HOEFT NOG NIET NAAR HUUS!!!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:19 schreef KingRoland het volgende:
Tsja de TT...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 80% gewijzigd door KingRoland op 12-06-2015 22:20:57 ]
Karim Rekikiquote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:19 schreef KingRoland het volgende:
Tsja de TT...
quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
*2-1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke rest?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Maar de rest is dus wel veilig gesteld zo?
Op zijn eigen eilandje.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:20 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Waar voetbalt die depay? Man man man
Magic Eyesquote:
Ik heb jou eigenlijk nog niet gehoord over de invalbeurt van Pröpper.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bruckner?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:22 schreef Vasion het volgende:
Bondscoach van Tjechie ook met zn grote bek.
Bondscoach Tsjechië grapt: 'We zijn walvissen wezen kijken'
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Die speelt altijd goed in het nationale teamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:22 schreef Brammess het volgende:
Ook op tijd, Hans.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*SigtuursonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Hopelijk blijft hij bij AjaxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is ook een wonder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na PSV-Feyenoord dus?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
De volgende wedstrijd van Nederland is op 3 september 2015.
Dan zitten er alweer 4 speelronden van de Eredivisie op.
Ik houd het op één.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:24 schreef Sked het volgende:
Weet iemand hoeveel passes Depay goed heeft gegeven? Ik zet in op 0.
Ja, die van even terug in de korte hoek.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:24 schreef Bronson_ het volgende:
Is er überhaupt een schot een van Depay gevaarlijk geweest?
David Luiz, 50 milquote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:24 schreef Lange_Lans het volgende:
Wat een haat op de Memph in eens.
32 miljoen.
Hij speelt dan ook echt teringslechtquote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:24 schreef Lange_Lans het volgende:
32 miljoen.
Succes brengt hatersquote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:24 schreef Lange_Lans het volgende:
32 miljoen.
Shirma Rousse ofzoquote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:24 schreef Karzai het volgende:
Kunnen we die dikke negerin er nog in gooien voor een minuutje of acht
Koopje of the week.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:24 schreef Lange_Lans het volgende:
32 miljoen.
Zonder Guus wel driequote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:24 schreef JCats het volgende:
Zonder Van Persie speelt Oranje 2 klassen beter.
JC Schaalquote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja.
En dus ook na Heerenveen - PSV. En PSV - FC Groningen. En ADO-PSV. En FC Groningen - PSV.
Pröpper.quote:
Guus zit op de bank jonguhquote:
En met Robben er ook nog eens bij 5 klassen beter.quote:
Dat.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oke dus we krijgen IJsland en Tsjechie nog thuis. Prima!
Zoals ik al eerder heb gezegd, wij gaan gewoon naar dat EK.
Fuck alle pessimisten
10 punten en een Johan Cruijff schaalquote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja.
En dus ook na Heerenveen - PSV. En PSV - FC Groningen. En ADO-PSV. En FC Groningen - PSV.
We missen het EK in de allerlaatste wedstrijd van de kwalificatie. Let maar op.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oke dus we krijgen IJsland en Tsjechie nog thuis. Prima!
Zoals ik al eerder heb gezegd, wij gaan gewoon naar dat EK.
Fuck alle pessimisten
Misschien waait er een voorzet van Rusnak onverhoopt in.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat Groningen dat verliest nee
Ik word doodmoe van die negatievelingen over NL dit dat zus zo.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat.
Alsof op het opgehemelde WK de wedstrijden tegen Costa Rica en Mexico zo oppemachtig briljant werden gewonnen.
9 punten. PSV verliest traditioneel in Heerenveen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
10 punten en een Johan Cruijff schaal
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat Groningen dat verliest nee
Het is toch ook gewoon kut met peren.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik word doodmoe van die negatievelingen over NL dit dat zus zo.
Pics van je zus?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik verwacht een tactische meesterzet van Van der Looiquote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien waait er een voorzet van Rusnak onverhoopt in.
Wil je als mod het goede voorbeeld geven en gewoon ontopic gaan? Dankjequote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik verwacht een tactische meesterzet van Van der Looi
Rekiki krijgt rood nadat ie Antonia onderuit schoffelde.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien waait er een voorzet van Rusnak onverhoopt in.
Niet veel slechter dan het WK. En dat verschil kwam door Robben.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:27 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Het is toch ook gewoon kut met peren.
Padt in de spits?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik verwacht een tactische meesterzet van Van der Looi
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:28 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Rekiki krijgt rood nadat ie Antonia onderuit schoffelde.
Rekiki speelt volgend seizoen niet meer bij PSVquote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:28 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Rekiki krijgt rood nadat ie Antonia onderuit schoffelde.
De aanloop naar het EK 2008 was ook geen beste. Was ook iedereen negatief. Op dat EK speelden we even de Wereldkampioen van de mat en daarna ook nog de vice wereldkampioen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:27 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Het is toch ook gewoon kut met peren.
Dat was de Hyun-Jun Suk-show. Of was dat Groningen - PSV.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]Ohja mooi was dit
En deze
[ afbeelding ]
Dat was PSV inderdaadquote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was de Hyun-Jun Suk-show. Of was dat Groningen - PSV.
Kan het gewoon on topic ipv deze onzin. tr gemacht.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]Ohja mooi was dit
En deze
[ afbeelding ]
Shit man. Bruma is er toch wel bij?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Rekiki speelt volgend seizoen niet meer bij PSV
Maar wel met fatsoenlijke resultaten. Nu zijn het spel en de resultaten niets.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Niet veel slechter dan het WK. En dat verschil kwam door Robben.
Beetje de trend. Heel tof om te doen. Dit zijn de meestal de personen die tijdens een eindtoernooi met een raar hoedje en een vlaggetje op de bank zitten.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Beetje de trend. Heel tof om te doen. Dit zijn de meestal de personen die tijdens een eindtoernooi met een raar hoedje en een vlaggetje op de bank zitten.
ik zou ook los gaan op de goedkope wodkaquote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:29 schreef Zorro het volgende:
Die cameraman heeft wel wat moeite de bal te volgen.
Zoals wiequote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:29 schreef Izzy73 het volgende:
Het zijn echt maar iets van 5 users hier hey, die ieder voetbalwedstrijd tegen elkaar lullen
Och, strafschoppen tegen Costa Rica of 0-2 uit bij Letland. Dan vind ik dit beter.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:29 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Maar wel met fatsoenlijke resultaten. Nu zijn het spel en de resultaten niets.
Wat een losers he. En dan zo'n halve tamme die alle berichten loopt te quoten.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:29 schreef Izzy73 het volgende:
Het zijn echt maar iets van 5 users hier hey, die ieder voetbalwedstrijd tegen elkaar lullen
Ik zal blij zijn als ie weer fit is en dit fabeltje ontkracht kan wordenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Niet veel slechter dan het WK. En dat verschil kwam door Robben.
Hij was best wel nuttig in de WK kwalificatie hoor.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:30 schreef speknek het volgende:
Wat is toch dat gedoe met Lens. Zijn clubstatistieken zijn al jarenlang dramatisch en in Oranje is het ook nooit wat geweest. Ik dacht dat ie gewoon vriendjes was met de vorige bondscoaches, maar hij blijft maar opgeroepen worden.
Die kan er niet zoveel van.quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Beetje de trend. Heel tof om te doen. Dit zijn de meestal de personen die tijdens een eindtoernooi met een raar hoedje en een vlaggetje op de bank zitten.
Precies! Sommigen mogen blijkbaar meer dan anderen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:29 schreef Rickertman96 het volgende:
Ontopic jongens of ik moet ingrijpen.
Die Belgen zullen wel Balequote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:30 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Wat een losers he. En dan zo'n halve tamme die alle berichten loopt te quoten.
wat een ongelooflijk KUTgifjequote:
Je ergert je er wat aan he. Lijkt me kut man, als je een forum zo serieus neemt. Sterkte daarmee.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:30 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Wie?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:29 schreef Izzy73 het volgende:
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je ergert je er wat aan he. Lijkt me kut man, als je een forum zo serieus neemt. Sterkte daarmee.
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:32 schreef Paxcon het volgende:
Het wordt hoog tijd dat Robben weer herstelt
De klasse van Bale is ongeëvenaard.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
Verliezen van Wales goedzo die Belgen kregen een beetje grote bek
Goeie gif. Mooi hoe hij een milliseconde in de lens kijkt.quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:32 schreef Paxcon het volgende:
Het wordt hoog tijd dat Robben weer herstelt
Meer dan terecht.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Heb ook een TR gemaakt
Dit soort bagger hoort hier niet
Op HLN echt 30 artikelen over dat ze van Frankrijk gewonnen hadden.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nummer 2 van de FIFA ranking zijn zegt dus niet zo veel
Papi B strooit weer met doekoe.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Even tussendoor. jackson martinez voor 35 miljoen naar ac milan
domme keuzequote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Helemaal mee eens!!!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je ergert je er wat aan he. Lijkt me kut man, als je een forum zo serieus neemt. Sterkte daarmee.
SPOILERquote:
Godverdomme nou zeg.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:30 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Letland gaat het EK echt niet meer halen..quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:35 schreef -Pelle het volgende:
[..]
Dus? Ze hebben toch gewonnen. Dat is het belangrijkst
bron?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nederland wordt gewoon tweede. Gaan Tsjechie nog inhalen.
Dan moeten we alles winnen.. het kan maar ik moet het nog zienquote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nederland wordt gewoon tweede. Gaan Tsjechie nog inhalen.
Dat is troep, graag vi/bbc ofzoquote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:38 schreef Evertjan het volgende:
[..]
http://www.fcupdate.nl/vo(...)erweg-naar-ac-milan/
Hebben ze nog geluk dat Israel het verneukt.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:38 schreef FritzWepper het volgende:
Belgjes ook weer even terug op aarde.
Het is in Letlandquote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Letland pakte een punt in Tsjechië en tegen IJsland.
Zometeen heeft FOK! er ook een bericht over, daar heb je je bron.quote:
Whut? Ik dacht dat NL had gewonnen, verdomme???? Dit ga je niet menen??quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:36 schreef Vasion het volgende:
[..]
Letland gaat het EK echt niet meer halen..
Letland pakte een punt tegen Turkije, niet tegen IJsland.quote:
Nou poepoequote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zometeen heeft FOK! er ook een bericht over, daar heb je je bron.
Plaats jij dat?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zometeen heeft FOK! er ook een bericht over, daar heb je je bron.
Niet op ingaan.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Letland pakte een punt tegen Turkije, niet tegen IJsland.
Als je thuis gewoon van IJsland en Tsjechië wint wel ja.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:39 schreef Groby het volgende:
Is er een mogelijkheid op de eerste plaats?
JE HEBT GELIJK.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Letland pakte een punt tegen Turkije, niet tegen IJsland.
Winnen ze wel.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:40 schreef BB-King het volgende:
[..]
Als je thuis gewoon van IJsland en Tsjechië wint wel ja.
Dan moet je nu alvast bidden dat onze beste speler er weer bij is.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:40 schreef BB-King het volgende:
[..]
Als je thuis gewoon van IJsland en Tsjechië wint wel ja.
Dat is al 2 jaar duidelijk..quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:40 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Van Persie voortaan dus niet meer opstellen.
Lekker aan mijn piemeltje trekken.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat gaan jullie de komende weken doen zonder al het voetbal?
Copa Americaquote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja hopen dat Vlaar dan hersteld isquote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dan moet je nu alvast bidden dat onze beste speler er weer bij is.
Ik ga met GGMM, Johannes en Roland BBQ'en. Vervolgens gaan we naar de bioscoopquote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Tour de France en Wimbledon.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie is Jan Mulder?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:42 schreef KingRoland het volgende:
Hazard in de klasse van Cruijff.
Aldus Jan Mulder.
wielrennen?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu vergeet je de vervloekte sport in VBL.
Ja en dan komt niemand.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ga met GGMM, Johannes en Roland BBQ'en. Vervolgens gaan we naar de bioscoop
Hopelijk komt iedereen wel mee.
Ja uiteraard maar dat is pas vanaf 1 juli, wanneer het nieuwe seizoen al begint.quote:
Na Zwitserland begint de Tour al bijnaquote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja uiteraard maar dat is pas vanaf 1 juli, wanneer het nieuwe seizoen al begint.
Dat overdrijf je ook weer.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja uiteraard maar dat is pas vanaf 1 juli, wanneer het nieuwe seizoen al begint.
Nouja we krijgen Suisse wat vooral tijdrijden is en zonder echte toppers is (dus Lollerkowski wint dat blind voor Spilak en Majka) en nog de kampioenschappen maar die zijn nooit echt leukquote:
Tering Eurosport met hun teringprogrammeringquote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat we de rit van de Dauphine niet live kunnen kijken op TV, morgen.
Maar waar doelde je op met 'het nieuwe seizoen' op 1 juliquote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja we krijgen Suisse wat vooral tijdrijden is en zonder echte toppers is (dus Lollerkowski wint dat blind voor Spilak en Majka) en nog de kampioenschappen maar die zijn nooit echt leuk
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:49 schreef klaasweetalles het volgende:
IK HEB ME WEER MAAR AAN 1 MAN GEERGERD
EN IK WIL HET IN HOOFDLETTERS HIER NEERZETTEN
WAT EEN FUKKING HOMOFIEL IS DIE DALEY BLIND ZEG
hoe kan je met zo een wijfen kapsel met een staartje op het veld gaan staan...
denkt die flikker dat hij ronaldo is ofzo met zijn kapsels
Ronaldo mag daT ...ronalda kan VOETBALLEN!
Le mans in je hol.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Tering Eurosport met hun teringprogrammering
QFT.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:49 schreef klaasweetalles het volgende:
IK HEB ME WEER MAAR AAN 1 MAN GEERGERD
EN IK WIL HET IN HOOFDLETTERS HIER NEERZETTEN
WAT EEN FUKKING HOMOFIEL IS DIE DALEY BLIND ZEG
hoe kan je met zo een wijfen kapsel met een staartje op het veld gaan staan...
denkt die flikker dat hij ronaldo is ofzo met zijn kapsels
Ronaldo mag daT ...ronalda kan VOETBALLEN!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |