Padt in de spits?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik verwacht een tactische meesterzet van Van der Looi
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:28 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Rekiki krijgt rood nadat ie Antonia onderuit schoffelde.
Rekiki speelt volgend seizoen niet meer bij PSVquote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:28 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Rekiki krijgt rood nadat ie Antonia onderuit schoffelde.
De aanloop naar het EK 2008 was ook geen beste. Was ook iedereen negatief. Op dat EK speelden we even de Wereldkampioen van de mat en daarna ook nog de vice wereldkampioen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:27 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Het is toch ook gewoon kut met peren.
Dat was de Hyun-Jun Suk-show. Of was dat Groningen - PSV.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]Ohja mooi was dit
En deze
[ afbeelding ]
Dat was PSV inderdaadquote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was de Hyun-Jun Suk-show. Of was dat Groningen - PSV.
Kan het gewoon on topic ipv deze onzin. tr gemacht.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]Ohja mooi was dit
En deze
[ afbeelding ]
Shit man. Bruma is er toch wel bij?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Rekiki speelt volgend seizoen niet meer bij PSV
Maar wel met fatsoenlijke resultaten. Nu zijn het spel en de resultaten niets.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Niet veel slechter dan het WK. En dat verschil kwam door Robben.
Beetje de trend. Heel tof om te doen. Dit zijn de meestal de personen die tijdens een eindtoernooi met een raar hoedje en een vlaggetje op de bank zitten.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik word doodmoe van die negatievelingen over NL dit dat zus zo.
Dat dus.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Beetje de trend. Heel tof om te doen. Dit zijn de meestal de personen die tijdens een eindtoernooi met een raar hoedje en een vlaggetje op de bank zitten.
ik zou ook los gaan op de goedkope wodkaquote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:29 schreef Zorro het volgende:
Die cameraman heeft wel wat moeite de bal te volgen.
Zoals wiequote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:29 schreef Izzy73 het volgende:
Het zijn echt maar iets van 5 users hier hey, die ieder voetbalwedstrijd tegen elkaar lullen
Och, strafschoppen tegen Costa Rica of 0-2 uit bij Letland. Dan vind ik dit beter.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:29 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Maar wel met fatsoenlijke resultaten. Nu zijn het spel en de resultaten niets.
Wat een losers he. En dan zo'n halve tamme die alle berichten loopt te quoten.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:29 schreef Izzy73 het volgende:
Het zijn echt maar iets van 5 users hier hey, die ieder voetbalwedstrijd tegen elkaar lullen
Ik zal blij zijn als ie weer fit is en dit fabeltje ontkracht kan wordenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Niet veel slechter dan het WK. En dat verschil kwam door Robben.
Hij was best wel nuttig in de WK kwalificatie hoor.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:30 schreef speknek het volgende:
Wat is toch dat gedoe met Lens. Zijn clubstatistieken zijn al jarenlang dramatisch en in Oranje is het ook nooit wat geweest. Ik dacht dat ie gewoon vriendjes was met de vorige bondscoaches, maar hij blijft maar opgeroepen worden.
Die kan er niet zoveel van.quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Beetje de trend. Heel tof om te doen. Dit zijn de meestal de personen die tijdens een eindtoernooi met een raar hoedje en een vlaggetje op de bank zitten.
Precies! Sommigen mogen blijkbaar meer dan anderen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:29 schreef Rickertman96 het volgende:
Ontopic jongens of ik moet ingrijpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |