Letland pakte een punt tegen Turkije, niet tegen IJsland.quote:
Nou poepoequote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zometeen heeft FOK! er ook een bericht over, daar heb je je bron.
Plaats jij dat?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zometeen heeft FOK! er ook een bericht over, daar heb je je bron.
Niet op ingaan.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Letland pakte een punt tegen Turkije, niet tegen IJsland.
Als je thuis gewoon van IJsland en Tsjechië wint wel ja.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:39 schreef Groby het volgende:
Is er een mogelijkheid op de eerste plaats?
JE HEBT GELIJK.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Letland pakte een punt tegen Turkije, niet tegen IJsland.
Winnen ze wel.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:40 schreef BB-King het volgende:
[..]
Als je thuis gewoon van IJsland en Tsjechië wint wel ja.
Dan moet je nu alvast bidden dat onze beste speler er weer bij is.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:40 schreef BB-King het volgende:
[..]
Als je thuis gewoon van IJsland en Tsjechië wint wel ja.
Dat is al 2 jaar duidelijk..quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:40 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Van Persie voortaan dus niet meer opstellen.
Lekker aan mijn piemeltje trekken.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat gaan jullie de komende weken doen zonder al het voetbal?
Copa Americaquote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja hopen dat Vlaar dan hersteld isquote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dan moet je nu alvast bidden dat onze beste speler er weer bij is.
Ik ga met GGMM, Johannes en Roland BBQ'en. Vervolgens gaan we naar de bioscoopquote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Tour de France en Wimbledon.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie is Jan Mulder?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:42 schreef KingRoland het volgende:
Hazard in de klasse van Cruijff.
Aldus Jan Mulder.
wielrennen?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu vergeet je de vervloekte sport in VBL.
Ja en dan komt niemand.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ga met GGMM, Johannes en Roland BBQ'en. Vervolgens gaan we naar de bioscoop
Hopelijk komt iedereen wel mee.
Ja uiteraard maar dat is pas vanaf 1 juli, wanneer het nieuwe seizoen al begint.quote:
Na Zwitserland begint de Tour al bijnaquote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja uiteraard maar dat is pas vanaf 1 juli, wanneer het nieuwe seizoen al begint.
Dat overdrijf je ook weer.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja uiteraard maar dat is pas vanaf 1 juli, wanneer het nieuwe seizoen al begint.
Nouja we krijgen Suisse wat vooral tijdrijden is en zonder echte toppers is (dus Lollerkowski wint dat blind voor Spilak en Majka) en nog de kampioenschappen maar die zijn nooit echt leukquote:
Tering Eurosport met hun teringprogrammeringquote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat we de rit van de Dauphine niet live kunnen kijken op TV, morgen.
Maar waar doelde je op met 'het nieuwe seizoen' op 1 juliquote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja we krijgen Suisse wat vooral tijdrijden is en zonder echte toppers is (dus Lollerkowski wint dat blind voor Spilak en Majka) en nog de kampioenschappen maar die zijn nooit echt leuk
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:49 schreef klaasweetalles het volgende:
IK HEB ME WEER MAAR AAN 1 MAN GEERGERD
EN IK WIL HET IN HOOFDLETTERS HIER NEERZETTEN
WAT EEN FUKKING HOMOFIEL IS DIE DALEY BLIND ZEG
hoe kan je met zo een wijfen kapsel met een staartje op het veld gaan staan...
denkt die flikker dat hij ronaldo is ofzo met zijn kapsels
Ronaldo mag daT ...ronalda kan VOETBALLEN!
Le mans in je hol.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Tering Eurosport met hun teringprogrammering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |